Barkácsolás
- MrSummertime89
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.07.23. 21:51
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szombathely
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
A gázcsutka végén levő műanyagdugó lejár, hogyan van az gyárilag rögzitve?
Már az új kisETZ karbi van fent, nem kell ragadósnak lennie.
Segitsetek légyszi hogyan rögzitsem, mert félek hogy elhagyom és elveszik!
A gázcsutka végén levő műanyagdugó lejár, hogyan van az gyárilag rögzitve?
Már az új kisETZ karbi van fent, nem kell ragadósnak lennie.
Segitsetek légyszi hogyan rögzitsem, mert félek hogy elhagyom és elveszik!
- ETZmanus
- Simsonos
- Hozzászólások: 50
- Csatlakozott: 2012.10.15. 17:58
- MZ-d típusa: ETZ 250 (volt)
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Feszültségmérő
Ezt a mondatot leírnád még egyszer?seagateh írta: az mindegy, az ellenállás tol teszem függőve hogy Meddig térjen,minden a műszer

Re: Feszültségmérő
az mindegy, az ellenállás tol teszem függőve hogy Meddig térjen,minden a műszer
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- Hejja_Petya
- Simsonos
- Hozzászólások: 133
- Csatlakozott: 2013.03.26. 08:53
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Tokod
Feszültségmérő
Érdekesség!
Tegnap készítettem a fordulatszámmérőbe egy ilyen kis feszültségmérő műszert.
Tájékoztat a töltésről is, valamint az akku feszültségéről is:)
A műszert egy régi magnóból sikerült kibűvészkedni.


Tegnap készítettem a fordulatszámmérőbe egy ilyen kis feszültségmérő műszert.
Tájékoztat a töltésről is, valamint az akku feszültségéről is:)
A műszert egy régi magnóból sikerült kibűvészkedni.


,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Barkácsolás
Hát talán kicsit beszitál olyan 90 felett, ekkor bizonytalanodik le csöppet a futómű... Mondjuk, lehet egy villamerevítő jobb megoldás lenne, de erre is kíváncsi voltam...! Kössz!nagydivad írta:Szitál a kormányod? A fizika amúgy mindenre hat, szóval: igen, érhet valamit. Persze biztos nem lesz elsőre olyan, mint a gyárakban kikísérletezett súlyok.Veszy2107 írta:Mi a véleményetek a kormányvégsúlyról? Egy ETZ-n érhet valamit? :/

Üdv! 
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"

Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Re: Barkácsolás
Köszönöm, megpróbálom még most reggel:) délután ha mindenigaz megyünk messzire 
Üdv Csabi

Üdv Csabi
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- occsike87
- Simsonos
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2012.12.13. 16:31
- MZ-d típusa: Mz etz 125
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Re: Barkácsolás
Én a mutató tengelyét zsíroztam be meg kapott egy kis tollrugó-darabor a kis pöcök alá;-)
Re: Barkácsolás
Értem.
Melyik részét kell megolajozni/zsírozni? a Perselyt vagy a spirált, tengelyt?
Köszi
Üdv Csabi
Melyik részét kell megolajozni/zsírozni? a Perselyt vagy a spirált, tengelyt?
Köszi
Üdv Csabi
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Javítható, óra szétszedésével jár, kiszáradás okozza.seagateh írta:Sziasztok.
Biztosan volt valakinek ilyen gondja hogy a fordulatszámmérő ugrál olyan 4000-ig.
Ezzel mit lehet csinálni? javítható?
Köszi
Üdv Csabi
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Barkácsolás
Sziasztok.
Biztosan volt valakinek ilyen gondja hogy a fordulatszámmérő ugrál olyan 4000-ig.
Ezzel mit lehet csinálni? javítható?
Köszi
Üdv Csabi
Biztosan volt valakinek ilyen gondja hogy a fordulatszámmérő ugrál olyan 4000-ig.
Ezzel mit lehet csinálni? javítható?
Köszi
Üdv Csabi
,,Ha szikra van, benzin van, meg levegő van: annak működni kell"
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Barkácsolás
Szitál a kormányod? A fizika amúgy mindenre hat, szóval: igen, érhet valamit. Persze biztos nem lesz elsőre olyan, mint a gyárakban kikísérletezett súlyok.Veszy2107 írta:Mi a véleményetek a kormányvégsúlyról? Egy ETZ-n érhet valamit? :/

- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Barkácsolás
Mi a véleményetek a kormányvégsúlyról? Egy ETZ-n érhet valamit? :/
Üdv! 
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"

Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
Na ezt megnéztem volna...
Amúgy ötletes!



Amúgy ötletes!


"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Barkácsolás
Hirtelen ötlet alapján nyomatékkulcs:
Konyhai húzós digitális mérleget elcsentem anyukámtól, lemértem a kulcson 20 cm-t a forgásponttól, így a henger tőcsavar 25 Nm-es meghúzásához a mérlegnek pont 12,5 KG-ot kellett mutatnia.

Konyhai húzós digitális mérleget elcsentem anyukámtól, lemértem a kulcson 20 cm-t a forgásponttól, így a henger tőcsavar 25 Nm-es meghúzásához a mérlegnek pont 12,5 KG-ot kellett mutatnia.


- V.David
- rolleres
- Hozzászólások: 11
- Csatlakozott: 2013.06.03. 04:54
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: Mezőhegyes
Re: Barkácsolás
Hali!
Köszönöm Tiger a tanácsokat, ellenőrizni fogom őket.
Köszönöm Tiger a tanácsokat, ellenőrizni fogom őket.
tiger1342 írta:Ha 1200 km alatt nem volt gond, akkor a következőket nézd meg:V.David írta:Üdv mindenkinek!
Tavasszal vettem egy 250-es etz-t és most azt tervezem hogy elmegyek vele egy hosszabb távra. Pontosabban barátnőmmel szeretnék elmenni a tesómhoz ami kb tőlem 190 km. Van valami javaslatotok hogy hosszabb út előtt mit célszerű átnézni a motoron? Idáig kb 1200 km-t mentünk vele a környéken és semmi gond nem volt vele.
Köszi előre!
- guminyomás
- fékek fogjanak
- tank tele legyen
- váltóolaj szintje jó, nem szivárog
- motor + lábtartó + futómű csavarjai meg legyenek húzva, kipufogó könyök nem taknyos (Nekem folyton lelazult, most úgy néz ki sikerült megoldást találni.)
- lámpák, indexek működjenek
Kb mintha műszakira vinnéd, csak itt a saját érdekedben...
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Barkácsolás
Tehát maga a kék műanyag búra kiemelkedett az óra számlapjának a síkjából ha jól értem.torped írta:Üdvözlet mindenkinek!
A következő történt a kilométer-órámmal: remekül működik de valamiért (magam sem tudom, talán a menet közbeni rázkódás miatt) a távolsági fényszóró visszajelző ledje feljebb emelkedett ezért az óra kb. 70kmh-ig remekül mér, de a felett folyamatosan nekiütődik a lednek majd visszapattan róla. Ez persze csak szépséghiba, de gondoltam megkérdem,
hogy valaki tapasztalt-e már hasonlót? Ha igen hogyan lehetne egyszerűen orvosolni?
Előre is köszönöm
Szedd szét az órát és nyomd/ragaszd vissza a visszajelző búrát. Itt egy cikk róla, hogyan kell szétszedni: http://mzclubhungary.com/index.php?opti ... icle&id=23
Re: Barkácsolás
Üdvözlet mindenkinek!
A következő történt a kilométer-órámmal: remekül működik de valamiért (magam sem tudom, talán a menet közbeni rázkódás miatt) a távolsági fényszóró visszajelző ledje feljebb emelkedett ezért az óra kb. 70kmh-ig remekül mér, de a felett folyamatosan nekiütődik a lednek majd visszapattan róla. Ez persze csak szépséghiba, de gondoltam megkérdem,
hogy valaki tapasztalt-e már hasonlót? Ha igen hogyan lehetne egyszerűen orvosolni?
Előre is köszönöm
A következő történt a kilométer-órámmal: remekül működik de valamiért (magam sem tudom, talán a menet közbeni rázkódás miatt) a távolsági fényszóró visszajelző ledje feljebb emelkedett ezért az óra kb. 70kmh-ig remekül mér, de a felett folyamatosan nekiütődik a lednek majd visszapattan róla. Ez persze csak szépséghiba, de gondoltam megkérdem,
hogy valaki tapasztalt-e már hasonlót? Ha igen hogyan lehetne egyszerűen orvosolni?
Előre is köszönöm
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Ha 1200 km alatt nem volt gond, akkor a következőket nézd meg:V.David írta:Üdv mindenkinek!
Tavasszal vettem egy 250-es etz-t és most azt tervezem hogy elmegyek vele egy hosszabb távra. Pontosabban barátnőmmel szeretnék elmenni a tesómhoz ami kb tőlem 190 km. Van valami javaslatotok hogy hosszabb út előtt mit célszerű átnézni a motoron? Idáig kb 1200 km-t mentünk vele a környéken és semmi gond nem volt vele.
Köszi előre!
- guminyomás
- fékek fogjanak
- tank tele legyen
- váltóolaj szintje jó, nem szivárog
- motor + lábtartó + futómű csavarjai meg legyenek húzva, kipufogó könyök nem taknyos (Nekem folyton lelazult, most úgy néz ki sikerült megoldást találni.)
- lámpák, indexek működjenek
Kb mintha műszakira vinnéd, csak itt a saját érdekedben...

- V.David
- rolleres
- Hozzászólások: 11
- Csatlakozott: 2013.06.03. 04:54
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: Mezőhegyes
Re: Barkácsolás
Üdv mindenkinek!
Tavasszal vettem egy 250-es etz-t és most azt tervezem hogy elmegyek vele egy hosszabb távra. Pontosabban barátnőmmel szeretnék elmenni a tesómhoz ami kb tőlem 190 km. Van valami javaslatotok hogy hosszabb út előtt mit célszerű átnézni a motoron? Idáig kb 1200 km-t mentünk vele a környéken és semmi gond nem volt vele.
Köszi előre!
Tavasszal vettem egy 250-es etz-t és most azt tervezem hogy elmegyek vele egy hosszabb távra. Pontosabban barátnőmmel szeretnék elmenni a tesómhoz ami kb tőlem 190 km. Van valami javaslatotok hogy hosszabb út előtt mit célszerű átnézni a motoron? Idáig kb 1200 km-t mentünk vele a környéken és semmi gond nem volt vele.
Köszi előre!
Re: Barkácsolás
Üdv!
Meg tudná valaki mérni, hogy egy ETZ 250 vagy 251-nek mekkora a kormányvégek közötti távolsága? Egyszerűbben milyen széles a kormány
Köszi előre is!
ThUnDeR
Meg tudná valaki mérni, hogy egy ETZ 250 vagy 251-nek mekkora a kormányvégek közötti távolsága? Egyszerűbben milyen széles a kormány

Köszi előre is!
ThUnDeR
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Barkácsolás
yofo írta:Kormányzár :13,9 mmVeszy2107 írta:Halihó!
Valaki nem tudná nekem megnézni a 250-es ETZ-be hány mm vastag a kormányzár, illetve milyen vastag a hüvely amibe belemegy....!? Már vettem vagy 2-3 faját (szerencsére becserélték őket), de egyik se ment be a helyére....! Nem tudom, hogy nekem szűk a helye, pl festés miatt, vagy ismét egy remek kisipari termékekhez volt szerencsém, ami lehet hogy nem is ETZ-be való volt....
Köszi!
Tartórész : 14,5 mm
Köszi!
Sikerült a másik helyen jót vennem!

Üdv! 
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"

Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Barkácsolás
Kormányzár :13,9 mmVeszy2107 írta:Halihó!
Valaki nem tudná nekem megnézni a 250-es ETZ-be hány mm vastag a kormányzár, illetve milyen vastag a hüvely amibe belemegy....!? Már vettem vagy 2-3 faját (szerencsére becserélték őket), de egyik se ment be a helyére....! Nem tudom, hogy nekem szűk a helye, pl festés miatt, vagy ismét egy remek kisipari termékekhez volt szerencsém, ami lehet hogy nem is ETZ-be való volt....
Köszi!
Tartórész : 14,5 mm
Powered by Bambi MZ ts 250/1
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Barkácsolás
Halihó!
Valaki nem tudná nekem megnézni a 250-es ETZ-be hány mm vastag a kormányzár, illetve milyen vastag a hüvely amibe belemegy....!? Már vettem vagy 2-3 faját (szerencsére becserélték őket), de egyik se ment be a helyére....! Nem tudom, hogy nekem szűk a helye, pl festés miatt, vagy ismét egy remek kisipari termékekhez volt szerencsém, ami lehet hogy nem is ETZ-be való volt....
Köszi!
Valaki nem tudná nekem megnézni a 250-es ETZ-be hány mm vastag a kormányzár, illetve milyen vastag a hüvely amibe belemegy....!? Már vettem vagy 2-3 faját (szerencsére becserélték őket), de egyik se ment be a helyére....! Nem tudom, hogy nekem szűk a helye, pl festés miatt, vagy ismét egy remek kisipari termékekhez volt szerencsém, ami lehet hogy nem is ETZ-be való volt....
Köszi!
Üdv! 
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"

Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Re: Barkácsolás
Köszönöm a választ. akkor megfordítom.
Üdv.
Üdv.
Re: Barkácsolás
Elől van a visszahajtástakzol írta:Tisztelt Fórumozók!
Az első sárhányó hogy van eredetileg felszerelve a kis ETZ-n? A visszahajtott peremű oldalnak kell elől lenni?
A segítséget köszönöm, ha nagyon hülyét kérdeztem, akkor meg bocs.
Üdv.: Takzol
Ui.: Lehet, hogy a teleszkóp javítás óta-3 éve- fordítva használom?
Re: Barkácsolás
Tisztelt Fórumozók!
Az első sárhányó hogy van eredetileg felszerelve a kis ETZ-n? A visszahajtott peremű oldalnak kell elől lenni?
A segítséget köszönöm, ha nagyon hülyét kérdeztem, akkor meg bocs.
Üdv.: Takzol
Ui.: Lehet, hogy a teleszkóp javítás óta-3 éve- fordítva használom?
Az első sárhányó hogy van eredetileg felszerelve a kis ETZ-n? A visszahajtott peremű oldalnak kell elől lenni?
A segítséget köszönöm, ha nagyon hülyét kérdeztem, akkor meg bocs.
Üdv.: Takzol
Ui.: Lehet, hogy a teleszkóp javítás óta-3 éve- fordítva használom?

- Target
- Simsonos
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2013.05.01. 17:11
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Tata
Re: Barkácsolás
Ha nem akarod feszegetni a gumit, az a legegyszerűbb, ha a gázblokk, és a főfékhenger csavarjait meglazítod, beljebb csúsztatod a kormány közepe felé, utána rögzíted a kormányvég dugót, és vissza csúsztatod a gázblokkot, és a főfékhengert. Utána meghúzod a csavarokat, és kész.
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Tedd fel a dugót a csavarral együtt, utána a gázmarkolat házát tartó 2 csavart meglazítod, így azt el tudod forgatni a kívánt pozícióba és így hozzá tudod állítani a kormányvéghez a markolatot.torped írta:Sziasztok!
Nemrég eltűnt a gázmarkolatom végéről a kormányvégdugó, így is lehetett vezetni, csak kicsit idegesítő mindig befelé is húzni a gázt. Kaptam hozzá egy másikat. A kérdésem az lenne, hogy mégis hogyan kéne rögzíteni?
Van rajta egy csavar ami erre szolgálna, de, ha fenn van a gázmarkolat akkor nem férek hozzá a csavarhoz. Ha lehúzom a markolatot akkor be tudom tenni a dugót és be is tudom csavarni a csavart de akkor meg hogy teszem vissza a markolatot?
Előre is köszi
Re: Barkácsolás
Jobban megnézed a gázmarkolatott levett állapotban,a végéről belenézel,látni fogsz kb.8 mm furatot amit a markolatgumi takar.torped írta:Sziasztok!
Nemrég eltűnt a gázmarkolatom végéről a kormányvégdugó, így is lehetett vezetni, csak kicsit idegesítő mindig befelé is húzni a gázt. Kaptam hozzá egy másikat. A kérdésem az lenne, hogy mégis hogyan kéne rögzíteni?
Van rajta egy csavar ami erre szolgálna, de, ha fenn van a gázmarkolat akkor nem férek hozzá a csavarhoz. Ha lehúzom a markolatot akkor be tudom tenni a dugót és be is tudom csavarni a csavart de akkor meg hogy teszem vissza a markolatot?
Előre is köszi
Feltett állapotban a gumit fel kell feszíteni és úgy a furaton keresztűl rögzíteni!

- Cat
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 312
- Csatlakozott: 2011.08.17. 12:39
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Tiszakécske
Re: Barkácsolás
Hello
Csak a gumit feszgesd fel kicsit a markolaton, ekkor látni fogsz egy lyukat amint keresztül tudod rögzíteni-csavarozni a végdugót.
Csak a gumit feszgesd fel kicsit a markolaton, ekkor látni fogsz egy lyukat amint keresztül tudod rögzíteni-csavarozni a végdugót.
Élni életveszélyes dolog és eddig még mindenki belehalt!
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Barkácsolás
torped írta:Sziasztok!
Nemrég eltűnt a gázmarkolatom végéről a kormányvégdugó, így is lehetett vezetni, csak kicsit idegesítő mindig befelé is húzni a gázt. Kaptam hozzá egy másikat. A kérdésem az lenne, hogy mégis hogyan kéne rögzíteni?
Van rajta egy csavar ami erre szolgálna, de, ha fenn van a gázmarkolat akkor nem férek hozzá a csavarhoz. Ha lehúzom a markolatot akkor be tudom tenni a dugót és be is tudom csavarni a csavart de akkor meg hogy teszem vissza a markolatot?
Előre is köszi
Én még csak Jawa Mustangnal cseréltem véget, de ott volt egy kis lyuk a markolatban és a gázkart kicsit meghúztam akkor a lyuk a csavar felé esett..... ETZ-n még nem figyeltem, hogy van, de nincs azon is esetleg egy lyuk, amit a gázmarkolat forgatásával a csavar felé tudsz fordítani?
Üdv! 
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"

Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
Nemrég eltűnt a gázmarkolatom végéről a kormányvégdugó, így is lehetett vezetni, csak kicsit idegesítő mindig befelé is húzni a gázt. Kaptam hozzá egy másikat. A kérdésem az lenne, hogy mégis hogyan kéne rögzíteni?
Van rajta egy csavar ami erre szolgálna, de, ha fenn van a gázmarkolat akkor nem férek hozzá a csavarhoz. Ha lehúzom a markolatot akkor be tudom tenni a dugót és be is tudom csavarni a csavart de akkor meg hogy teszem vissza a markolatot?
Előre is köszi
Nemrég eltűnt a gázmarkolatom végéről a kormányvégdugó, így is lehetett vezetni, csak kicsit idegesítő mindig befelé is húzni a gázt. Kaptam hozzá egy másikat. A kérdésem az lenne, hogy mégis hogyan kéne rögzíteni?
Van rajta egy csavar ami erre szolgálna, de, ha fenn van a gázmarkolat akkor nem férek hozzá a csavarhoz. Ha lehúzom a markolatot akkor be tudom tenni a dugót és be is tudom csavarni a csavart de akkor meg hogy teszem vissza a markolatot?
Előre is köszi
- kudlaty2007
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2012.12.25. 01:33
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 83'
- Tartózkodási hely: Poland - Kraków - Rymanów Zdrój
Re: Barkácsolás
Bemutatom a pecsét főfékhenger. A szivattyú biztosan nem szivárog. Ehelyett Zsugorcső, dugattyú felület lehet lecsiszolt el. Azonban további tömítő zsugorodó cső szivattyú. A többi látható a képen, és a videó.

[/quote]

[/quote]
http://www.bikepics.com/pictures/2441505/
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Köszi.yofo írta:Nagyon pöpec lett a csomagtartód Zsaki(Meg a moci is )
Már csak egy dolog szivat,de az nagyon és már megőrjit szinte.
Folyatja az olajat a váltókarnál és hiába cserélek gumigyűrűt,akkor is.
Másik deknivel is próbáltam és úgy sem jó.
Nekem sosem volt ilyen gondom,de most elért és fogalmam sincs mit csináljak.Próbáltam 14x2,5 gumigyűrűvel,de az meg már túl vastag.
Az itteni csapágy boltos nem tudott segiteni,pedig elméletileg létezik 14x2,2 méretben is o gyűrű az oring.hu szerint,de nem tudom beszerezni.Talán az még elmenne.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Saját készités.Illetve egy barátom munkája 70%-ban,30%-ban meg az enyém.K.Imi írta:Fajin lett nagyon, grat!
Saját készítés? Vagy gyártattad valakivel? (Azért kérdezem, mert 250-es Etz-re engem is érdekelni ilyesmi)
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Barkácsolás
Volt már esőben , patakban, trágyalében motorozás. Most már valami tényleg extrémet szeretnél Zsaki ?! Látom felkészültél.zsakfos írta:Elkészült a saválló Krauser tartóm.

Frankó!

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Barkácsolás
Nagyon pöpec lett a csomagtartód Zsaki
(Meg a moci is )

Powered by Bambi MZ ts 250/1
- K.Imi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2011.11.13. 11:57
- MZ-d típusa: ETZ 251m
- Tartózkodási hely: Kunhegyes, Debrecen
Re: Barkácsolás
Fajin lett nagyon, grat! 
Saját készítés? Vagy gyártattad valakivel? (Azért kérdezem, mert 250-es Etz-re engem is érdekelni ilyesmi
)

Saját készítés? Vagy gyártattad valakivel? (Azért kérdezem, mert 250-es Etz-re engem is érdekelni ilyesmi

MZ ETZ 251e '89
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- kudlaty2007
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2012.12.25. 01:33
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 83'
- Tartózkodási hely: Poland - Kraków - Rymanów Zdrój
Re: Barkácsolás
kudlaty2007 írta:I will fix links to BING 84 In Poland you can not buy good cables. The wire is too short. You have to shorten the armor. It is a lottery. Either you can well reduce armor, or destroy the cable.
Cable length from the tip is:
minimum of 80 mm
average of 90mm
max 100mm
I will fix links in profesionalnym plant. On a small scale. I do not have time and it is difficult to get into the plant through the city.
Sponsored buy for 558,46 HUF Sell for 1396,16 HUF
Fogom javítani linkeket BING 84 Lengyelországban nem lehet megvenni jó kábeleket. A vezeték túl rövid. Meg kell, hogy lerövidítik a páncél. Ez egy lottó. Vagy lehet jól csökkentheti páncél, vagy megsemmisíteni a kábelt.
Kábelhossz a hegye:
legalább 80 mm-es
átlagosan 90mm
max 100mm
Fogom javítani kapcsolatokat profesionalnym növény. Egy kis méretű. Nincs idő, és ez nehéz, hogy a növény a városban.
Szponzorált vásárolni 558,46 HUF. Eladni 1396,16 HUF.
http://www.bikepics.com/pictures/2441505/
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
- Hejja_Petya
- Simsonos
- Hozzászólások: 133
- Csatlakozott: 2013.03.26. 08:53
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Barkácsolás
telectronic írta:Műszaki szempontból, nem típus engedélyes.Hejja_Petya írta:Bukókeretről szeretnék informálódni. Van, aki barkácsolt Mz-re? Vélemény, tapasztalat?
Nehezen barkácsolható etz-re bukócső, mert nincs bölcső váz amihez lehet építkezni.
A vázat nem fúrjuk/hegesztjük, mert az a 2 mm-es zártszelvény gyengül.
Ettől függetlenül én is szerettem volna (sőt még nem tettem le róla), de sokat kell rajta agyalni, hogy jó, biztonságos, masszív, esztétikus legyen és a funkcióját megfelelően ellássa és ne csak arra lehessen használni, hogy legyen mire rászerelni a ledes reflektorokat)
Ok, ha van fejlemény, én várom. Nem vagyok egy nagy műszaki zseni, nem tudok pl.: hegeszteni, igaz, eddig nem is próbáltam.
A vázat én sem furkálnám, nem akarok gyengíteni.
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Műszaki szempontból, nem típus engedélyes.Hejja_Petya írta:Bukókeretről szeretnék informálódni. Van, aki barkácsolt Mz-re? Vélemény, tapasztalat?
Nehezen barkácsolható etz-re bukócső, mert nincs bölcső váz amihez lehet építkezni.
A vázat nem fúrjuk/hegesztjük, mert az a 2 mm-es zártszelvény gyengül.
Ettől függetlenül én is szerettem volna (sőt még nem tettem le róla), de sokat kell rajta agyalni, hogy jó, biztonságos, masszív, esztétikus legyen és a funkcióját megfelelően ellássa és ne csak arra lehessen használni, hogy legyen mire rászerelni a ledes reflektorokat

Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy 
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"

Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- Hejja_Petya
- Simsonos
- Hozzászólások: 133
- Csatlakozott: 2013.03.26. 08:53
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Barkácsolás
Bukókeretről szeretnék informálódni. Van, aki barkácsolt Mz-re? Vélemény, tapasztalat?
A legtöbb Mz tulajdonos hogy viszonyul a típusidegen dolgokhoz? Pl.: plexi, bukókeret, lábvédő, háttámla?
Mondhatja nekem bárki, hogy miért vettem Mz-t, ha pl. jobban bejön nekem az idomos motor. De csakis azért, mert hosszú távon egészségesebb, ha védve vannak az ízületek a menetszéltől. Semmi másért.
Nekem előny:
- egyszerűség - mind a motor (nincsenek szelepek, vezérműlánc, stb kopó alkatrész), mind a könnyű szerelhetőség miatt
- ára: kevés pénzből gazdálkodhatok, így nem vehetek pl. Goldwing-ot. Lényegesen kisebb a szervíz költség.
Gondolom, pont nem nektek kell ezeket ecsetelni.
Hátrány:
- naked... előbb írtam, miért is. Nekem kényelmetlen már a 90-nél lévő menetszél... nem élvezem. Viszont azért is vágytam nagy motorra, mert életben akarok maradni, miközben közlekedek. Simsonnal sokat mentem lakott területen kívül, hát volt sok emlékezetes pillanat. Párommal tudok motorozni. Ez külön élmény.
A legtöbb Mz tulajdonos hogy viszonyul a típusidegen dolgokhoz? Pl.: plexi, bukókeret, lábvédő, háttámla?
Mondhatja nekem bárki, hogy miért vettem Mz-t, ha pl. jobban bejön nekem az idomos motor. De csakis azért, mert hosszú távon egészségesebb, ha védve vannak az ízületek a menetszéltől. Semmi másért.
Nekem előny:
- egyszerűség - mind a motor (nincsenek szelepek, vezérműlánc, stb kopó alkatrész), mind a könnyű szerelhetőség miatt
- ára: kevés pénzből gazdálkodhatok, így nem vehetek pl. Goldwing-ot. Lényegesen kisebb a szervíz költség.
Gondolom, pont nem nektek kell ezeket ecsetelni.
Hátrány:
- naked... előbb írtam, miért is. Nekem kényelmetlen már a 90-nél lévő menetszél... nem élvezem. Viszont azért is vágytam nagy motorra, mert életben akarok maradni, miközben közlekedek. Simsonnal sokat mentem lakott területen kívül, hát volt sok emlékezetes pillanat. Párommal tudok motorozni. Ez külön élmény.
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Igen, ezért eszembe sem jut az ilyen, mert én megyek a sorok között is, és volt már, hogy a robogós előttem a nagy tükreivel csak kacsázva tudott átbújni én meg (simán) elfértem, Na jó nagy gázzal ne hogy beszoruljakallllli írta:Én kormányvég tükröket akarok venni rá, olyat, ami a Triumph Thruxton-on van. Csak félek, hogy beleakadna tényleg mindenbe.
http://www.mcnews.com.au/Testing/Triump ... Page_1.htm

Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy 
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"

Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Barkácsolás
Én kormányvég tükröket akarok venni rá, olyat, ami a Triumph Thruxton-on van. Csak félek, hogy beleakadna tényleg mindenbe.
http://www.mcnews.com.au/Testing/Triump ... Page_1.htm
http://www.mcnews.com.au/Testing/Triump ... Page_1.htm
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
10mm-es rozsdamentes, én csináltam.Hejja_Petya írta:Ez vastagabb szárúnak néz ki, mint a gyári. Házilag készült vagy valahol vetted?
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy 
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"

Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- Hejja_Petya
- Simsonos
- Hozzászólások: 133
- Csatlakozott: 2013.03.26. 08:53
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Tokod
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég