

Hahhhhahhhahhaz25z írta:vagy legalabb tegyel ele egy k..va nagy ventillatort hogy legyen hutese allo helyzetben isRR_ZOZY írta: Nem azt mondtam Cimbi, csak azt hogy nem kell túlzásba vinni az állóhelyben járatást.![]()
vagy legalabb tegyel ele egy k..va nagy ventillatort hogy legyen hutese allo helyzetben isRR_ZOZY írta:Nem azt mondtam Cimbi, csak azt hogy nem kell túlzásba vinni az állóhelyben járatást.conus írta:2-5 perc túl sokáig van Somogy megyében?
Inkább töcörögjön egy helyben elsõ beindításkor, mintsem hogy ráüljek és az utánam jövõ kamion legyaluljon amikor megszorul a dugattyú
Nem azt mondtam Cimbi, csak azt hogy nem kell túlzásba vinni az állóhelyben járatást.conus írta:2-5 perc túl sokáig van Somogy megyében?
Inkább töcörögjön egy helyben elsõ beindításkor, mintsem hogy ráüljek és az utánam jövõ kamion legyaluljon amikor megszorul a dugattyú
Ha hiszed, ha nem BE.Apol77 írta:Ez kemény
Be is tartottad rendesen?
No probléma,egy a lényeg ha majd kell még lehet furatniz25z írta:na bassza meg......pedig konyvbol neztemsorry
Akkor még van jövöje a hengernek.z25z írta:elvileg a 2-ik 69,45 az alap es 0,5 onkent megy felfelepiki24 írta:Sziasztok!
A 70.45 dugo az melyik tulméret?
Fitti624 írta:Valaki esetleg tud errõl bõvebb infót, hogy pontosan mit módosítottak? Konkrétan, különbözik-e egymástól a két típus hengere, és felcserélhetõk-e?
blokkfelek csavarjait nézd meg hogy nem-e valamelyik meglazult, olajleeresztõ, kapcsolásrögzítõ csavar alatt van alualátét tömítés gyanánt? jobb ötletem nincsShancus írta:Hello
Elöször is köszönöm a válaszokat, mássodszor meg réggeben észre vettem h a jobb oldali blokk deklinél alul csöpekben van némi hajtómû olaj! Elszálhatot valami tömitésem azzon a részen?
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég