Elektronika topik - a pokol kapuja
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Elektronika
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene. Vettem egy vw elektrónikus gyújtótrafót(Guru tanácsára), a hall elemes gyújtáshoz, de ezen a vacak trafón nincs semmi jelölés, se betű, se szám. Két csavar van ahova be kell kötni a kanócot, de hogy melyiket hová???
Egyébként ez egy mobileletron mbce-01-es trafó.
Egy kis segítség kellene. Vettem egy vw elektrónikus gyújtótrafót(Guru tanácsára), a hall elemes gyújtáshoz, de ezen a vacak trafón nincs semmi jelölés, se betű, se szám. Két csavar van ahova be kell kötni a kanócot, de hogy melyiket hová???
Egyébként ez egy mobileletron mbce-01-es trafó.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
Most miért mondod "mindenhova" annyira azért nem vészes az. Nekem is van itthon olyan. Míg ingyen nem kaptam pár foncsot addig azt használtam és sok bajom nem volt vele...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Lehet kapni átalakító gyűrűt, láttam már ilyet, világít mindenhova, csak előre nem...
55/60 jó.
55/60 jó.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Elektronika
KILL3R etz írta:Simán bírja... Elég izmos az a generátor.
A foncsorod is H4 ugye? (bele van öntve a H4 felirat)
Azt még konkrétan nem néztem, de ha jó sejtem a H4-es és a biluxos foglalata nem ugyan olyan, így gondolom csak cserélték a foncsort is! Akkor az általában használt méret a 55/60W ugye jól írtam?
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Re: Elektronika
Üdv.
Egy olyan problémám lenne hogy durróg lángot lő a kipu.
A gyujtást pontosan belőve, a megszakitóhézag is jó meg a kondi is és akkor is csinálja.
viszont ha növelem a megszakitó hézagot szűnik a jelenség csak az a baj hogy teljesen akkor szűnik meg ha már a kalapács kb fél mm-t nyit és szerintem ez így nincs rendben egy kis tanácsra lenne szügségem!!!
Egy olyan problémám lenne hogy durróg lángot lő a kipu.
A gyujtást pontosan belőve, a megszakitóhézag is jó meg a kondi is és akkor is csinálja.
viszont ha növelem a megszakitó hézagot szűnik a jelenség csak az a baj hogy teljesen akkor szűnik meg ha már a kalapács kb fél mm-t nyit és szerintem ez így nincs rendben egy kis tanácsra lenne szügségem!!!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Simán bírja... Elég izmos az a generátor.
A foncsorod is H4 ugye? (bele van öntve a H4 felirat)
A foncsorod is H4 ugye? (bele van öntve a H4 felirat)
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Elektronika
Ismét felmerült bennem egy kérdés, amiben információt szeretnék kérni!
Ugye 83-as ETZ-m gyárilag elvileg a biluxos 40/45W-os izzóval jött, viszont ahogy nézem most H4-es izzó van benne, ami legjobb esetben is 55/60W-os, vagy így valahogy....
Kérdésem az lenne, hogy ez a plussz watt nem terheli-e le túlságosan a rendszert? Gyakorlatilag én nem vettem észre, de nem tudom milyen lenne 40/45W-s izzókkal....
Szerintetek, hogy van ez?
Ugye 83-as ETZ-m gyárilag elvileg a biluxos 40/45W-os izzóval jött, viszont ahogy nézem most H4-es izzó van benne, ami legjobb esetben is 55/60W-os, vagy így valahogy....
Kérdésem az lenne, hogy ez a plussz watt nem terheli-e le túlságosan a rendszert? Gyakorlatilag én nem vettem észre, de nem tudom milyen lenne 40/45W-s izzókkal....
Szerintetek, hogy van ez?
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
Nekem az mindegy 6V mik a hírek...
Re: Elektronika
A 12 V-os rendszereknél széles a választék, 6 V-ra már szűkebb.hell írta:Nekem ezután ha kelleni fog akkor a 4T wareszé lesz bevetésen...
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
Nekem ezután ha kelleni fog akkor a 4T wareszé lesz bevetésen...
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
+1hell írta: Én maradok a gyári elektronikusnál ez már bizonyított a több 10 év alatt amióta kijött a gyárból és kit tudja hány kéz alatt ment át és mit kapott már de birja az a lényeg. Kilóméterben nézve is pár 10 ezret már lefutott az is tuti.
Nálam is bizonyit a gyári,bár nem Mz,hanem Trabant de lényegében ugyanaz mint az Mz.
Már évek óta használom minden gond nélkül,kb 20000 km-nél járok vele.
Aztán meg fogalmam sincs mennyit mehetett előtte a Trabantban,amiből kiszedték.
Szóval ha esetleg tönkremegy,akkor is csakis gyári fogja követni,már van is egy Etz tartalék cucc,bár ha igy folytatja a Trabi gyujtás,akkor lehet sosem kell.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
Pfff ezen jót röhögtem! Irhatam volna mást is éppen, de inkább nem mert olyan moderálás lett volna belőle hajjaj. Nekem mindegy vegyék meg nyugodtan több millióan. Ha szerencséjük lesz örülni fognak ha nem meg kifizették a tanulópénzt.
Én maradok a gyári elektronikusnál ez már bizonyított a több 10 év alatt amióta kijött a gyárból és kit tudja hány kéz alatt ment át és mit kapott már de birja az a lényeg. Kilóméterben nézve is pár 10 ezret már lefutott az is tuti.
Én maradok a gyári elektronikusnál ez már bizonyított a több 10 év alatt amióta kijött a gyárból és kit tudja hány kéz alatt ment át és mit kapott már de birja az a lényeg. Kilóméterben nézve is pár 10 ezret már lefutott az is tuti.
Re: Elektronika
Mint ahogy egy fiatal,gyönyörű és kedves nőről is az évek majd eldöntik, hogy milyen nagymama lesz. Te csak várd meg nála a nagymama kort, kissé ráncos ugyan de mindent megtudhatsz róla, és ha szerencséd van akkor megözvegyül és feleségül veheted, az a tuti!hell írta:Majd az évek és a kilóméterek eldöntik (nem 3000km és 5000km gondolok)..
-
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2013.06.22. 12:59
- MZ-d típusa: ETZ 125
Re: Elektronika
Hello!
Nekem feszültségszabályzó problémám van a kis ETZ-mel. Van egy Skoda feszültségszabályzóm. Az lenne a kérdés, hogy bele lehet-e ezt rakni vagy nem?
Itt egy kép róla:
http://auto.prvybazar.sk/inz/predam-nov ... 43805.html
Balról jobbra leírom mik vannak a fesszabra írva, 15/54, M, R. Jobb oldalt ami csavar van valszeg az lesz a test annyit tudok, de a többit nem. Ha valaki tud segíteni azt megköszönöm.
Nekem feszültségszabályzó problémám van a kis ETZ-mel. Van egy Skoda feszültségszabályzóm. Az lenne a kérdés, hogy bele lehet-e ezt rakni vagy nem?
Itt egy kép róla:
http://auto.prvybazar.sk/inz/predam-nov ... 43805.html
Balról jobbra leírom mik vannak a fesszabra írva, 15/54, M, R. Jobb oldalt ami csavar van valszeg az lesz a test annyit tudok, de a többit nem. Ha valaki tud segíteni azt megköszönöm.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
Ja ja vannak itt páran akik kóstolgatják a pudingot. Várjuk is a tapasztalati hozzászólásokat...
És majd elválik mennyire finom. És itt nincs semmi tamáskodás. Majd az évek és a kilóméterek eldöntik (nem 3000km és 5000km gondolok)...
És majd elválik mennyire finom. És itt nincs semmi tamáskodás. Majd az évek és a kilóméterek eldöntik (nem 3000km és 5000km gondolok)...
- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Elektronika
Gyula-bá írta:Egy másik mondás szerint: "a puding próbája az evés", és nem a tamáskodás , teszem hozzá én.hell írta:Aha hogyne! Értem én de majd nyugtával dicsérjük a napot, mondja a mondás.
Támogatásként:
Kb3000km-t mentem a Gyulabá féle gyujtással.
Azóta nem kellett levenni a oldaldeknit..
Ma kivettem a gyertyámat és tökéletes "őz"barna..
Nekem bevált...
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
Re: Elektronika
Egy másik mondás szerint: "a puding próbája az evés", és nem a tamáskodás , teszem hozzá én.hell írta:Aha hogyne! Értem én de majd nyugtával dicsérjük a napot, mondja a mondás.
- occsike87
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.12.13. 16:31
- MZ-d típusa: Mz etz 125
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Re: Elektronika
Köszi a választ Miklos_88 és fzooltan
- fzooltan
- Simsonos
- Hozzászólások: 129
- Csatlakozott: 2010.06.29. 20:46
- MZ-d típusa: ES125,TS125,ES250/2
- Tartózkodási hely: Zalaszentgrót
Re: Elektronika
Erről a tipusról ,ha jól emlékszem volt néhány negatív hsz. itt a fórumon.occsike87 írta:Heló.
Ér valamit ez a gyújtás?
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=3834
Köszi
Ezért is döntöttem inkább a "Gyula-bá féle" elektronika mellett, nálam 1 db dolgozik és eddig több mint 5000 km-t futott gondozás mentesen.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
Aha hogyne! Értem én de majd nyugtával dicsérjük a napot, mondja a mondás.
Re: Elektronika
Biztosan többet kibír mint a gyári rendszer mert a gyáriak "elhalálozásának" többségét a bekapcsolva felejtés okozza, ez ellen ez a rendszer védve van. Álló motor esetében az elektronika, néhány másodperc elteltével, kikapcsolja a trafó áramát ("alvó" állapotba kapcsol). Ennek következtében nem károsodik sem az elektronika sem a gy. trafó és még az akku is nagyon sokáig bírja mert ilyenkor a gyújtás fogyasztása még a töltés visszajelző izzóénál is sokkal kisebb.hell írta:Vagy mondhatnám úgy ha fele annyit kibír mint a gyári akkor minr ok!
Tudom nehéz elhinni, a mai világban, de ez: "... a rendszer nagy valószínűséggel túléli a járművet" nem reklám szöveg.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
Vagy mondhatnám úgy ha fele annyit kibír mint a gyári akkor minr ok!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Úgy értettem a hiányost, hogy csak egy jellemzőt közölsz. Jelen esetben az összes futott km-t. De hogy ezt meg tudjuk ítélni, nem árt ismerni, hogy ezt kb hány darab futotta. Illetve mivel nem egységes a futás egyes felhasználók között, így jelentős "hírértéke" van a maximum megtett km-nek is.
Legalábbis szerintem.
De ezt inkább a csevegőben fojtassuk, mert ez itt már OFF.
Legalábbis szerintem.
De ezt inkább a csevegőben fojtassuk, mert ez itt már OFF.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Elektronika
Sajnos pontos adatokat én sem tudok azért írtam, hogy "óvatos becslés szerint".KILL3R etz írta: Hiányos számok nekem csak a levegőben lógnak.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Persze, ebben egyet értünk.
Így is képzelem el a pontos, korrekt leírást: Hány eladott példány, mennyi km-t futott összesen, és ezek közül mi az ismert max megtett km hiba nélkül.
És akkor ezzel így már lehet érvelni.
Hiányos számok nekem csak a levegőben lógnak. Nincs mihez viszonyítani. Ezt értettem ködösítésnek.
De ha így van, ahogy írtad, az meggyőző.
Így is képzelem el a pontos, korrekt leírást: Hány eladott példány, mennyi km-t futott összesen, és ezek közül mi az ismert max megtett km hiba nélkül.
És akkor ezzel így már lehet érvelni.
Hiányos számok nekem csak a levegőben lógnak. Nincs mihez viszonyítani. Ezt értettem ködösítésnek.
De ha így van, ahogy írtad, az meggyőző.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Elektronika
Természetesen értem, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy nem jó az a gondolat menet ami csak a futott teljesítményt veszi figyelembe.KILL3R etz írta:Szerintem érted mire gondolok.
Egyszerűsítsük le a példát.
Egyik ismérv az egy darab által tejesített táv. Itt nem térnek el a nézeteink, minél több annál jobb, matekül: egyenes arány.
A másik ismérv a darab szám, itt már nem egyenes az arányosság ui. ha megduplázzuk a darab számot akkor kb. a négyszeresére nő a várható hibák száma.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Gyula-bá írta: A megbízhatóságról csak ennyit:
Az elmúlt két évben az általam készített gyújtással szerelt "flotta" nagyon óvatos becslés szerint 150-200000 km-t futott, tudomásom szerint egyetlen meghibásodás nélkül, erre büszke vagyok.
Ezt írtad, januárban. Nem azt hogy x, vagy y darab, z tulajnál hiba nélkül futott 20e km-t.
A kettő merőben más szerintem.
Mivel gondolom nem 10db-ot adtál el, és nem is 20-at, így ez leosztva bizony kevesebb mint 10.000km körül van. Persze lehet hogy van aki 30e km-t megy, van aki 5e-t.
Én fontosabb/pontosabb infónak tartom, hogy egy adott darab mennyit bír hiba nélkül.
Szerintem érted mire gondolok.
De azért egy példa eszembe jutott: Legyen pl kenyérpirító. A gyártó ráírja a dobozra, hogy ezzel a termékkel már 5.000.000.000 szelet kenyeret pirítottak meg. Ami lehet hogy 500.000.000 pirítóval sikerült, lehet hogy 100.000-el. És koránt sem lehet eldönteni róla, hogy most akkor az elektrolux, vagy jincheng kenyérpirító a jobb termék...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Elektronika
-Akkor miért beszélsz? Több darabról is tudom, hogy ennél többet futott.KILL3R etz írta: Amíg egy adott darab nem fut le legalább 10-15e km-t addig szerintem nincs miről beszélni. ...
Nem lehúzás, vagy ilyesmi, még nem is láttam, nem volt kezemben gyújtás tőled.
Nem kételkedek a minőségben, de azért ne ködösítsünk.
- A tények ismerete nélkül bátor dolog véleményt nyilvánítani.
- Ha itt valaki "ködösít" az nem én vagyok!
Re: Elektronika
Ennek örülök.sunbim írta:Nálam nincs.
Nem döntöttem el semmit, ezt írtam:" Nem tudom, hogy hogy érted ...", majd később: "... van egy kissé lekicsinylő értelme is." Nincs mi miatt felkapnod a vizet.sunbim írta:... ne döntsd el hogy én hogyan értem.
- Miklós_88
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 333
- Csatlakozott: 2012.07.09. 20:44
- MZ-d típusa: ETZ 250 (300) Deluxe
- Tartózkodási hely: Iváncsa
Re: Elektronika
Nekem ilyen van fent, elmentem vele már majdnem 3000 km-t, végigcsinálta a Kárpátalja túrát is hiba nélkül. Egyszerű, mint a faék, és ha mégis elromlik, két perc visszatenni a megszakítós alaplapot. Szerintem jó ez a gyújtás.occsike87 írta:Heló.
Ér valamit ez a gyújtás?
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=3834
Köszi
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3071
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika
"Nem tudom, hogy hogy érted a "házi gyártású" kifejezést mert ennek van egy kissé lekicsinylő értelme is. ,,Gyula-bá írta:Nem tudom, hogy hogy érted a "házi gyártású" kifejezést mert ennek van egy kissé lekicsinylő értelme is.sunbim írta:Ami házi gyártású, gondolom úgy érti.
Ezzel kapcsolatban, igen "házi gyártású" mert egy családi házhoz tatozó műhelyben készül, viszont megfelelő, ha nem kiváló, minőséget képvisel. A minőségről a tények beszélnek, az elmúlt, közel, három szezonban ezek a gyújtórendszerek, óvatos becslés szerint, legalább 300 ezer kilométert futottak meghibásodás nélkül. Mellékesen az összes általam "házilag gyártott" gyújtórendszer, km korlátozás nélkül, a mai napig garanciális.
Ennyit a "házi" gyártmányról!
Nálam nincs.
NEGATÍV a hozzáállásod! Gyula-bá. Ez azt jelenti ahogy írtam! Nem gyárban, sorozatgyártásban készült:
,,... igen "házi gyártású" mert egy családi házhoz tatozó műhelyben készül.. " Ahogy írtad.
Errre gondoltam, és így is értettem. Semmiféle "lekicsinylő,, gondolatot nem írtam, nem is céloztam rá, ne döntsd el hogy én hogyan értem. Köszönöm.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Hja, csak tegyük fel, hogy annak a cuccnak ~10e km az élettartama. Az nem úgy működik hogy összeadunk 20db x 500km-t...
Amíg egy adott darab nem fut le legalább 10-15e km-t addig szerintem nincs miről beszélni.
Nem lehúzás, vagy ilyesmi, még nem is láttam, nem volt kezemben gyújtás tőled. Nem kételkedek a minőségben, de azért ne ködösítsünk.
Amíg egy adott darab nem fut le legalább 10-15e km-t addig szerintem nincs miről beszélni.
Nem lehúzás, vagy ilyesmi, még nem is láttam, nem volt kezemben gyújtás tőled. Nem kételkedek a minőségben, de azért ne ködösítsünk.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Elektronika
Megjegyzésül csak annyit, hogy a meghibásodás valószínűsége nagyjából arányos a futott kilométerek számával (köze nincs az eltelt időhöz, egy gép pihenhet akár 20 évet is ) és hatványozottan növekszik a darabszám növekedésével.hell írta:Sajnos nem telt el vagy 10 év hogy el lehessen mondani, hogy ez igen.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
Ezek a bizonyos kilóméter adatok ki lettek tárgyalva annó! Sajnos nem telt el vagy 10 év hogy el lehessen mondani, hogy ez igen. Addig is figyeljük és nagy örömmel olvassuk a tapasztalati hozzászólásokat...
Re: Elektronika
Nem tudom, hogy hogy érted a "házi gyártású" kifejezést mert ennek van egy kissé lekicsinylő értelme is.sunbim írta:Ami házi gyártású, gondolom úgy érti.
Ezzel kapcsolatban, igen "házi gyártású" mert egy családi házhoz tatozó műhelyben készül, viszont megfelelő, ha nem kiváló, minőséget képvisel. A minőségről a tények beszélnek, az elmúlt, közel, három szezonban ezek a gyújtórendszerek, óvatos becslés szerint, legalább 300 ezer kilométert futottak meghibásodás nélkül. Mellékesen az összes általam "házilag gyártott" gyújtórendszer, km korlátozás nélkül, a mai napig garanciális.
Ennyit a "házi" gyártmányról!
Re: Elektronika
hell írta:Nem arról volt szó hogy a golf és egyéb gyujtásoknak sem árt?
Nem, nem úgy értem, hanem "abszolút értékben". Tehát tudomásom szerint ma az egyetlen gyújtórendszer aminek semmilyen módon (sem az elektronikának sem a trafónak sem az akkumulátornak) nem árt a rajta felejtett gyújtás az ez: http://jawa.5mp.eu/web.php?a=jawa&o=MiAOPBfM37sunbim írta:Ami házi gyártású, gondolom úgy érti.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3071
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika
Ami házi gyártású, gondolom úgy érti.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
Nem arról volt szó hogy a golf és egyéb gyujtásoknak sem árt?
Re: Elektronika
Tudomásom szerint az egyetlen http://jawa.5mp.eu/web.php?a=jawa&o=MiAOPBfM37 rendszer a piacon amelyiknek nem árt a feledékenység.bluerider írta:A /1-gyen egyszer rajta hagytam a gyújtást ami kinyírta a trafóm! Az ETZ- mnek nincs megszakítója! Az lenne a kérdésem, hogyha ezen rajtahagyom ez is rosszul esik a trafónak?
Re: Elektronika
rosszulbluerider írta:A /1-gyen egyszer rajta hagytam a gyújtást ami kinyírta a trafóm! Az ETZ- mnek nincs megszakítója! Az lenne a kérdésem, hogyha ezen rajtahagyom ez is rosszul esik a trafónak?
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Elektronika
Én úgy tudom előbb ég el az elektronika. Ha rosszul tudom majd kijavítanak...
- bluerider
- A szállító (Blue Szlí)
- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Elektronika
A /1-gyen egyszer rajta hagytam a gyújtást ami kinyírta a trafóm! Az ETZ- mnek nincs megszakítója! Az lenne a kérdésem, hogyha ezen rajtahagyom ez is rosszul esik a trafónak?
A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.10.08. 12:15
- MZ-d típusa: Mz etz 125
Re: Elektronika
occsike87 írta:Gyakorlatilag ja. A fényerőről annyit h nekem 35W os bixenonom volt már. Nagyon durva a fénye. Ha jó foncsort találsz szerintem elégedett leszel. Nagyon paraszt!!!Halhatatlan írta:De akkor nem hivatalosan megoldható.A trabant foncsorral jó fénye van?Azzal hogy a lámpa fénye fordulatszámfüggő lehet vmit kezdeni?Széles utat
Ja a fordulatról annyit h alapjáraton nem tölt túl sokat a generátor tehát gyakorlatilag akksiról küldöd lámpánal, de mivel nagyfesszel dolgozik szinte észrevehetetlen a fényerőingadozás ( mivel pufferolja is a vezérlőelektrónika )
Mi lett a xenonoddal?Most találtam 15ezerért bixenont,az jó nem?http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=4233
- occsike87
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.12.13. 16:31
- MZ-d típusa: Mz etz 125
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Re: Elektronika
Gyakorlatilag ja. A fényerőről annyit h nekem 35W os bixenonom volt már. Nagyon durva a fénye. Ha jó foncsort találsz szerintem elégedett leszel. Nagyon paraszt!!!Halhatatlan írta:De akkor nem hivatalosan megoldható.A trabant foncsorral jó fénye van?Azzal hogy a lámpa fénye fordulatszámfüggő lehet vmit kezdeni?Széles utat
Ja a fordulatról annyit h alapjáraton nem tölt túl sokat a generátor tehát gyakorlatilag akksiról küldöd lámpánal, de mivel nagyfesszel dolgozik szinte észrevehetetlen a fényerőingadozás ( mivel pufferolja is a vezérlőelektrónika )
-
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.10.08. 12:15
- MZ-d típusa: Mz etz 125
Re: Elektronika
De akkor nem hivatalosan megoldható.A trabant foncsorral jó fénye van?Azzal hogy a lámpa fénye fordulatszámfüggő lehet vmit kezdeni?Széles utat
- occsike87
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.12.13. 16:31
- MZ-d típusa: Mz etz 125
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Re: Elektronika
Hivatalosan sehogy. Amúgy meg trabant foncsor barkácsolás nélkül belemegy a lámpába, H4 es xenont meg lehet kapni.
Széles utat
Széles utat
-
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.10.08. 12:15
- MZ-d típusa: Mz etz 125
Re: Elektronika
Sziasztok.Az érdekelne engem hogy tudok-e ETZ-125-be xenont
beleépíteni?
beleépíteni?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
sunbim írta:Elektrokorrózió.djtoma írta:Mért van az hogy az aksi negatív sarun lévő csavaron fehér oxid réteg keletkezik?
Saválló v. normál(ha más nincs) zsírral be kened, és a hiba megszűnik. Ha már ott vagy , adj a pozitívnak is.
Vagy rézpaszta/spray, abból mehet a saru alá is, a kontakt is tökéletes lesz, és oxid se keletkezik.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] valamint 1 vendég