http://postimg.org/gallery/10a00qjg/
Látszik ahol nem alapos az előkészítés, ott kijönnek a hibák

Egyébként ezek a képek (mivel közelik) nagyon kihozzák a legapróbb hibákat is, amit szabad szemmel alig, vagy nem látnál!
Attól függ, mennyire kopott a cucc.mate151 írta:Sziasztok!
Hátsó lengéscsillapító javító szett létezik-e ha igen akkor honnan tudom beszerezni? Avagy muszáj meg vennem az után gyártott újat?
Köszi
Joe írta:Üdv....
Az első teleszkóp merevítő-összekötő-ről tud valaki valamit,hogy hol lehet beszerezni?
Ez jobban működik de oldja a fékfolyadék a gumi alkatrészeket és egyszer egy zárványost is küldtek ,vagyis szivárott az öntvény.kobraCode írta:És melyik jobb? Ez vagy a gyári amiben évente karmantyút kell cserélni? Bár az is igaz hogy az nem a féknyereg hibája hanem a "minőségi" karmantyúé.bambi írta:Sajnos nem a legjobb minőség de használható
És melyik jobb? Ez vagy a gyári amiben évente karmantyút kell cserélni? Bár az is igaz hogy az nem a féknyereg hibája hanem a "minőségi" karmantyúé.bambi írta:Sajnos nem a legjobb minőség de használható
Sajnos nem a legjobb minőség de használhatóJoe írta:Az az igazság,hogy szinte minden új lesz a motoron,ezért is ezt a megoldást választottam....
Szia Joe!
Üdv!Joe írta:Sziasztok !!!!
Szép napot.
Új vagyok itt a fórumon,az időm nem igazán engedi,hogy gépeljek,mindig van fontosabb!!!
Most újítom föl a gépemet,mert már pár éve áll.......![]()
Lenne egy - két kérdésem.
Az ETZ 150-esem első tárcsáját szeretném kilyuggatni, ki foglalkozik ilyesmivel,vagy
ki csináltatott már ilyesmit,és hol?
A másik,hogy az első villa merevítőt kinél lehet beszerezni?
KÖSZÖNET
Esetedre a legegyszerűbb megoldás a vázcsere! A lemezvázat nem túl szerencsés hegeszteni, mert eltörik a varratok mentén........... persze próbálkozni lehet.Tulipanos írta:Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni! Idősebb rokonomnak van egy MZ TS 125-ös motorja. Olyan probléma van, hogy a lábtartó és a váz találkozásánál szét van nyílva, tehát a lábtartó képes egy felet fordulni áltó helyében és a váz is szinte ketté van törve csak felül tartja meg alul egy kicsit! A kérdés az hogy hogyan lehetne valami merevítéssel ezt összehozni h az tartson is! Mert egyszer próbálták ott hegeszteni de ahogy "sztenderre" állítja az ott abban a pillanatban el is engedte és igy h elmozdul a lábtartó így fékezni sem tud! Megválni nem akar a motorjától és másikat sem szeretne még újan vette már majd 30 éve, segíteni szeretnék neki csak ez komoly dolog nem olyan h eltört a lámpabura vagy ilyesmi!!!
Ötletet várok ha lehet előre is köszönöm!
(a kép illusztráció a héten próbálom lefényképezni is azt felrakni)
Szerintem ez egy Kínai, Taiwani vagy Indiai másolat. Kérdéses, hogy van-e hozzá valami.kobraCode írta:Köszi, és vajon tartósabb mint a gyári nyereg? Javító készletet is lehet hozzá kapni?
Itt.kobraCode írta:Hol lehet ilyet kapni? És mennyiért vesztegetik?Joe írta:Ilyesmi.....
Ehhez már dukál a perforált tárcsa....
kobraCode írta:Hol lehet ilyet kapni? És mennyiért vesztegetik?Joe írta:Ilyesmi.....
Ehhez már dukál a perforált tárcsa....
Hol lehet ilyet kapni? És mennyiért vesztegetik?Joe írta:Ilyesmi.....
Ehhez már dukál a perforált tárcsa....
Az, hogy csökken a fékhatás csak egy dolog, de ha nem sikerül minden jól, akkor megreped a tárcsa, és esetleg egy erősebb (vész)fékezésnél szétrepül. Az pedig igen csak káros az egészséget illetőleg!allllli írta:Szerintem kár kilyukasztgatni a tárcsát. Rendben, hogy jól néz ki, de el fogod b*szni az amúgy sem túl erős fékhatást. Idézet: "Íme ismét egy alkatrész, ami sokak szerint csak egy acélkorong, mindegy hogy áll, mindegy milyen vastag, nem baj ha kilyuggatják, hogy vagányabb legyen. Ismét azt kell mondjam nem így van. Nagyon is fontos minden adata, a színét kivéve."Joe írta:Sziasztok !!!!
Szép napot.
Új vagyok itt a fórumon,az időm nem igazán engedi,hogy gépeljek,mindig van fontosabb!!!
Most újítom föl a gépemet,mert már pár éve áll.......![]()
Lenne egy - két kérdésem.
Az ETZ 150-esem első tárcsáját szeretném kilyuggatni, ki foglalkozik ilyesmivel,vagy
ki csináltatott már ilyesmit,és hol?
A másik,hogy az első villa merevítőt kinél lehet beszerezni?
KÖSZÖNET
Szerintem kár kilyukasztgatni a tárcsát. Rendben, hogy jól néz ki, de el fogod b*szni az amúgy sem túl erős fékhatást. Idézet: "Íme ismét egy alkatrész, ami sokak szerint csak egy acélkorong, mindegy hogy áll, mindegy milyen vastag, nem baj ha kilyuggatják, hogy vagányabb legyen. Ismét azt kell mondjam nem így van. Nagyon is fontos minden adata, a színét kivéve."Joe írta:Sziasztok !!!!
Szép napot.
Új vagyok itt a fórumon,az időm nem igazán engedi,hogy gépeljek,mindig van fontosabb!!!
Most újítom föl a gépemet,mert már pár éve áll.......![]()
Lenne egy - két kérdésem.
Az ETZ 150-esem első tárcsáját szeretném kilyuggatni, ki foglalkozik ilyesmivel,vagy
ki csináltatott már ilyesmit,és hol?
A másik,hogy az első villa merevítőt kinél lehet beszerezni?
KÖSZÖNET
En jart mar ugy, hogy gagyi izzot vettem, ami olcso volt, de csak szemre volt H4. Vettem egy markasabbat, es helyre allt a lelki bekemHejja_Petya írta:Nagy eséllyel nincs a fókuszban az izzó. Nem megfelelő a foncsor.Patrik írta:Sziasztok!
Nekem H4-esre van átalakítva egy az egybe.
Biztos az enyémmel van baj mert mindenki dicséri az átalakítás után a sajátját viszont az enyém valami katasztrófa,pedig ránézésre jó állapotba van.
A tompított még csak-csak oda világít ahova kell(erős jóindulattal),de a távolsági mindenhova szórja a fényt csak előre nem.
Kifogom cserélni,de én általában szeretem a gyári megoldásokat ezért egy hagyományos izzós gyárit keresek,lehet nincs olyan jó fénye mint egy H4-esnek,de az enyémnél csak jobb lehet.
Ha van ötlete valakinek mi lehet a baj vele arra azért kíváncsi lennék.
Nagy eséllyel nincs a fókuszban az izzó. Nem megfelelő a foncsor.Patrik írta:Sziasztok!
Nekem H4-esre van átalakítva egy az egybe.
Biztos az enyémmel van baj mert mindenki dicséri az átalakítás után a sajátját viszont az enyém valami katasztrófa,pedig ránézésre jó állapotba van.
A tompított még csak-csak oda világít ahova kell(erős jóindulattal),de a távolsági mindenhova szórja a fényt csak előre nem.
Kifogom cserélni,de én általában szeretem a gyári megoldásokat ezért egy hagyományos izzós gyárit keresek,lehet nincs olyan jó fénye mint egy H4-esnek,de az enyémnél csak jobb lehet.
Ha van ötlete valakinek mi lehet a baj vele arra azért kíváncsi lennék.
Úgy látszik ellopta a gyár az ötletem.... Hát este nem nagyon akaródzik nekem a vezetés persze úgyis lesz olyan. Majd nézelődök megfelelő tükör után. Mindenképpen kell mert a tükröződő része már eléggé matt. Legalább az megnyugtat még ha nem is megfelelő vetítési szög más is gondolt erre a megoldásra és ő sorozatban is gyártja.Dreamer írta:Minden elismerésem a Tied, de engedj meg néhány gondolatot (ne a bántó vagy fikázó szándékot nézd benne!).Gábor84 írta:Sziastok!
Sziastok!
Mivel már eddig is tettem fel pár "értelmetlen",értelmes kérdést és még fogok is ezért barkácsoló kedvű emberkéknek szeretnék leírni egy H4-es izzó adaptert. Mint sokan mások én is sokat foglalkoztam a világítás korszerűsítésével. Utána olvasva a legkézenfekvőbb az volt, hogy trabant lámpát kell szerezni és azt kell az etz lámpa házába belerakni. Egyszerű és nagyszerű csak az üveg áll kicsit jobban ki kelleténél. Mivel én szeretek kísérletezni és költeni sem akartam erre túlságosan ezért fogtam egy sárgaréz lapot, egy tolómérőt, körzőt, ceruzát és kb 30 perc alatt kiszerkesztettem egy adaptert. Három kicsi fülecskéje van egynek gyárilag van helye a tükör megfelelő helyén ami a gyári izzót állítja középhelyzetbe. A másik kettőt találomra helyeztem el majd reszeltem ki neki a helyet. A H4-es izzó gyári három kis fülecskéjétől kell megszabadulni. Letörtem kicsit megreszeltem és mehet is a helyére. Elforogni nem tud a helyén. Kiesni megint nem. Nálam tökéleten működik.
Létezik ebből műanyag átalakító amely hőálló és nem kell hozzá faragni:
Az én tapasztalatom az, hogy sajnos semmilyen átalakítással nem lesz tökéletes az eredmény. A H4 izzó (P43T foglalattal) izzószálai és fizikai méretei másak mint a normál P45T normál foglalatos izzóké. Nem olyan a vetítési képe, és végső soron, bár jobban világít de nem lesz pontos a tompított határ. A távolsági szépen szakít azzal nincs gond. "Jobb" esetben csak a szembe jövőket zavarja, rosszabb esetben bármilyen beállítás ellenére is kevesebbet "látsz" ezzel a megoldással.
Létezik P45T foglalatos H4 jellegű izzó is:
Sajnos ezzel is a fent említett probléma van!
Szerezz bontóból egy "echte" H4 foncsort és barátkozz meg vele!
Minden elismerésem a Tied, de engedj meg néhány gondolatot (ne a bántó vagy fikázó szándékot nézd benne!).Gábor84 írta:Sziastok!
Sziastok!
Mivel már eddig is tettem fel pár "értelmetlen",értelmes kérdést és még fogok is ezért barkácsoló kedvű emberkéknek szeretnék leírni egy H4-es izzó adaptert. Mint sokan mások én is sokat foglalkoztam a világítás korszerűsítésével. Utána olvasva a legkézenfekvőbb az volt, hogy trabant lámpát kell szerezni és azt kell az etz lámpa házába belerakni. Egyszerű és nagyszerű csak az üveg áll kicsit jobban ki kelleténél. Mivel én szeretek kísérletezni és költeni sem akartam erre túlságosan ezért fogtam egy sárgaréz lapot, egy tolómérőt, körzőt, ceruzát és kb 30 perc alatt kiszerkesztettem egy adaptert. Három kicsi fülecskéje van egynek gyárilag van helye a tükör megfelelő helyén ami a gyári izzót állítja középhelyzetbe. A másik kettőt találomra helyeztem el majd reszeltem ki neki a helyet. A H4-es izzó gyári három kis fülecskéjétől kell megszabadulni. Letörtem kicsit megreszeltem és mehet is a helyére. Elforogni nem tud a helyén. Kiesni megint nem. Nálam tökéleten működik.
Ha majd mással jövök, akkor is ezt írod ugye?horhaus írta:Azért én már láttam a nejét túrán, és tényleg az volt mert otthon is találkoztam vele.![]()
innen is csókoltatom és boldog új évet kívánok neki! Ha már így belekevertem, pedig csak egy kis ártatlan viccnek szántam.
ŐŐŐŐŐŐŐŐ, le kell?horhaus írta:Szóval így akarod leszoktatni a párod a túrázásról
Megmondom ezt arra járás nélkül is! Én csináltam az ülést teljesen, a kárpitos szomszéd meg segített a bevonásában. Az oldaldobozok is kísérleti jelleggel készültek a plitvicei gurulásra. Jól vizsgáztak!
A mindenit de jól néz ki az ülés meg az oldaldobozok,na meg az egész motor.
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 5 vendég