 
 ________________________
Üdv.: Papszi meister





 ), üzemmelegen füstölõ kipuff...
), üzemmelegen füstölõ kipuff...  
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
 <-----------------------
 <-----------------------


 ,tehát 1,25 mm-rel a 2,5mm-es lemarásnak nem a felét,hanem jóval többet érsz el,kicsit érdemes utánaszámolgatni,na meg annak,hogy mekkora az a sûrítési viszony növekedés,ami mellett a motor még értelmesen mûködik.
 ,tehát 1,25 mm-rel a 2,5mm-es lemarásnak nem a felét,hanem jóval többet érsz el,kicsit érdemes utánaszámolgatni,na meg annak,hogy mekkora az a sûrítési viszony növekedés,ami mellett a motor még értelmesen mûködik.





 )
 )
 [-=UNW-042=-]
 [-=UNW-042=-]Két 250-es változat van,a 17 és a 21 lóerõs,ha jól tudom,hogy a 251-be is ment volna mindkettõ,azt nem tudom,de egyébként nincs eltérés a 250 és a 251 blokkja között erõben asszem.Rawlings írta:Szevasztok!Nem tudjátok Hogy az Etz 250 az erõsebb,vagy a 251 ? Vagy ugyan az a 2 blokk?



 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
 <-----------------------
 <-----------------------


 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
 <-----------------------
 <-----------------------

 
 
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
 <-----------------------
 <-----------------------


Hát az sem rossz programbambi írta:nem megyek galgamácsára,itthon lakás feújítás vanyofo írta: Köszönöm MESTER , nagyon örülök ennek a hírnek
. Holnap felhívalak
a részletek miatt , igaz tudom , hogy Galgamácsán leszel , én meg MZ túrán , de csak összejön a dolog .
 . Mégegyszer köszönöm szépen , és holnap jelentkezem .
 . Mégegyszer köszönöm szépen , és holnap jelentkezem .
M 24X1.5golyobish írta:sziasztok
a kuplunggal kapcsolatban lenne kérdésem, ha valaki tud segiteni. Erösen megérett egy fötengelyszimering cserére a 250-es ETZ-m és sikerült találnom rajzot a lehuzószerkezetröl, de ott kétfajta menettel van jelölve a kuplungkosárra csatlakozó oldal, M24*1.5 és M26*1.5. Ebböl kétfélét gyártottak ezek szerint ? és tolomérö hiányában honnan lehet megtudni , nekem melyik lenne jo ( esetleg évjárat, blokkszám ... ) . segitségeteket elöre is köszönöm


A régi 250-esemnél volt ilyen gondom nekem is,igazából nem jöttem rá a hiba okára,megkocogtattam a berugótengelyt,akkor jó volt egy darabig. Nem volt kellemes,amikor nekifeszültem az indításnak,és a sípcsontomat a lábtartó állította meg! Az "új" MZ-mnél még nem fordult elõ.Meiki írta:Észrevettem egy problémát. Ugye most a motorom nem ment 1 hétig mivel kaptam egy hátsó defektet és a benzin is fogytán van. Így szépen betoltam a garázsba és most ott várja hogy elkezdõdjenek a felújítások. Nem bírtam ki hogy ne indítsam el így fogtam a kulcsot és megnéztem hogy elindul-e. De amikor rá akartam rugni a berugóra mintha nem lenne fog csak 2 olajos fémfelület csúszott volna el egymsáson. Hangja nem volt csak egyszerüen nem forgatta átt a blokkot. Néha egyet ugrott és akkor pöffent is a motor. Amikor sikerült nagyobbat elkapnija akkor el is indult. Egy darabig járt alapjáraton leállítottam és újra elindítottam de akkor már teljesen jó volt a berugó. Nem tudja valaki megmondani hogy mi lehet ez? Esetleg fogaskerék?


Jó az SKF,de 35000-ig ne forgasd ki,ne feszegessük a határokat,még valami baja lesz!Gshp írta:hyhy !
Azt akarom kérdezni tõletek srácok, lányok, hogy egy fõtengely felújításnál mit érdemes cserélni a blokkban ?
Voltam SKF-éknál és rákérdeztem a fõtengely csapágyakraMondom ez biztos jó hozzá ? Erre a koma : Ez 35.000. fordulatig bírja
És nem is folt vészes az ára az 1 az 2700 a párosíott meg 1700 szóval jóTényleg jó lesz bele szerintetek a 150 etz-be az SKF cuccok ?

Üdv. Ádám !
 
   
   
 
Nem nem úgy tettem fel. Mondtam már a fõtengelyen fenn voltak a csapágyak és azt mélyhûtöttem aztán a bal felet felhevítettem és össze illesztettem a kettõt. Ezután jött a jobb fél és a csavarok aztán kopp-kopp gumikalapács a tengely végein. És a fõtengely olyan szépen futott hogy ha a lgy rászállt már fordult is. Aztán tömítés és szimeringház benne a szimeringel körbenéztem hogy ne-e nyomódottmeg valahol a szimering mert ha jobban meg van valamelyik oldalon akkor a fõtengõ bizony nem jól helyezkedett. Aztán jöttek sorba a dolgok minden szépen rákerült és átforgattuk nem szorult nem akadt minden a helyére ment ahogy kell. Összeraktam és mégis azon a pici fordszámtartományon ráz!conus írta:a bal blokkfélbe meg úgy tetted a csapágyakat h elõször feltetted a szimeringházat tömítéssel együtt, aztán bele a 2 db 6204-es csapágy? mert ha nem akkor a hajtókar derekas szögelésével gondok lehetnek...
a primerhajtás lánckerekeinek egy síkba állítása a kisetz szerelési kk 44. o.
más ötletem nincs a rázkódásra... blokktartó csavarokat gondolom rendesen meghúztad
 De már régebben is cseréltem csapágyakat de akkor nem tapasztaltam ilyet!
  De már régebben is cseréltem csapágyakat de akkor nem tapasztaltam ilyet!  

 Mondom ez biztos jó hozzá ? Erre a koma : Ez 35.000. fordulatig bírja
 Mondom ez biztos jó hozzá ? Erre a koma : Ez 35.000. fordulatig bírja 
 Tényleg jó lesz bele szerintetek a 150 etz-be az SKF cuccok ?
 Tényleg jó lesz bele szerintetek a 150 etz-be az SKF cuccok ?   
  [-=UNW-042=-]
 [-=UNW-042=-]


 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
 <-----------------------
 <-----------------------
 
 
 
 
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
 <-----------------------
 <-----------------------
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég