



Van adhatok.De biztos hogy 6-os kell?pempelli írta:6 mm-es szám beütője nincs valakinek kölcsönbe?
Ezt nekem is csinálja, főleg amikor hideg az olaj.benely írta:amikor már kettesben van, akkor ránt egyet
Mikor 1-esből felkapcsolsz 2-esbe?benely írta:Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy mitől lehet az hogy kettesben ránt egyet a gép? Mintha szalajtana egy pillanatra
Kuplung jó, és a sebességet is szépen veszi
Köszi
A hogy Pempeli írta a hossz ugyan az de az alsó csapszeg átmérője más TS 28mm az ETZ 32mmkisott92 írta:Sziasztok!
MZ Ts 250/1-esre szeretnék kipufogót tervezni, ha valaki tudna abban segíteni, hogy megmérné ennek a típusnak a hajtókar csapszeg furatainak távolságát, azt megköszönném. Nem vagyok benne biztos, hogy az ETZ 250-nek is megegyezhet-e ez a mérete, ezért is kérek segítséget.
Üdv: Otti
Távolság ugyan az csak az átmérő nem.kisott92 írta:Sziasztok!
MZ Ts 250/1-esre szeretnék kipufogót tervezni, ha valaki tudna abban segíteni, hogy megmérné ennek a típusnak a hajtókar csapszeg furatainak távolságát, azt megköszönném. Nem vagyok benne biztos, hogy az ETZ 250-nek is megegyezhet-e ez a mérete, ezért is kérek segítséget.
Üdv: Otti
Harcos írta:Köszönöm, hogy segítettetek!
mexás= hagyományos megszakítósHarcos írta:Milyen méretű fúvókát kellene vennem és mit jelent a mexás gyújtás?
Köszi!tiger1342 írta: Katalógus megmondja:
http://support.mz-b.info/etz250/t4-2.htm
A 7-es és 8-as alkatrész:
http://support.mz-b.info/mz/angebot/eng ... hause8.htm
7 O-ring 14x2 96 72 602
8 O-ring 17x2.5 96 72 803
Katalógus megmondja:kobraCode írta:Sziasztok,
ETZ 250 kuplung oldali deklinél a sebváltónál és a berúgókarnál milyen tömítés van? Tudja valaki annak a méretét?
Köszi.
Hát akkor lehet félre értettél vagy én írtam le rosszul.allllli írta:Pont az a baj, hogy nagy a holtjátéka, így nem old a tengelykapcsoló. A KRESZ kérdésekben is benne van.imo88 írta:Sziasztok
A TS 250 nél kuplung problémák léptek fel.
Recsegve veszi a sebességeket. illetve ha beteszem sebességbe teljes behúzott kuplungnál is gurul a motor.
A kuplungom nincs elkopva mert bőven van még állítási lehetőség rajta, rengeteg még a holtjátéka.
Azt sejtem hogy a lamelláknak lehet baja megégett vagy iesmi.
De nem vagyok benne biztos.
Egy kis segítséget kérnék hogy mihez kezdjek vele
Előre is köszönöm.
A túl kicsi holtjátéknál pedig csúszik. Akkor jó, ha 2-3 mm-es holtjátéka van a karnak és utána kezd oldani a kuplung.
Ma megint szét szedtem.MZsGabi írta:Nem és még így is nehezen jár a váltó.Target írta:Az normális.
Ha tekersz egy kicsit a hátsó keréken, akkor tudsz feljebb váltani.
Lehet megnézem megint a program kapcsoló tengelyt.
Ez a csavar volt benne eredetileg is,és csavar nélkül próbálgatom a váltót.kiszsebi írta:Talán túl hosszú a csavar. Szedd ki, úgy próbálj meg váltani. Szinte biztos, hogy menni fog. A próba idejére meg úgysem kell az üres.MZsGabi írta:...az üres állás rögzítő csavart nem tudom teljesen be tekerni kb 3-4mm kellene még de megszorul...
Talán túl hosszú a csavar. Szedd ki, úgy próbálj meg váltani. Szinte biztos, hogy menni fog. A próba idejére meg úgysem kell az üres.MZsGabi írta:...az üres állás rögzítő csavart nem tudom teljesen be tekerni kb 3-4mm kellene még de megszorul...
Nem és még így is nehezen jár a váltó.Target írta:Az normális.
Ha tekersz egy kicsit a hátsó keréken, akkor tudsz feljebb váltani.
Kösz de nekem új alátát van raja.Draby írta:Szia! Ezzel én is szoptam , az "golyós" csavaron volt egy alátét, ami már nem töltötte be szerepét, szétnyírodott. Golyó+rugó a csavarba , 1mm vastag alátét a csavarra, betekertem, tökéletes.MZsGabi írta:Sziasztok!
ETZ 250-ről van szó.
Olajat cseréltem a váltóban, ki lett tekerve az üres állás rögzítő csavar is,a rugó és golyó ellenőrzése végett.
A problémám pedig az lett ,hogy nem tudom sebességbe rakni.Ma indultam volna motorozni egyet kicsit járattam hogy melegedjen míg be öltözöm,indulnék el és nem veszi a sebességet.
Se fel fel le.
Az üres állásrögzítőnek lehet hozzá köze?
Vagy valami teljesen más hiba jött elő?
A segítséget előre is köszönöm.
Széles utat!
Én is csináltam már ilyet. Kilöki a felesleget, letörlöd és annyi.intelatom írta:Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy ts250-BE 1liter olajat töltöttem (hajtómüolaj) (tudom saját figyelmetlenség), és menet után arra lettem figyelmes, hogy dől belőle az olaj, igazából nem tudtam eldönteni honnan jöhet mert minden tiszta olaj volt.
Csak ki löki magából a felesleget és nem lesz baj, vagy ilyenkor kell vele valamit csinálni?
Előre is köszönöm!
Szerintem nem lesz belőle baj. Az más dolog, hogy talán a kuplung is, meg a váltószerkezet is lomhább a több olaj miatt picivel, de kárt nem okoz. Legalább is logikusan gondolkodva nem kellene.intelatom írta:Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy ts250-BE 1liter olajat töltöttem (hajtómüolaj) (tudom saját figyelmetlenség), és menet után arra lettem figyelmes, hogy dől belőle az olaj, igazából nem tudtam eldönteni honnan jöhet mert minden tiszta olaj volt.
Csak ki löki magából a felesleget és nem lesz baj, vagy ilyenkor kell vele valamit csinálni?
Előre is köszönöm!
Köszönöm.bambi írta:Számit de nem sokat,viszont a kipufogó szelep idő előtti beégését viszont elősegíti.pempelli írta:Srácok tudom nem ide tartozik de hátha kapok választ.
4 ütemű 4 hengeres mocinál (4 az 1 -be kipu)mennyit számít a hátsó dobban lévő fojtás fogyasztás szempontjából.
Teljesen ki van herélve átlátok rajta.
Számit de nem sokat,viszont a kipufogó szelep idő előtti beégését viszont elősegíti.pempelli írta:Srácok tudom nem ide tartozik de hátha kapok választ.
4 ütemű 4 hengeres mocinál (4 az 1 -be kipu)mennyit számít a hátsó dobban lévő fojtás fogyasztás szempontjából.
Teljesen ki van herélve átlátok rajta.
Szia! Ezzel én is szoptam , az "golyós" csavaron volt egy alátét, ami már nem töltötte be szerepét, szétnyírodott. Golyó+rugó a csavarba , 1mm vastag alátét a csavarra, betekertem, tökéletes.MZsGabi írta:Sziasztok!
ETZ 250-ről van szó.
Olajat cseréltem a váltóban, ki lett tekerve az üres állás rögzítő csavar is,a rugó és golyó ellenőrzése végett.
A problémám pedig az lett ,hogy nem tudom sebességbe rakni.Ma indultam volna motorozni egyet kicsit járattam hogy melegedjen míg be öltözöm,indulnék el és nem veszi a sebességet.
Se fel fel le.
Az üres állásrögzítőnek lehet hozzá köze?
Vagy valami teljesen más hiba jött elő?
A segítséget előre is köszönöm.
Széles utat!
tiger1342 írta:Lehet beragasztottad a programtengelyt?!MZsGabi írta: Kipróbáltam de semmi változás.
De viszont lehet hogy nagy balgaságot csináltam!
Ugyanis a blokkból szivárgott az olaj,az üres állás kapcsoló melletti kis "vakdugónál"amit én be ragasztottam,így nem folyik az olajam.
Azóta most akartam menni a mocival lehet ez a hiba forrása?)
Tekerd ki az üres állás kapcsolót és nézd meg, hogy a váltókar lenyomására elmozdul-e a mögötte hengeres rész.
Ha nem, akkor a kuplung oldalon bontsd le a deknit és próbáld kicsit segíteni az elfordulását. Ha megindul, jó eséllyel működni fog rendesen.
Lehet beragasztottad a programtengelyt?!MZsGabi írta: Kipróbáltam de semmi változás.
De viszont lehet hogy nagy balgaságot csináltam!
Ugyanis a blokkból szivárgott az olaj,az üres állás kapcsoló melletti kis "vakdugónál"amit én be ragasztottam,így nem folyik az olajam.
Azóta most akartam menni a mocival lehet ez a hiba forrása?
Kipróbáltam de semmi változás.bambi írta:Lehet hiba az üresjárati csavarnál,esetleg beszorult a golyo a csavarba,és nem eneged így váltani.Tekerd ki a csavart,és teszteld le a váltót. .MZsGabi írta:Sziasztok!
ETZ 250-ről van szó.
Olajat cseréltem a váltóban, ki lett tekerve az üres állás rögzítő csavar is,a rugó és golyó ellenőrzése végett.
A problémám pedig az lett ,hogy nem tudom sebességbe rakni.Ma indultam volna motorozni egyet kicsit járattam hogy melegedjen míg be öltözöm,indulnék el és nem veszi a sebességet.
Se fel fel le.
Az üres állásrögzítőnek lehet hozzá köze?
Vagy valami teljesen más hiba jött elő?
A segítséget előre is köszönöm.
Széles utat!
Lehet hiba az üresjárati csavarnál,esetleg beszorult a golyo a csavarba,és nem eneged így váltani.Tekerd ki a csavart,és teszteld le a váltót. .MZsGabi írta:Sziasztok!
ETZ 250-ről van szó.
Olajat cseréltem a váltóban, ki lett tekerve az üres állás rögzítő csavar is,a rugó és golyó ellenőrzése végett.
A problémám pedig az lett ,hogy nem tudom sebességbe rakni.Ma indultam volna motorozni egyet kicsit járattam hogy melegedjen míg be öltözöm,indulnék el és nem veszi a sebességet.
Se fel fel le.
Az üres állásrögzítőnek lehet hozzá köze?
Vagy valami teljesen más hiba jött elő?
A segítséget előre is köszönöm.
Széles utat!
Olvass vissza kicsit, ott bővebben találsz infót az üresjárat rögzítő golyóról és rugóról...davidgeszt írta:Sziasztok, nekem olyan problémám lenne a kis ETZ-mel hogy amikor be akarom rúgni, beugrik sebességbe. Mikor gurulok vele, akkor is. Hallottam hogy vmi rugót kéne kicserélni rajta. Illetve a váltóm sem olyan pontos,kattanós. Néha nagyon nehezen tudom kivenni egyesből is. Szerintetek érdemes lenne léptetővillákat is cserélni rajta? Előre is köszi a válaszokat.
Nekem 150-es ETZ-n most a napokban ugyanez a hang jött elő, engem is érdekelne mi lehet az....pedro121 írta:Sziasztok!
Biztos, hogy volt már téma, de nem találtam semmit, így hát úgy gondoltam csak megkérdezem.
Olyan problémám lenne, hogy 250-es ETZ kuplungjának enyhén sistergő hangja van mikor behúzom a kuplungot. Mikor elengedem a kuplungkart akkor a hang megszűnik. A kuplung rendesen ki van hézagolva, ez csak pár napja jelent meg egy 600 km-es túra után. Csapágy lenne a ludas? Ebben még 51106-es gyári DDR csapágy van, mert ezen 250-es Trophy kuplung van. Azért furcsállom mert 4 éve használom ezzel a kuplunggal és pont most a túra után jelent meg ez a jelenség, eddig semmi baja nem volt. Működés szempontjából nem tapasztaltam változást. Szépen kiemel, nem csúszik úgy viselkedik mint eddig, csak hanga lett.
Köszönöm előre is a segítséget!
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég