Végül mégsem cseréltem főfuvit mert tegnap egész nap jó volt de ma megint nem ,de délutánra ismét hibátlan! Vajon mi lehet? Mégsem elektronika? Vagy csak egy nagytakaritás kellene a karbiban?Előre is köszi a válaszokat?festékes írta:Na akkor cserélek egy főfuvit aztán meglátjuk!köszi Dénes ,Mr dokMrDok írta: Üdv! Kiesett a főfúvókád?
Elektronika topik - a pokol kapuja
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Töltési problémám leküzdve.Tulajdonképp nem is volt
Okulásul másoknak pár fotó hogy ne méricskéljenek olcsó multiméterekkel töltést.
A kis multiméter a sajátom,ezzel mértem eddig,a nagy az céges(kicsit komolyabb).
Mindkettő műszer az akksira kötve:Ja és a szivargyujtós szarságon most is ugrált összevissza az érték,ezek szerint ezt a motor dolgot nem szereti.Autóban tökéletes.
1 kép:motor áll gyujtás lekapcsolva,itt tök egyforma a mérés
2 kép:motor áll gyujtás ráadva itt már kicsit eltér
3 kép:motor 2500 fordulaton na itt aztán már elszabadult a hülyeség
4 kép motor 4500 fordulaton,ennél magasabb fordulaton is maradt az az érték 13,82V a nagy műszeren,a kicsi kiakadt!!!!





Okulásul másoknak pár fotó hogy ne méricskéljenek olcsó multiméterekkel töltést.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
A kis multiméter a sajátom,ezzel mértem eddig,a nagy az céges(kicsit komolyabb).
Mindkettő műszer az akksira kötve:Ja és a szivargyujtós szarságon most is ugrált összevissza az érték,ezek szerint ezt a motor dolgot nem szereti.Autóban tökéletes.
1 kép:motor áll gyujtás lekapcsolva,itt tök egyforma a mérés
2 kép:motor áll gyujtás ráadva itt már kicsit eltér
3 kép:motor 2500 fordulaton na itt aztán már elszabadult a hülyeség

4 kép motor 4500 fordulaton,ennél magasabb fordulaton is maradt az az érték 13,82V a nagy műszeren,a kicsi kiakadt!!!!




Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Lehet hogy nemsokára a szavadon foglak.yofo írta: Zsaki .
Én felajánlom a segítséget , ha valamelyik motorom megfelel teszt alanynak .
Köszönöm.
Ugyis van nálam neked 2 óratartó gumi amit odakéne adnom.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Igen, sőt még a csavarjai is 

- laci0609
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.04.10. 13:10
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Re: Elektronika
sziasztok lehet hogy nagy hülyeséget kérdezek ,de az etz125 és az etz250 álórésze egyforma?
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Elektronika
Zsaki .zsakfos írta:Nyemi kösz a tippeket.nyemi írta:Még például ilyet okozhat az is ha nincs rendesen le testelve generátor állórész. Erre egy külön vezetéket használj, ne bízd ezt a blokk tartó csavarokra. A gyári bekötésnél ott van a test pont testen levő szénkefe mellet. A kondi ügyben meg szerintem is ki kell próbálni aztán majd kiderül. Amúgy ennek a kondinak zavarszűrő (elektronikus szabályozónál) és szikra oltó szerepe is van (mechanikus szabályzónál) szóval elég komplex a szerepe . Üdv nyemi.
Van testkábel külön.
Kondit kipróbálom hátha!
Jó lenne egy másik generátoros motor is lenne itt,mert akkor lehetne hasonlitgatni,cserélgetni a dolgokat és közben mérni.Dehát nincs.
Majd ha nagyon ráérek akkor lehet megkérek valakit hogy szánjon nekem egy kis időt azt megkeressük a hibát ha van még egy motor kéznél.
Házhoz is megyek jeligére.![]()
![]()
Én felajánlom a segítséget , ha valamelyik motorom megfelel teszt alanynak .
Powered by Bambi MZ ts 250/1
Re: Elektronika
Üdv!
Nékem van az öreg Trophy Mz. Igaz dinamós, de a gyújtáskapcsolón van egy olyan állás valóban, amiben be lehet tolni a paripát ha feladja a delej tárolását az akku.
Lóri
Nékem van az öreg Trophy Mz. Igaz dinamós, de a gyújtáskapcsolón van egy olyan állás valóban, amiben be lehet tolni a paripát ha feladja a delej tárolását az akku.
Lóri
Két kerék, két ütem, két betű: MZ
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Értem igazatok van.kiszsebi írta:A TS dinamós, nem generátoros (gyárilag).nova001155 írta:Azt amit írtam nem légből kaptam. Van nekem itthon 1 kis ts-em azon próbáltam jobbra feltekerni nsemmit nem mutat 1 izzó sem. 2. ba megtolni és mikor pöffen akkor vissza 1 kuplung nélkül és tádá jár a motorgenerátorról.
Az ETZ vel nempróbáltam ki nyilván azt nehezebb betolni vagy egyáltalán van e rajta olyan állás.
szerk.: A kis etz-n van olyan állás http://citrom.kepgep.hu/2010/06/13/main/014_15.jpg
Üdv.
Amennyiben a 2. állásra gondolsz, az a sima gyújtás állása. Az általad küldött képen, a 0-tól a 4. állásig minden MZ gyújtáskapcsolóján van. A dinamósokon az egyes állás után is van még egy állás a betolásra.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2855
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Elektronika
A TS dinamós, nem generátoros (gyárilag).nova001155 írta:Azt amit írtam nem légből kaptam. Van nekem itthon 1 kis ts-em azon próbáltam jobbra feltekerni nsemmit nem mutat 1 izzó sem. 2. ba megtolni és mikor pöffen akkor vissza 1 kuplung nélkül és tádá jár a motorgenerátorról.
Az ETZ vel nempróbáltam ki nyilván azt nehezebb betolni vagy egyáltalán van e rajta olyan állás.
szerk.: A kis etz-n van olyan állás http://citrom.kepgep.hu/2010/06/13/main/014_15.jpg
Üdv.
Amennyiben a 2. állásra gondolsz, az a sima gyújtás állása. Az általad küldött képen, a 0-tól a 4. állásig minden MZ gyújtáskapcsolóján van. A dinamósokon az egyes állás után is van még egy állás a betolásra.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Azt amit írtam nem légből kaptam. Van nekem itthon 1 kis ts-em azon próbáltam jobbra feltekerni nsemmit nem mutat 1 izzó sem. 2. ba megtolni és mikor pöffen akkor vissza 1 kuplung nélkül és tádá jár a motorgenerátorról.Perec írta:Ott valami parkfény lehet inkább,vagy valahol azontúl?
Utánaolvastam: volt aki látott olyan embert, aki hallott olyanról akinek a haverjáét be lehetett tolni...
Előgerjesztés nélkül _szerintem_ kéne egy rúd keresztbe, egy utas, hogy 1.be se csússzon, meg egy fél tucat ember, aki fut vele:)
Persze ez csak a felgerjedés, hogy gyújtás is legyen ahhoz folyamatos delej is kell. A generátor elég kevés póluspáros, meg sok áram kell a saját gerjesztéséhez is![]()
Aki meredek lejtő közelében lakik, az kipróbálhatná a dolgot, aztán ha úgy lemotorozott vele pár kilométert azt is meg kellene nézni sík úton minimum hány ember kell az indításhoz- csak hogy tudjuk hány embert kell fogni, ha elszáll az akku.
nova001155 írta:
Az ETZ vel nempróbáltam ki nyilván azt nehezebb betolni vagy egyáltalán van e rajta olyan állás.
szerk.: A kis etz-n van olyan állás http://citrom.kepgep.hu/2010/06/13/main/014_15.jpg
Üdv.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
Na akkor cserélek egy főfuvit aztán meglátjuk!köszi Dénes ,Mr dokMrDok írta:Üdv! Kiesett a főfúvókád?festékes írta:Hali! Ma érdekesen kezdett viselkedni a Perkóm!Ha huzatom rendesen és pakolom fel 2ba még minden rendben aztán 3-dik,4-nél szaggat,torpan 5-be el sem jutok.Ha a gáz ilyenkor finoman vissza,aztán fokozatosan huzom minden ok csak lassabban gyorsul fel,de 95 körül 5-be kezdi megint.Ha gázt hirtelen visszaengedem,semmi hang olyan mintha le akarna állni,aztán mégsem.Alapjárat jó indulás pöcc-röff,gyergya ngk-100kmt-ment,szóval ennyi.Mit gondoltok van ötlete valakinek mi lehet?Nem tudom,hogy elektronika e a gond de valami ilyesmire gondolok ezért irtam ide,de lehet más is nem tom.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Üdv! Kiesett a főfúvókád?festékes írta:Hali! Ma érdekesen kezdett viselkedni a Perkóm!Ha huzatom rendesen és pakolom fel 2ba még minden rendben aztán 3-dik,4-nél szaggat,torpan 5-be el sem jutok.Ha a gáz ilyenkor finoman vissza,aztán fokozatosan huzom minden ok csak lassabban gyorsul fel,de 95 körül 5-be kezdi megint.Ha gázt hirtelen visszaengedem,semmi hang olyan mintha le akarna állni,aztán mégsem.Alapjárat jó indulás pöcc-röff,gyergya ngk-100kmt-ment,szóval ennyi.Mit gondoltok van ötlete valakinek mi lehet?Nem tudom,hogy elektronika e a gond de valami ilyesmire gondolok ezért irtam ide,de lehet más is nem tom.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
Lehetséges,viszont a gyergya száraz a szine is szép barnás,nem kormos,vagy ez nem nem számit ilyenkor?Dénes írta:Ez üzemanyagellátás lesz szerintem, és sok benzint kaphat felül az illető motor. Én ilyenkor kisebb főfúvóka után nyúlok.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Ez üzemanyagellátás lesz szerintem, és sok benzint kaphat felül az illető motor. Én ilyenkor kisebb főfúvóka után nyúlok. 

- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Elektronika
Hali! Ma érdekesen kezdett viselkedni a Perkóm!Ha huzatom rendesen és pakolom fel 2ba még minden rendben aztán 3-dik,4-nél szaggat,torpan 5-be el sem jutok.Ha a gáz ilyenkor finoman vissza,aztán fokozatosan huzom minden ok csak lassabban gyorsul fel,de 95 körül 5-be kezdi megint.
Ha gázt hirtelen visszaengedem,semmi hang olyan mintha le akarna állni,aztán mégsem.Alapjárat jó indulás pöcc-röff,gyergya ngk-100kmt-ment,szóval ennyi.Mit gondoltok van ötlete valakinek mi lehet?Nem tudom,hogy elektronika e a gond de valami ilyesmire gondolok ezért irtam ide,de lehet más is nem tom.

- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Elektronika
Zsaki:
Hogy, hogy nem, én is erre gondoltam hogy nem kell az a műszer, mert a pilóta fantáziáját bántja csak
Olyasmi mint a volt kollégám Skoda Fabia-ja, ami ugye kijelzi a pillanatnyi üzemállapotra vetített liter/100km fogyasztást: szívkodta a fogát hogy jobb volt a régi 120L-je mert az ugyan zabált rendesen de menet közben legalább semmi sem mutatta 
Hogy, hogy nem, én is erre gondoltam hogy nem kell az a műszer, mert a pilóta fantáziáját bántja csak


Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Elektronika
Ott valami parkfény lehet inkább,vagy valahol azontúl?
Utánaolvastam: volt aki látott olyan embert, aki hallott olyanról akinek a haverjáét be lehetett tolni...
Előgerjesztés nélkül _szerintem_ kéne egy rúd keresztbe, egy utas, hogy 1.be se csússzon, meg egy fél tucat ember, aki fut vele:)
Persze ez csak a felgerjedés, hogy gyújtás is legyen ahhoz folyamatos delej is kell. A generátor elég kevés póluspáros, meg sok áram kell a saját gerjesztéséhez is
Aki meredek lejtő közelében lakik, az kipróbálhatná a dolgot, aztán ha úgy lemotorozott vele pár kilométert azt is meg kellene nézni sík úton minimum hány ember kell az indításhoz- csak hogy tudjuk hány embert kell fogni, ha elszáll az akku.
Utánaolvastam: volt aki látott olyan embert, aki hallott olyanról akinek a haverjáét be lehetett tolni...
Előgerjesztés nélkül _szerintem_ kéne egy rúd keresztbe, egy utas, hogy 1.be se csússzon, meg egy fél tucat ember, aki fut vele:)
Persze ez csak a felgerjedés, hogy gyújtás is legyen ahhoz folyamatos delej is kell. A generátor elég kevés póluspáros, meg sok áram kell a saját gerjesztéséhez is

Aki meredek lejtő közelében lakik, az kipróbálhatná a dolgot, aztán ha úgy lemotorozott vele pár kilométert azt is meg kellene nézni sík úton minimum hány ember kell az indításhoz- csak hogy tudjuk hány embert kell fogni, ha elszáll az akku.
nova001155 írta:Perec írta:Én úgy tudtam a generátorosok nem is tudnak akku nélküli üzemet. Tudnak?
Tudnak ha jól emlékszem jobbra kell tökig tekerni az indító kulcsot és tolásra pöc-röff :d de ha jól emlékszem csak induláshoz szabad ezt használni mert nemszereti a fesszab legalább is a régifajta ha generátorról megy a cucc meg a trafó sem kedveli.
Üdv.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2855
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Elektronika
Generátoros üzemű MZ-knél nincs is bekötve ez az állás. Kizárólag a dinamós motorokhoz csinálták a "betolós" állást, a 12V-os rendszerű motoroknál ide még érintkező sem tartozik a gyújtáskapcsolón...nova001155 írta:Perec írta:Én úgy tudtam a generátorosok nem is tudnak akku nélküli üzemet. Tudnak?
Tudnak ha jól emlékszem jobbra kell tökig tekerni az indító kulcsot és tolásra pöc-röff :d de ha jól emlékszem csak induláshoz szabad ezt használni mert nemszereti a fesszab legalább is a régifajta ha generátorról megy a cucc meg a trafó sem kedveli.
Üdv.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
Üdv nekem pont ugyanez abajom van szétkaptam a generátort és összevisszavan kokányolva a forgórész valószinűleg cserelessz de még megpróbálom hejre hozni valahogy.arovado írta:Üdv!
Az alábbi kérdéssel fordulnék a fórumozókhoz: 250es ETZ ről van szó -> 3000es fordulat alatt világít a töltésvisszajelző, felette kezd elhalványulni (lámpa nélkül; elektromos fesszabályzó van). Tegnap még teljesen jó volt, még induláskor ma is, aztán egyszer csak elkezdett világítani... számomra ez elég nagy fejtörést okoz, tudja valaki mi lehet az oka?
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Elektronika
[quote="Perec"]Én úgy tudtam a generátorosok nem is tudnak akku nélküli üzemet. Tudnak?
Tudnak ha jól emlékszem jobbra kell tökig tekerni az indító kulcsot és tolásra pöc-röff :d de ha jól emlékszem csak induláshoz szabad ezt használni mert nemszereti a fesszab legalább is a régifajta ha generátorról megy a cucc meg a trafó sem kedveli.
Üdv.
Tudnak ha jól emlékszem jobbra kell tökig tekerni az indító kulcsot és tolásra pöc-röff :d de ha jól emlékszem csak induláshoz szabad ezt használni mert nemszereti a fesszab legalább is a régifajta ha generátorról megy a cucc meg a trafó sem kedveli.
Üdv.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Nyemi kösz a tippeket.nyemi írta:Még például ilyet okozhat az is ha nincs rendesen le testelve generátor állórész. Erre egy külön vezetéket használj, ne bízd ezt a blokk tartó csavarokra. A gyári bekötésnél ott van a test pont testen levő szénkefe mellet. A kondi ügyben meg szerintem is ki kell próbálni aztán majd kiderül. Amúgy ennek a kondinak zavarszűrő (elektronikus szabályozónál) és szikra oltó szerepe is van (mechanikus szabályzónál) szóval elég komplex a szerepe . Üdv nyemi.
Van testkábel külön.
Kondit kipróbálom hátha!
Jó lenne egy másik generátoros motor is lenne itt,mert akkor lehetne hasonlitgatni,cserélgetni a dolgokat és közben mérni.Dehát nincs.
Majd ha nagyon ráérek akkor lehet megkérek valakit hogy szánjon nekem egy kis időt azt megkeressük a hibát ha van még egy motor kéznél.
Házhoz is megyek jeligére.



Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- nyemi
- Simsonos
- Hozzászólások: 122
- Csatlakozott: 2009.08.20. 16:45
- MZ-d típusa: simson
- Tartózkodási hely: Csabacsűd
Re: Elektronika
Még például ilyet okozhat az is ha nincs rendesen le testelve generátor állórész. Erre egy külön vezetéket használj, ne bízd ezt a blokk tartó csavarokra. A gyári bekötésnél ott van a test pont testen levő szénkefe mellet. A kondi ügyben meg szerintem is ki kell próbálni aztán majd kiderül. Amúgy ennek a kondinak zavarszűrő (elektronikus szabályozónál) és szikra oltó szerepe is van (mechanikus szabályzónál) szóval elég komplex a szerepe . Üdv nyemi.
Soha nem találkoztam olyan motorral, amit nem kedveltem.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.

You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Elektronika
Én úgy tudtam a generátorosok nem is tudnak akku nélküli üzemet. Tudnak?
zsakfos írta: Viszont ahogy elnéztem nem is szerepel minden kapcsolási rajzon sem és a szerelési könyv is azt irja hogy ez az akku nélkküli üzemeltetéshez kell.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Na igen ezen gondolkodtam már én is hogy kellene-e vagy sem,illetve bejátszhat-e a dologba vagy sem.
Nekem nincs.
Viszont ahogy elnéztem nem is szerepel minden kapcsolási rajzon sem és a szerelési könyv is azt irja hogy ez az akku nélkküli üzemeltetéshez kell.
Szóval nem tudom ez számit-e???
Mondjuk lehet kipróbálom egy ilyennel.Mintha lenne is ilyenem.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- nyemi
- Simsonos
- Hozzászólások: 122
- Csatlakozott: 2009.08.20. 16:45
- MZ-d típusa: simson
- Tartózkodási hely: Csabacsűd
Re: Elektronika
Soha nem találkoztam olyan motorral, amit nem kedveltem.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.

You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Próbáltam már másik állórésszel is.nyemi írta:Azért van ez a feszültség ugrálás, mert baj van az egyik fázissal. A három fázis vezetékénél (fekete) vagy a generátornál a forrasztásnál lehet a probléma , rosszabb esetben testzárlatos vagy szakadt az egyik fázis tekercsed.Üdv nyemi.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- nyemi
- Simsonos
- Hozzászólások: 122
- Csatlakozott: 2009.08.20. 16:45
- MZ-d típusa: simson
- Tartózkodási hely: Csabacsűd
Re: Elektronika
Azért van ez a feszültség ugrálás, mert baj van az egyik fázissal. A három fázis vezetékénél (fekete) vagy a generátornál a forrasztásnál lehet a probléma , rosszabb esetben testzárlatos vagy szakadt az egyik fázis tekercsed.Vagy még neked, hiányzik, a 2uF 50Voltos kondenzátor az ülés alól.Ezekre tudok gondolni. Üdv nyemi.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára nyemi 2010.06.12. 18:31-kor.
Soha nem találkoztam olyan motorral, amit nem kedveltem.
You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.

You Tube oldalam:http://www.youtube.com/user/ignitionyemi
MSD Plazma DC CDI gyújtásé a Jövő.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Na akkor meg főleg nem idegesitem magam.Bár amikor a multkor Piki motorján kiváncsiságból mértem ugyanezt a dolgot,ugyanilyen multiméterrel,akkor az övé elég stabil feszt mutatott minden fordulaton.Perec írta:Amennyire tudom ez a feszültségugrálás bizonyos mértékig normális, a fesszabályzó úgy működik, hogy ki-be kapcsolja a gerjesztést, ezáltal a töltést, a töltőáram is 3 fázisú, lüktető áram. A gyári kapacitás nem tudja kisimítani a feszültséget akkor sem, ha bent van egyáltalán és még jó. Az akku nem tart meg 13.xV-nál nagyobb feszültséget, töltés után még terhelés nélkül is azonnal leesik. Egy R-C taggal tudnád átlagolni a feszültséget, az izzók úgyis az átlagfeszültség alapján világítanak.
+akku.......R......C+......Voltmérő
......................C-.......

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Ez a szivargyujtóba dugható izé ez digitális.csikin írta:zsakfos: Digitális volt, vagy mutatós? Nekem mutatós szépen állt. Digit nem próbáltam menet közben sosem.
Mértem ezenkivűl szintén digitális ócsó multiméterrel.
De már nem érdekel.Nem szenvedek ezen.
A motor működik,ma is tettem a Balaton keleti medencéjét megkerülve egy kört.Rendesen működött.Amig nem csinál galibát,addig nem érdekel.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Elektronika
Amennyire tudom ez a feszültségugrálás bizonyos mértékig normális, a fesszabályzó úgy működik, hogy ki-be kapcsolja a gerjesztést, ezáltal a töltést, a töltőáram is 3 fázisú, lüktető áram. A gyári kapacitás nem tudja kisimítani a feszültséget akkor sem, ha bent van egyáltalán és még jó. Az akku nem tart meg 13.xV-nál nagyobb feszültséget, töltés után még terhelés nélkül is azonnal leesik. Egy R-C taggal tudnád átlagolni a feszültséget, az izzók úgyis az átlagfeszültség alapján világítanak.
+akku.......R......C+......Voltmérő
......................C-.......
avorado: Én a 3000 fordulatú felgerjedéskor fázishibára gyanakodnék, főleg akkor ha a töltés sem elégséges tompítottnál. Ez lehet lent a generátornál forrasztás-saru, vagy a diódahídnál kontakt hiba (nagyon ritkán dióda gond). Nekem soxor lecsúszott a sarum amíg meg nem csináltam.
+akku.......R......C+......Voltmérő
......................C-.......
avorado: Én a 3000 fordulatú felgerjedéskor fázishibára gyanakodnék, főleg akkor ha a töltés sem elégséges tompítottnál. Ez lehet lent a generátornál forrasztás-saru, vagy a diódahídnál kontakt hiba (nagyon ritkán dióda gond). Nekem soxor lecsúszott a sarum amíg meg nem csináltam.
Re: Elektronika
Üdv!
Az alábbi kérdéssel fordulnék a fórumozókhoz: 250es ETZ ről van szó -> 3000es fordulat alatt világít a töltésvisszajelző, felette kezd elhalványulni (lámpa nélkül; elektromos fesszabályzó van). Tegnap még teljesen jó volt, még induláskor ma is, aztán egyszer csak elkezdett világítani... számomra ez elég nagy fejtörést okoz, tudja valaki mi lehet az oka?
Az alábbi kérdéssel fordulnék a fórumozókhoz: 250es ETZ ről van szó -> 3000es fordulat alatt világít a töltésvisszajelző, felette kezd elhalványulni (lámpa nélkül; elektromos fesszabályzó van). Tegnap még teljesen jó volt, még induláskor ma is, aztán egyszer csak elkezdett világítani... számomra ez elég nagy fejtörést okoz, tudja valaki mi lehet az oka?
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
zsakfos: Digitális volt, vagy mutatós? Nekem mutatós szépen állt. Digit nem próbáltam menet közben sosem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Feszültség ugrárlás megoldva.
Másik akksival,autóakksiról is ugyanaz maradt.A feszültség ugrált.
Cseréltem újra próbaképp fesszabályzót,diódahidat,szénkeféket.Ugyanaz a helyzet.
Aztán a végén rájöttem a megoldásra.
NEM FOGOM MÉREGETNI HASZNÁLAT KÖZBEN A FESZÜLTSÉGET!
Gyárilag sem mutatja semmi,hát nálam sem fogja.
Probléma leküzdve
Tötltésjelző kialszik ha megy a motor,az izzóim eddig is jól bírták.
Akkor meg mit hisztizek rajt igaz?
Nem kell nézegetni menetközben a feszültséget.
Úgyhogy igy marad azt kész!
Másik akksival,autóakksiról is ugyanaz maradt.A feszültség ugrált.
Cseréltem újra próbaképp fesszabályzót,diódahidat,szénkeféket.Ugyanaz a helyzet.
Aztán a végén rájöttem a megoldásra.
NEM FOGOM MÉREGETNI HASZNÁLAT KÖZBEN A FESZÜLTSÉGET!
Gyárilag sem mutatja semmi,hát nálam sem fogja.
Probléma leküzdve

Tötltésjelző kialszik ha megy a motor,az izzóim eddig is jól bírták.
Akkor meg mit hisztizek rajt igaz?
Nem kell nézegetni menetközben a feszültséget.
Úgyhogy igy marad azt kész!

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika
NYjja!KILL3R etz írta:Ennyi ledből mi lesz? Fotonágyú?![]()
![]()
![]()


Vannak olyan vakegerek

Így talán betartják a követési távolságot, ha kiégeti a szemüket a féklámpám

Előre meg a xenon helyett is ki kell majd találnom valamit,valami erősebbet, mert azt se ,,látják" , talán egy lézerágyú megtenné,

ha legközelebb kifordul elém féktávon belül, csak rálövök 1et

...csak aztán nehogy a hamun csússzak el

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
A sima C-set, az YC négyüteműbe való.laci0609 írta:Sziasztok a brisk n15y-és a n15yc gyertya között mi a külömbség ,melyiket használjam?
Legalábbis tudtom szerint

-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- laci0609
- biciklis
- Hozzászólások: 32
- Csatlakozott: 2010.04.10. 13:10
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Re: Elektronika
Sziasztok a brisk n15y-és a n15yc gyertya között mi a külömbség ,melyiket használjam?
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Elektronika
Ha látnád az én LED-készletem...KILL3R etz írta:Ennyi ledből mi lesz? Fotonágyú?![]()
![]()
![]()

Már csak végre meg kellene csinálni...
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Ennyi ledből mi lesz? Fotonágyú?





"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3123
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika
Én is belevau.
H nem fesszabályzó, akkor akksi. Biztosan nem túl fiatal darab = csökkent kapacitású.
Ezért is megugorhat a feszültség. Ha a voltmérőd 20Vos mérés6árban van, akkor a feszültségcsúcsok, zavarok miatt is kiakadhat! Az MZ nem túl zavarvédett tipus
: ha zavar,véded !
...más,
A motorom még romokban, de már készül a LEDes helyzetjelző/féklámpa !



U.i.: Hétfőn gipsztelenítés
!


Ezért is megugorhat a feszültség. Ha a voltmérőd 20Vos mérés6árban van, akkor a feszültségcsúcsok, zavarok miatt is kiakadhat! Az MZ nem túl zavarvédett tipus


...más,
A motorom még romokban, de már készül a LEDes helyzetjelző/féklámpa !




U.i.: Hétfőn gipsztelenítés






,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Hálám örökké üldözni fog.gergő írta:Szia Tesó!
A jövő héten viszek neked egy 12V-os zselés akksit,az éjszakai túra alkalmából!
Üdv: gergő




Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- gergő
- Simsonos
- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: 2009.03.22. 15:05
- MZ-d típusa: ES250/2
- Tartózkodási hely: Devecser Kodály Zoltán u.21
Re: Elektronika
Szia Tesó!
A jövő héten viszek neked egy 12V-os zselés akksit,az éjszakai túra alkalmából!
Üdv: gergő
A jövő héten viszek neked egy 12V-os zselés akksit,az éjszakai túra alkalmából!
Üdv: gergő
bambi írta:Próbáld ki az autót aksijával is.(bika kábel)A motorét kösd le.zsakfos írta:Na most lett elegem a töltésemből.![]()
Egyszerűen nem bírok vele.
Azt tudni kell hogy érthető legyek hogy van nekem egy szivargyujtóba tehető voltmérő,amivel menetközben folyamatosan figyelhetem az akksi feszültségét(na meg persze a töltést).
Szóval:
azt mutatja nekem ez a műszer hogy ugrál a feszültségem menet közben világitással 13,5V-15V közt.Illetve még több is lehet mert néha nem mutat semmit,kiakad.
Tulajdonképp mindent cserélgettem már másik dologra próbaképp:
-fesszab(most Subee féle van benne,de próbáltam már fekete elektronikust és gyári mechanikust is)
-generátor állórész
-generátor forgórész
-diódahíd.
A jelenség mindig volt.Vezetékek,saruk újak.Elkötve 100% hogy nincs.
Szóval töltésem az volna ,de ugrál mint a fene.
Amit nem cseréltem mert nincs másik az az akksi.
Nagyon idegesit a dolog,mert eddig minden elektromos problémát megtudtam oldani,de ezzel nem bírok.
Holnap még lecserélem a szénkeféket újakra(bár amik benne vannak is egész jónak tűnnek).
Ja még annyit hogy a kis műszer biztosan jó,hisz pont járművekhez van és ha az autómban nézem,ott úgy áll a szabályzott feszültség egy értéken mint a cövek.
Ja ha valaki nem tudná,akkor Etz generátoros a gépem.
UFF 241 (OK 34-11)
Az ES 250/2 is MZ !!
Az ES 250/2 is MZ !!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Kösz a tippeket!
Na igen tulajdonképp még csak az akksit nem csereberéltem,úgyhogy a következő az lesz.Már ki is néztem a gyerekem robogóakksiját
Na igen tulajdonképp még csak az akksit nem csereberéltem,úgyhogy a következő az lesz.Már ki is néztem a gyerekem robogóakksiját

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Elektronika
Próbáld ki az autót aksijával is.(bika kábel)A motorét kösd le.zsakfos írta:Na most lett elegem a töltésemből.![]()
Egyszerűen nem bírok vele.
Azt tudni kell hogy érthető legyek hogy van nekem egy szivargyujtóba tehető voltmérő,amivel menetközben folyamatosan figyelhetem az akksi feszültségét(na meg persze a töltést).
Szóval:
azt mutatja nekem ez a műszer hogy ugrál a feszültségem menet közben világitással 13,5V-15V közt.Illetve még több is lehet mert néha nem mutat semmit,kiakad.
Tulajdonképp mindent cserélgettem már másik dologra próbaképp:
-fesszab(most Subee féle van benne,de próbáltam már fekete elektronikust és gyári mechanikust is)
-generátor állórész
-generátor forgórész
-diódahíd.
A jelenség mindig volt.Vezetékek,saruk újak.Elkötve 100% hogy nincs.
Szóval töltésem az volna ,de ugrál mint a fene.
Amit nem cseréltem mert nincs másik az az akksi.
Nagyon idegesit a dolog,mert eddig minden elektromos problémát megtudtam oldani,de ezzel nem bírok.
Holnap még lecserélem a szénkeféket újakra(bár amik benne vannak is egész jónak tűnnek).
Ja még annyit hogy a kis műszer biztosan jó,hisz pont járművekhez van és ha az autómban nézem,ott úgy áll a szabályzott feszültség egy értéken mint a cövek.
Ja ha valaki nem tudná,akkor Etz generátoros a gépem.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Én a diódahidat cserélném ki.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Elektronika
Zsaki: mint tudod, én a villanyhoz nem értek, de mégis bele ugatnék: szerintem mondasz valamit az akkumulátorral, én arra tippelek hogy ő a hunyó....
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Na most lett elegem a töltésemből.
Egyszerűen nem bírok vele.
Azt tudni kell hogy érthető legyek hogy van nekem egy szivargyujtóba tehető voltmérő,amivel menetközben folyamatosan figyelhetem az akksi feszültségét(na meg persze a töltést).
Szóval:
azt mutatja nekem ez a műszer hogy ugrál a feszültségem menet közben világitással 13,5V-15V közt.Illetve még több is lehet mert néha nem mutat semmit,kiakad.
Tulajdonképp mindent cserélgettem már másik dologra próbaképp:
-fesszab(most Subee féle van benne,de próbáltam már fekete elektronikust és gyári mechanikust is)
-generátor állórész
-generátor forgórész
-diódahíd.
A jelenség mindig volt.Vezetékek,saruk újak.Elkötve 100% hogy nincs.
Szóval töltésem az volna ,de ugrál mint a fene.
Amit nem cseréltem mert nincs másik az az akksi.
Nagyon idegesit a dolog,mert eddig minden elektromos problémát megtudtam oldani,de ezzel nem bírok.
Holnap még lecserélem a szénkeféket újakra(bár amik benne vannak is egész jónak tűnnek).
Ja még annyit hogy a kis műszer biztosan jó,hisz pont járművekhez van és ha az autómban nézem,ott úgy áll a szabályzott feszültség egy értéken mint a cövek.
Ja ha valaki nem tudná,akkor Etz generátoros a gépem.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Egyszerűen nem bírok vele.
Azt tudni kell hogy érthető legyek hogy van nekem egy szivargyujtóba tehető voltmérő,amivel menetközben folyamatosan figyelhetem az akksi feszültségét(na meg persze a töltést).
Szóval:
azt mutatja nekem ez a műszer hogy ugrál a feszültségem menet közben világitással 13,5V-15V közt.Illetve még több is lehet mert néha nem mutat semmit,kiakad.
Tulajdonképp mindent cserélgettem már másik dologra próbaképp:
-fesszab(most Subee féle van benne,de próbáltam már fekete elektronikust és gyári mechanikust is)
-generátor állórész
-generátor forgórész
-diódahíd.
A jelenség mindig volt.Vezetékek,saruk újak.Elkötve 100% hogy nincs.
Szóval töltésem az volna ,de ugrál mint a fene.
Amit nem cseréltem mert nincs másik az az akksi.
Nagyon idegesit a dolog,mert eddig minden elektromos problémát megtudtam oldani,de ezzel nem bírok.
Holnap még lecserélem a szénkeféket újakra(bár amik benne vannak is egész jónak tűnnek).
Ja még annyit hogy a kis műszer biztosan jó,hisz pont járművekhez van és ha az autómban nézem,ott úgy áll a szabályzott feszültség egy értéken mint a cövek.
Ja ha valaki nem tudná,akkor Etz generátoros a gépem.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Elektronika
Nekem használt a kisebb gyertya hézag, és a nagyobb megszakító hézag. Persze lehet, hogy a tünet egyezik de a betegség nem. Egy próba nem kerül semmibe.Gyurmooo írta:Nekem gyenge akku miatt csinált ilyet, amikor féklámpa+index is ment tompított mellett alapjáraton.Dárgo írta:Helló
Lenne egy kis gondom a motorommal. Alapjáraton ketyeg normálisan, majd egyszercsak minden jel nélkül megáll. Nem fuldoklik, nem esik le a fordulat, egyszerűen leáll. Olyan mintha kihagyna a gyújtás vagy a szikra, vagy valami. Van valami ötletetek?
Előre is köszi a segítséget.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Elektronika
Nekem gyenge akku miatt csinált ilyet, amikor féklámpa+index is ment tompított mellett alapjáraton.Dárgo írta:Helló
Lenne egy kis gondom a motorommal. Alapjáraton ketyeg normálisan, majd egyszercsak minden jel nélkül megáll. Nem fuldoklik, nem esik le a fordulat, egyszerűen leáll. Olyan mintha kihagyna a gyújtás vagy a szikra, vagy valami. Van valami ötletetek?
Előre is köszi a segítséget.
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Elektronika
Nekem is ugyanez a 251-esem. Bambi és mások szerint is jó erőben van, de valahogy 5-ben nekem sem bír menni. Én veszek rá egy 20as lánckereket, aztán meglátjuk azzal mit tud. A gyújtáshoz nem akarok nyúlni, a súbertűt rakosgattam feljebb-lejjebb, nem változott, főfúvóka 130-135 nincs változás. Ha nyelezem neki az egész gyertya szép világosbarnára kiég. Országúton, főúton 4esben megyek, néha ha hosszú az egyenes felrakom 5-be. Ennyi. Ja lehet hogy a kipuffot kiégetem majd, mert az biztos hogy nem tiszta. Olyan mély a hangja, nem az a pattogós ETZ-s, inkább puffogós.balintmz írta:sziasztok.
Úgy szeretném hogy 3000-es fordulatnál már nyomatékosabb legyen. Igy olyan 3800-tól indul meg. az a baj hogy 5ösben mikor leesik a fordulat 3000re onnan már akármekkora gáztól sem kezd gyorsulni. ugy lenne jo hogy 3000tol indulna meg. én a gyujtást gondoltam piszkálni. Mennyire kellene állitani ? 2,5-3,5 mm közt hogy? most csak ugy érzésre van állitva, de melegen 1.re gyujt és hidegen szivatoval 3szor és utána nélküle elsöre. Csak 5.ben gyengül meg. Vmi ötletek?
Üdv, Bálint
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég