Mivel Seclusion felvetése teljesen beigazolódni látszik, a kipufogó átalakításról lemondva, ide írnám be az eredményt.
Mivel a lábtartó az MZ-n szerintem magasan, mások szerint alacsonyan van, ezért lementem a garázsomba egy mérőszalaggal és lemértem.
Viszonyításnak egy Suzuki GSF 250-et használtam ami szerencsére szintén a garázsban áll. Ez a motor tökéletes erre a célra mivel mérete és tömege közel azonos az MZ-vel, ellenben számomra az üléspozíciója sokkal kényelmesebb. /csak a pilótának, háttúl más a helyzet
 /
 /Lássuk a különbségeket!
Lábtartó MZ:

Suzuki:

Eredmény: majdnem megegyezik. /MZ két cm-rel feljebb van/
Ülésmagasság MZ:

Suzuki:

Eredmény: ugyanaz!
Ezután lemértem a tengelytávot /135cm/és az is szinte pontosan megegyezett. /már amennyire lehet mérőszalaggal pontosan mérni
 /
 /Viszont a lábtartó helyzetében van egy lényeges különbség, a GSF lábtartója a hátsó tengelyhez képest 43 míg az MZ-é 59cm-re van.
Konklúzió: a lábtartókat kb. 10cm-rel hátrább és a lehetőségekhez mértem lejjebb kell helyezni, persze ez még igényel némi utómunkát de azt hiszem belevágok.
 
 Bocs a hosszú hozzászólásért és köszönöm, hogy végigolvastad.









 
 


 
 
 MInt a katonai, még a színe is, csak nincs rajta a sztender. Aki ilyet szerez, az örökélet
 MInt a katonai, még a színe is, csak nincs rajta a sztender. Aki ilyet szerez, az örökélet  






 
 
 
 















