

Vannak szines polírok is. Az egy kicsit tompítja a karcolásokat is.kuti írta:Lehet venni boltba, tubusban levõ autópolír pasztát.. hátulján van használati utasításcoco írta:S ahhoz mi kell? Valami paszta vagy mi a rak?Nekem nem olyan polirozasra lenne szuksegem amit bakimate csinal. Festes maradjon, es csillogjon
Ha valaki tudja h mit kell ilyenkor csinalni es hogy milyen kellekek kelennek hozza es leirna nagyon megkoszonnem
Elore is koszi.
ronggyal is fényezheted a mocit vele. Sokat dobhat rajta, csak vigyázz, mert ha nem tökéletes minõségû a festés, akkor megkezdheti. Érdemes nem szembetûnõ helyen kipróbálni
Szerencsére nem történt ilyen a motoromon, csak azért kérdeztem, mert nem volt erre semmi infóm. Vigyázok Én annélkül is, hogy tudnám, hogy viszi, vagy nem a festést. Egyébként karosszériás-fényezõ festette a motorom, és az autóm is, tutti szakember.conus írta:BigBigJoe!
ha olyan a festésed amit a benzin lemar az finoman szólva gány munka volt!![]()
alapból vannak olyan festékek amik benzin és olajállóak, viszont a fékolajnak egyik sem tud ellenállni, talán csak a szinterezés(porfestés), de abban nem vagyok biztos, mert nem vagyok egy festõguru
Lehet venni boltba, tubusban levõ autópolír pasztát.. hátulján van használati utasításcoco írta:S ahhoz mi kell? Valami paszta vagy mi a rak?Nekem nem olyan polirozasra lenne szuksegem amit bakimate csinal. Festes maradjon, es csillogjon
Ha valaki tudja h mit kell ilyenkor csinalni es hogy milyen kellekek kelennek hozza es leirna nagyon megkoszonnem
Elore is koszi.
Ez már nem is evilági
polírozás, lakkozás...coco írta:Sziasztok. Nyaron festettem le a motrot. De nem csillog mar ugy mint akkorKicsit elkeseredtem
Valaki nem tud valami varazs szert amivel ismet ragyogasra birhatnam??
Elore is koszi
tams9 írta:...............
Polírpapírt nem szárazon kell használni, akkor rögtön "besül". És nem mellesleg nem is lélegzed be a port. Szerintem van értelme ezzel foglalkozni otthon, de csak ha jó technikával csinálod. Édemes különbözõ finomságú papírokat alkalmazni, elmenni legalább az 1000-esig. Polírkorongnak pedig nem az igazi amit a fúró tokmányába lehet fogatni, a flexes az jobb(igaz drágább is), mert az kb 3-4x gyorsabban forog, a kis átmérõjû fúróba valókat pedig teljesen el lehet felejteni, mert annak tényleg nagyon kicsi a kerületi sebessége .
Polírpapírt nem szárazon kell használni, akkor rögtön "besül". És nem mellesleg nem is lélegzed be a port. Szerintem van értelme ezzel foglalkozni otthon, de csak ha jó technikával csinálod. Édemes különbözõ finomságú papírokat alkalmazni, elmenni legalább az 1000-esig. Polírkorongnak pedig nem az igazi amit a fúró tokmányába lehet fogatni, a flexes az jobb(igaz drágább is), mert az kb 3-4x gyorsabban forog, a kis átmérõjû fúróba valókat pedig teljesen el lehet felejteni, mert annak tényleg nagyon kicsi a kerületi sebessége .Vörcsi írta:Nekem ugyanilyen volt a felnim és egy békési csávó aki kerekek felújításával foglalkozik megcsinálta. A horpadások eltûntek és teljesen fényes lett.. Amúgy egyszer a simóm egyik dekniét kezdtem el így csiszolgatással megcsinálni...végülis 3 óra csiszolgatás és alumínium por lélegzése után polírkoronggal 1 óra nyavmvadás és rájöttem kész lett.. azután levontam a tanulságot: én ezt többet soha
Pedig kitartó vagyok, de ha értelmetlen a vesszõdés, akkor inkább nem!Vörcsi írta:Nekem ugyanilyen volt a felnim és egy békési csávó aki kerekek felújításával foglalkozik megcsinálta. A horpadások eltûntek és teljesen fényes lett.. Amúgy egyszer a simóm egyik dekniét kezdtem el így csiszolgatással megcsinálni...végülis 3 óra csiszolgatás és alumínium por lélegzése után polírkoronggal 1 óra nyavmvadás és rájöttem kész lett.. azután levontam a tanulságot: én ezt többet soha
Erre rápróbálok. Ahogy nézem a nagy retek alatt a kereket, nem hibátlan a pereme, lehet, hogy gumiszervinél bele-bele kapattak kissé. Megpróbálom ezt a pasztás megoldást, tutti jobb lesz a mostaninál.kuti írta:Vagy ha nem kell fullos monka, akkor különbözõ durvaságú vizbecsiszolóval is jó.. Küllõkrõl is leszedi a roszsát.. Végén pedig (akár kézzel is) polírpasztával vagy fémtisztítóval áttisztítani.. Valamit ez is dob egy keréken, de ha fullos munka kell, akkor marad az elõzõ verzió. De annak ára is van.. Míg ez türelemjáték
Mester! Ezek szerint te tudod ki csinál(t) ilyeneket? Vagy csak tipp?bambi írta:Alfa írta: ...
Nem Török nem Brazil ...
Nem Török nem Brazil Magyar házikészítésûAlfa írta:Hát most nem a szépség bajnoka az biztos, félbe van törve (az elejét lefûrészelték...), tele van ragasztgatva minden sz*rral, csupa repedés és a festék is hagy maga után kivetni valótGyurm@ írta:Szerintem kifejezetten csúnya! És a kidolgozása is gyenge.DE majd lecsiszolom lefényezem kap egy normális festést, kiglettelem amit telefúrkáltak meg letört, lepattogzott, üvegszállal megjavítom (ötletem sincs minek fúrtak bele lyukakat) és felfogatást is megoldom (most csak rá van dobva a fénykép kedvéért), és jobb lesz
![]()
A kérdésem viszont arra vonatkozott, hogy valaki tudja-e hol mikor gyártották, esetleg török vagy brazil lehet...
A kidolgozása (ha az alakjára gondolsz, részletesség vagy nemtom mire) pedig sztem tökéletesen passzol az ETZhez
hát elég könnyû, lemérem legközelebbre, de sztem 1 kilónál nincs több érzésre... legrosszabb esetben másfél a hátuljával együttghostrider írta:Hány kiló a porfogó
Mivel már vagy fél éve (mióta van MZm) hasonlót kerestem és ott tartottam hogy üvegszállal és poliészterrel megcsinálom magam, mert esélytelen volt szerezni, na akkor amint megláttam kicsengettem érte ilyen állapotában is 4,5 rugótDevil írta:nekem is van ilyen burkolatom, Alfa te mennyiert jutottal hozza?
Hát most nem a szépség bajnoka az biztos, félbe van törve (az elejét lefûrészelték...), tele van ragasztgatva minden sz*rral, csupa repedés és a festék is hagy maga után kivetni valótGyurm@ írta:Szerintem kifejezetten csúnya! És a kidolgozása is gyenge.Alfa írta:Látott már valaki ilyet? Ehhez a mocihoz gyártották semmi kétség, pontosan illeszkedik, és nem házi készítésû. Amúgy az én motorom átépítés közben, és érdekelne egy kis info hogy mégis mi fán terem
A régi gyári kipuffom nagyon rozsdás volt,úgyhogy lecsiszoltam és lefújtam hõálló festékspray-vel a dobot és a könyököt is,semmi baj nem volt vele,aki volt az elsõ Homz túrán,látthatta.Három rétegen fújtam le.MZKlaudia írta:Sziasztok!
Köszönöm a segítséget!
Ha festés lesz, akkor az nem mostanában lesz...a pormentes hely, elég nehéz ügy, mert nem zárt a garázsom
Inkább a polírozás felé hajlanék, bár a fene tudja. Valamit mindenképpen szeretnék kezdeni vele, mert nagyon csúnya szegényem. De akkor már megcsinálnám a többi kis hibát a festésen.
A legnehezebb ügy a pufogóm lesz...bele sem akarok gondolni))
Köszönöm mégegyszer!
Alfa írta:Látott már valaki ilyet? Ehhez a mocihoz gyártották semmi kétség, pontosan illeszkedik, és nem házi készítésû. Amúgy az én motorom átépítés közben, és érdekelne egy kis info hogy mégis mi fán terem
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
házi készítésû.Alfa írta:Látott már valaki ilyet? Ehhez a mocihoz gyártották semmi kétség, pontosan illeszkedik, és nem házi készítésû. Amúgy az én motorom átépítés közben, és érdekelne egy kis info hogy mégis mi fán terem
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Gexxx írta:sub-ee-vel dolgoztatott már valaik? vagy láttátok már a munkáját?
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég