A szerviz videóban felfigyeltem egy olyan dologra, hogy a csávó amit beszerel főtengelycsapágyat, az belül "porvédős". Megnéztem a szervizkönyvben, a 61. ábrán is látszik, hogy a főtengely felőli oldalon ott ez a bizonyos porvédő. Én eddig úgy tudtam kétütemű motoroknál, pont hogy ki kell pattintani, hogy a keverék benzin szabadon átjárhassa, vagy az MZ-nek ez a forgattyúsházban elhelyezett olajfelfogó táskás, főtengelycsapágyra lecsorgós megoldásához kell? Valaki esetleg szedett szét gyári blokkot, mert külön említést én nem találtam a szervizkönyvben erről a porvédős főtengelycsapágyról.
34:31-nél:
http://www.youtube.com/watch?v=4J70JChZ9e4
Még egy kérdés, ha már felemlegettem ezt az olajfelfogó "táskát". Elvileg megy oda a két házfél közé valami elválasztó ebbe a csatornába, de az én motoromban ennek már csak a helye van meg. A kérdésem, hogy mi ez pontosan? Egy sima kis korong? Milyen anyagból van? (fém, hőálló műanyag, stb)