Perec írta:
Na jó csak a GS meg az SV is viszonylag új 4 ütemű, ha minden igaz! Nincs összehasonlítási alap!
Ha hasonló céllal használod pl. túrázni, egy Gold Winget is össze lehet hasonlítani egy 25-ös robogóval.
Amúgy a nagy MZ az pont úgy fogyaszt 3,5-öt 80-nál, mint az SV 3,8-at 130-nál, nem lehetetlen, de nem is túl valószínű. Általános esetben szereti meginni legalább a 4-et.
A gyárban szerintem papíron számították ki ezeket a fogyasztási görbéket.
Épp most voltam Pesten és minden további nélkül bezabálta a 3,6-ot 80-as tempónál, pedig még némi hátszél is volt.
Kérdésem is lenne: ugyanúgy szenvedek ezzel a fúrás utáni kopogás dologgal, mint tavaly: meleg motornál tartós haladás után gázelvételnél jelentkezik, néha csak párat koppan, de amikor nem zártam el a gázt teljesen csak visszább engedtem volt, hogy folyamatosan mintha nem gáz nyomná le a dugót hanem kalapács. Érdekes, hogy az alapjárati levegőcsavarra reagált és dúsabb alapjáratnál jóval kisebb a kopogási hajlam. Kipróbáltam egy NGK 9-es! (280-as hőérték) gyertyát is, érzésre segít is, de meg nem szüntette teljesen a problémát. Ezen az etanol segíthetne, ha lehetne még kapni? Vagy a présmérettel kell feljebb mennem pár tizeddel, 1,0 mm-rel raktam össze. 1 tized is számít, vagy az 1,2-1,3 at kellene megcélozni? Olvastam a fórumon, hogy más is szenvedett vele, de a megoldást nem találtam meg.[/quote]
Én szenvedtem vele. Konkrét megoldást nem találtam. Gyári kipuval hajlamos volt ezt csinálni, az etanol tényleg segített, viszont egy tankhoz egy litert keverve nem jelentkezett a dolog. Most a világot szétüvöltő rezós kipu van fent, ezzel nem jelentkezik.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse