tigris írta:Ha megváltoztatjátok a gyári fojtásértéket,azzal csak rontotok a dolgon,a dob kiégetése vagy új dob felrakása,helyes karbi és gyújtásbeállítás a megoldás.Nekem ezekkel a paraméterekkel majdnem 110-et ment a kisTZ-m.
A karbi, és gyújtás bevan lõve.Max a súberen lehetne még állítani.Én a kipufogóra szavazok mint teljesítmény csökkentõ.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Bár a benzin szûrõnek se kéne ott lennie, mert lassítja a benzin folyását.
Az én motorom 100 körül mehet, de bírna még menni, van benne erõ, de elfogy a nafta, és elkezd lassúlni.Tartós 80-at se bírja, pedig benzincsap, és tûszelep zsír új, és tiszta.Most kapott új légszûrõt, farsot nem szív sehol, és a gyári kipufogóval is ugyan ezt a teljesítményt mutatja.
Probléma okozóját tudja esetleg valaki?