

Nincs mit.tamas23 írta: Köszi szépen
gabsic írta:Ha csak nagyon megfakult (sokat állt szabadban, fészerben, stb) akkor krómtisztító paszta és rongy segít, de ha tükrösíteni (polírozni) akarod, akkor rongykorong nélkül nem úszod meg. Ekkor már érdemes lehet polírozó szetten is elgondolkodni, adják a megfelelő pasztákat is.tamas23 írta:Helo. Mivel lehet a legjobban "újjá varázsolni" az alu dolgokat a motoron? Valaki segítsen, köszi!
(Én megmaradtam a krómtisztító pasztánál + házilag csináltam rongykorongot)
Ha csak nagyon megfakult (sokat állt szabadban, fészerben, stb) akkor krómtisztító paszta és rongy segít, de ha tükrösíteni (polírozni) akarod, akkor rongykorong nélkül nem úszod meg. Ekkor már érdemes lehet polírozó szetten is elgondolkodni, adják a megfelelő pasztákat is.tamas23 írta:Helo. Mivel lehet a legjobban "újjá varázsolni" az alu dolgokat a motoron? Valaki segítsen, köszi!
doccolor írta:Hello,
my name is Doc, i´m from germany.
I´m interested on color´s in Hungary from MZ. My "job" is to remix colors from old bikes and to "produce" a list with the original Colors on the Typ´s/Modells.
Would you please help me about the Exportcolors to Hungary ?? Also perhaps you´ve information about Simson colors in Hungary.....
So, that´s my information from german:
RT 125
1950 - 54 IFA RT 125 orangerot,firnblau,blaugrau,schwarz,EXPORT: schwarz,korallenrot,stahlblau,azurblau,moosgrün,olivgrün,resedagrün,blassgrün,beige
1954 - 56 IFA RT 125/1 schwarz,
1956 - 59 RT 125/2 schwarz,maron,grünmet.
1959 - 62 RT 125/3 schwarz,maron,orange,grünmet.,blaugrau
1964 - 65 RT 125/4 schwarz,maron,orange,grünmet.
BK 350
1952 - 56 IFA BK 350
1956 - 59 BK 350 maron,schwarz
ES
1956 - 57 ES 250 Doppelport graugrünmet.,schwarz
1957 - 62 ES 250 graugrünmet.,schwarz,lachsrot,NVA grün
1957 - 62 ES 175 graugrünmet.,schwarz,lachsrot
1962 - 67 ES 250/1 graugrünmet., schwarz, lachsrot, olivbeige, helles grau-blau,dunkelblau,hellbraun,graphitgrau,alabasterweiss
1962 - 67 ES 175/1 schwarz, lachsrot, olivbeige, helles grau-blau,hellbraun
1962 - 69 ES 125 oliv/beige, graphitgrau,
1962 - 69 ES 150 graphitgrau/beige,braun/beige,dunkelblau/beige
1963 - 65 ES 300 graugrünmet.,schwarz,rot
1967 - 69 ES 250/2 dunkelblau/hellelfenbein, schwarz/hellelfenbein,olive/hellelfenbein, grau/hellelfenbein
1967 - 69 ES 175/2 rot/schwarz, olive/hellelfenbein, grau/hellelfenbein,blau/hellelfenbein
1969 - 77 ES 125/1 blau,rot,gelb Schwarz(R),alusilber(K)
ES 125/1 Trophy alabaster/schwarz
1969 - 77 ES 150/1 blau,rot,gelb Schwarz(R),alusilber(K)
1969 - 73 ES 250/2 Trophy dunkelblau/hellelfenbein, schwarz/hellelfenbein, rot/schwarz, helles Blau ins Türkis/Schwarz
1969 - 72 ES 175/2 Trophy dunkelblau/hellelfenbein, schwarz/hellelfenbein, rot/schwarz
ETS
1969 - 73 ETS 250 rot/schwarz, gelb/schwarz
1970 - 73 ETS 125 rot/schwarz, gelb/schwarz
1970 - 73 ETS 150 rot/schwarz, gelb/schwarz
TS
1973 - 76 TS 250/0 hell blau (leicht in türkis gehend), gelb, rot, dkl.blau
1976 - 81 TS 250/1 dunkelblau, rot, schwarz(E), hellblau, hellgrün
1973 - 76 TS 125/150 gab es in rot, gelb, hell- und dunkelblau
1976 - 81 TS 125/150 gab es in rot, hellgrün, hell- und dunkelblau
1981 - 85 TS 125/150 gab es in rot, silber, dunkelgrün und hellblau, orange
Für den Export auch Schwarz
Schutzbleche jeweils in Silber, Rahmen in Schwarz
ETZ
1981 - 89 ETZ 250 billardgrün, olympiablau, flammrot,meteffektblau,tiefblau,rot,weiss,khaki(M),oliv(G/M),gelb,blau,silber,saftgrün,schwarz(G/M)
1985 - 90 ETZ 125 billardgrün, olympiablau, flammrot,silber,schwarz,metalleffektblau,
1985 - 90 ETZ 150 billardgrün, olympiablau, flammrot,dunstgrau
1988 - 91 ETZ 251 silber, flammrot, helles Blau ins Türkis ??
1988 - 91 ETZ 301
Schutzblech schwarz seidenmatt
1991 - 98 Saxon T/F/C
1993 - 98 Star silber, rot, grün
1993 - 98 Saxon Sport/Road Gelb(S), schwarz,rot,weiss
1994 - 04 Skorpion T/S/Tr hellgrünmet.
1997 - 07 MZ Baghira E/S Schwarz
1997 - 07 Mastiff
2000 - 07 RT 125 Rot,Gelb
2001 - SX/SM 125 Schwarz
2003 - 1000 S/ST/SF Rotmet.
M = matt, G = glanz K = Kotflügel R = Rahmen E = Export
Doc
Hali! Alura horganyzott dolgokra van egy nagyon jó alapozó a neve wash preimer, kétkomponenses nagyon gyorsan szárad ! Nem pattogzik le száradás után szórógittezhető ,vagy egyből festhető és tartós!! De az is nagyon jó amit festékes ajánlott. Ja és nitróval kell higitani. Üdvözletel Tibipempelli írta:Doboztartót szeretném lefesteni ami alu,hogy csináljam hogy ne pattogjon le a festék,vagy milyen festéket javasoltok.
Sajna nem,mivel én szobafestő vagyok,magamnak már csinálgattam hobbiszinten,meg régebben haveroknak is,de nem mindig úgy jött össze ahogy elképzeltem,volt mikor nagyon jól sikerült,egyszer viszont elcsesztem,nem vettem figyelembe,hogy az előző festés nem biztos hogy bírja kémiailag a szórókittet,és később emiatt megrepedezett,szerencsére ez a sajátomon volt,de akkor megfogadtam,hogy másnak inkább nemTroster írta:Festékes!
Én keresek most egy fényezót aki a trophy két lábvédő lemezét lefujná, és ehhez hozzá kéne fújni a tankot és a lámpafejet
Esetleg Te vállalsz festést?
Azt nem tudom, hogy meddig tartja magát a festék pattogás nélkül, de én verywellel fújnám le. Ez a legolcsóbb módja, és ha lejön valahol, csak fújsz rá a maradékból. Meg hát annyira nem lényeges, hogy szép legyen, hiszen a dobozok eltakarják. Azt hiszem 940 ft egy flakon, de ha ilyennel csinálod, akkor meleg helyen csináld, mert ebben a hidegben nem sikerül jól sajnos, arról nem is beszélve, hogy nagyon sokára szárad meg.pempelli írta:Doboztartót szeretném lefesteni ami alu,hogy csináljam hogy ne pattogjon le a festék,vagy milyen festéket javasoltok.
http://www.simantik.de/mz-farben.shtml, de biztos van itt olyan ember aki nemrég csinálta az ilyen mociját.....Babos Szabolcs írta:Sziasztok!
Én szeretnék egy 125/1-es Trofy Mz-t felujítani. Keresek hozzá színkódokat. Az eredeti színéhez érdekelnének a kódok. Így ránézésre kékes zöld, és krém fehér.
Ha valaki tud segíteni, nagyon megköszönném!
Babos Szabolcs
Még nem tervezem fényeztetni. Egyébként gyári piros-fekete az elképzelés, mert van hozzá gyári alu "emz" tábla, az pedig csak a kislámpafejes, korai (piros) motorokon volt. Legalábbis én így tudom, nem 100%.Troster írta: Igen ezért vszi ki a kezéből amit leírtam.Amúgy nagy teljesítményű gép kell hozzá és tapasztalt ember, biztos félve kezdenék hozzá, ha lenne technikai hátterem.Fényeztetni kivel fogod?Milyen színe lesz?
Igen ezért vszi ki a kezéből amit leírtam.Amúgy nagy teljesítményű gép kell hozzá és tapasztalt ember, biztos félve kezdenék hozzá, ha lenne technikai hátterem.Fényeztetni kivel fogod?Milyen színe lesz?Forrest írta:Troster!
Én is átküllőzöm, de még nem tudom, hogy előre 1,6 vagy 1,85 széles ráfot rakjak. 1,6 a gyári, de van itthon 1,85 is.
Ismerős polírozott autó alufelnit, vagyis 3 részes felni külső karikáját. Azt mondta, hogy nem egyszerű. Félt hogy kiveszi a kezéből a gép. Na valami ilyesmi lehet a ráf polírozása is, így Ő nem is vállalta.
Gyere ki tavasszal a börzére megmutatom milyen lett azén kerekem!Forrest írta:Troster! Az ETS ráfokat újítom fel, csak nem akartam dicsekedni.
Lehet valahogy gépesíteni a ráf csiszolását, polírozását? Nincs türelmem kézzel felcsiszolni.
A kerékagy is polír lesz, azt könnyen gépesítettem.
A hűtőbordázat közül a mocskot hogyan sikerült kiszedned?Képeket meg majd nemsokára teszek be, Sportmotoron itt megtaláljátok a képeket!
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/ ... /?dr=61280" onclick="window.open(this.href);return false;
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég