Akkor érdemes szétszedni, ha cigit akarsz csempészni a határonStravkó írta:Ne szedd szét! Az a légszûrõház,nincs benne semmi!Jumper írta:Sziasztok!
Lenne egy hülye kérdésem. ETZ 250-es bal odalában mi van. Az maga a légszûrõház? Azért kérdezem, mert mostanában le akartam venni ezt az oldalát. Elég faramuci helyen vannak a csavarok. A 4-bõl 3 hatlapfejû, azt le is bírtam szedni, de a karburátor felén az alsó az nem hatlapfejû, hanam sima. Csavarhózó kéne hozzá. De valami flexibilis, mert sima csavarhózóval nem férek hozzá. Csak gratulálni tudok az elõzõ gazdájának.
Jövõ héten megpróbálok hozzá beszerezni egy felxibliset. De addig is ha valaki elárulná, hogy mi vár ott.
Köszi!
Tamás
Barkácsolás
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Ne szedd szét! Az a légszûrõház,nincs benne semmi!Jumper írta:Sziasztok!
Lenne egy hülye kérdésem. ETZ 250-es bal odalában mi van. Az maga a légszûrõház? Azért kérdezem, mert mostanában le akartam venni ezt az oldalát. Elég faramuci helyen vannak a csavarok. A 4-bõl 3 hatlapfejû, azt le is bírtam szedni, de a karburátor felén az alsó az nem hatlapfejû, hanam sima. Csavarhózó kéne hozzá. De valami flexibilis, mert sima csavarhózóval nem férek hozzá. Csak gratulálni tudok az elõzõ gazdájának.
Jövõ héten megpróbálok hozzá beszerezni egy felxibliset. De addig is ha valaki elárulná, hogy mi vár ott.
Köszi!
Tamás
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Jumper. Asszem az van ott a 250 es nek ami a 150 esnek is. Semmi A deknibe nincs semmi csak az a gumi szivo cso. A levego szuro az a 2 dekni kozott van a vazba. Azt ugy tudod lebontani hogy ahol az aksi van a hata mogott van egy csavar. Azt ki, utanna levego szurot ki, s akkor jon a 6 csavar amibol 1 az ules alatt van, ami a deknit fogja, amibe nincs semmi . Remelem tudtam segiteni de valaki javitson ki ha hulyeseget beszelek mert nekem 150 esem van es annal igy van...
Hello Sörtank!
Ezen a honlapon láttam 150-es matricát és postán is elküldik:
www.viktormotor.hu
Ott ez ETZ alkatrészek és azon belül a matricákban találtam.
Sok sikert!
Tamás
Ezen a honlapon láttam 150-es matricát és postán is elküldik:
www.viktormotor.hu
Ott ez ETZ alkatrészek és azon belül a matricákban találtam.
Sok sikert!
Tamás
Jumper
Sziasztok!
Lenne egy hülye kérdésem. ETZ 250-es bal odalában mi van. Az maga a légszûrõház? Azért kérdezem, mert mostanában le akartam venni ezt az oldalát. Elég faramuci helyen vannak a csavarok. A 4-bõl 3 hatlapfejû, azt le is bírtam szedni, de a karburátor felén az alsó az nem hatlapfejû, hanam sima. Csavarhózó kéne hozzá. De valami flexibilis, mert sima csavarhózóval nem férek hozzá. Csak gratulálni tudok az elõzõ gazdájának.
Jövõ héten megpróbálok hozzá beszerezni egy felxibliset. De addig is ha valaki elárulná, hogy mi vár ott.
Köszi!
Tamás
Lenne egy hülye kérdésem. ETZ 250-es bal odalában mi van. Az maga a légszûrõház? Azért kérdezem, mert mostanában le akartam venni ezt az oldalát. Elég faramuci helyen vannak a csavarok. A 4-bõl 3 hatlapfejû, azt le is bírtam szedni, de a karburátor felén az alsó az nem hatlapfejû, hanam sima. Csavarhózó kéne hozzá. De valami flexibilis, mert sima csavarhózóval nem férek hozzá. Csak gratulálni tudok az elõzõ gazdájának.
Jövõ héten megpróbálok hozzá beszerezni egy felxibliset. De addig is ha valaki elárulná, hogy mi vár ott.
Köszi!
Tamás
Jumper
Hello!
Érdeklõdnék hogy valaki nem tudna-e nekem szerezni Etz mzhet matricát?? De 150 es matrica kéne amit sehol se találok! Most 125 matrica van rajta aztán mindenki azt is hiszi hogy 125-ös pedig én büszke vagyok rá hogy nem az! Ahol én lakom ott a 150-es ritkaságnak számít!
Ha valaki tehát tudna szerezni 150-es matricát az írjon pm-be!
Érdeklõdnék hogy valaki nem tudna-e nekem szerezni Etz mzhet matricát?? De 150 es matrica kéne amit sehol se találok! Most 125 matrica van rajta aztán mindenki azt is hiszi hogy 125-ös pedig én büszke vagyok rá hogy nem az! Ahol én lakom ott a 150-es ritkaságnak számít!
Ha valaki tehát tudna szerezni 150-es matricát az írjon pm-be!
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Nem értem pontosan, hogy mire vagy kíváncsi ezért leírok mindent.coco írta:Ez a krauser tarto igaze az amire a doboz jon? Ja igen es nalatok egy olyansmi mennyi penz?? Kene egyet en is szervaljak mert hazi csomagtartom van s az meg torik el egyfolytaba s unom mar a heggesztgetest Elore is koszi a valaszokat.
A tartó 5 ezer a Mofakernél.. www.mofaker.hu De ez ilyen utángyárott, amire az oldaldobozt csak felcsavarozni lehet.
a hátsó doboz új ára olyan 6 és 10 ezer között van (olcsóbb kategória).. az zárható, könnyen lepattintható
Az oldaldobozokat szintén 8-10 ezerért lehet kapni párba. Újról nem tudok, hogy forgalmaznák.. Csak neten apróhirdetésbe, vagy használtcikkpiacon..
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Üdv! eddig én nem válaszoltam, mert a kis etz kicsit más mint a nagyok tehát nekem: a kipuffogó tartójának elõrébb kellett fúrni egy lyukat.. a kipuff felfogató eredeti lyukján volt az egyik felfogatás.. A másik oldalon szintén fúrtunk.. A hátsó ülés 2 felfogató csavarjához fogattuk még fel, mégpedig úgy, hogy megfúrtuk a krauser tartót is, és a kettõhõ közé hajlítottunk egy derékszögû laposvasat.. Nekem így, oldalanként 2 felfogatás tartja az egészet.. 250eseken láttam még, hogy a hátsó króm kapaszkodóra csavarozzák rá Remélem azért tudtam segíteni valamit Képet sajna nem tudok csinálni.. csak a leszedett tartóról, mert most nincs fenn a motoron
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Sziasztok!
Légyszi segítsetek!
Most vettem az ETZ 250-esemhez egy krauser tartót. Csak a felszereléssel van gondom. Nem tudok rájönni, hogy hogyan kell rögzíteni. A hátsó lengéscsillapítóknál nagyjából világos a dolog. Bár a kipufogó felöli oldalon nem teljesen, mert ahogy a motorhírdetéseknél néztem, ott a kipufogó tartó után kell felfogatni, de nekem nincs ott több lyuk a kipuf tartó után. De a nagyobb gondom a hátsó résznél van. Ott teljesen tanácstalan vagyok. Egyszerûen semmit nem találok, ahova rögzíteni lehetne, és a képeken sem látszik rendesen.
Megtenné valaki akinek van, hogy csinál róla valami jobb minõségû fotót, amin látszik az elsõ hátsó felfogatás? Vagy valami mûszaki ábrát ha van?
Köszi!
Sziasztok!
Tamás
Légyszi segítsetek!
Most vettem az ETZ 250-esemhez egy krauser tartót. Csak a felszereléssel van gondom. Nem tudok rájönni, hogy hogyan kell rögzíteni. A hátsó lengéscsillapítóknál nagyjából világos a dolog. Bár a kipufogó felöli oldalon nem teljesen, mert ahogy a motorhírdetéseknél néztem, ott a kipufogó tartó után kell felfogatni, de nekem nincs ott több lyuk a kipuf tartó után. De a nagyobb gondom a hátsó résznél van. Ott teljesen tanácstalan vagyok. Egyszerûen semmit nem találok, ahova rögzíteni lehetne, és a képeken sem látszik rendesen.
Megtenné valaki akinek van, hogy csinál róla valami jobb minõségû fotót, amin látszik az elsõ hátsó felfogatás? Vagy valami mûszaki ábrát ha van?
Köszi!
Sziasztok!
Tamás
Jumper
Szia! Azt már csak úgy tudod kivenni, hogy fentrõl kiütöd...
Jumper írta:Sziasztok!
Most vettem egy 250-es ETZ-t. Annyi gondom van egyenlõre, hogy a kormányzárhoz nincs meg a kulcs. A zár meg a helyén van. Szeretnék egy új zárat venni bele, de elõtte valahogy ki kéne onnan berhelnem a régit. Van rá valami tuti, nem túl drasztikus módszer?
Köszi!
Tamás
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
csak az a baj h megint nem tudtam lefényképezni optotechnikai szerkezet híján...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Áhá tömítéspapír ez nem is rosz ötlet!conus írta:Emberek!
A mofás zárható tankcsapdát úgy javítottam fel, h ne engedje a benzint, hogy 1mm vastag kringelit-bõl (ha nem jól írtam le valaki javítson ki:P) vágtam bele tömítést amit egyszerûen rátettem a gumigyûrûre. Akárhogy rángatom a kormányt állóhelyzetben, csak a kulcsnyílásnál sziszeg
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Emberek!
A mofás zárható tankcsapdát úgy javítottam fel, h ne engedje a benzint, hogy 1mm vastag kringelit-bõl (ha nem jól írtam le valaki javítson ki:P) vágtam bele tömítést amit egyszerûen rátettem a gumigyûrûre. Akárhogy rángatom a kormányt állóhelyzetben, csak a kulcsnyílásnál sziszeg
A mofás zárható tankcsapdát úgy javítottam fel, h ne engedje a benzint, hogy 1mm vastag kringelit-bõl (ha nem jól írtam le valaki javítson ki:P) vágtam bele tömítést amit egyszerûen rátettem a gumigyûrûre. Akárhogy rángatom a kormányt állóhelyzetben, csak a kulcsnyílásnál sziszeg
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Ne huzd neki anyira a gázt és már nem is megy gyorsan!adam0620 írta:Sziasztok!!
Nekem az lenne a kérdésem hogy: Az MZ vel a földutakon akarnék motorozni csak nagyon gyors, és hogy, hogy lehetne lelassitani az elsö fogaskerék kicsinyitése melett, a hátsora lehet venni nagyobbat???
Elsõ fogaskerék buherálással lehet variálni (szerintem)!
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Én anno egy régebbi 250-esemnek laposvasból vágtam oda hosszartót,ha jól emlékszem a hátsó rugóstag fölsõ rögzítéséhez,meg a kapaszkodó bilincséhez csavaroztam belülre. Nem nagy meló megcsinálni,csak pontosan kell mérni,meg fúrni.Hosszabb csavarok kellettek még hozzá,és már fönt is volt. Sajnos fényképes dokument nem készült az alkotásról.marden írta:Samu! köszi a képet, látom brutál masszívan rögzítetted a tálcát, atombomba se szedi le onnan, de nálam a kapaszkodó bilincse tájékán kéne lennie vminek. szal az buzerálja a fantáziám, hogy nálatok az h van megoldva.
elõre is köszi
Üdv: Stravkó
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
hali, bluerider!
nem vagyok azé annyira nyápic ám, csak egy kicsit!
bocsi, ha vkinek a lelkébe gázoltam, csak más topicokban elég hamar jön a válasz, amint láttam.
gondoltam 2 nap alatt csakmá olvassa olyan aki tud pár szót szólni a témában.
tudom h hót gyökérnek látszom ilyen gonddal, meg is értem ha ezt hiszitek, hisz mikor megláttam a vázat énis azt hittem h 10 se perc és fenn lessz, csak aztán jól benéztem....ezt is!
bocsi még1x, ha durci-harci-marci voltam!
nem vagyok azé annyira nyápic ám, csak egy kicsit!
bocsi, ha vkinek a lelkébe gázoltam, csak más topicokban elég hamar jön a válasz, amint láttam.
gondoltam 2 nap alatt csakmá olvassa olyan aki tud pár szót szólni a témában.
tudom h hót gyökérnek látszom ilyen gonddal, meg is értem ha ezt hiszitek, hisz mikor megláttam a vázat énis azt hittem h 10 se perc és fenn lessz, csak aztán jól benéztem....ezt is!
bocsi még1x, ha durci-harci-marci voltam!
- a fagyi visszanyal -
köszi z25z, hogy reagáltált rá vki egyáltalán! úgy tûnik nagyon bagatel, amit írtam!
mégis azt kell mondjam, megnéztem az összes galáriás képet, de nem nagyon vagyok elõrébb. nálam nincs semmi ahova fel tundám fogatni a csõ mentén a hátsó csavart. a kapaszkodó bilincséhez se lehet, képtelenség. amint láttam a 251-eseken vhova a csõ fölé rögzítik, ezért lesz olyan meredek. amúgy ha fém-a-fémhez csavarzok, úgy szétáll a hátulja, hogy ihajj!
bízva ... legalább z25z válaszában! köszi
mégis azt kell mondjam, megnéztem az összes galáriás képet, de nem nagyon vagyok elõrébb. nálam nincs semmi ahova fel tundám fogatni a csõ mentén a hátsó csavart. a kapaszkodó bilincséhez se lehet, képtelenség. amint láttam a 251-eseken vhova a csõ fölé rögzítik, ezért lesz olyan meredek. amúgy ha fém-a-fémhez csavarzok, úgy szétáll a hátulja, hogy ihajj!
bízva ... legalább z25z válaszában! köszi
- a fagyi visszanyal -
Üdv!
Mivel nem találtam jobb topicot ide fog kerülni! :-S
Feltettem a mocimhoz kapott (a kora/állapota alapján eredeti) csomagtartó vázat, de frankón eltört a tálca része úgy 2,5 kb alatt. Megadta magát az egyik borda. De már ot voltak gondok h nem passzolt fel, de nagyon nem!! Nagyon ki kellett támogatnom az alsó "paralelogramma" rész találkozási pontját a hátsó kapaszkodó állítócsavarnál. Arról nem is beszélve h nem volt hova felfogatni, így hát 1-1 awab bilincs fogja õket a csõhöz. A törött váz meg elég gyászosan festett, olyan volt mint a szivacsos csont, vagy a boci aero csoki. Volt benne egy rakás bubi, nem fûnt vmi masszívnak. Jah és valószínûsíthetõ h az verte le az egyik teleszkópomról a váltókart is.
Volt vkinek hasonló élménye?!
Mivel nem találtam jobb topicot ide fog kerülni! :-S
Feltettem a mocimhoz kapott (a kora/állapota alapján eredeti) csomagtartó vázat, de frankón eltört a tálca része úgy 2,5 kb alatt. Megadta magát az egyik borda. De már ot voltak gondok h nem passzolt fel, de nagyon nem!! Nagyon ki kellett támogatnom az alsó "paralelogramma" rész találkozási pontját a hátsó kapaszkodó állítócsavarnál. Arról nem is beszélve h nem volt hova felfogatni, így hát 1-1 awab bilincs fogja õket a csõhöz. A törött váz meg elég gyászosan festett, olyan volt mint a szivacsos csont, vagy a boci aero csoki. Volt benne egy rakás bubi, nem fûnt vmi masszívnak. Jah és valószínûsíthetõ h az verte le az egyik teleszkópomról a váltókart is.
Volt vkinek hasonló élménye?!
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Szia!Ahhoz,hogy kiszedd a légszûrõt,csak a akku mögött lévõ csavart kell kicsavarnod,majd leszedni azt a burkoló lemezt,és utánna már látni fogod a légszûrõt...ott már csak le kell csavarni még egy anyát és már ki tudod szedniSörtank írta:Hello!
Egy kis segítség kellene! A Légszûrõt hogyan lehet kivenni a helyérõl? A baloldali burkolatot nem tudjuk leszedni pedig az akumulátor felöl a csavart leszedtük! Etz 150 ccm motorról van szó.
A Választ elõre is köszönöm
A bal oldallal ne is próbálkozz!!Felesleges,mert olyan hülyén csinálták meg,hogy azt az életben nem tudod leszedni
Üdv:Máté
Mert azért az Mz a király....!:)
Nekem is 130/90 16" os Mitas erekem volt.Nagyon tuti volt.Berakni nehéz volt de a kanyarokban isten király volt.Csak ajánlani tudom.
Gose89 írta:Hello!
Azon gondolkoztam hogy le kellene cserélnem a hátsó felnimet, hogy nem tömlõs gumit is használhassak, mert szeretnék hátra egy biztonságos, jól tapadó 130ast, és a tömlõ nélkülibõn nagyobb a választék. Tegnap ezt elmondtam egy ismerõsömnek aki erre azt reagálta, hogy nem tömlõs gumit is használhatok tömlõvel, pl nagyobb motorokon ha kilyukad õk is ígycsinálják..
Igaz ez és ha úgy használom nem károsodik vagy csökken az élettartama?
MZ ETZ 300 EXTREME EDITION
- Ekecs
- Simsonos
- Hozzászólások: 120
- Csatlakozott: 2008.07.07. 19:29
- MZ-d típusa: ES 125/1
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
heli=helikálistigris írta:Már csak az érdekelne,hogy milyen anyag ez a helicoil.
A coil talán coal volt,csak elírták?
A heli meg a héliumra utal?
Szén-héliumát?
Na de komolyra forgatva:Ha köll a közdarab,szólj nyugodtan!
üdv
coil=tekercs
olvasd össze.
Acélból van
...végül is ketten maradnak:isten és a bor.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég