Csak a motorhoz nem nyúltam, minden más új benne.intelatom írta:Sziasztok!
A problémám a következő lenne:
Vettem egy 250ccms Mz ts motort, teljes elektronikát kicseréltem benne, jeladós gyújtást, és az összes alkatrészt aminek a gyújtáshoz köze van, szikra és töltés van.
Eggyik este beindítottam a motort, mentem vele rendesen gyorsult nem volt vele semmi baj.
Másnap reggel szintén beindult aztán megállt, azóta nem lehet indítani.
Szikra van, ma raktam bele egy vadi új karburátort, de ugyanúgy nem indul be.
Benzint megkapja, benzincsap kitisztítva, a gyújtást már 3x is beállítottam illetve ellenőriztem.
A sokadik rugásra puffan eggyet de nem indul.
Több gyertyával is próbáltam már, úszószint rendben, 130-as fúvóka van benne, ma kipróbáltam, hogy a hengerbe benzint öntök akkor beindul de rövid idő után meg is áll.
Mi lehet a probléma?
Észrevettem, hogy a szívócsonk az a fém ami a karbitól a hengerhez megy el van repedve elég hosszan, de annyira nem vészes vagy lehet hogy mégis ez lenne a baj?
Kompresszió van, meg előző nap gyorsult ment rendesen, eggyik napról a másikra csak nem megy tönkre a henger, vagy lehet hogy nem tud vákumot csinálni és furatni kellene?
Már nagyon elegem van az egészből több mint 200ezret költöttem rá mégsem jó, a segítséget előre is köszönöm!
Blokk
Re: Blokk
Re: Blokk
Sziasztok!
A problémám a következő lenne:
Vettem egy 250ccms Mz ts motort, teljes elektronikát kicseréltem benne, jeladós gyújtást, és az összes alkatrészt aminek a gyújtáshoz köze van, szikra és töltés van.
Eggyik este beindítottam a motort, mentem vele rendesen gyorsult nem volt vele semmi baj.
Másnap reggel szintén beindult aztán megállt, azóta nem lehet indítani.
Szikra van, ma raktam bele egy vadi új karburátort, de ugyanúgy nem indul be.
Benzint megkapja, benzincsap kitisztítva, a gyújtást már 3x is beállítottam illetve ellenőriztem.
A sokadik rugásra puffan eggyet de nem indul.
Több gyertyával is próbáltam már, úszószint rendben, 130-as fúvóka van benne, ma kipróbáltam, hogy a hengerbe benzint öntök akkor beindul de rövid idő után meg is áll.
Mi lehet a probléma?
Észrevettem, hogy a szívócsonk az a fém ami a karbitól a hengerhez megy el van repedve elég hosszan, de annyira nem vészes vagy lehet hogy mégis ez lenne a baj?
Kompresszió van, meg előző nap gyorsult ment rendesen, eggyik napról a másikra csak nem megy tönkre a henger, vagy lehet hogy nem tud vákumot csinálni és furatni kellene?
Már nagyon elegem van az egészből több mint 200ezret költöttem rá mégsem jó, a segítséget előre is köszönöm!
A problémám a következő lenne:
Vettem egy 250ccms Mz ts motort, teljes elektronikát kicseréltem benne, jeladós gyújtást, és az összes alkatrészt aminek a gyújtáshoz köze van, szikra és töltés van.
Eggyik este beindítottam a motort, mentem vele rendesen gyorsult nem volt vele semmi baj.
Másnap reggel szintén beindult aztán megállt, azóta nem lehet indítani.
Szikra van, ma raktam bele egy vadi új karburátort, de ugyanúgy nem indul be.
Benzint megkapja, benzincsap kitisztítva, a gyújtást már 3x is beállítottam illetve ellenőriztem.
A sokadik rugásra puffan eggyet de nem indul.
Több gyertyával is próbáltam már, úszószint rendben, 130-as fúvóka van benne, ma kipróbáltam, hogy a hengerbe benzint öntök akkor beindul de rövid idő után meg is áll.
Mi lehet a probléma?
Észrevettem, hogy a szívócsonk az a fém ami a karbitól a hengerhez megy el van repedve elég hosszan, de annyira nem vészes vagy lehet hogy mégis ez lenne a baj?
Kompresszió van, meg előző nap gyorsult ment rendesen, eggyik napról a másikra csak nem megy tönkre a henger, vagy lehet hogy nem tud vákumot csinálni és furatni kellene?
Már nagyon elegem van az egészből több mint 200ezret költöttem rá mégsem jó, a segítséget előre is köszönöm!
Re: Blokk
Meg oldódott a probléma csak annyi volt a baj ,hogy nem volt rajta a lészűrő gumi cső és ezért nem indult el .
Re: Blokk
Üdv. Ezt ki is próbálom köszönöm szépen a jó tanácsot!Veszy2107 írta:A falslevegőt le tudod ellenőrizni, ha féktisztítóval elkezded fújkálni ott, ahol lehetséges fals szívás.... karbi környéke stb... ha falsot szív akkor a féktisztító hatására felmegy a fordulat....zek99 írta:Üdv. lenne egy olyan problémám ,hogy nehezen indul a gép nagyon sokszor kell rugdalni nincs egyáltalán alapjárat , és mintha nem lenne néha gyújtás mert akkora kihagyások vannak ha ütközésig behúzom a gázkart akkor lehet vele elindulni a karbi tiszta ,töltés van megszakító jó ; Az egyik ismerősöm azt mondta hogy biztos hogy valahol farsot szív és ezért indúl nehezen én viszont vagy a kondenzátorra vagy a gyújtó trafóra tippelek ,hogy rossz. A motor : Mz Ts 125 új dugattyú új szimeringek. nagyon meg köszönném a hasznos tanácsokat.
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Blokk
A falslevegőt le tudod ellenőrizni, ha féktisztítóval elkezded fújkálni ott, ahol lehetséges fals szívás.... karbi környéke stb... ha falsot szív akkor a féktisztító hatására felmegy a fordulat....zek99 írta:Üdv. lenne egy olyan problémám ,hogy nehezen indul a gép nagyon sokszor kell rugdalni nincs egyáltalán alapjárat , és mintha nem lenne néha gyújtás mert akkora kihagyások vannak ha ütközésig behúzom a gázkart akkor lehet vele elindulni a karbi tiszta ,töltés van megszakító jó ; Az egyik ismerősöm azt mondta hogy biztos hogy valahol farsot szív és ezért indúl nehezen én viszont vagy a kondenzátorra vagy a gyújtó trafóra tippelek ,hogy rossz. A motor : Mz Ts 125 új dugattyú új szimeringek. nagyon meg köszönném a hasznos tanácsokat.
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Re: Blokk
Üdv. lenne egy olyan problémám ,hogy nehezen indul a gép nagyon sokszor kell rugdalni nincs egyáltalán alapjárat , és mintha nem lenne néha gyújtás mert akkora kihagyások vannak ha ütközésig behúzom a gázkart akkor lehet vele elindulni a karbi tiszta ,töltés van megszakító jó ; Az egyik ismerősöm azt mondta hogy biztos hogy valahol farsot szív és ezért indúl nehezen én viszont vagy a kondenzátorra vagy a gyújtó trafóra tippelek ,hogy rossz. A motor : Mz Ts 125 új dugattyú új szimeringek. nagyon meg köszönném a hasznos tanácsokat.
- mgabor
- rolleres
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: 2012.10.23. 17:21
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Blokk
Nem múlik el.Olyan mintha valamit ütne a dugó.KILL3R etz írta:Kuplung behúzására elmúlik?mgabor írta:Hello mindenki!
A napokba felfigyeltem valami zakatolo hangra a hengerböl, olyan mintha disel lenne,de csak alapjáraton.van valami ötlete valakinek, hogy mi lehet az? Nem tapasztaltam semmi változast a teljesítményen. Minél lejeb veszem az alapjáratot annál hangosabb.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Kuplung behúzására elmúlik?mgabor írta:Hello mindenki!
A napokba felfigyeltem valami zakatolo hangra a hengerböl, olyan mintha disel lenne,de csak alapjáraton.van valami ötlete valakinek, hogy mi lehet az? Nem tapasztaltam semmi változast a teljesítményen. Minél lejeb veszem az alapjáratot annál hangosabb.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Létezik külön 300-as henger, ahol a henger 76.1 furatú.z25z írta:a 300-as nem a 250-bol van?
Más a cikkszáma is:
cylinder (c/w piston), complete (EM 251) 29 42 025
cylinder (c/w piston), complete (EM 301) 29 42 308
cylinder cover, complete (EM 251) 29 42 007
cylinder cover, complete (EM 301) 29 42 302
- mgabor
- rolleres
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: 2012.10.23. 17:21
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Blokk
Hello mindenki!
A napokba felfigyeltem valami zakatolo hangra a hengerböl, olyan mintha disel lenne,de csak alapjáraton.van valami ötlete valakinek, hogy mi lehet az? Nem tapasztaltam semmi változast a teljesítményen. Minél lejeb veszem az alapjáratot annál hangosabb.
A napokba felfigyeltem valami zakatolo hangra a hengerböl, olyan mintha disel lenne,de csak alapjáraton.van valami ötlete valakinek, hogy mi lehet az? Nem tapasztaltam semmi változast a teljesítményen. Minél lejeb veszem az alapjáratot annál hangosabb.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Honnan tudod hogy 125-ös? Kiköböltétek?
Lehet valaki már átalakította 150-esre.
Hogy van holdjátéka? Kering a blokk körül?
Amúgy ha kézzel érezhetően kottyan, akkor ott már gond van a csapággyal/fészekkel. Ha erre gondoltál...
Lehet valaki már átalakította 150-esre.
Hogy van holdjátéka? Kering a blokk körül?
Amúgy ha kézzel érezhetően kottyan, akkor ott már gond van a csapággyal/fészekkel. Ha erre gondoltál...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Blokk
http://www.support.mz-b.info/mz/angebot ... kolben.htmkiccsavo81 írta:Gyári 250-es ETZ hengert mekkora átmérőre lehet megfúrni maximálisan,ami még biztonságos?
71.00 mm.
Utána már csak a 300-as henger van.
- m-tom
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
- MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
- Tartózkodási hely: Páty
Re: Blokk
Lehet. Ha nem detonál, nem probléma, én is jártam ilyennel.stifler írta:Üdv mindenkinek.
lehetséges az, hogy a henger 150mm-es a henger fej meg csak 125-ös??
Úgy volt rajt a blokkon, és ezt most nem értem.
És a fötengelynek lehet e hold játéka oldalra?? Mert az is k*a lötyög rajt.
Lehet. De ez már probléma....
Re: Blokk
Üdv mindenkinek.
lehetséges az, hogy a henger 150mm-es a henger fej meg csak 125-ös??
Úgy volt rajt a blokkon, és ezt most nem értem.
És a fötengelynek lehet e hold játéka oldalra?? Mert az is k*a lötyög rajt.
lehetséges az, hogy a henger 150mm-es a henger fej meg csak 125-ös??
Úgy volt rajt a blokkon, és ezt most nem értem.
És a fötengelynek lehet e hold játéka oldalra?? Mert az is k*a lötyög rajt.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 29
- Csatlakozott: 2009.08.09. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Re: Blokk
Gyári 250-es ETZ hengert mekkora átmérőre lehet megfúrni maximálisan,ami még biztonságos?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
pozicíónáló, hogy hogyan kell a állnia,magába a fémbe van sajtolva kis fülecske.bébé írta:Sziasztok!
A megszakító bütykön, ill. a forgórész belső peremén is van ékpálya. Kérdésem az lenne, hogy a bütyök ékkel van rögzítve elfordulás ellen,vagy az csak amolyan pozicíónáló, hogy hogyan kell a állnia?
Köszönöm
bébé
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.11.10. 00:31
- MZ-d típusa: mz ts 250/1
- Tartózkodási hely: Zala megye Borsfa
Re: Blokk
Sziasztok!
A megszakító bütykön, ill. a forgórész belső peremén is van ékpálya. Kérdésem az lenne, hogy a bütyök ékkel van rögzítve elfordulás ellen,vagy az csak amolyan pozicíónáló, hogy hogyan kell a állnia?
Köszönöm
bébé
A megszakító bütykön, ill. a forgórész belső peremén is van ékpálya. Kérdésem az lenne, hogy a bütyök ékkel van rögzítve elfordulás ellen,vagy az csak amolyan pozicíónáló, hogy hogyan kell a állnia?
Köszönöm
bébé
"az élet olyan mint a motor, ha nem megy be kell rúgni"
Re: Blokk
köszönöm! ha esetleg hiányozna a golyó akkor lenne vmi más tünete? ill a golyó 5v 4.5mm-es lehet? üdv!
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ha csak úgy lötyögősen laza, akkor lehet hogy neked is laza a szerkezetben az illesztés (én is ezért cseréltem a tengelyt, lötyög a végén a lemez) Ha érzed hogy mozgatja a dolgokat, csak túl könnyen megy akkor lehet a rugó gyengült el. Ha jól emlékszem 5 mm a kölső mérete. Megmérem neked. 14mm hosszú, max 5.5mm vastag fér be.rrobert27 írta:üdv. említette vki pár hozzásólással régebben az üres pozícionáló golyót. nekem a blokknál elég lazán áll a kar üresben. mindig visszaáll a helyére de mintha alig fogná vmi. létezik h nincs bent a golyó v a rugó? esetleg ha szereznem kell az átmérőjét lehet tudni? üdv.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Blokk
üdv. említette vki pár hozzásólással régebben az üres pozícionáló golyót. nekem a blokknál elég lazán áll a kar üresben. mindig visszaáll a helyére de mintha alig fogná vmi. létezik h nincs bent a golyó v a rugó? esetleg ha szereznem kell az átmérőjét lehet tudni? üdv.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Szerintem inkább az oldaldekniben lévő O-gyűrű fogja meg...allllli írta:És miért lehet az h a váltókar nem mindig megy vissza alapállásba, mintha nem húzná vissza a rugó. Ollórugó ezért a felelős vagy sima? És a cseréhez szét kell húzni a blokkot? (ETZ 150)
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
És miért lehet az h a váltókar nem mindig megy vissza alapállásba, mintha nem húzná vissza a rugó. Ollórugó ezért a felelős vagy sima? És a cseréhez szét kell húzni a blokkot? (ETZ 150)
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Nekem 80w-90-es olajjal csinálta ezt 10-40-el tökéletesallllli írta:Mi lehet az oka annak, hogy álló helyzetben nem tudom üresbe kivenni? Vagy 1-es vagy 2-esbe ugrik. A kuplung nem fog, kiemel rendesen. Viszont a kuplung tengelyem el van hajolva picit mert imbolyogva jár (nem tudom mitől lehet ilyen és nem a kosár ferde hanem a tengely) és emiatt valamelyest mégis csak összeérlek a lamellák, mert üresben lassan forog a kerék. De csak nagyon minimálisan érhetnek össze az imbolygás miatt, mert egyesbe rakva kicsit sem fog, tehát nem esik a fordulatszám, nem fullad és nem is akar elindulni.
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Mi lehet az oka annak, hogy álló helyzetben nem tudom üresbe kivenni? Vagy 1-es vagy 2-esbe ugrik. A kuplung nem fog, kiemel rendesen. Viszont a kuplung tengelyem el van hajolva picit mert imbolyogva jár (nem tudom mitől lehet ilyen és nem a kosár ferde hanem a tengely) és emiatt valamelyest mégis csak összeérlek a lamellák, mert üresben lassan forog a kerék. De csak nagyon minimálisan érhetnek össze az imbolygás miatt, mert egyesbe rakva kicsit sem fog, tehát nem esik a fordulatszám, nem fullad és nem is akar elindulni.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ami kimaradt a blokkomból az idén:
Ezekhez tartozik még egy garnitúra lamella és a kuplungagy. Eredetileg ezért is szedtem szét, kezdett csúszni a kuplung.
Ezekhez tartozik még egy garnitúra lamella és a kuplungagy. Eredetileg ezért is szedtem szét, kezdett csúszni a kuplung.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2327
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Hát ezt bizony szedheted szét újra. Valamit rosszul raktál össze. Nagyon.djtoma írta:Fel lett újítva az egész blokkom szét lett szedve és most összeraktuk.De valamiért sebességbe van és nem tudjuk kivenni belőle a kuplung nem old és a sebességet se tudjuk váltani rajta se le se fel.Jobb oldalt a 2 deknit levettük(látszódik a fogaskerék)és ott van egy állító csavar ami bemegy a közép blokkba a fogaskerekekhez és azon próbáltunk állítani csavarni befele.Ha meg nagyon kicsavarjuk akkor meg beleér a hajtásláncba.Tolni lehet nehezen tehát nem olyan mintha teljesen sebbeségbe lenne de mégis.Nem tudom mi van vele.
Valami ötlet?Valaki szedett már szét blokkot és összerakva ezt tapasztalta??
Keress itt a fórumon, van valahol egy kis etz szerelési videó, azt nézegesd mielőtt nekiállsz!
Megtaláltam: http://www.youtube.com/watch?v=gk4xiRYBtAE
Ezt kövesd!
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Blokk
Fel lett újítva az egész blokkom szét lett szedve és most összeraktuk.De valamiért sebességbe van és nem tudjuk kivenni belőle a kuplung nem old és a sebességet se tudjuk váltani rajta se le se fel.Jobb oldalt a 2 deknit levettük(látszódik a fogaskerék)és ott van egy állító csavar ami bemegy a közép blokkba a fogaskerekekhez és azon próbáltunk állítani csavarni befele.Ha meg nagyon kicsavarjuk akkor meg beleér a hajtásláncba.Tolni lehet nehezen tehát nem olyan mintha teljesen sebbeségbe lenne de mégis.Nem tudom mi van vele.
Valami ötlet?Valaki szedett már szét blokkot és összerakva ezt tapasztalta??
Valami ötlet?Valaki szedett már szét blokkot és összerakva ezt tapasztalta??
- K.Imi
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 281
- Csatlakozott: 2011.11.13. 11:57
- MZ-d típusa: ETZ 251m
- Tartózkodási hely: Kunhegyes, Debrecen
Re: Blokk
nekem ezt a problémát sikerült úgy megoldanom, hogy a spirált megolajoztam kicsit, vagy kicseréltem újraallllli írta:Az mitől van h valakinek nem reszket a fordulatszámmérője, simán elfordul és kész és valakinek (pl nekem) ugrál a mutató???
MZ ETZ 251e '89
-
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2011.11.08. 18:16
- MZ-d típusa: Etz 250
Re: Blokk
az olajleeresztő csavart tekertem ki,azért azt tudom ,mágneses a vége,azért az egyértelmű!
sima agip 80w90 olajat öntöttem bele.
sima agip 80w90 olajat öntöttem bele.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Japán, nem? D.I.D. láncról már hallottampempelli írta:Srácok a DID az milyen márka dugóra van ráírva.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3099
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
Melyik csavart tekerted ki az olajcseréhez? Ugye nem az üres állás fixáló csavarját? (benne rugó és egy golyó) . Össze lehet kutyulni a két csavart, főleg ha már régen nem cseréltél olajat.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Mi volt benne?
Mit tettetek bele most?
Milyen motor?
Mit tettetek bele most?
Milyen motor?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2011.11.08. 18:16
- MZ-d típusa: Etz 250
Re: Blokk
Olajcsere az most történt éppen délután,és az a furcsa az egészben h eddig nem volt vele problémám,és most áltó helyében olajcsere után,nem veszi az egyest.A kuplungra ráférne egy komplett lamella csere,mert nem vészesen de el vannak kopva. Arra gondoltam én is h holnap állítok a kuplungon majd,ha nem javul a helyzet akkor,meg majd kérek még esetleg tanácsokat,h mit kezdjek vele
köszi a választ!
köszi a választ!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3885
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Valószínű nem emel ki a kuplungod eléggé. Próbálj meg állítani rajta, de azért maradjon kb 3mm holtjáték a karnál. Ha nem lesz jobb, akkor olajcsere, ha ezután sem, akkor kuplung felújítás.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2011.11.08. 18:16
- MZ-d típusa: Etz 250
Re: Blokk
Üdv!
Olyan problémán lenne az Etz 250-es motorommal,h álló helyzetben nem veszi az egyes sebességet. A kettest veszi és csak utána lehet vissza tenni egyesbe nagy nehezen.
Mi lehet neki a problémája? Nem tudom esetleg fórum témában írja ezzel kapcsolatosan?
köszi a választ!
Olyan problémán lenne az Etz 250-es motorommal,h álló helyzetben nem veszi az egyes sebességet. A kettest veszi és csak utána lehet vissza tenni egyesbe nagy nehezen.
Mi lehet neki a problémája? Nem tudom esetleg fórum témában írja ezzel kapcsolatosan?
köszi a választ!
Re: Blokk
miból gondolod hogy semmi baja?ion94 írta:kösz a választ
de nem szimering bal oldali nem lehet mert nem olajos a gyertya
a jobb oldalinak meg semmi baja
Re: Blokk
kösz a választ
de nem szimering bal oldali nem lehet mert nem olajos a gyertya
a jobb oldalinak meg semmi baja
de nem szimering bal oldali nem lehet mert nem olajos a gyertya
a jobb oldalinak meg semmi baja
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ha régóta nem volt beindítva , akkor félő, hogy a főtengely szimeringek elöregedtek, de ettől még be kellene indulnia. Egy karbipucolás után , jól feltöltött akkuval, tolásra be kell induljon.ion94 írta:Helló
Segítsèget szertnék kérni !
Olyan problémám van hogy mz ts 250/1 már van vagy 3éve hogy nem lett beindítva és most be szeretném indítani de nem
benzin van szikra van kompresszió van
ötletem sincs miért nem indul
légyszives segítsetek
előre is köszi
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 2 vendég