A feltételről pedig rajzoltam egy nagyon profi rajzot (



Azért kell így állnia, mert az olaj oldaláról jön a nyomás, ami ki akar szökni a karmantyú széle és a henger fala között, azonban nem tud, mert minél jobban nyomja a karmantyút annak a széle annál jobban "beleszorul" a hengerbe a kialakítása miatt, így nem enged át. Ha fordítva tennéd bele, akkor szerintem látható, hogy mi lenne a gond. Már kis nyomás hatására is a karmantyú széle behajlik és átengedi az olajat.[/quote]
Szia! Köszi az infókat!
Annyi a problémám, hogy nem motoros boltban akarom megvenni, hanem csapágyakat és szimeringeket forgalmazó boltban, és ott nem biztos hogy tudják mi kell az ETZ-be! :/ Ha egyáltalán van náluk....
ezért kellenének az adatai, hogy szétszedés előtt meglegyen az új....
Köszi![/quote]
Na beszéltem a bolttal, mondta, hogy nekik nincs, de ha viszem az adatokat akkor legyártják valami spéci anyagból.... :/ Hát lehet a bolti 80Ft-ostól jobb lenne, csak a méreteket kéne tudni!

