Giliszta: kb mint a gyári olyan, krómozott, kereskedelemben amúgy meg lehet venni (jó drágán).
Én erről a kettőről tudok
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Már keresgéltem ,de semmi.Krepp írta:Olvass vissza mert szerintem alfa és killer 10* biztos leírta...
Ki kell fúrni a dugót is és akkor a forgattyúsház maradékával nagyobb a köbcenti mi?:DMrDok írta:Persze, tegyél még bele 150 köbcentit a hengerbe, és vegyél rá egy jó "bambi rezó" 1.0-át.bomber93 írta:ETZ 150 kipufogójával lehet valamit kezdeni, hogy ne legyen olyan csattogós hangja?(ha már úgy is szét van vágva) Szóval mélyíteni a hangján szal nem az a prommpromprom hanem az a dümmm dümmm düdümmm düdümmm legyen értitek. Valamit beletenni kitömni vagy valami:)
Persze, tegyél még bele 150 köbcentit a hengerbe, és vegyél rá egy jó "bambi rezó" 1.0-át.bomber93 írta:ETZ 150 kipufogójával lehet valamit kezdeni, hogy ne legyen olyan csattogós hangja?(ha már úgy is szét van vágva) Szóval mélyíteni a hangján szal nem az a prommpromprom hanem az a dümmm dümmm düdümmm düdümmm legyen értitek. Valamit beletenni kitömni vagy valami:)
Köszönöm! Első körben lehet, hogy ezekkel próbálkozom.Seclusion írta:Én mikor átültem Jawara, az első ami feltűnt, hogy a kormány jóval messzebb van az üléstől. Legalábbis az én MZ-mhez képest. Ha megemeled az ülésmagasságot, előrébb engeded a kormányt, és picit hátrahajtod a lábtartót, az sokat dobhat összességében.
Na azért ezt nem hiszem, az MZ amúgy sem egy versenymotor. A két személlyel, csomagokkal, szar magyar utakon való vagánykodásból meg már kinőttem.KILL3R etz írta:Nemazért de az MZ lábtartó alapból elég mélyen van sztem. Ha még lejjebb ereszted,akkor sztem képtelenség lesz vele fordulni.
A végeredményt gáz lett volna leírni:?:KILL3R etz írta:...Amúgy 127-8 önerőből...
KILL3R etz írta:A gyári csőnél kb 500-al tovább engedi a motort. De tény hogy felül nem erős, inkább nyomatékos ahogy leírták.
Hangja mélyebb, 'dübögős'. Szóval nem az a repedtfazék...![]()
Fogyasztás: Városban 6l (minden lámpától nyélgázzal gyorsítva), túrán, felpakolva 90-100 közti tempóval, dimbes-dombos úton 4,2-4,5.(300ccm, bing karbi,hallos gyújtás)
Végsebesség pedig nekem olyan 135 kb... De dombról lefelé, behasalva. Amúgy 127-8 önerőből...
jópempelli írta:Bambi féle kipufogóról pár szóban elmondaná valaki a tapasztalatát?
Ugyan én vettem egyet, de még nem próbáltam.boors írta:Kis etz-hez való belső rezós kipuffogót próbálta már valaki? érdemes lehet venni?
KILL3R etz írta:Szerintem nem.. Úgyis polírozni kell majd.. Akkor meg egyszerűbb a karcot kipolírozni nem?
Bár ha szétszeded, akkor ki is lehet pucolni...
Egyszerűen: A kipuf hegesztése előtt, de még a szűkebb részen vékony korongos kisflexel, max2 mm mélyen körbeszeled. Érezni amikor átérsz a lemezvastagságon. Így a furujarész a hegesztéssel együtt leesik, azt forgathatod kedved szerint.pempelli írta:Nekem is azért kellene szétvágni hogy elforgassam,alulra esne a sérülés.
Csak nem tudom hogy vágjam szét hogy belül ne sérüljön.
Én vágtam szét de az nem gyári volt . ezen a hegesztés alatt volt a hangtompító csöve amit (nem kellett volna) szintén átvágtam flexelpempelli írta:Még nem vágott szét senki?
Szerintem nem érdemes bele piszkálni csak rosszabb lesz,főleg a teljesítménye.A TS amúgy is TS kipufal az igazi az enyémnek szép mély hangja van(igaz MZ viszonylatban)pedig ez a dob már utángyártott!Régen én is próbáltam már ETZ kipufogóval de nem szerette és a hangja is nagyon csöves" volt és nem tudtam semmit csinálni vele max kiherélni ami a teljesítmény rovására ment és zabálta a benzint is vele..bomber93 írta:Üdv lenne egy olyan kérdésem, hogy van egy 150 es Ts ETZ 150 es kipufogóval.
Mivel a kipufogóba lötyög a síp, így szét kellesz vágni.
És ha már szét van vágva akkor valahogy szeretnék egy kicsivel szebb hangot kihozni belőle.
A cél, hogy ne legyen olyan pattogós hangja szóval valami módon mélyíteni kéne a kipufogó hangon .
El lehet ezt valami módon érni ezt? Pl simsonnál üveggyapottal és egy lyukacsos csődarabbal el tudtam érni.
De mivel az Etz kipufogó már bonyolultabb szerkezetű így még nem tudom hogyan kezdjek hozzá valakinek valami tipp?
Lóri írta:Sziasztok!
Szert tettem egy igencsak gyári alig használt ES 125 kipufogóra. Valóban keveset használt, de a tárolás nyomai látszanak rajta sajnos. Felhólyagosodott a krómozás. Lecsiszolni érdemes, és megfújni hőálló feketével? Erről kérnék véleményt!
Köszi
Két kerék két ütem, két betű: MZ
1 tegyél képet.bomber93 írta:Üdv adott egy gyári szép krómos ETZ 125/150 kipufogó amit ingyen kaptam azzal a hibával , hogy a végében a sípot elengedte a hegesztés és kotyog összevissza a dobban. Szétvágni nem áll szándékomba valami tipp ,hogyan lehetne fixálni? Vagy mit eredményez az ha ezt a sípot valami módon én kiműtöm belőle? Ennek a sípnak van fojtó szerepe is (szóval befolyásolja a fogyasztást) vagy csak a hang változtatása a szerepe? Valaki próbálta már anélkül? milyen hangja van mélyebb vagy csattogósabb mint a Ts é?
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég