Mit-hol javíttathatunk
Re: Mit-hol javíttathatunk
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy Tatabányán, vagy közelében tudtok e olyan helyet, ahol főtengelyt újítanak fel. A legjobb az lenne, ha olyan helyet mondanátok, ahol normálisan ki is centírozzák.
A vàlaszokat előre is köszönöm!
Érdeklődnék, hogy Tatabányán, vagy közelében tudtok e olyan helyet, ahol főtengelyt újítanak fel. A legjobb az lenne, ha olyan helyet mondanátok, ahol normálisan ki is centírozzák.
A vàlaszokat előre is köszönöm!
- m-tom
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
- MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
- Tartózkodási hely: Páty
Re: Mit-hol javíttathatunk
Ez egy nagyon rossz kifogás ám, hogy miért nem jössz túrázni....Veszy2107 írta:Halihó!
Már egy éve meg van a szeretett kis ETZ-m és azóta egyszer se hagyott ott sehol, így most már úgy gondolom, idén többet fogok vele túrázni menni.
Viszont attól tartok, hogy egyszer távol az otthontól lepukkanok vele, úgy hogy a helyszínen meg se tudom javítani! pl. besül a dugó, eltörik a gyűrű vagy esetleg még lehet egy láncszakadás is...
Nálam is vannak alapvető szerszámok és tartozékok, mint minden szocimotorosnál, de mindenre nem lehet felkészülni!

De ez egy MZ.... már miért is lenne bármi baja? Na így kell túrára indulni.....


Amúgy meg minden MZ túrán van nem hivatalos, de kötelező program: MZ szerelés...

A túrán ebből a szempontból a lehető legjobb helyen vagy.....

- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Mit-hol javíttathatunk
Veszy2107 írta:Halihó!
Lenne egy érdekes felvetésem, de mint motorosok egymás közt, lehet nem is olyan érdekes!![]()
Személyesen még nem nagyon találkoztam senkivel, ez részben annak köszönhető, hogy Ózd elég félreeső város és ha innen indulnák túrázni veletek, akkor már alapból kéne vagy 100-150 km még a gyülekezőig eljutnák.... :/
Már egy éve meg van a szeretett kis ETZ-m és azóta egyszer se hagyott ott sehol, így most már úgy gondolom, idén többet fogok vele túrázni menni.
Viszont attól tartok, hogy egyszer távol az otthontól lepukkanok vele, úgy hogy a helyszínen meg se tudom javítani! pl. besül a dugó, eltörik a gyűrű vagy esetleg még lehet egy láncszakadás is...
Nálam is vannak alapvető szerszámok és tartozékok, mint minden szocimotorosnál, de mindenre nem lehet felkészülni!
Mivel itt a környéken nem sok szocimotoros van ( egy ETZ-s, akivel mostanság szoktunk járni gurulni), így általában egyedül megyek vagy esetleg utassal.
Az lenne a kérdésem, hogy nem tudnátok-e pár elérhetőséget adni (pl telefonszám) Borsod, Heves és Nógrád megye közelében, akik segítőkészek és esetleges lepukkanásnál tudnának segíteni, persze nem ingyen, minimum a benzin és egy pár sör áráért!
Szeretném felvenni azokkal az emberekkel a kapcsolatot, akik esetleg ilyen helyzetbe tudnának segíteni! Aki úgy gondolja, hogy tudna segíteni, annak szívesen elkérném a telefonszámát vagy e-mail címét!
Előre is köszönöm!
Szia! Alex vagyok Miskolctól 5 km-re Mályiban ha lepukkansz csak szólj hátha tudok segíteni! 70/3286942
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Mit-hol javíttathatunk
Halihó!
Lenne egy érdekes felvetésem, de mint motorosok egymás közt, lehet nem is olyan érdekes!
Személyesen még nem nagyon találkoztam senkivel, ez részben annak köszönhető, hogy Ózd elég félreeső város és ha innen indulnák túrázni veletek, akkor már alapból kéne vagy 100-150 km még a gyülekezőig eljutnák.... :/
Már egy éve meg van a szeretett kis ETZ-m és azóta egyszer se hagyott ott sehol, így most már úgy gondolom, idén többet fogok vele túrázni menni.
Viszont attól tartok, hogy egyszer távol az otthontól lepukkanok vele, úgy hogy a helyszínen meg se tudom javítani! pl. besül a dugó, eltörik a gyűrű vagy esetleg még lehet egy láncszakadás is...
Nálam is vannak alapvető szerszámok és tartozékok, mint minden szocimotorosnál, de mindenre nem lehet felkészülni!
Mivel itt a környéken nem sok szocimotoros van ( egy ETZ-s, akivel mostanság szoktunk járni gurulni), így általában egyedül megyek vagy esetleg utassal.
Az lenne a kérdésem, hogy nem tudnátok-e pár elérhetőséget adni (pl telefonszám) Borsod, Heves és Nógrád megye közelében, akik segítőkészek és esetleges lepukkanásnál tudnának segíteni, persze nem ingyen, minimum a benzin és egy pár sör áráért!
Szeretném felvenni azokkal az emberekkel a kapcsolatot, akik esetleg ilyen helyzetbe tudnának segíteni! Aki úgy gondolja, hogy tudna segíteni, annak szívesen elkérném a telefonszámát vagy e-mail címét!
Előre is köszönöm!
Lenne egy érdekes felvetésem, de mint motorosok egymás közt, lehet nem is olyan érdekes!

Személyesen még nem nagyon találkoztam senkivel, ez részben annak köszönhető, hogy Ózd elég félreeső város és ha innen indulnák túrázni veletek, akkor már alapból kéne vagy 100-150 km még a gyülekezőig eljutnák.... :/
Már egy éve meg van a szeretett kis ETZ-m és azóta egyszer se hagyott ott sehol, így most már úgy gondolom, idén többet fogok vele túrázni menni.
Viszont attól tartok, hogy egyszer távol az otthontól lepukkanok vele, úgy hogy a helyszínen meg se tudom javítani! pl. besül a dugó, eltörik a gyűrű vagy esetleg még lehet egy láncszakadás is...
Nálam is vannak alapvető szerszámok és tartozékok, mint minden szocimotorosnál, de mindenre nem lehet felkészülni!
Mivel itt a környéken nem sok szocimotoros van ( egy ETZ-s, akivel mostanság szoktunk járni gurulni), így általában egyedül megyek vagy esetleg utassal.
Az lenne a kérdésem, hogy nem tudnátok-e pár elérhetőséget adni (pl telefonszám) Borsod, Heves és Nógrád megye közelében, akik segítőkészek és esetleges lepukkanásnál tudnának segíteni, persze nem ingyen, minimum a benzin és egy pár sör áráért!
Szeretném felvenni azokkal az emberekkel a kapcsolatot, akik esetleg ilyen helyzetbe tudnának segíteni! Aki úgy gondolja, hogy tudna segíteni, annak szívesen elkérném a telefonszámát vagy e-mail címét!
Előre is köszönöm!

Üdv! 
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"

Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Mit-hol javíttathatunk
Ez igen rá mernék tenni valamit,hogy ez Ambika"dugó volt(ajtókilincsből vagy kólás dobozból) nekem is van már két ilyen dugom itthon a Drága Ambika indiai csoda készletből.Az elsőnél még nagyot néztem az kb 15 percig ment egy simsonba,a második meg kb20-at és mindegyik ugyan úgy törött szét ez nem lehet már véletlen és annyira érzem magam rutinosnak én is.Ez a minősíthetetlen dugattyú élő példája!allllli írta:zek99 írta:köszönöm szépen a segítséget ,csak a mai nap szórakoztam motorral meg vettem immáron a 2-dik dugatyút és az első ből ki tőrt egy egész darab a második pedig nem tudom hogy de egy drót darab belekerült a hengerbe és végig húzta a henger falát és most el kell vinnem a hengert fúratni íme itt egy kép az első dugatyúról és egyik se ment még 10 km-se.
Hát ez elég hátborzongatóMinden motoros rémálma. Csak nem indiai dugóhoz van szerencsénk?
Én már több motorban pár éve magyar dugattyút használok és teljesen jók. És másoktól is ezt hallottam, meg van egy motorboltos ismerősöm, ő is azt mondja, hogy a magyar gyártmányúra nincs panasz, ellenben a szettben kapható olcsó indiaira. Az mondják a lengyel is jó.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Mit-hol javíttathatunk
zek99 írta:köszönöm szépen a segítséget ,csak a mai nap szórakoztam motorral meg vettem immáron a 2-dik dugatyút és az első ből ki tőrt egy egész darab a második pedig nem tudom hogy de egy drót darab belekerült a hengerbe és végig húzta a henger falát és most el kell vinnem a hengert fúratni íme itt egy kép az első dugatyúról és egyik se ment még 10 km-se.
Hát ez elég hátborzongató

Én már több motorban pár éve magyar dugattyút használok és teljesen jók. És másoktól is ezt hallottam, meg van egy motorboltos ismerősöm, ő is azt mondja, hogy a magyar gyártmányúra nincs panasz, ellenben a szettben kapható olcsó indiaira. Az mondják a lengyel is jó.
Re: Mit-hol javíttathatunk
köszönöm szépen a segítséget ,csak a mai nap szórakoztam motorral meg vettem immáron a 2-dik dugatyút és az első ből ki tőrt egy egész darab a második pedig nem tudom hogy de egy drót darab belekerült a hengerbe és végig húzta a henger falát és most el kell vinnem a hengert fúratni íme itt egy kép az első dugatyúról és egyik se ment még 10 km-se.


- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Mit-hol javíttathatunk
Szia én Érd re a motoros boltba vittem utoljára fúratni(2012 nov) szépen meg is csinálták(csináltatták) volt egy Pannonia henger(fúrás)+dugó+csapszeg 12000Ft kb de szerintem azóta nem lett olcsóbb és az MZ is hasonló árba mehet.zek99 írta:Üdv. Valaki tudna adni nekem egy címet ,hogy hengert hol tudok fúratni Fejérmegyében ,Ercsi közelében ? ,és kb. menyiért ?
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Re: Mit-hol javíttathatunk
Üdv. Valaki tudna adni nekem egy címet ,hogy hengert hol tudok fúratni Fejérmegyében ,Ercsi közelében ? ,és kb. menyiért ?
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2013.01.23. 14:02
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Mit-hol javíttathatunk
Nagyon szépen köszönöm, ha így nem lesz meg a hiba oka, akkor sehogy. 

Alfa írta:A hibakeresés elkezdése végülis egyszerű. Én a karbinál kezdeném, mivel a motorba csak annyi benzin tud jutni, amennyit azon átfolyik. Azelőtt nincs túl nagy választék - szűrő, benzincső, tank - adott. Utána ér el a tűszelephez. Na most, a 8-9 literes fogyi azt is jelentheti, hogy a motor maga nem eszik sokat, de a tűszelep nem zár, és állás közben a túlfolyón egyszerűen kifolyik a benzin. Ha ezt átnézted, és nem ereszt (gondolom h nem, feltűnő azért a tócsa meg a benzinszag), akkor a benzin bekerült az úszóházba, és nem ment pocsékba belőle semmi. Innen 3 további út van, már amennyiben a ház tömítése jó (és gondolom ezt is h jó, tócsa lenne különben):kriszvezer írta:Hali!
Érdeklődnék hogy Nyíregyházán vagy környékén pontosan hol találok hozzáértő szerelőt, akinek a kisujjában van? Vagy ha esetleg tudjátok a probléma okát, azt is megköszönöm.
-Sok benzint eszik, ez kb 8-9l/100km, és nem max. gázzal megyek.
-Üresben, ha sok gázt kap, kopogó hangot hallok a motorból... de csak akkor.
Új vagyok, mindenféle tekintetben, szívesen fogadok bármi segítséget!
Köszönöm!
- szívató csatornája. Ez elég gyakori ok szokott lenni, mert a lezáró dugattyúszerű elem két oldalán jó nagy a nyomáskülönbség üzem közben, minél kisebb gázt húzol, annál nagyobb. Először is ellenőrizd, a szívatókar alaphelyzetbe tolásánál lent van-e (van-e a bowdennek holtjátéka? szükséges, hogy legyen). Ha ilyen hiba nincs, még lehet a dugattyú gumi tömítése szar (hiányzik, mállott, szakadt, vetemedett), és így átengedi a benzint. Ez egy jó nagy csatorna, szóval sok benzin megy át, és a motor se fog túl jól menni tőle.
- alapjárati fúvóka. Mivel ezen mindig megy át benzin üzem közben, rendesen befolyásolja a fogyit. Egyszer véletlen beleraktam egy kireszelt darabot, és 8 litert evett. A gyári méret azt hiszem 55-ös, kicserélve rá visszatért a 4-5 l/100 km.
- főfúvóka és tű. Azért mondom együtt, mert ugyan a főfúvóka csak kb 2/3 gáz felett érvényesül (ha nem túl kicsi), mert a mennyiséget részterhelésen inkább a tű befolyásolja, annak is főként a kúpos része. Na itt ha a tű szar (mondjuk utángyártott, kikopott, satöbbi) az is felviszi a fogyasztást.
Ezek ellenőrzése (pl fúvókaméret) nem egyszerű, és az utángyártottak sem megbízhatóak. Utána kéne nézni hogyan lehet, most nekem arra nincs energiám, de létezik dörzsár készlet amivel lehet házilag gyártani ilyeneket. Ezen felül meg még beállításokkal is lehet játszani, úszószint, tűállás terén, erre a szerelési könyv is ad útmutatást. A kopogás pedig lehet a nem megfelelő benzinarány következménye, de akár teljesen más is. Először egy problémát kell megoldani, és az kis szerencsével megoldja a másikat is.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk
A hibakeresés elkezdése végülis egyszerű. Én a karbinál kezdeném, mivel a motorba csak annyi benzin tud jutni, amennyit azon átfolyik. Azelőtt nincs túl nagy választék - szűrő, benzincső, tank - adott. Utána ér el a tűszelephez. Na most, a 8-9 literes fogyi azt is jelentheti, hogy a motor maga nem eszik sokat, de a tűszelep nem zár, és állás közben a túlfolyón egyszerűen kifolyik a benzin. Ha ezt átnézted, és nem ereszt (gondolom h nem, feltűnő azért a tócsa meg a benzinszag), akkor a benzin bekerült az úszóházba, és nem ment pocsékba belőle semmi. Innen 3 további út van, már amennyiben a ház tömítése jó (és gondolom ezt is h jó, tócsa lenne különben):kriszvezer írta:Hali!
Érdeklődnék hogy Nyíregyházán vagy környékén pontosan hol találok hozzáértő szerelőt, akinek a kisujjában van? Vagy ha esetleg tudjátok a probléma okát, azt is megköszönöm.
-Sok benzint eszik, ez kb 8-9l/100km, és nem max. gázzal megyek.
-Üresben, ha sok gázt kap, kopogó hangot hallok a motorból... de csak akkor.
Új vagyok, mindenféle tekintetben, szívesen fogadok bármi segítséget!
Köszönöm!
- szívató csatornája. Ez elég gyakori ok szokott lenni, mert a lezáró dugattyúszerű elem két oldalán jó nagy a nyomáskülönbség üzem közben, minél kisebb gázt húzol, annál nagyobb. Először is ellenőrizd, a szívatókar alaphelyzetbe tolásánál lent van-e (van-e a bowdennek holtjátéka? szükséges, hogy legyen). Ha ilyen hiba nincs, még lehet a dugattyú gumi tömítése szar (hiányzik, mállott, szakadt, vetemedett), és így átengedi a benzint. Ez egy jó nagy csatorna, szóval sok benzin megy át, és a motor se fog túl jól menni tőle.
- alapjárati fúvóka. Mivel ezen mindig megy át benzin üzem közben, rendesen befolyásolja a fogyit. Egyszer véletlen beleraktam egy kireszelt darabot, és 8 litert evett. A gyári méret azt hiszem 55-ös, kicserélve rá visszatért a 4-5 l/100 km.
- főfúvóka és tű. Azért mondom együtt, mert ugyan a főfúvóka csak kb 2/3 gáz felett érvényesül (ha nem túl kicsi), mert a mennyiséget részterhelésen inkább a tű befolyásolja, annak is főként a kúpos része. Na itt ha a tű szar (mondjuk utángyártott, kikopott, satöbbi) az is felviszi a fogyasztást.
Ezek ellenőrzése (pl fúvókaméret) nem egyszerű, és az utángyártottak sem megbízhatóak. Utána kéne nézni hogyan lehet, most nekem arra nincs energiám, de létezik dörzsár készlet amivel lehet házilag gyártani ilyeneket. Ezen felül meg még beállításokkal is lehet játszani, úszószint, tűállás terén, erre a szerelési könyv is ad útmutatást. A kopogás pedig lehet a nem megfelelő benzinarány következménye, de akár teljesen más is. Először egy problémát kell megoldani, és az kis szerencsével megoldja a másikat is.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2013.01.23. 14:02
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Mit-hol javíttathatunk
Hali!
Érdeklődnék hogy Nyíregyházán vagy környékén pontosan hol találok hozzáértő szerelőt, akinek a kisujjában van? Vagy ha esetleg tudjátok a probléma okát, azt is megköszönöm.
-Sok benzint eszik, ez kb 8-9l/100km, és nem max. gázzal megyek.
-Üresben, ha sok gázt kap, kopogó hangot hallok a motorból... de csak akkor.
Új vagyok, mindenféle tekintetben, szívesen fogadok bármi segítséget!
Köszönöm!
Érdeklődnék hogy Nyíregyházán vagy környékén pontosan hol találok hozzáértő szerelőt, akinek a kisujjában van? Vagy ha esetleg tudjátok a probléma okát, azt is megköszönöm.
-Sok benzint eszik, ez kb 8-9l/100km, és nem max. gázzal megyek.
-Üresben, ha sok gázt kap, kopogó hangot hallok a motorból... de csak akkor.
Új vagyok, mindenféle tekintetben, szívesen fogadok bármi segítséget!

Köszönöm!
Re: Mit-hol javíttathatunk
Üdv MZ-sek!
Egy 251-es ETZ boldog tulajdonosa vagyok.
Olyan kérdésem volna, hogy Vas megyében, esetlen Zala megyében nem tudtok valakit, aki foglalkozik még MZ-k javításával? Az elektronika lenne a bűnös. Elektroműszerész már többször átnézte, de fogalma sincs, mi lehet vele.
Köszi előre is!
Szép napot!
zolander
Egy 251-es ETZ boldog tulajdonosa vagyok.

Köszi előre is!
Szép napot!
zolander
- mate151
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2012.11.17. 21:49
- MZ-d típusa: MZ-ETZ-251
- Tartózkodási hely: Écs
Re: Mit-hol javíttathatunk
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!!! Hétvégén kipróbálom a módszert ! Ezer hála, majd egy sört ihatunk a Pilis túrán
Ha ott lesztek?!


- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 347
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Mit-hol javíttathatunk
Igaz hogy off, de babinál alulról ütik meg a kormányzárat fölfelé. A hatás ugyanaz. Fül letörik, és kiszedhető. A 210-emen is bent van a kormányzár, a kulcsát pedig elhagytam. Fórumon olvastam a módszert. Ha szülőlátogatás lesz, majd kipróbálom működik-e.allllli írta:
Én valahogy kivágnám, de azt nem tudom h hogyBabettából próbáltam egyszer kiszedni kormányzárat, de sok-sok nézegetés után meg sem próbáltam.
ON
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 347
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Mit-hol javíttathatunk
Ez a fúrós módszer beválik mindig. Ugyanakkor kérdem: zárashoz elmenni esetleg, és megkérdeni, hogy tud-e kezdeni vele valamit? Szerintem fél perc alatt kinyitja, ha tényleg szakmája.tiger1342 írta:Ha kifúrod a közepét, akkor el fogod tudni fordítani és kihúzni.mate151 írta:AhaÉn is így vagyok vele
De valahogy ki lehet szedni ha árulnak új zárakat?
Az újat meg kulccsal együtt berakod, adja magát.
Én az ülés mögötti zárat fúrtam ki, ott egyszerűbb volt, mert a nyelvecske is leesett, de kormányzárral is működnie kell.
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk
Ha kifúrod a közepét, akkor el fogod tudni fordítani és kihúzni.mate151 írta:AhaÉn is így vagyok vele
De valahogy ki lehet szedni ha árulnak új zárakat?
Az újat meg kulccsal együtt berakod, adja magát.
Én az ülés mögötti zárat fúrtam ki, ott egyszerűbb volt, mert a nyelvecske is leesett, de kormányzárral is működnie kell.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Mit-hol javíttathatunk
Fogsz egy hosszabb pontozót" (megteszi egy 8mmX20cm betonvas is)ráteszed a kulcs nyállására majd egy kalapáccsal érzéssel ráütsz.Elvileg a kis stift ami reteszeli eltörik és akkor kivehető,a fészek elvileg nem deformálódik jelentősen azért kell finoman ütni.Az én régi módszerem megfúrom a kulcs helyénél 6mm fúróval aztán meg 8 mm el, elvileg szét kell esnie.mate151 írta:AhaÉn is így vagyok vele
De valahogy ki lehet szedni ha árulnak új zárakat?
Régen láttam lopott motorokat főleg simsont de MZ is rendőrségi lefoglalásba voltak, azokat is így nyitották ki a tolvajok(ráütős módszer).
Én simsonomba csináltam amikor beletörött a kulcs egy túrán és be is vált,de csak finoman!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- mate151
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2012.11.17. 21:49
- MZ-d típusa: MZ-ETZ-251
- Tartózkodási hely: Écs
Re: Mit-hol javíttathatunk
Aha
Én is így vagyok vele
De valahogy ki lehet szedni ha árulnak új zárakat? 



- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Mit-hol javíttathatunk
mate151 írta:Hali!
Érdeklődnék,hogy az Etz/251-nek a kormányzárjához nem volt kulcs. Gondolom ki kellene valahogyan varázsolnom a régi zárat az újat meg vissza varázsolni? Hogy csináljam?![]()
Nem csináltam még ilyet ezért gondoltam megkérdem valakinek biztos van ilyen tapasztalata.
Válaszokat előre is köszi
Én valahogy kivágnám, de azt nem tudom h hogy

- mate151
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2012.11.17. 21:49
- MZ-d típusa: MZ-ETZ-251
- Tartózkodási hely: Écs
Re: Mit-hol javíttathatunk
Hali!
Érdeklődnék,hogy az Etz/251-nek a kormányzárjához nem volt kulcs. Gondolom ki kellene valahogyan varázsolnom a régi zárat az újat meg vissza varázsolni? Hogy csináljam?
Nem csináltam még ilyet ezért gondoltam megkérdem valakinek biztos van ilyen tapasztalata.
Válaszokat előre is köszi
Érdeklődnék,hogy az Etz/251-nek a kormányzárjához nem volt kulcs. Gondolom ki kellene valahogyan varázsolnom a régi zárat az újat meg vissza varázsolni? Hogy csináljam?

Nem csináltam még ilyet ezért gondoltam megkérdem valakinek biztos van ilyen tapasztalata.
Válaszokat előre is köszi

- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk
Lájkolom a lájkodat.gabsic írta: Naaaagy poén! Vedd úgy, hogy megnyomtam a nem létező Like gombot!![]()
![]()

- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk
Őőőő, hát én egy szóval se mondtam, hogy új, de mint látod ott volt a smiley a védén, ahogy a tiéd végén is.hell írta:Pfff ez igen szép volt gratulálok! Azzal aztán sokra megy az ember. Attól még az nem lesz új. Vagy te fúrás után 10000Ft teszel bele egy használtat és go és arra mondod új. Fasza!![]()
![]()
Na ezt inkább hadjuk....

Viccet félre téve lehet börzézni, vaterázni újat, de ugye amikor kéne, akkor pont nem szokott lenni sehol sem, akkor marad az utángyártott. Vagy ebay, esetleg németektől DDR-t rendelni:
http://www.mzsimson.de/index.php/deu/40 ... o=cat_show
Ez mondjuk nem kevés: 59€ + szállítás.
Bambi említett nekem gyári minőségű dugattyút, aminek jó a geometriája, azt hiszem a Kolbenschmidt-re gondolt.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk
Naaaagy poén! Vedd úgy, hogy megnyomtam a nem létező Like gombot!tiger1342 írta:Pedig egyszerű: veszel egy bontatlan blokkot és kiszeded belőle! :DDDhell írta:Gyári dugó hajjaj....
Manapság olyat nem nagyon láttam.



-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Mit-hol javíttathatunk
Pfff ez igen szép volt gratulálok! Azzal aztán sokra megy az ember. Attól még az nem lesz új. Vagy te fúrás után 10000Ft teszel bele egy használtat és go és arra mondod új. Fasza!
Na ezt inkább hadjuk....


Na ezt inkább hadjuk....
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk
Pedig egyszerű: veszel egy bontatlan blokkot és kiszeded belőle! :DDDhell írta:Gyári dugó hajjaj....
Manapság olyat nem nagyon láttam.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Mit-hol javíttathatunk
Gyári dugó hajjaj....
Manapság olyat nem nagyon láttam.
Manapság olyat nem nagyon láttam.

- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk
Attól függ, gyári dugót akarsz-e berakni, vagy utángyártottat, esetleg jobb minőségűt Kolbenschmidtet. Gyárit 10 körül is árulnak, de ki lehet fogni olcsóbban. Fúrás meg 5 körül van, ha jól tudom.hell írta:"Erre jön még a fúrás + dugó az is 10-15"
Micsoda már ennyire felmentek az árak? Milyen dugoról van szó?
Persze olcsó dugóval akár 10 alatt is meg lehet úszni.

-
- rolleres
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2013.03.03. 12:50
- MZ-d típusa: etz 250 1986
- Tartózkodási hely: Veszprém-Balatonfűzfő
Re: Mit-hol javíttathatunk
köszönöm a választ szerintem megkeresem!tiger1342 írta:Én épp most újítom fel a peregyem blokkját, eddig itt tartok:repepe777 írta:sziasztok!
új fórumtag vagyok veszprémből.
hobbym a 250es etzm még fatertól örököltem újonnan vette!
esetleg nem tudja valaki mennyibe fáj kb egy 250 motorgenerál?sajnos megszorult a főtengelyemen a hajtókar a hengert sem ártana fúrni még gyári alapméretes a blokk sem volt bántva soha.
olvasom hogy Bambi az igazi szaki és én is csak egy ilyen hozzáértőre bíznám.
szerintetek kb mennyi egy komplett generál?
50 ezerből kifuthatja?
főtengely felújítás új hajtókarral: 10.500 (Bambi csinálta)
csapágyak + szimmeringek: kb 20.000 (itt lehet spórolni ZVL csapágyakról jókat mondanak, én főtengőhöz SKF-et, váltóba Koyo-t vettem, szimmeringek mind SKF, főtengelyhez Vitonos.)
Erre jön még a fúrás + dugó az is 10-15
Plusz a munkadíj.
De a Mester biztos megmondja, itt az oldalon fent van az elérhetősége.
Ha tudsz, rakj fel pár képet a masináról.
próbálok képet is feltenni

ETZ 250 since 1986
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Mit-hol javíttathatunk
"Erre jön még a fúrás + dugó az is 10-15"
Micsoda már ennyire felmentek az árak? Milyen dugoról van szó?
Micsoda már ennyire felmentek az árak? Milyen dugoról van szó?
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk
Én épp most újítom fel a peregyem blokkját, eddig itt tartok:repepe777 írta:sziasztok!
új fórumtag vagyok veszprémből.
hobbym a 250es etzm még fatertól örököltem újonnan vette!
esetleg nem tudja valaki mennyibe fáj kb egy 250 motorgenerál?sajnos megszorult a főtengelyemen a hajtókar a hengert sem ártana fúrni még gyári alapméretes a blokk sem volt bántva soha.
olvasom hogy Bambi az igazi szaki és én is csak egy ilyen hozzáértőre bíznám.
szerintetek kb mennyi egy komplett generál?
50 ezerből kifuthatja?
főtengely felújítás új hajtókarral: 10.500 (Bambi csinálta)
csapágyak + szimmeringek: kb 20.000 (itt lehet spórolni ZVL csapágyakról jókat mondanak, én főtengőhöz SKF-et, váltóba Koyo-t vettem, szimmeringek mind SKF, főtengelyhez Vitonos.)
Erre jön még a fúrás + dugó az is 10-15
Plusz a munkadíj.
De a Mester biztos megmondja, itt az oldalon fent van az elérhetősége.
Ha tudsz, rakj fel pár képet a masináról.

- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Mit-hol javíttathatunk
Szia üdv itt köztünk. Szerintem keresd Bambit ő az aki biztosat tud mondani és ő a te embered.Én csak tippelni tudok de 50 az szerintem betakarja ha nincs valami komplikáció,én simsonokat javítok(hobbiból így munkadíjat nem számítok) és egy teljes felújítás(főtengely-csapágyak henger fúrás vagy csere...) azon megáll 30 pénzből biztosan de az MZ jóval drágább alkatrészileg és a gépmunka sem olcsó erre számíts.repepe777 írta:sziasztok!
új fórumtag vagyok veszprémből.
hobbym a 250es etzm még fatertól örököltem újonnan vette!
esetleg nem tudja valaki mennyibe fáj kb egy 250 motorgenerál?sajnos megszorult a főtengelyemen a hajtókar a hengert sem ártana fúrni még gyári alapméretes a blokk sem volt bántva soha.
olvasom hogy Bambi az igazi szaki és én is csak egy ilyen hozzáértőre bíznám.
szerintetek kb mennyi egy komplett generál?
50 ezerből kifuthatja?
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
-
- rolleres
- Hozzászólások: 10
- Csatlakozott: 2013.03.03. 12:50
- MZ-d típusa: etz 250 1986
- Tartózkodási hely: Veszprém-Balatonfűzfő
Re: Mit-hol javíttathatunk
sziasztok!
új fórumtag vagyok veszprémből.
hobbym a 250es etzm még fatertól örököltem újonnan vette!
esetleg nem tudja valaki mennyibe fáj kb egy 250 motorgenerál?sajnos megszorult a főtengelyemen a hajtókar a hengert sem ártana fúrni még gyári alapméretes a blokk sem volt bántva soha.
olvasom hogy Bambi az igazi szaki és én is csak egy ilyen hozzáértőre bíznám.
szerintetek kb mennyi egy komplett generál?
50 ezerből kifuthatja?
új fórumtag vagyok veszprémből.
hobbym a 250es etzm még fatertól örököltem újonnan vette!
esetleg nem tudja valaki mennyibe fáj kb egy 250 motorgenerál?sajnos megszorult a főtengelyemen a hajtókar a hengert sem ártana fúrni még gyári alapméretes a blokk sem volt bántva soha.
olvasom hogy Bambi az igazi szaki és én is csak egy ilyen hozzáértőre bíznám.
szerintetek kb mennyi egy komplett generál?
50 ezerből kifuthatja?
ETZ 250 since 1986
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Mit-hol javíttathatunk
Irány az Elektronika"annak ott a helye!Választ is ott adok.Tomy2005 írta:Köszönöm a választ.
A gyújtásnál nem lehet elállítva valami??
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Re: Mit-hol javíttathatunk
Köszönöm a választ.
A gyújtásnál nem lehet elállítva valami??
A gyújtásnál nem lehet elállítva valami??
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Mit-hol javíttathatunk
Ha jó a karbi beállítása úszó szint síbertű és a benzin is le tud folyni a karbiba..akkor főtengely simering,bár ahogy írtad alapjáraton szépen megy akkor meg a fő fúvóka vagy a benzinszint kicsi(vagy akad a tűszelep) ha ezek is jók akkor hamis levegőt "kap valahol állta lába főtengelynél vagy szívócsonknál de ha nem bírsz vele szerintem kérj meg egy közeli MZ klubtársat biztosan segít valaki.Tomy2005 írta:Nagyon köszönöm!
Sajnos nem arra lakom
Karbi és légszűrő takarítás megvolt,de a probléma továbbra is fenet áll.
Sajnos fullad és durrog is a kipufogó
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Re: Mit-hol javíttathatunk
Nagyon köszönöm!
Sajnos nem arra lakom
Karbi és légszűrő takarítás megvolt,de a probléma továbbra is fenet áll.
Sajnos fullad és durrog is a kipufogó
Sajnos nem arra lakom

Karbi és légszűrő takarítás megvolt,de a probléma továbbra is fenet áll.
Sajnos fullad és durrog is a kipufogó

- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Mit-hol javíttathatunk
Szia üdv itt köztünk!Tomy2005 írta:Sziasztok!
Nemrég vettem 1 125-ös ETZ-t.
A motor sokáig nem volt használva.
Problémám a következő.
Beindítom a motor szépen jár,de amint gézt húzok fulladni kezd.
Olyan mintha leállítanám a kulcsal,majd vissza.
Van mikor kipörög,de álltalában fullad.
A töltést jelző piros lámpa sem alszik ki,menet közben sem.
Nem tudom hol is élsz de ha itt a környékemen(Kápolnásnyék-Velencei tó) én nagyon szívesen segítek a szerelésbe természetesen ingyen,és nagyon szívesen megosztom veled a közel 30 éves MZ-s tapasztalataimat.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk
Sokáig álló motornál minimum alapos takarítás (karbi légszűrő), roszabb esetben akár blokk szerelés a szimeringek cseréje stb............Tomy2005 írta:Sziasztok!
Nemrég vettem 1 125-ös ETZ-t.
A motor sokáig nem volt használva.
Problémám a következő.
Beindítom a motor szépen jár,de amint gézt húzok fulladni kezd.
Olyan mintha leállítanám a kulcsal,majd vissza.
Van mikor kipörög,de álltalában fullad.
A töltést jelző piros lámpa sem alszik ki,menet közben sem.
A különböző problémákra a különböző fórumtémákban találsz megoldást, minden volt már, csak keress rá.
Üdv a fórumon és az MZ-sek közt!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Mit-hol javíttathatunk
Sziasztok!
Nemrég vettem 1 125-ös ETZ-t.
A motor sokáig nem volt használva.
Problémám a következő.
Beindítom a motor szépen jár,de amint gézt húzok fulladni kezd.
Olyan mintha leállítanám a kulcsal,majd vissza.
Van mikor kipörög,de álltalában fullad.
A töltést jelző piros lámpa sem alszik ki,menet közben sem.
Nemrég vettem 1 125-ös ETZ-t.
A motor sokáig nem volt használva.
Problémám a következő.
Beindítom a motor szépen jár,de amint gézt húzok fulladni kezd.
Olyan mintha leállítanám a kulcsal,majd vissza.
Van mikor kipörög,de álltalában fullad.
A töltést jelző piros lámpa sem alszik ki,menet közben sem.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.11.10. 00:31
- MZ-d típusa: mz ts 250/1
- Tartózkodási hely: Zala megye Borsfa
Re: Mit-hol javíttathatunk
Igen, Görbeinél próbálkozz szerintem is, nagyon segítőkész, olcsó, és biztos tud valakit ajánlani, aki segít neked! De lehet ő maga is megnézi! Sokszor beszéltem vele, adott tanácsot, soha nem csalódtam, ami tőle telt mindent megtett!
Üdv.:
bébé
Üdv.:
bébé
"az élet olyan mint a motor, ha nem megy be kell rúgni"
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Mit-hol javíttathatunk
Murphy írta:Sziasztok!
A napokban örököltem egy Mz TS 125-ös motort. A motor kb 15 éve nem ment, s van benne kemény 4100 km. Az lenne a kérdésem, hogy tudtok egy Zalaegerszegen valami spéci szerelőt aki üzembiztossá tudná tenni a gépet. Elindult de ha bemelegszik megáll. Ha tudtok ilyet várom az elérhetőségeket.
Előre is köszi Murphy
Hova valósi vagy?Amúgy próbáld meg Zalaegerszegen Görbei Motoros boltot ő biztos tud adni olyan telefonszámot aki tud segíteni
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Mit-hol javíttathatunk
Sziasztok!
A napokban örököltem egy Mz TS 125-ös motort. A motor kb 15 éve nem ment, s van benne kemény 4100 km. Az lenne a kérdésem, hogy tudtok egy Zalaegerszegen valami spéci szerelőt aki üzembiztossá tudná tenni a gépet. Elindult de ha bemelegszik megáll. Ha tudtok ilyet várom az elérhetőségeket.
Előre is köszi Murphy
A napokban örököltem egy Mz TS 125-ös motort. A motor kb 15 éve nem ment, s van benne kemény 4100 km. Az lenne a kérdésem, hogy tudtok egy Zalaegerszegen valami spéci szerelőt aki üzembiztossá tudná tenni a gépet. Elindult de ha bemelegszik megáll. Ha tudtok ilyet várom az elérhetőségeket.
Előre is köszi Murphy
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 75
- Csatlakozott: 2012.08.16. 18:25
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Mit-hol javíttathatunk
...és milyen igazuk van.Krepp írta:....
u.i.: Az öregek szerint 50eFt alatt nem bukó a bukó...
Re: Mit-hol javíttathatunk
Sziasztok!
Nemrég lettem tulajdonosa egy szép fellelt állapotú 1971-es Mz Es 150/1-nek.
A kérdésem az lenne, hogy tudtok e valakit aki ülés restaurálással foglalkozik.
A mocin még a régebbi fajta rugós ülés van.
Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok!
Nemrég lettem tulajdonosa egy szép fellelt állapotú 1971-es Mz Es 150/1-nek.
A kérdésem az lenne, hogy tudtok e valakit aki ülés restaurálással foglalkozik.
A mocin még a régebbi fajta rugós ülés van.
Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok!

Re: Mit-hol javíttathatunk
Sziasztok,
Debrecenben tud valaki ajánlani egy lakatost, aki az ETZ-m vázát megjavítaná? Az akkutartó van leszakadva róla, meg egy két repedést kellene meghegeszteni.
köszi.
Debrecenben tud valaki ajánlani egy lakatost, aki az ETZ-m vázát megjavítaná? Az akkutartó van leszakadva róla, meg egy két repedést kellene meghegeszteni.
köszi.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Mit-hol javíttathatunk
Gömbakvárium bazze....
Panoráma kilátással.

Panoráma kilátással.

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk
Igazad van, de számtalan esetben nem kapsz alkatrészt egy régebbihez. Esetleg egy-egy plexirögzítő alkatrész pótlása sem lehet egyszerű, törés vagy elvesztés esetén.........gabsic írta: Ezzel nem teljesen értek egyet. Épp hogy inkább az alkatrészbizniszen van a haszon (mint az autóiparban pl). A 22ezer forintos sisakomra 9ezerért vettem plexit.
A bukó pedig nem olyan mint egy dugattyú: öregszik. Fater a kiskőrösi bukóját kb 1.5 méter magasról sikerült leejtenem: kb 20 éles darabra fröccsent szét. Ennyi erővel befőttes üveggel a fején is motorozhatna az ember...
Az öregedéssel igazad van. Keresek is egy nagy méretű üveget........



Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk
Ezzel nem teljesen értek egyet. Épp hogy inkább az alkatrészbizniszen van a haszon (mint az autóiparban pl). A 22ezer forintos sisakomra 9ezerért vettem plexit.MrDok írta:Na ja, a fogyasztói társadalom lényege....... miért is nem kapsz rá plexit? Mert azóta a 20. típust gyártják, és amúgy is túl kevés bevételt hoz a "csak egy plexi" az amúgy tökéletes, de régi bukóra.....telectronic írta: Igen, a legegyszerűbb mindent kidobni és újat venni, ha ez lett volna a célom akkor lehet erre magamtól is rájövök és nem is kérdezek, hanem bemegyek az első boltba és veszek egyet.![]()
Az, hogy mennyibe kerül egy bukó kb. teljesen mindegy amikor egy kisbusz eléd kanyarodik és Te 80-al haladsz. Lehet, hogy a bukó és a koponya sértetlenül megússza, de nem tudod kicsatolni, mert a kezed éppen 3 méterre van tőle
Szóval keresek valakit/céget aki vállal plexi polírozást.
Köszi
![]()
vizuáli típus vagyok, a 3 méterre lévő kézre:
A bukó pedig nem olyan mint egy dugattyú: öregszik. Fater a kiskőrösi bukóját kb 1.5 méter magasról sikerült leejtenem: kb 20 éles darabra fröccsent szét. Ennyi erővel befőttes üveggel a fején is motorozhatna az ember...
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2330
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Mit-hol javíttathatunk
Na ja, a fogyasztói társadalom lényege....... miért is nem kapsz rá plexit? Mert azóta a 20. típust gyártják, és amúgy is túl kevés bevételt hoz a "csak egy plexi" az amúgy tökéletes, de régi bukóra.....telectronic írta: Igen, a legegyszerűbb mindent kidobni és újat venni, ha ez lett volna a célom akkor lehet erre magamtól is rájövök és nem is kérdezek, hanem bemegyek az első boltba és veszek egyet.![]()
Az, hogy mennyibe kerül egy bukó kb. teljesen mindegy amikor egy kisbusz eléd kanyarodik és Te 80-al haladsz. Lehet, hogy a bukó és a koponya sértetlenül megússza, de nem tudod kicsatolni, mert a kezed éppen 3 méterre van tőle
Szóval keresek valakit/céget aki vállal plexi polírozást.
Köszi



Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 5 vendég