Kipufogó
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Kipufogó
Akkor OK csikin, waresz, az enyémbe is ugyanez van beütve, csak az égetés után a zárólemeznél kitört a cső, de kapott perselyt, meg ezüst forrasztást, úgyhogy az eredeti.
Amúgy régebbi gazdája kivette a csövet, de gondolom jóval szarabb volt, úgyhogy visszahegesztette, de gondolom nem lett frankó.
De most már az!
Szép napot
Amúgy régebbi gazdája kivette a csövet, de gondolom jóval szarabb volt, úgyhogy visszahegesztette, de gondolom nem lett frankó.
De most már az!
Szép napot
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Kipufogó
A Huber féle 251-es török kipufogó, amit lehet kapni, abba bele van ütve, hogy "ETZ 251" ???
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Kipufogó
Waresz!
Tehát ha a gyári dobot jól kiégetem, utána csak alapos polír neki, és nem lesz színes?
Mert akkor belevágok én is, nem akarok kisipari magyar dobot venni.
Tehát ha a gyári dobot jól kiégetem, utána csak alapos polír neki, és nem lesz színes?
Mert akkor belevágok én is, nem akarok kisipari magyar dobot venni.
Re: Kipufogó
rendesen elszíneződött az égetés végére? addig fúvattad, amig lehült? ezek fontos szakaszok,ha valamelyik nem teljesül, akkor nem megy végbe az égés. vagy ha igen, akkor rakd fel, és indítsd be, símán lehet hogy kiköp még annyi kokszmaradványt.tomeeeee írta:Én nem rég úgy olvastam h a gyári új etz 125-150es dob 2,7-2,8kg
Én most égettem ki és így 2,9kg( nem szoba mérleggel mértem )
Bokodi Áron- WARESZ
- tomeeeee
- biciklis
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2009.07.24. 20:46
- MZ-d típusa: ETZ150
- Tartózkodási hely: Várgesztes
Re: Kipufogó
Én nem rég úgy olvastam h a gyári új etz 125-150es dob 2,7-2,8kg
Én most égettem ki és így 2,9kg( nem szoba mérleggel mértem )
Én most égettem ki és így 2,9kg( nem szoba mérleggel mértem )
Re: Kipufogó
fura hogy csak annyi. 2,7kiló a tiszta:D ettől még lehetnek eltérések... irjatok e-mail-t. waresz89@freemail.hu-raSai írta:Üdv!
125ös ETZ-m gyári dobja 2,8 kiló. Ez mennyire számít "túlsúlyosnak"?
Ütögetve elég tompa hangja van, meg úgy 70-80 km/h-nál elkezd füstölni, mint állat, gondolom lehet benne koksz rendesen...
Tehát érdekelne milyen nehéz egy "tiszta" dob.
köszi
Bokodi Áron- WARESZ
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Kipufogó
Hello waresz!
Egy eredeti 251-es kipuról tudnál 1-2 képet feltenni?
köszi
Egy eredeti 251-es kipuról tudnál 1-2 képet feltenni?
köszi
Re: Kipufogó
Szia, Tudnál adni egy telefonszámot?waresz írta:buko!
az égetés 2000(csak az egészségkárosítás miatt )
a polírozást nem én csinálom, az 2-3. ennek van utiköltsége, az még egy ezres. eddig 5-6 pénz összesen.. asszem enyiért újat nem kapni:P
még egy dolog: könyököt érdemes venni újat, mert az jó.. elég eltalált cucc. fontos, hogy méretre kell vágni, ne lógjon túl a dob sliccelésén, és a dob felöli peremét le kell gömbölyíteni. ez boltban általában 1500-2000ft körül van.
ha elhozod a gépet, akkor behangolom a gyujtását, és jó alaposan bekarburálom. nyílvan, ha van valami szervi baja, akkor arra kaphatsz árajánlatot. az átlag jónak tartott gépek legsűrűbben szimeringesek mint az állat. azon túl lehet millió más bajuk is. mindegy.. bocs a szösszenetért.
A kipufogón vakrozsda van, azzal tudunk valamit csinálni? újra krómozni, nagyon drága lenne.. helyileg merre vagy? én kecskeméten üdv!
Re: Kipufogó
Üdv!
125ös ETZ-m gyári dobja 2,8 kiló. Ez mennyire számít "túlsúlyosnak"?
Ütögetve elég tompa hangja van, meg úgy 70-80 km/h-nál elkezd füstölni, mint állat, gondolom lehet benne koksz rendesen...
Tehát érdekelne milyen nehéz egy "tiszta" dob.
köszi
125ös ETZ-m gyári dobja 2,8 kiló. Ez mennyire számít "túlsúlyosnak"?
Ütögetve elég tompa hangja van, meg úgy 70-80 km/h-nál elkezd füstölni, mint állat, gondolom lehet benne koksz rendesen...
Tehát érdekelne milyen nehéz egy "tiszta" dob.
köszi
Re: Kipufogó
buko!
az égetés 2000(csak az egészségkárosítás miatt )
a polírozást nem én csinálom, az 2-3. ennek van utiköltsége, az még egy ezres. eddig 5-6 pénz összesen.. asszem enyiért újat nem kapni:P
még egy dolog: könyököt érdemes venni újat, mert az jó.. elég eltalált cucc. fontos, hogy méretre kell vágni, ne lógjon túl a dob sliccelésén, és a dob felöli peremét le kell gömbölyíteni. ez boltban általában 1500-2000ft körül van.
ha elhozod a gépet, akkor behangolom a gyujtását, és jó alaposan bekarburálom. nyílvan, ha van valami szervi baja, akkor arra kaphatsz árajánlatot. az átlag jónak tartott gépek legsűrűbben szimeringesek mint az állat. azon túl lehet millió más bajuk is. mindegy.. bocs a szösszenetért.
az égetés 2000(csak az egészségkárosítás miatt )
a polírozást nem én csinálom, az 2-3. ennek van utiköltsége, az még egy ezres. eddig 5-6 pénz összesen.. asszem enyiért újat nem kapni:P
még egy dolog: könyököt érdemes venni újat, mert az jó.. elég eltalált cucc. fontos, hogy méretre kell vágni, ne lógjon túl a dob sliccelésén, és a dob felöli peremét le kell gömbölyíteni. ez boltban általában 1500-2000ft körül van.
ha elhozod a gépet, akkor behangolom a gyujtását, és jó alaposan bekarburálom. nyílvan, ha van valami szervi baja, akkor arra kaphatsz árajánlatot. az átlag jónak tartott gépek legsűrűbben szimeringesek mint az állat. azon túl lehet millió más bajuk is. mindegy.. bocs a szösszenetért.
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Kipufogó
az a baj, hogy én nem egy meg két dobot raktam eddig rendbe, hanem vagy 50-et. így itt nincs semmi "LEHET". itt olyan van hogy "punk-tum!" sok nagyeszű ötletét kipróbáltam ,majd egyszer egy igazi hozzáértőtől eltanultam a cikkben olvasható módszert. azóta kb nem akadály a minőségi munka. polírozó ember van tarsolyba, kb új dobot tudok faragni egy olyanból ami úgy ki van tömve mint a déli busz. PL: vegyük úgy hogy az etz 250 blokk 21Le. egy kb 40-60e km-t futott csuma kokszos gyári dobbal-könyökkel már csak legfeljebb 17Le.. ha a tulaj vesz hozzá remek hangolatlan utángyártott szar dobot, akkor a gép tudhat max 19-et. de ha kiégeti a gyárit, akkor kb az álla leesik hogy menyit javult a gépe.
másik: alakítsuk át a kokszos dobbal szerelt etz-t 300as-ra.. eredmény: TALÁN olyan mintha kiégettük volna a retkes kipufogót. muhhahhha!
jó, tudom, mindenkinek akinek utángyártott dobja van, jól megy a gépe.. nem kell megosztani az élményeket....
ha valakit érdekel, keressen fel, mindenféle típushoz van tiszta gyári kipufogóm kipróbálásra.. hirtelen el fog menni a kedve a gagyitól
másik: alakítsuk át a kokszos dobbal szerelt etz-t 300as-ra.. eredmény: TALÁN olyan mintha kiégettük volna a retkes kipufogót. muhhahhha!
jó, tudom, mindenkinek akinek utángyártott dobja van, jól megy a gépe.. nem kell megosztani az élményeket....
ha valakit érdekel, keressen fel, mindenféle típushoz van tiszta gyári kipufogóm kipróbálásra.. hirtelen el fog menni a kedve a gagyitól
Bokodi Áron- WARESZ
- frensis
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Igen, gyári a hollander.Gyurmooo írta:Elvileg kéne oda egy alumínium karika (ETZ), de nekem még sosem volt, se a 150-nél, se a 251-nél. TS-nél nem tudom, kell-e, de biztos nem árt!
Egy-két menet azbeszt zsinórt szoktam csak rátekerni a kónuszra, tömít és nem feszül be a hollander-kónusz találkozásánál.
A Te gépeden gyári a hollander? Nem lehet, hogy a menet alatti rész egy-két milliméterrel rövidebb?
Tettem egyenlőre alá egy klingerit karikát.
Úgy néz ki valamiért a 150-es henger furata 1-2 mm-vel mélyebb a 125-ös hengerénél.
Most úgy néz ki, hogy jó lesz.
Holnap kerítek körmös kulcsot és összerakom a kipuffot.
Üdv.: Feri
Feel My MZ Power !!
Feel My MZ Power !!
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Kipufogó
Elvileg kéne oda egy alumínium karika (ETZ), de nekem még sosem volt, se a 150-nél, se a 251-nél. TS-nél nem tudom, kell-e, de biztos nem árt!
Egy-két menet azbeszt zsinórt szoktam csak rátekerni a kónuszra, tömít és nem feszül be a hollander-kónusz találkozásánál.
A Te gépeden gyári a hollander? Nem lehet, hogy a menet alatti rész egy-két milliméterrel rövidebb?
Egy-két menet azbeszt zsinórt szoktam csak rátekerni a kónuszra, tömít és nem feszül be a hollander-kónusz találkozásánál.
A Te gépeden gyári a hollander? Nem lehet, hogy a menet alatti rész egy-két milliméterrel rövidebb?
frensis írta:Üdv Emberek !
Lenne egy kérdésem, felteszem a könyököt a gípre, de ha koppig meghúzom a hollandert akkor is elforog a könyök.
Olyan, mintha mélyebb lenne a furat.
MM150/2 henger
A motor kapott egy gyári új hengert, barkácsolások kizárva.
Esetleg valami "tűzkarika" nem kell oda ?
A régi hengeremnél csak meghúztam a hollandert és kész volt.
MM125/2 henger
- frensis
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Kipróbáltam az újjal (mofa ker) és a régivel is.bakimate írta:Könyököt cseréltél?frensis írta:A régi hengeremnél csak meghúztam a hollandert és kész volt.
MM125/2 henger
Mind2-vel ugyan az a helyzet.
Üdv.: Feri
Feel My MZ Power !!
Feel My MZ Power !!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Nekem elég lenne 1 is, ha a diffúzor (táguló) és az egyenes része egyben van, rezót faragni (a számolt értékek megegyeznek a gyári (és utángyártott) kipuff ezen értékeivel). Lehet bármilyen undorító szemetes kokszos rozsdás stb, csak lyukas ne legyen
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Re: Kipufogó
Könyököt cseréltél?frensis írta:A régi hengeremnél csak meghúztam a hollandert és kész volt.
MM125/2 henger
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- frensis
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Üdv Emberek !
Lenne egy kérdésem, felteszem a könyököt a gípre, de ha koppig meghúzom a hollandert akkor is elforog a könyök.
Olyan, mintha mélyebb lenne a furat.
MM150/2 henger
A motor kapott egy gyári új hengert, barkácsolások kizárva.
Esetleg valami "tűzkarika" nem kell oda ?
A régi hengeremnél csak meghúztam a hollandert és kész volt.
MM125/2 henger
Lenne egy kérdésem, felteszem a könyököt a gípre, de ha koppig meghúzom a hollandert akkor is elforog a könyök.
Olyan, mintha mélyebb lenne a furat.
MM150/2 henger
A motor kapott egy gyári új hengert, barkácsolások kizárva.
Esetleg valami "tűzkarika" nem kell oda ?
A régi hengeremnél csak meghúztam a hollandert és kész volt.
MM125/2 henger
Üdv.: Feri
Feel My MZ Power !!
Feel My MZ Power !!
Re: Kipufogó
waresz!
Szia, Merre laksz?:D olvastam az írásod, mégse fognék bele.. hogy érted hogy az újra krómozás nem tartós?:S lepattogzik?
Egyébként pont téged akartalak felkeresni, mivel olvastam a cikked, mennyiért égetnéd ki az enyémet?
köszi, üdv!
Szia, Merre laksz?:D olvastam az írásod, mégse fognék bele.. hogy érted hogy az újra krómozás nem tartós?:S lepattogzik?
Egyébként pont téged akartalak felkeresni, mivel olvastam a cikked, mennyiért égetnéd ki az enyémet?
köszi, üdv!
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Kipufogó
Az enyém gyári volt, mégis...
Amúgy a Rakéta porszívónak ez meg sem kottyan!
Szép napot!
Amúgy a Rakéta porszívónak ez meg sem kottyan!
Szép napot!
Re: Kipufogó
Buko!
a dob gyári, sajnos a krómozásával vagy megelégedsz, vagy lefújhatod matt feketére(kb ez a két ésszerű megoldás van, sajnos újrakrómoztatni rém drága, és nem tartós). hegesztése nem mahinált, teljesen sértetlen! aki már az utángyártott dob kiálló hegesztéséhez van szokva annak természetesen ez a nem jó, de ez az ő bajuk. egy gyári dob simán kibír egy olyan kiégetést, amit a szocimotoroson olvashatsz(tőlem ) az utángyártottban meg széthullhat tőle a bele.. aztán a krómját rendbe lehet kissé tenni políroztatással, de a lepattózást már nem. pont ma égettem etz 250 kipufogót, remekül sikerült. ha gondolod, megcsinálhatom a tied is.
a benzines áztatás gumikalapácsos ütögetés baromság, óvatlanúl is meghorpaszthatod.. meg különben se jön ki semmi sem jóformán... aztán meg az tegye tönkre a porszívóját olajos kokszal akinek sok van belőle.
ha meg magad állnál neki az égetésnek, pl a mai etz dob amit égettem alig füstölt.. ettől még zajlik benne az égés, csak nincs olyan látszatja. a króm el fog szineződni az egész dobon, ha rendesen sikerül a kiégetés. ezt egy polírozó simán visszapolírozza szép fényessé. ja, és akkor van vége az égetésnek, ha az egész dob szines, nem füstöl, és LEHÜLT!!!!! mert amig meleg, addig izzik bent a koksz, és a félig megégett koksz sose fog kijönni a dobból. inkább hozd el, itt garantált az eredmény.
a dob gyári, sajnos a krómozásával vagy megelégedsz, vagy lefújhatod matt feketére(kb ez a két ésszerű megoldás van, sajnos újrakrómoztatni rém drága, és nem tartós). hegesztése nem mahinált, teljesen sértetlen! aki már az utángyártott dob kiálló hegesztéséhez van szokva annak természetesen ez a nem jó, de ez az ő bajuk. egy gyári dob simán kibír egy olyan kiégetést, amit a szocimotoroson olvashatsz(tőlem ) az utángyártottban meg széthullhat tőle a bele.. aztán a krómját rendbe lehet kissé tenni políroztatással, de a lepattózást már nem. pont ma égettem etz 250 kipufogót, remekül sikerült. ha gondolod, megcsinálhatom a tied is.
a benzines áztatás gumikalapácsos ütögetés baromság, óvatlanúl is meghorpaszthatod.. meg különben se jön ki semmi sem jóformán... aztán meg az tegye tönkre a porszívóját olajos kokszal akinek sok van belőle.
ha meg magad állnál neki az égetésnek, pl a mai etz dob amit égettem alig füstölt.. ettől még zajlik benne az égés, csak nincs olyan látszatja. a króm el fog szineződni az egész dobon, ha rendesen sikerül a kiégetés. ezt egy polírozó simán visszapolírozza szép fényessé. ja, és akkor van vége az égetésnek, ha az egész dob szines, nem füstöl, és LEHÜLT!!!!! mert amig meleg, addig izzik bent a koksz, és a félig megégett koksz sose fog kijönni a dobból. inkább hozd el, itt garantált az eredmény.
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Kipufogó
Köszi, megcsinálom és beszámolok róla
off: most egy kis blokk problémám van(nincsenek meg a sebességek, és üres sincs,berugó rugó eltört vagy kiakadt) szóval van most meló.. pár nap és nekilátok a kipufogónak :S:)
off: most egy kis blokk problémám van(nincsenek meg a sebességek, és üres sincs,berugó rugó eltört vagy kiakadt) szóval van most meló.. pár nap és nekilátok a kipufogónak :S:)
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Kipufogó
Az a lényeg h LASSAN fújjad bele a levegőt, mikor már izzik a hangtompító rész és már csak alig füstöl, akkor ÁLLJ!Buko01 írta:
Szia! :S:S nem hangzik valami biztatóan, ettől tartottam, mivel én még nem égettem kipufogót .. szóval.. lehet hogy máshogy takarítom ki, nem tudom, köszi!
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Kipufogó
Kezdetben benzines mosás, ha bedugod a nyílásokat, akkor 1 nap áztatás is jót tesz.
Már ez nagyon sokat segít.
Utána GUMIKALAPÁCSOS kocogtatás.Már ez elég szokott lenni, meg még1 öblítés
HA nem elég, akkor jöhet a gázláng, de csak a henger felőli nyíláson keresztül és azt se sokáig.
Ha lehűl, akkor egy megfelelő kis műa v gumicsővel ki lehet porszívózni, az is sokat segít
Remélem még aktuális a dolog
Már ez nagyon sokat segít.
Utána GUMIKALAPÁCSOS kocogtatás.Már ez elég szokott lenni, meg még1 öblítés
HA nem elég, akkor jöhet a gázláng, de csak a henger felőli nyíláson keresztül és azt se sokáig.
Ha lehűl, akkor egy megfelelő kis műa v gumicsővel ki lehet porszívózni, az is sokat segít
Remélem még aktuális a dolog
Re: Kipufogó
Szia! :S:S nem hangzik valami biztatóan, ettől tartottam, mivel én még nem égettem kipufogót .. szóval.. lehet hogy máshogy takarítom ki, nem tudom, köszi!csdani írta:Szeva!
Az eredetiséghez nem tudok hozzászólni, de az égetéssel finoman, mert nekem ezután 1 héttel tört ki a cső a 125-ösömből, azóta hangosabb, többet fogyaszt, szarabbul megy.
Re: Kipufogó
Szia Peti! nem tudom..gyönyörű hangja volt vele, csak már kicsit kokszos.. félre értettél nem kályha ezüstel akartam lefesteni, csak olvastam, hogyha gyári, akkor a heggesztés helyét kályhaezüsttel kenték le, köszi a segítséget!Peti ETZ250 írta:Szeva Buko!
Szerintem újkorába gyári lehetett, de a benne lévő furujákat biztos megbütykölték a hegesztés helyéből itélve!
A kájha ezüstöt két okból nem ajánlom: nem hőálló, ebből kifójólag nagyon hamar besárgul;a másik krómozott felöletről rövid időn belül lepattog!!!
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Kipufogó
Szeva!
Az eredetiséghez nem tudok hozzászólni, de az égetéssel finoman, mert nekem ezután 1 héttel tört ki a cső a 125-ösömből, azóta hangosabb, többet fogyaszt, szarabbul megy.
Az eredetiséghez nem tudok hozzászólni, de az égetéssel finoman, mert nekem ezután 1 héttel tört ki a cső a 125-ösömből, azóta hangosabb, többet fogyaszt, szarabbul megy.
- Peti ETZ250
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
- MZ-d típusa: MZ ETZ250
- Tartózkodási hely: Komárom
Re: Kipufogó
Szeva Buko!
Szerintem újkorába gyári lehetett, de a benne lévő furujákat biztos megbütykölték a hegesztés helyéből itélve!
A kájha ezüstöt két okból nem ajánlom: nem hőálló, ebből kifójólag nagyon hamar besárgul;a másik krómozott felöletről rövid időn belül lepattog!!!
Szerintem újkorába gyári lehetett, de a benne lévő furujákat biztos megbütykölték a hegesztés helyéből itélve!
A kájha ezüstöt két okból nem ajánlom: nem hőálló, ebből kifójólag nagyon hamar besárgul;a másik krómozott felöletről rövid időn belül lepattog!!!
Re: Kipufogó
Köszi szépen:)bambi írta: cső gyári,a restauráláshoz nem konyítok
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Kipufogó
Zozy! Végülis ez lett vele.. Azaz holnap készül el. köszi! Nagyobb menet, új hollander. Egy használt henger árán..
Re: Kipufogó
A cső gyári,a restauráláshoz nem konyítokBuko01 írta:Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy szerintetek ez a kipufogó gyári?
a heggesztésnél, ugy vélem hogy kályhaezüsttel lehet lekenve, de beszéljenek a képek!
http://kephost.hu/share-22F1_4A7AEEE1.html
http://kephost.hu/share-E082_4A7AEEE1.html
ez pedig egy kis vakrozsda.. mit lehet vele csinálni? (bár szerintem krómozó lesz, mivel kikellene égetni, viszonylag nehéz a kipuff!
http://kephost.hu/share-A224_4A7AEEE1.html
előre is köszönöm üdv!
Re: Kipufogó
Sziasztok, szeretném megkérdezni, hogy szerintetek ez a kipufogó gyári?
a heggesztésnél, ugy vélem hogy kályhaezüsttel lehet lekenve, de beszéljenek a képek!
http://kephost.hu/share-22F1_4A7AEEE1.html
http://kephost.hu/share-E082_4A7AEEE1.html
ez pedig egy kis vakrozsda.. mit lehet vele csinálni? (bár szerintem krómozó lesz, mivel kikellene égetni, viszonylag nehéz a kipuff!
http://kephost.hu/share-A224_4A7AEEE1.html
előre is köszönöm üdv!
a heggesztésnél, ugy vélem hogy kályhaezüsttel lehet lekenve, de beszéljenek a képek!
http://kephost.hu/share-22F1_4A7AEEE1.html
http://kephost.hu/share-E082_4A7AEEE1.html
ez pedig egy kis vakrozsda.. mit lehet vele csinálni? (bár szerintem krómozó lesz, mivel kikellene égetni, viszonylag nehéz a kipuff!
http://kephost.hu/share-A224_4A7AEEE1.html
előre is köszönöm üdv!
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Kipufogó
Ütőkéssel ki lehet munkálni egy nagyobb magméretre + új menet. Persze ehhez új egyedi hollander is dukál...és feltéve hogy van ott még elég anyag....
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Kipufogó
Kérdem én.. Peregyes hengerében a menet már eléggé élet-halál harcot vívott. Most viszont megadta magát. Kilazult a hollander, és nem is lehet meghúzni. Hengercsere?
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Koszi szepen a valaszokat, megyek hamar meg is oldom...
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Kipufogó
Coco!
FBS tökéletes én is azt használom, azóta csont száraz minden ott a környéken!
FBS tökéletes én is azt használom, azóta csont száraz minden ott a környéken!
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Pakolas hejett FBS nem jo? De felul, nem alul...
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Így van ahogy András mondja, nekem is folyton kifújt. Le kell venni a komplett kipuffogót. Először a könyököt kell meghúzni (a hollandert), olyan pozícióban hogy az alsó rögzítés jó legyen. Tegyük hozzá nekem nincs ott semmi tömítés, mert azt a vékony vaslemezt (a könyök végét, ahogy kiszélesedik) a hollander maga behúzza úgy, hogy nem jön ki soha semmi. Ezután kell összetolni alul, és úgy elhelyezni az ottani bilincset (elvileg ez külön van, nekem sztem házilag rá lett hegesztve, így leszedhetetlen, de szerencsére épp stimmel) hogy szintén ne feszüljön, majd hátul (ott úgyis szilent van a tartó rúdnál, van játéka bőven) kell meghúzni.
Elvileg így bárki kaphat kifújás és csöpögésmentes kipuffogót
Elvileg így bárki kaphat kifújás és csöpögésmentes kipuffogót
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Kipufogó
igen kell oda tömítés egy ilyen alumínium gyűrű (90Ft) én is jártam így hiába húztam a hollandert jobban csöpögött néha ki aztán nálam legalább is azért volt mert valahogy feszült az egész kipufogó nálam úgy oldódott meg hogy hátul meg középen is meglazítottam a kipufogó tartó csavarokat hogy könnyen tudjon mozogni meg a hollnadert is és utána húztam meg először a hollnadert és utána hátul meg középen a kipuf tartó csavarokat nálam bejöttcoco írta:Nekem is tiszta olaj ott, le vegig az egesz konyok, pedig meghuztam a hollandert rendesen, kell oda valami tomites vagy iensmi mert draga krom szarra megy
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Nekem is tiszta olaj ott, le vegig az egesz konyok, pedig meghuztam a hollandert rendesen, kell oda valami tomites vagy iensmi mert draga krom szarra megy
Re: Kipufogó
Sziasztok!
Tegnap láttam, hogy kipufogókönyök és a hollander között van egy kis koksz lerakódás. Nem tudom, hogy most rosszul van feltéve a könyök, vagy valami tömítés hiányzik, vagy ez egy természetes dolog is lehet? Érdekelnének az esetleges megoldási javaslatok is. A válaszokat előre is köszönöm.
Tegnap láttam, hogy kipufogókönyök és a hollander között van egy kis koksz lerakódás. Nem tudom, hogy most rosszul van feltéve a könyök, vagy valami tömítés hiányzik, vagy ez egy természetes dolog is lehet? Érdekelnének az esetleges megoldási javaslatok is. A válaszokat előre is köszönöm.
Re: Kipufogó
úgy van!, a kis cső az eredetiség egyszerű jele kis etz-knél, a nagyoknál ilyen nincs, ellenben a TS szériánál, ahol 250esek dobja pont olyan véggel rendelkezik(kis cső, forma stb.) a furulyarendeszer, és a dob felépítése is megegyezik, annak gyakorlatilag egy nagyított egyenes változata.KILL3R etz írta:Ez is változó. Az enyémben sincs semmi de mégis utángyártott sajnos. Gondolom ez is gyártó függő. Kistz-nél úgy tudtok meggyőződni róla, hogy ha belenézel hátulról akkor egy kis csövet kell látnod a hangtompítóban. Nagynál nem tudom így van-e.
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Kipufogó
nem biztos, mert korai etz dobok végén még nem volt felület, amibe be lehetett volna ütni az ETZ 250 feliratot., azoknak még olyan végformája van mint a TS doboknak.conus írta:a zárókúpba kívülről jól látható számok meg betűk vannak körben beütve.puppino írta:Egy olyan kérdésem lenne, hogy van e valamilyen egyértelmű kűlső jele annak, ha egy kipufogó gyári, vagy utángyártott. Elsősorban a 250-es ETZ érdekel.
a legegyszerűbb ismertetőjele minden TS széria utáni(tehát nem szétszedhető) eredeti MZ dobnak, hogy a hátsó tartó bilincs alatt egy otromba kályhaezüsttel lekent hegesztés van. jó vastag, és egy mélyedésbe van (magyarúl nem áll ki a dob síkjából). az utángyártottaknál ez kiáll, és csak díszvarrat, nincs funkciója. ellenben az eredeti ott bontható, de felesleges.
Bokodi Áron- WARESZ
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
Na én pont erre gondoltam!kobraCode írta:Nincsen, ezért is gondoltam hogy utángyártott. Valaki egyszer rakott fel egy 5km-es 251-es ETZ-t, valami 1.2 misit kértek érte, gondolom gyűjtőknek. Na ott a kipufban benne volt ütve hogy MZ ETZ 251, szerintem az gyári lehetett.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Kipufogó
Nincsen, ezért is gondoltam hogy utángyártott. Valaki egyszer rakott fel egy 5km-es 251-es ETZ-t, valami 1.2 misit kértek érte, gondolom gyűjtőknek. Na ott a kipufban benne volt ütve hogy MZ ETZ 251, szerintem az gyári lehetett.zsakfos írta: A tiedbe semmi nincs beütve??
Az nem jelent semmit.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Ez is változó. Az enyémben sincs semmi de mégis utángyártott sajnos. Gondolom ez is gyártó függő. Kistz-nél úgy tudtok meggyőződni róla, hogy ha belenézel hátulról akkor egy kis csövet kell látnod a hangtompítóban. Nagynál nem tudom így van-e.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Az enyémre kétszer van körbeírva hogy ETZ 251. Az milyen?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Kipufogó
A tiedbe semmi nincs beütve??kobraCode írta:KILL3Retz! conus!
Ez tényleg így van?
Akkor ezek szerint nekem még eredeti van, javítanom kell az adatlapomat
Az nem jelent semmit.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Re: Kipufogó
KILL3Retz! conus!
Ez tényleg így van?
Akkor ezek szerint nekem még eredeti van, javítanom kell az adatlapomat
Ez tényleg így van?
Akkor ezek szerint nekem még eredeti van, javítanom kell az adatlapomat
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 3 vendég