Nekem a 125ös TSen volt jópár féle kipuff... gyári ts, kisipari rezo, danuvia, utángyártott tz, gyári tz...
Tapasztalatok: 
gyári ts: 3000alatt erőtlen, 3500-től 6000ig jól húz, fogyasztás 3,5L körül
kisipari rezo: 2000től húz akár 7000ig, nyomaték nagyobb mint a gyárival, végsebesség picit kisebb. fogyasztás 2,8-3L hang alapesetben elviselhetetlen, módosított végdarabbal kibírható
danner: 4000ig semmi erő, 5000nél feléled és 7000ig megy. végsebesség kisebb mint a gyárival. fogyasztást nem tom, csak poénképpen került rá pár napra. hang... érdekes 
 
utángyártott tz: jobb volt mint az összes korábbi, de hamar széthullott a belseje.
gyári tz: ez volt a legjobb, 2500tól kezd menni, kb 6500ig, 3-3,3L fogyi, diszkrét hang.
Ja és még valami: a ts kipufogóval 3000 körül motorféknél bakkecskézik a motor! tz-nél csak nagyon ritkán, rezóval egyáltalán nem!
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim: 
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra, 
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse