Köszi!bambi írta:használt gyáritMelák írta:Hello! A boltokban kapható ETZ 250 kuplungagy jó minõségû gyártmány vagy keressek inkább használt gyárit?
Meg ne vedd!!!
Tengelykapcsoló menesztõ 150-eshez.
2-t fogyasztottunk el belõle, két különbözõ helyen vettük. Az elsõ (MZ utángyártott) szétrepedt, mintha diót törtem volna szét, amikor megpróbáltuk a csavart meghúzni. A második egyszerûen csak nem volt mérethelyes. Azért valahogy felpakoltuk, azóta imádkozom, hogy ne legyen gond. Egyébként ennél is igaz novi korábbi megjegyzése, hogy nem volt olyan felülete ami mérethelyes lett volna. Legalábbis ahhoz képest, ami elõtte benne volt.
Szóval drága mulatság volt, beleszámítva, hogy a város közepén hagyott ott, és utánfutóval kellett elvinni, és 3x kiautózni hozzá (50 km oda-vissza)
Ja! és persze a zárható tanksapka, ami annyira jól zár, hogy le se tudod utána venni. De nem is kell, mert kifolyik mellette az anyag. Szóval, ha elég ügyes vagy, biztos be is folyik valahogy
2-t fogyasztottunk el belõle, két különbözõ helyen vettük. Az elsõ (MZ utángyártott) szétrepedt, mintha diót törtem volna szét, amikor megpróbáltuk a csavart meghúzni. A második egyszerûen csak nem volt mérethelyes. Azért valahogy felpakoltuk, azóta imádkozom, hogy ne legyen gond. Egyébként ennél is igaz novi korábbi megjegyzése, hogy nem volt olyan felülete ami mérethelyes lett volna. Legalábbis ahhoz képest, ami elõtte benne volt.
Szóval drága mulatság volt, beleszámítva, hogy a város közepén hagyott ott, és utánfutóval kellett elvinni, és 3x kiautózni hozzá (50 km oda-vissza)
Ja! és persze a zárható tanksapka, ami annyira jól zár, hogy le se tudod utána venni. De nem is kell, mert kifolyik mellette az anyag. Szóval, ha elég ügyes vagy, biztos be is folyik valahogy

- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Komolyan mondom a legundorítóbb és legrosszabb dolog amivel találkoztam eddig ... Forgalmazó : Moped 91 KFT. : Számozott végû utángyártott kipufogó potom 8200 ft ... megvettem feltettem , mentem 150 km-tert ---> mondom jó gyerünk kunmadarasra (160 km ) 20 km országúti hajtás után széthullott belülrõl és lehetett visszamenni a régi dobért ! áááá nem voltam ideges a rohadt anyját hát nem teszteli le mielõtt kiteszi a boltba ? miért nem lehet 8200 forintért normális munkát végezni ? Emiatt álltunk másfél órát .............. rajtam kívül 7 ember nagyszerû érzés volt . Köszönöm Moped 91 és a kedves gyártónak !!!!!




Köd elõttem, füst utánam !!
[-=UNW-042=-]

- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Sziasztok látom mindenkinek megvan a témával kapcsolatban a saját véleménye (és igen sokan jól érzik mi a lényege a szegénységnek")én csak azt akartam kihozni az egészböl valoban jó ha elmondlyuk egymásnak mire vigyázzunk ez nagyon jó és pénztárca kimélõ"de a lényeg találékonyságal és némi bütykölésel csodákra lehetünk képesek.Föleg ha van miböl épitkezni,ezért is osztotam meg veletek azt a tapasztalatomat lásátok azért nem vagyunk enyire rossz helyzetben.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Nekem semmi bajom a dobfékkel, egyszerûen be kell állítani normálisan hogy teljes felületen fogjanak a pofák, ennyi a titok.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
kezdünk elkanyarodni a topic eredeti témájától... Tehát: mi nem minden utángyártott alkatrészt szidunk, csak megpróbáljuk a nagyobb csalódásoktól megóvni a többi MZ-st. pl lábtartó esete.. ingyen visszahajtható, akkor miért dobjunk ki a semmirevalóra 2 rugót? meg még lehetne sorolni... Azért akadnak jó utángyártott alkatrészek is, de mint általában, a pozitív vélemény nem vélemény...
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Én értem,a fékhidraulikát nem lehet könnyû javítani hozzávaló alkatrészek nélkül! A dobfék egyszerûbb,könnyebben javítható.conus írta:ja és a tárcsafék azért rosszabb mint a dobfék mert sokkal erõsebb fékhatást fejt ki. hihetetlen IQ.
Náluk nem a jobb fékhatásról szól a történet!
Sajnos...
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
ja és a tárcsafék azért rosszabb mint a dobfék mert sokkal erõsebb fékhatást fejt ki. hihetetlen IQ. 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Szia pl házi készitésû kipufogokat (még a könyök is ugy volt hajtva)igaz nagyon probálták eredetire formázni,na meg az ETZ motortartó (kazánlemezböl) a bovdenek meg mindenhonan ,õsszeségébe szép de nekem nagyon az jött le a látotakbol hiába szereti valaki a motorját ha a javitás egy keserves küzdelem a nincs -el.És ahogy elmesélték a srácok egy légszürõ ha nagyon elkoszosodik akkor egyszerüen kimosák valami vegyszerbe megszárad aztán vissza a gépbe"(a srác akkor épp valami szivacsal oldota meg a levegõ szürését.És még valami érdekes az egyik fiatal mesélte szerinte azért jóbb a régi MZ mind az ETZ, mert azon nem romlik el a tárcsafék".Az ETZ-s srác is már átalakitota dobfékre valami ismeretlen alkatrészekbõl de müködöt.Azért náluk egyszerübb az élet szerintem.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
kupi írta:Sziasztok pont ma találkoztam egy pár kárpátaljai motoros testvérel akik régi MZ-vel jártak a Velencei tó nál és látam szerencsétlenek milyen alkatrész gondokal küzdenek(szinte minden házilag csinált barkácsolt) és elgondolkoztam azon,hogy én is és mi is menyit fikázuk az a bizonyos utángyártott alkatrészt" de ha még az sem lenne! Ez olyan mind a mondás: akkor értékeled ha már nincs".Bocs a lelkizésért de tényleg meghatott az amit látam .
Miért milyen szörnyûségeket láttál?
Etz 150 87'
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Sziasztok pont ma találkoztam egy pár kárpátaljai motoros testvérel akik régi MZ-vel jártak a Velencei tó nál és látam szerencsétlenek milyen alkatrész gondokal küzdenek(szinte minden házilag csinált barkácsolt) és elgondolkoztam azon,hogy én is és mi is menyit fikázuk az a bizonyos utángyártott alkatrészt" de ha még az sem lenne! Ez olyan mind a mondás: akkor értékeled ha már nincs".Bocs a lelkizésért de tényleg meghatott az amit látam .
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
utángyártott lábtartót se érdemes venni kis etz-re... pápai boltba vettem, valahonnan pestrõl rendelik.. nagyker nevét sajna nem tudom.. Kicsit vastagabb mint az eredeti, tehát kb egy óra alatt szenvedtem fel rá a lábtartógumikat.. ezzel még nincs is gond. Felteszem mocira, nem tudom beleakasztani középtámasz rugóját, mert kisebb a bevágás mint eredetin.. segond, kireszeletem kicsit.. Második sztenderre emelésnél pedig nem bírta a feszítést, és elhajlott az a kis laposvas, ami rá van hegesztve, és amibe beleakad a rugó... Hiába hajtottam vissza, újra így jártam..
Tehát, érdemesebb a gyári ütöttkopott lábtartót visszahajlítani, mint utángyártottat venni néhol 2 000 pénzért...

Sziasztok!
A múlt héten átmentem egy haveromhoz és a kapujuk elõtt eltört a kuplungkar (az a része ahová beakasztod a bowdent), a kuplungbowden meg elszakadt. Ez még nem olyan vészes dolog. A kuplungkar még eredeti volt és átél már egy-két dolgot, tehát benne van a törés. A kuplungbowden másfél évig húzta, ez sem rossz teljesítmény.
Ellenben, de:
a veszteségek pótlására vásárolt (zsír új) utángyártott kuplungkarral voltak problémák. Mire bele tudtam rakni a bowdent egy negyed órát reszelgettem. Nem volt olyan felülete ami mérethelyes lett volna. A bowden pályájában van egy S. És természetesen még mindig nem jár olyan finoman mint a régi, csak már nem mertem tovább reszelgetni. Egyszóval bélsár az egész.
A megoldás egy tipusidegen kar lesz.
Sziasztok!
novi
A múlt héten átmentem egy haveromhoz és a kapujuk elõtt eltört a kuplungkar (az a része ahová beakasztod a bowdent), a kuplungbowden meg elszakadt. Ez még nem olyan vészes dolog. A kuplungkar még eredeti volt és átél már egy-két dolgot, tehát benne van a törés. A kuplungbowden másfél évig húzta, ez sem rossz teljesítmény.
Ellenben, de:
a veszteségek pótlására vásárolt (zsír új) utángyártott kuplungkarral voltak problémák. Mire bele tudtam rakni a bowdent egy negyed órát reszelgettem. Nem volt olyan felülete ami mérethelyes lett volna. A bowden pályájában van egy S. És természetesen még mindig nem jár olyan finoman mint a régi, csak már nem mertem tovább reszelgetni. Egyszóval bélsár az egész.
A megoldás egy tipusidegen kar lesz.
Sziasztok!
novi
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Újabb csodálatos termékkel bõvül a lista: A moped91 által forgalmazott henger menetes száraitól óvjon midenkit a jóisten. ETZ 150-es be. Annál még a bot is jobb. 2* lett lehúzva a hengerfej és leokádta magáról a menetet. Paradicsomkarónak vagy macskát dobálni jó de azon kívül semmire se. Ez egy nagy rakás s..r. 

- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
most jöttem be a mûhelybõl. nekem eredeti ndk-s fõtengely volt benne mielõtt szétszedtük, és eredeti csavarok. a generátor forgórészének csavarjának menetjét megmérve 6,8 mm-t mutatott a tolómérõ, az alkatrészjegyzék is "Sechskantschraube M7x80" -t ír 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Ne ebbe col-os menet van találtam olyan csavart végül is csak egy hétvégém ment rá. Azt hittem les...om magam mire találtam. De a véleményem továbbra is fenntartom mert ez szemét dolog. Ez pon olyan mint, hogy egy adott autóhoz olyan fõegységalkatrészt gyártanának mondjuk hengerfej amibe hót másmilyen menetemelkedésû menetprofilú anyagminõségû készítenek. Ezzel a kis bakival vagy nem tudom én mivel kisebb a menetmag átmérõje és ezzel eggyütt kisebb a csavar szilárdsága...... Ezzel eggyütt nagyobb az esély anyagfáradásra törésre a generátor forgórész "útra kelhet" ék reccs, ésatöbbi ésatöbbi mindenkinek van fantáziája annak idején azt a csavart nem viccbõl méretezték akkorára. Tehát a véleményem továbbra is fenntartom nem hiszem, hogy ez helyénvaló lenne. 

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Közben utána néztem.Ezen az oldalon a 6-os számú csavar az ami a kis etz fõtengelyébe megy.Az pedig M7x90!http://www.mz-b.de/mz/angebot/english/eezuend3.htm.Vagy még itt is megnézheted. http://www.mz-b.de/mz/angebot/deutsch/ddrehstro3.htm Itt a 19-es csavar az ami a fõtengelybe megy.Ha rákattintasz a bild/tafel 3.6-ra akkor rajzon is láthatod mirõl van szó.Egyszóval ne 6-os vagy 8-as csavart hajts bele hanem 7-est.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Azt nem tudom hogy a kis etz fõtengelybe milyen menet van,de az én /1-mbe most Etz 250-es fõtengely van és abban M7-ES MENET VAN.Nem lehet hogy a kis etz fõtengelyébe is azt raktak??Abba mondjuk nehezen megy be a 8-as menetfúró.Matthej01 írta:Új dolog!!! A mofakernél ha lehet ne vegyen senki fõtengelyt mert egy nagy rakás szar. A generátor felõli oldalon ugye egy m8 as menet van a fõtengelybe. (azt már csak halkan említem, hyogy az oda való gyári ék sem ment a helyére éljen az utángyártás "pontossága") Erre kibasztak velem és tekerném a csavart erre csak így bemegy egy darabon aztán semmi. azt hittem nincs menet, de egy darabon ki van fúrva aztán valamilyen 6-os menettel folytatódik egy centire beljebb. De nem tudom talán withworth lehet mert próbáltam egy m6 ost és az kb 1.5 menetnyire ment bele. Ok mondom koszos kifújatom levegõvel megtörtént, de nem. Hát gondoltam szépen áthajtom rajta a menetmetszõt az csak 1.5 ig jutott aztán mondom nem erõltetem mert baja lesz. Úgyhogy úgy gondolom csúnyán kibasztak velem. Ezért ezt küldöm annak az ügyeskezû meggyártójának:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pontossan 13szor.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
ez most milyen mz típus fõtengelye? 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1133
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
Új dolog!!! A mofakernél ha lehet ne vegyen senki fõtengelyt mert egy nagy rakás szar. A generátor felõli oldalon ugye egy m8 as menet van a fõtengelybe. (azt már csak halkan említem, hyogy az oda való gyári ék sem ment a helyére éljen az utángyártás "pontossága") Erre kibasztak velem és tekerném a csavart erre csak így bemegy egy darabon aztán semmi. azt hittem nincs menet, de egy darabon ki van fúrva aztán valamilyen 6-os menettel folytatódik egy centire beljebb. De nem tudom talán withworth lehet mert próbáltam egy m6 ost és az kb 1.5 menetnyire ment bele. Ok mondom koszos kifújatom levegõvel megtörtént, de nem. Hát gondoltam szépen áthajtom rajta a menetmetszõt az csak 1.5 ig jutott aztán mondom nem erõltetem mert baja lesz. Úgyhogy úgy gondolom csúnyán kibasztak velem. Ezért ezt küldöm annak az ügyeskezû meggyártójának:
pontossan 13szor.













- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Üdv!
Én 6302zz KBS kerékcsapággyal szívtam meg,illetve nem tudom,hogy a csapágy hibája,volt vagy az enyém,de az elsõ kerékagyam elrepedt,amikor beütöttem,pedig elõtte megmelegítettem az agyat! 372és félszer cseréltem már kerékcsapágyat különbözõ motorokban,de így még nem jártam. Nem voltam ideges
.
Én 6302zz KBS kerékcsapággyal szívtam meg,illetve nem tudom,hogy a csapágy hibája,volt vagy az enyém,de az elsõ kerékagyam elrepedt,amikor beütöttem,pedig elõtte megmelegítettem az agyat! 372és félszer cseréltem már kerékcsapágyat különbözõ motorokban,de így még nem jártam. Nem voltam ideges

POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2008.06.01. 14:35
- MZ-d típusa: sok
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Csapágyat csapágyboltban,
sárkányfût sárkányfû árusnál.
Motoros boltokban kapható tûgörgõs kosarat se vegyetek mz,simsonhoz!Egy csumagázra széthullik és lerendezi még a hengert is a tájvani utángyártott:(
Csapágyboltban méretre kapni jót!
sárkányfût sárkányfû árusnál.
Motoros boltokban kapható tûgörgõs kosarat se vegyetek mz,simsonhoz!Egy csumagázra széthullik és lerendezi még a hengert is a tájvani utángyártott:(
Csapágyboltban méretre kapni jót!
mzgergõ írta:Hali!
Amit lehet kapni motoros boltokba MZ csapágyat, ne vegyetek!Még kerékbe se!
egy pár ok, hogy megindokóljam:
-Nemjó anyagmegválasztás, tehát gyorsan kopik, és gyorsan tönkremegy
-A méretek nem az igazik.(jobboldali fõtengely csapágyházamban volt egy olyan, és az simán becsúszik.Beleraktam egy DDR-es C3-as csapágyat, azmeg szorúl ahogy illik.)És akárhova is lenne berakva egy ilyen csapágy, ígyis úgyis hazavágódik.
Szerintem ennyi ok bõven elég.
Megoldás:Nem ilyen csapágyat venni:)
Tudnék még mondani a kuplung lamellákról is.Túl vastagok a parafa lamellák, és ezért nagyon kiemel.
Megoldás:lecsiszólni a jó méretre.(nemtudom mennyi a jóméret)
Mz es125/1 '74
MZ ts250/1 '80
Porsche 924i '76
Kawasaki zx7r '98 (SBK Edition villahidas)
MZ ts250/1 '80
Porsche 924i '76
Kawasaki zx7r '98 (SBK Edition villahidas)
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
INDEXRELÉ
Sípolós indexrelét se vegyetek. Még Budapesten belül megadta magát a legutóbbi túrán (sokat elõztünk, de várhatott volna a túra végéig).
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
PRODUCED BY MEGA
kéksárga vagy kék-lila feszültségszabályzó, elég sok boltban megtalálni, rám 2800-ért sózták
a töltésjelzõ már az elsõ beszereléskor megadta magát, sosem világított, álló motornál se, ha nem volt töltés, akkor sem
2 hétig "mûködött" aztán elveszett a töltés és 3km alatt kimerült az akku 0-ra, visszaraktam az eredetit és beállítottam, sok bosszúságtól kíméltem volna meg magam hogyha rögtön az eredetit próbálom beállíttatni és nem ilyen szarokkal foglalkozok
kéksárga vagy kék-lila feszültségszabályzó, elég sok boltban megtalálni, rám 2800-ért sózták
a töltésjelzõ már az elsõ beszereléskor megadta magát, sosem világított, álló motornál se, ha nem volt töltés, akkor sem
2 hétig "mûködött" aztán elveszett a töltés és 3km alatt kimerült az akku 0-ra, visszaraktam az eredetit és beállítottam, sok bosszúságtól kíméltem volna meg magam hogyha rögtön az eredetit próbálom beállíttatni és nem ilyen szarokkal foglalkozok
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Sziasztok egyetértek az elötem szoló márkatársakal,én egy egyszerübb megoldást találtam ki vetem néhány MZ-t (persze romokat)szinte vas áron háztol szemétböl és amit tudok alkatrészt kimentek belölük.Ezek legalább eredetiek mind a gó trabi gó bann,az is igaz nekem TS 125 van és ez a tip nem a legritkább és föleg nem drága"és persze helyem is van a tárolásra.De az eltelt 18-20 év engem igazolt ha valami kell lebontom és tutira jó rá,de amit sajnos meg kell venem az tényleg egy igazi selejt sok a boszuság.gyertyábann én már elég régota BRISK N14C-t és társait használom nekem bejötek pedig a fûnyirotol a Kisspokon átt az MZ- Simson párosig ezt a tip használom, abenyot pedig Sthil olajbol kotyvasztom.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
na és az a-k-f.de -s cuccokkal mi a helyzet? 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: alkatreszek
Vigyázzatok,mert a németeknél is már a 80%-ban utángyártottak a termékek,és ezek is távolkeletiek.judas írta:Sziasztok MZ-sek ! Sajnos a felsorolt problemakkal kuzkodunk mi is itt Kolozsvaron ! MZ alkatresz uzlet nem letezik meg Romaniaban kimondottan ! Ami alkatresz van elado az kaphato inkabb olyan kis forgalmazoknal, akik minden motornak hoznak, ezek kozul OKANYI ZOLTAN Vasarhelyrol . Nalunk is leginkabb magyar es taiwani alkatresz kaphato .Nemet alkatreszert szoktunk licitalni, vagy fix arert venni a mobil.de-rol .![]()
- judas
- Simsonos
- Hozzászólások: 102
- Csatlakozott: 2008.01.04. 20:52
- Tartózkodási hely: KOLOZSVAR
- Kapcsolat:
alkatreszek
Sziasztok MZ-sek ! Sajnos a felsorolt problemakkal kuzkodunk mi is itt Kolozsvaron ! MZ alkatresz uzlet nem letezik meg Romaniaban kimondottan ! Ami alkatresz van elado az kaphato inkabb olyan kis forgalmazoknal, akik minden motornak hoznak, ezek kozul OKANYI ZOLTAN Vasarhelyrol . Nalunk is leginkabb magyar es taiwani alkatresz kaphato .Nemet alkatreszert szoktunk licitalni, vagy fix arert venni a mobil.de-rol .



Re: Kuplung.
nem mert nem jó a mérete.magyar az jó ha kapsz valahol.esetleg gyáriJrevak írta:Sziasztok! Tudna-e vki tanácsot adni,h.érdemes megvenni a Taiwani kuplungtárcsákat?Ha nem akkor milyet és hol?
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Helló mi!
A következõ dolgokban csalódtam:
-Isolator, Champion gyertyák..... kalap szar
-Elsõ féklámpakapcsoló, törik, kopik vagy csak egyszerûen nem mûxik (megoldás: 100ft-s mikrokapcsoló + buhera)
-Hátsó féklámpakapcsoló, ezt is némi gányolással ki lehet vátani
-Gyújtás kondenzátor, na ez halál!!!! 500km és vége vagy még annyit se bír megoldás: beész bármelyik elektronikai szaküzletbe és veszel egy ugyan olyan kapacitásút csak legalább 600 V-os legyen nekem ez bevált!!!
-Oldal sztendert sem kell venni! kb fél évig bírta úgy hogy alig használtam aztán szépen lassan elkezdett fogyni... aztán a nyáron az egyik nap mikor bementem a mûhelybe lcsk azt láttam hogy fexik a mocim...
-Isolator, Champion gyertyák..... kalap szar
-Elsõ féklámpakapcsoló, törik, kopik vagy csak egyszerûen nem mûxik (megoldás: 100ft-s mikrokapcsoló + buhera)
-Hátsó féklámpakapcsoló, ezt is némi gányolással ki lehet vátani
-Gyújtás kondenzátor, na ez halál!!!! 500km és vége vagy még annyit se bír megoldás: beész bármelyik elektronikai szaküzletbe és veszel egy ugyan olyan kapacitásút csak legalább 600 V-os legyen nekem ez bevált!!!
-Oldal sztendert sem kell venni! kb fél évig bírta úgy hogy alig használtam aztán szépen lassan elkezdett fogyni... aztán a nyáron az egyik nap mikor bementem a mûhelybe lcsk azt láttam hogy fexik a mocim...
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
Kuplung.
Sziasztok! Tudna-e vki tanácsot adni,h.érdemes megvenni a Taiwani kuplungtárcsákat?Ha nem akkor milyet és hol?
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Jól sejtem hogy Te vagy az egyik Velorexes (és ETZ-s is persze) kolléga, aki ott volt a Nerbi túrán? (Gumicsirke gyorskötözõvel a erõsítve a gépsas elejéreTamás írta:Hy! Bocs, hogy elrontom a fikázást. Ne egy gyertya alapján ítélj. Kerek 20 éve járkálok egy 250ETZ- vel, csak Isolator 260-as gyertyát használtam. Na, jó 8-10 ezrenként (km) cserélem. Német motor, német gyertya. T

Olyan 14E-t pörgettem abba a Marelli gyertyába (pedig az már a Francia licensz-es), amivel vettem a mocit, de még bírja...meg a frász tudja mennyit ment elõtte....
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Hali!
Ami Isolator-okat ma kapsz (halványzöld feliratú) az Kínából (vagy honnan) jön, de legalább nem ér semmit
Magyarul jó nagy adag selejt szériát dobtak piacra. Azokból még a régi NDK-s sötétzöld feliraúak voltak a jók...
Anitának is ezt mondtam a Nerbi túrán hogy csak Isolator-t ne vegyen....fenti okok miatt...
Aki tud, szerezzen be börzén õs, zsípapíros Bakonyt, Isolator-t. Az újonnan kaphatókból meg a megfelelõ hõértékû Brisk-et, NGK-t....
Én is még a "békebeli" gyertyákkal járok amíg tartanak. Hõérték legyen megfelelõ, szikraközre kell odafigyelni (szükség esetén összébb ütni) aztán go
Ami Isolator-okat ma kapsz (halványzöld feliratú) az Kínából (vagy honnan) jön, de legalább nem ér semmit

Anitának is ezt mondtam a Nerbi túrán hogy csak Isolator-t ne vegyen....fenti okok miatt...
Aki tud, szerezzen be börzén õs, zsípapíros Bakonyt, Isolator-t. Az újonnan kaphatókból meg a megfelelõ hõértékû Brisk-et, NGK-t....
Én is még a "békebeli" gyertyákkal járok amíg tartanak. Hõérték legyen megfelelõ, szikraközre kell odafigyelni (szükség esetén összébb ütni) aztán go

Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Az NGK B8HS az megfelel a BRISK N14C-nek ezek alacsonyabb hoertekuek valamivel, mint a 260 as isolator. Mondjuk, hogy mi a kulonbseg a mostani isolator es a regebben kaphato isolator "spezial" feliratu gyertya kozott, hat passz, de ha valaki tudja tenyleg kivancsi lennek ra en is.speed írta:Szerencsések eggyike vagy aki kifogott egy jót!Tamás írta:Hy! Bocs, hogy elrontom a fikázást. Ne egy gyertya alapján ítélj. Kerek 20 éve járkálok egy 250ETZ- vel, csak Isolator 260-as gyertyát használtam. Na, jó 8-10 ezrenként (km) cserélem. Német motor, német gyertya. T
egyébként nekem B8HS van benne... az passz mekkorának felel meg. nekem frankón indul vele!
Nah azt szerinted az alkatrészeket hol gyártják???Háát sajnos nem a németek....

Szerencsések eggyike vagy aki kifogott egy jót!Tamás írta:Hy! Bocs, hogy elrontom a fikázást. Ne egy gyertya alapján ítélj. Kerek 20 éve járkálok egy 250ETZ- vel, csak Isolator 260-as gyertyát használtam. Na, jó 8-10 ezrenként (km) cserélem. Német motor, német gyertya. T
egyébként nekem B8HS van benne... az passz mekkorának felel meg. nekem frankón indul vele!
Nah azt szerinted az alkatrészeket hol gyártják???


alias: F.Bálint
-=UDG-994=-
-=UDG-994=-
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég