Üdv!LaloX írta:Sziasztok! Olyan problémám van nekem, hogy ha bemelegszik a 125-ös etz-m romlik a teljesítménye. Mi a megoldás erre? A karbi pedig melegen lett beállítva... A síber úgy van beállítva, hogy a lehető legkevesebb benzint kapja, 115-ös fúvóka van benne és ha állítok a síberen, hogy többet kapjon csak rosszabb lesz. És 90-nél nem megy többet, de addig szedi a lábátez nem is lenne baj, csak 5-ösben ha már van egy kis szembeszél nem bírja tartani a 80-at... a dugattyú nagyon pöpecül illeszkedik a hengerbe, nem kopott egyáltalán, nem szorul fúrásra. Előre is köszi
A 125-ös szerintem nem is nagyon fog többet menni 90-nél, bár a gyári adata 100km/h...attól függ, mennyire kopott a motor.
De ha úgy érzed, hogy ott elfogy az erő, akkor valóban lehet az is, hogy sokat kap. Vesszőparipám: gyertyát kell megnézni, és az alapján játszani a fúvókákkal - ha fekete a gyertyakép, kisebb fúvóka kell, ha fehér, vagy szürkés, akkor nagyobb.
Ha csak melegen csinálja, és amúgy hideg motorral elmegy 90 fölé is, akkor az is lehet, hogy megmelegszik a szimering, és ezért ott falsot szív a motor, aztán elmegy az erő. (Ezt abból lehet észrevenni, ha hidegen nagyon nehezen indul.)