
________________________
Üdv.: Papszi meister

Két 250-es változat van,a 17 és a 21 lóerõs,ha jól tudom,hogy a 251-be is ment volna mindkettõ,azt nem tudom,de egyébként nincs eltérés a 250 és a 251 blokkja között erõben asszem.Rawlings írta:Szevasztok!Nem tudjátok Hogy az Etz 250 az erõsebb,vagy a 251 ? Vagy ugyan az a 2 blokk?
Hát az sem rossz programbambi írta:nem megyek galgamácsára,itthon lakás feújítás vanyofo írta: Köszönöm MESTER , nagyon örülök ennek a hírnek![]()
. Holnap felhívalak
a részletek miatt , igaz tudom , hogy Galgamácsán leszel , én meg MZ túrán , de csak összejön a dolog .
M 24X1.5golyobish írta:sziasztok
a kuplunggal kapcsolatban lenne kérdésem, ha valaki tud segiteni. Erösen megérett egy fötengelyszimering cserére a 250-es ETZ-m és sikerült találnom rajzot a lehuzószerkezetröl, de ott kétfajta menettel van jelölve a kuplungkosárra csatlakozó oldal, M24*1.5 és M26*1.5. Ebböl kétfélét gyártottak ezek szerint ? és tolomérö hiányában honnan lehet megtudni , nekem melyik lenne jo ( esetleg évjárat, blokkszám ... ) . segitségeteket elöre is köszönöm
A régi 250-esemnél volt ilyen gondom nekem is,igazából nem jöttem rá a hiba okára,megkocogtattam a berugótengelyt,akkor jó volt egy darabig. Nem volt kellemes,amikor nekifeszültem az indításnak,és a sípcsontomat a lábtartó állította meg! Az "új" MZ-mnél még nem fordult elõ.Meiki írta:Észrevettem egy problémát. Ugye most a motorom nem ment 1 hétig mivel kaptam egy hátsó defektet és a benzin is fogytán van. Így szépen betoltam a garázsba és most ott várja hogy elkezdõdjenek a felújítások. Nem bírtam ki hogy ne indítsam el így fogtam a kulcsot és megnéztem hogy elindul-e. De amikor rá akartam rugni a berugóra mintha nem lenne fog csak 2 olajos fémfelület csúszott volna el egymsáson. Hangja nem volt csak egyszerüen nem forgatta átt a blokkot. Néha egyet ugrott és akkor pöffent is a motor. Amikor sikerült nagyobbat elkapnija akkor el is indult. Egy darabig járt alapjáraton leállítottam és újra elindítottam de akkor már teljesen jó volt a berugó. Nem tudja valaki megmondani hogy mi lehet ez? Esetleg fogaskerék?
Jó az SKF,de 35000-ig ne forgasd ki,ne feszegessük a határokat,még valami baja lesz!Gshp írta:hyhy !
Azt akarom kérdezni tõletek srácok, lányok, hogy egy fõtengely felújításnál mit érdemes cserélni a blokkban ?
Voltam SKF-éknál és rákérdeztem a fõtengely csapágyakraMondom ez biztos jó hozzá ? Erre a koma : Ez 35.000. fordulatig bírja
És nem is folt vészes az ára az 1 az 2700 a párosíott meg 1700 szóval jóTényleg jó lesz bele szerintetek a 150 etz-be az SKF cuccok ?
![]()
Üdv. Ádám !
Nem nem úgy tettem fel. Mondtam már a fõtengelyen fenn voltak a csapágyak és azt mélyhûtöttem aztán a bal felet felhevítettem és össze illesztettem a kettõt. Ezután jött a jobb fél és a csavarok aztán kopp-kopp gumikalapács a tengely végein. És a fõtengely olyan szépen futott hogy ha a lgy rászállt már fordult is. Aztán tömítés és szimeringház benne a szimeringel körbenéztem hogy ne-e nyomódottmeg valahol a szimering mert ha jobban meg van valamelyik oldalon akkor a fõtengõ bizony nem jól helyezkedett. Aztán jöttek sorba a dolgok minden szépen rákerült és átforgattuk nem szorult nem akadt minden a helyére ment ahogy kell. Összeraktam és mégis azon a pici fordszámtartományon ráz!conus írta:a bal blokkfélbe meg úgy tetted a csapágyakat h elõször feltetted a szimeringházat tömítéssel együtt, aztán bele a 2 db 6204-es csapágy? mert ha nem akkor a hajtókar derekas szögelésével gondok lehetnek...
a primerhajtás lánckerekeinek egy síkba állítása a kisetz szerelési kk 44. o.![]()
más ötletem nincs a rázkódásra... blokktartó csavarokat gondolom rendesen meghúztad
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég