Ja, hogy elvenni nem tudsz!Ok leesett...
Blokk
- Troster
- nagy ETZ-s

- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Én meg éppen kisebbet szeretnék, kb 3,4 mm ami nagyon sok szerintem és már a legszélén van. A motor hangján is hallani ,hogy nem egészséges!
[/quote]
Ja, hogy elvenni nem tudsz!Ok leesett...
Ja, hogy elvenni nem tudsz!Ok leesett...
Re: Blokk
Én meg éppen kisebbet szeretnék, kb 3,4 mm ami nagyon sok szerintem és már a legszélén van. A motor hangján is hallani ,hogy nem egészséges!Troster írta:Nekem is így van. Koppra állítva 2,8mm nagyobbat nem tudok neki adni.Bütyökcserével is ugyanaz.Én megbékéltem vele, hézag, és karbi hozzáállítással orvosoltam a dolgot.Még az előző tulajnál volt motorfelújítás, én főtengelyproblémára gondolok.
- KILL3R etz
- bajnok

- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
A tőcsavar "rugóacélból" van. Ez tudja biztosítani a kellő húzóerőt minden hőmérsékleti viszonyban. Ha egy mód van rá, maradjon a gyári...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- horhaus
- nagy ETZ-s

- Hozzászólások: 391
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Blokk
Biker írta:Rá kell heggeszteni valamit a tőcsavar végére, amit tudsz forgatni. Ha alul is meg van szakadva a menet, akkor még nagyobb szívás. Abban az esetben ráheggeszteni valamit a tőcsavar végére, amivel forgatni lehet, és pereme is van, aminél meg lehet feszíteni felfelé. Így lassan ki lehet rágni a maradék menetet a blokkból, utána hozzáértő készít egy betétet a hiányzó menet helyére (kicsit nagyobb lyukat fúr bele, és menetet is vág, majd belehajtja és beleragasztja ezt a betétet, amibe már azt a menetet vágja, ami volt is eredetileg ott). Amikor régi mocit szerelek, szinte mindíg van hasonló kalandom, különböző helyeken.
Én a megszakadt tőcsavar helyét nagyobbra fúrtam, bele hajtottam a tízes menetfúrót. Csavar boltban vettem hosszú tízes csavart, végét meghagytuk tízesre a többit leesztergáltuk nyolcasra.
- Troster
- nagy ETZ-s

- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Nekem is így van. Koppra állítva 2,8mm nagyobbat nem tudok neki adni.Bütyökcserével is ugyanaz.Én megbékéltem vele, hézag, és karbi hozzáállítással orvosoltam a dolgot.Még az előző tulajnál volt motorfelújítás, én főtengelyproblémára gondolok. 
- horhaus
- nagy ETZ-s

- Hozzászólások: 391
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Re: Blokk
Slarin írta:Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy az előgyújtásom 3 mm-nél nagyobb úgy, hogy az alaplap az óra járásával megegyező irányban a legvégén van! Mit tudok tenni ilyenkor? A megszakító hézag 0.3 mm.
Üdv.
Szia
Nekem megszakító bütyök cserével meg oldódott
Re: Blokk
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy az előgyújtásom 3 mm-nél nagyobb úgy, hogy az alaplap az óra járásával megegyező irányban a legvégén van! Mit tudok tenni ilyenkor? A megszakító hézag 0.3 mm.
Üdv.
Az lenne a kérdésem, hogy az előgyújtásom 3 mm-nél nagyobb úgy, hogy az alaplap az óra járásával megegyező irányban a legvégén van! Mit tudok tenni ilyenkor? A megszakító hézag 0.3 mm.
Üdv.
-
DrV
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Blokk
A képen látható kipuffom van nekem is. 250esen hogy muzsikálna, mit kéne és mire müdosítani, h ne csak nehezék legyen a gépemen?
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- Alfa
- Keljfeljancsi

- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Rosszabb lesz,sokkal. Pontosabban, nagyon magas (mondjuk 6000 felett)jó lesz, de alatta halott. Van egy másikfajta kipuff, nemtom most kapható-e, olyan mint egy gilisztaHalhatatlan írta:Akkor nem nagyon érdemes baszogatni az etkót!:DEsetleg fogaskerék módosítás!Az is érdekelne hogy ha felrakok egy másik kipufogót->ezt szeretném:(http://www.mofaker.hu/termek/Kipufogodo ... TZ__301820" onclick="window.open(this.href);return false;)!Jobban fog menni mint gyárival vagy sokkal rosszabb lesz?!
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
Halhatatlan
- rolleres

- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.10.08. 12:15
- MZ-d típusa: Mz etz 125
Re: Blokk
Akkor nem nagyon érdemes baszogatni az etkót!:DEsetleg fogaskerék módosítás!Az is érdekelne hogy ha felrakok egy másik kipufogót->ezt szeretném:(http://www.mofaker.hu/termek/Kipufogodo ... TZ__301820" onclick="window.open(this.href);return false;)!Jobban fog menni mint gyárival vagy sokkal rosszabb lesz?!
- Troster
- nagy ETZ-s

- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
A hangja nagyon nagy, forog mint k...a a lavorban!Perec írta:Van ott még tartalék:
http://www.youtube.com/watch?v=A9HzjWuyUgE" onclick="window.open(this.href);return false;
- Perec
- nagy ETZ-s

- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Blokk
Van ott még tartalék:
http://www.youtube.com/watch?v=A9HzjWuyUgE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=A9HzjWuyUgE" onclick="window.open(this.href);return false;
- csoka
- nagy ETZ-s

- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Blokk
A TS125-öt 19 lóerőig lehet tuningolni,de ekkor már csak szűk fordulatszám tartományban használható(a fordulatszám tartomány utolsó harmadában).Utcai használatra alkalmatlan.Élettartama néhány üzemórára csökken.Fogyasztás aránytalanul növekszik.
-
Halhatatlan
- rolleres

- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.10.08. 12:15
- MZ-d típusa: Mz etz 125
Re: Blokk
Igen ezt én is tudom megvan a használati útmutató!:D
- Troster
- nagy ETZ-s

- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Ha csutkáig húzod akkor úgy tudom 11,de a műszaki paraméterei közt pontosan megadta a gyár.Halhatatlan írta:Sziasztok!Azt szeretném kérdezni egy 125-ös etz-böl hány paci csikarható ki!-és persze hogyan?
(bocs, ezt nem hagyhattam ki
-
Halhatatlan
- rolleres

- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011.10.08. 12:15
- MZ-d típusa: Mz etz 125
Re: Blokk
Sziasztok!Azt szeretném kérdezni egy 125-ös etz-böl hány paci csikarható ki!-és persze hogyan?
-
gabsic
- bajnok

- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Az anya van megszakadva?bg írta:Segítséget szeretnék kérni, hátha van valakinek bevált módszere, a blokkban forgó, hengerfejnél egy rászorult, vagy megszakadt? Anyával bíró tőcsavar kiimádkozására.![]()
![]()
Eszméletlen nehezen, de forog körbe körbe az egész.
A kontra anyán túl vagyok, nem segít. Volt, aki feszítés melletti csavarást ajánlott, ezt nem merem megkockáztatni. Amúgy TS 125 ről van szó.
Valakinek ötlet?
Akkor marha egyszeru: hegesztovel megpottyinted az anyat (rahageszted a tocsavarra) arra vigyazva hogy a hatlap erintetlen maradjon. ezutan rohogve kihajtod egy 10-es krovaval a tocsvart a rahegesztett anyanal fogva. Uj tocsvar bele, orom es boldogsag
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- MrDok
- bajnok

- Hozzászólások: 2335
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Üdv!bg írta:Segítséget szeretnék kérni, hátha van valakinek bevált módszere, a blokkban forgó, hengerfejnél egy rászorult, vagy megszakadt? Anyával bíró tőcsavar kiimádkozására.![]()
![]()
Eszméletlen nehezen, de forog körbe körbe az egész.
A kontra anyán túl vagyok, nem segít. Volt, aki feszítés melletti csavarást ajánlott, ezt nem merem megkockáztatni. Amúgy TS 125 ről van szó.
Valakinek ötlet?
Amikor a többit leszedted, a hengerfej és a henger közé befeszítesz valamit és így kezded lazítani az anyát.
Lehet a tőcsavar, és az anya menetszakadása is. Ha lejött a hengerfej, akkor tudsz új anyát rátenni ellenanyával, így tudod kiszedni majd a tőcsavart.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Blokk
Rá kell heggeszteni valamit a tőcsavar végére, amit tudsz forgatni. Ha alul is meg van szakadva a menet, akkor még nagyobb szívás. Abban az esetben ráheggeszteni valamit a tőcsavar végére, amivel forgatni lehet, és pereme is van, aminél meg lehet feszíteni felfelé. Így lassan ki lehet rágni a maradék menetet a blokkból, utána hozzáértő készít egy betétet a hiányzó menet helyére (kicsit nagyobb lyukat fúr bele, és menetet is vág, majd belehajtja és beleragasztja ezt a betétet, amibe már azt a menetet vágja, ami volt is eredetileg ott). Amikor régi mocit szerelek, szinte mindíg van hasonló kalandom, különböző helyeken. 
- nagydivad
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Gyorsan kiszaladtam megnézni, hogy mi is a helyzet a TS-nél. A véleményem az, hogy egy kicsit megkarcolva a hűtőbordákat, egy vékony fűrészlapot meghajlítva, kínkeservesen, de bele lehet vágni egy nútot. 
- bg
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Blokk
A fő gond hogy gyakorlatilag nem lehet hozzáférni, mivel a hengerfej, henger minden rajtavan azon a k*rva tőcsavaron.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- nagydivad
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Fűrészlappal bevágni a tőcsavar végét, akár duplán is. Nagy csavarhúzót beletenni, csavarhúzóra 22-es kulcs ( a nagyoknak általában a nyelén egy hatszög van, amire rámegy a kulcs ), 1 ember rátehénkedik a csavarhúzóra, 1 meg forgatja a kulccsal. Ha kulcsot nem lehet rátenni, akkor svéd-fogót neki!Segítséget szeretnék kérni, hátha van valakinek bevált módszere, a blokkban forgó, hengerfejnél egy rászorult, vagy megszakadt? Anyával bíró tőcsavar kiimádkozására.![]()
Eszméletlen nehezen, de forog körbe körbe az egész.
A kontra anyán túl vagyok, nem segít. Volt, aki feszítés melletti csavarást ajánlott, ezt nem merem megkockáztatni. Amúgy TS 125 ről van szó.
Valakinek ötlet?
Persze ez a módszer csak akkor működik, ha jól értettem amit írtál xD
- KILL3R etz
- bajnok

- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Esetleg egy nútot vágni a tőcsavar tetejébe, amibe belefér egy nagyobb csavarhúzó feje, és akkor egy csillagkulccsal tudod csavarni az anyát, a csavarhúzóval meg ellentartani. Ha nincs nagyon összerágódva akkor talán megmoccan... féktisztítós, fékolajos, csavarlazítós áztatás.
Ha nem jön be, akkor lefúrni a menetet... Gyári tőcsavarnál nem lesz egyszerű...
Ha nem jön be, akkor lefúrni a menetet... Gyári tőcsavarnál nem lesz egyszerű...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- bg
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Blokk
Segítséget szeretnék kérni, hátha van valakinek bevált módszere, a blokkban forgó, hengerfejnél egy rászorult, vagy megszakadt? Anyával bíró tőcsavar kiimádkozására.
Eszméletlen nehezen, de forog körbe körbe az egész.
A kontra anyán túl vagyok, nem segít. Volt, aki feszítés melletti csavarást ajánlott, ezt nem merem megkockáztatni. Amúgy TS 125 ről van szó.
Valakinek ötlet?
Eszméletlen nehezen, de forog körbe körbe az egész.
A kontra anyán túl vagyok, nem segít. Volt, aki feszítés melletti csavarást ajánlott, ezt nem merem megkockáztatni. Amúgy TS 125 ről van szó.
Valakinek ötlet?
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- etzzsolt
- Simsonos

- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2011.01.17. 21:58
- MZ-d típusa: etz251
- Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Re: Blokk
smate írta:na ma mentem vele, hát elég érdekes 1 hét telet el az utolsó használat óta, csak akkor indulbe(többszöri rugásra) ha a gázkart csutkára húztam, egyesbe ha beraktam és 6000 alatt volt a fordulat lefulladt (kibözben a kuplung teljesen be volt húzva), a túlfolyó lyukon folyt a benzin, nagyon füstös volt és szerintem sokat fogyasztott, alapjárat csak akkor volt ha a motor középsztenderden állt
Nézd meg az úszót lehet elvan hajolva s amiatt folyik a túlfolyón a benzin!!jártam már én is így vele!!
A rock örök és halhatatlan!!
- Atilla
- versenyző

- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Blokk
Kis terhelésen nem lesz szép színe a gyertyának. El kell érnie a gyertyának a normális hőfokot és a gázlengésnek is jónak kell lennie. Kis fordulaton egyik sem ideális.Dénes írta:Az attól függ milyen tartományban szeretné tesztelni a motort, nem? Elvileg bárhogyan használod (bármilyen fordulatszámon), sehogy sem szabadna kormosnak lennie.
Ha húzza neki, akkor "csak" a főfúvóka beállítást teszteli.
Re: Blokk
na ma mentem vele, hát elég érdekes 1 hét telet el az utolsó használat óta, csak akkor indulbe(többszöri rugásra) ha a gázkart csutkára húztam, egyesbe ha beraktam és 6000 alatt volt a fordulat lefulladt (kibözben a kuplung teljesen be volt húzva), a túlfolyó lyukon folyt a benzin, nagyon füstös volt és szerintem sokat fogyasztott, alapjárat csak akkor volt ha a motor középsztenderden állt
- Dénes
- fi#azsoké

- Hozzászólások: 2739
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Az attól függ milyen tartományban szeretné tesztelni a motort, nem? Elvileg bárhogyan használod (bármilyen fordulatszámon), sehogy sem szabadna kormosnak lennie.
Ha húzza neki, akkor "csak" a főfúvóka beállítást teszteli.
Ha húzza neki, akkor "csak" a főfúvóka beállítást teszteli.
Re: Blokk
köszi, ezért kérdeztem
- nova001155
- versenyző

- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
ne 1-2 km-et menyél nyélgázon hanem minimum kell 10 de inkább húsz hogy szépen tudjon tisztulni a gyertya.smate írta:
akkor baj van mert mentem velek 1-2 km-et és sötétbarna lett, ezért lejebb raktam a tűt( ennél lejebb már nem lehet), ezután is mentem 1-2 km-et és korom fekete volt a gyertya
Re: Blokk
akkor baj van mert mentem velek 1-2 km-et és sötétbarna lett, ezért lejebb raktam a tűt( ennél lejebb már nem lehet), ezután is mentem 1-2 km-et és korom fekete volt a gyertyaAtilla írta: Pár Km, nem kell sok idő neki.
- zsakfos
- A révész

- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Colosban is van finom menet,de nem 1,5 mm a menetemelkedés.nagydivad írta: Igen, de lehet colosban (25,4) is finom menet (1,5) és 26-os menetben is finom menet (1,5).
Amit nem tudok, hogy most akkor 25,4 VAGY 26?
http://www.perfor.hu/hu/menetmeret.htm
http://kdzsi.uw.hu/e/tur/amimenet.html
A kérdésedre a válasz:M26X1,5.
Itt van egy szervizkönyv,aminek a végén ott vannak a rajzok méretekkel.
http://www.manualedereparatie.info/hu/d ... konyv.html
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Perec
- nagy ETZ-s

- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Blokk
zoll menet MZ-n 
Ez tetszik!
Ez a colos átmérőn miliméteres emelkedés is érdekesen hangzik
Ez tetszik!
Ez a colos átmérőn miliméteres emelkedés is érdekesen hangzik
nagydivad írta:Igen, de lehet colosban (25,4) is finom menet (1,5) és 26-os menetben is finom menet (1,5).
Amit nem tudok, hogy most akkor 25,4 VAGY 26?
- nagydivad
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Igen, de lehet colosban (25,4) is finom menet (1,5) és 26-os menetben is finom menet (1,5).Nem colos, hanem sűrű menetes !
Amit nem tudok, hogy most akkor 25,4 VAGY 26?
- frensis
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Nem colos, hanem sűrű menetes !nagydivad írta:Valaki tudna segíteni? TS 125 kuplung lánckerék lehúzónak szeretném tudni a lánckerékre menő menetének a méretét (Így néz ki: http://redhotmotors.hu/spd/200000001179 ... O_SZERSZAM)
Nem vagyok magamban biztos, mert vagy 1 coll x 1.5, vagy 26x1,5.
Szerk.:
Miért tennének a németek colos menetet a motorra, ugyanakkor miért használnának 26-os menetet, ami abszolúte nem szabvány sehol.
Üdv.: Feri
Feel My MZ Power !!
Feel My MZ Power !!
- nagydivad
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Köszi megnéztem, de itt sajnos menet méretet nem írnakHa jól emlékszem a letöltések között lévő "hogyan tovább" című olvasmányban benne van a komplett rajza a lehuzatónak méretekkel együtt
Re: Blokk
Helló, a gyertya mennyi idő után ég ki úgy hogy lehessen belőle az üzemagyag-levegő keveréket megítélni ?
- Andrá$
- bajnok

- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Ha jól emlékszem a letöltések között lévő "hogyan tovább" című olvasmányban benne van a komplett rajza a lehuzatónak méretekkel együttnagydivad írta:Valaki tudna segíteni? TS 125 kuplung lánckerék lehúzónak szeretném tudni a lánckerékre menő menetének a méretét (Így néz ki: http://redhotmotors.hu/spd/200000001179 ... O_SZERSZAM)
Nem vagyok magamban biztos, mert vagy 1 coll x 1.5, vagy 26x1,5.
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- nagydivad
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Valaki tudna segíteni? TS 125 kuplung lánckerék lehúzónak szeretném tudni a lánckerékre menő menetének a méretét (Így néz ki: http://redhotmotors.hu/spd/200000001179 ... O_SZERSZAM)
Nem vagyok magamban biztos, mert vagy 1 coll x 1.5, vagy 26x1,5.
Szerk.:
Miért tennének a németek colos menetet a motorra, ugyanakkor miért használnának 26-os menetet, ami abszolúte nem szabvány sehol.
Nem vagyok magamban biztos, mert vagy 1 coll x 1.5, vagy 26x1,5.
Szerk.:
Miért tennének a németek colos menetet a motorra, ugyanakkor miért használnának 26-os menetet, ami abszolúte nem szabvány sehol.
- Andrá$
- bajnok

- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Oké, kösz a segítséget, akkor egyelőre így marad és várok ha nem javul télen megnézemKILL3R etz írta:Ha biztosan jól van összerakva, akkor erre gondolok... 1-2e km alatt nekem elmúlt. Bár nem volt ilyen drasztikus...
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- KILL3R etz
- bajnok

- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Ha biztosan jól van összerakva, akkor erre gondolok... 1-2e km alatt nekem elmúlt. Bár nem volt ilyen drasztikus...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Andrá$
- bajnok

- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Ha jól emlékszem ugyanúgy lettek visszarakva, de aztán lehet tévedekKILL3R etz írta:Ugyanabban a sorrendben mentek vissza a lamellák? Mert azok egymáshoz kopnak. Ha felcseréled, akkor csak kis felületen fog felfeküdni, és megcsúszik. Idővel összekopik. Kuplung könnyítés után nekem is ilyen "robogós" volt egy ideig. Bár csak váltások után csúszott. Ha már összetapadt, akkor nem csúszott meg.
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- KILL3R etz
- bajnok

- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Ugyanabban a sorrendben mentek vissza a lamellák? Mert azok egymáshoz kopnak. Ha felcseréled, akkor csak kis felületen fog felfeküdni, és megcsúszik. Idővel összekopik. Kuplung könnyítés után nekem is ilyen "robogós" volt egy ideig. Bár csak váltások után csúszott. Ha már összetapadt, akkor nem csúszott meg.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Andrá$
- bajnok

- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Sziasztok,
Olyan problémám lenne a 150-s TS-el kb egy hónapja berúgó tengely lett cserélve és ugye kuplung le lett szedve, és összerakásnál egy másik TS kuplungal lett összerakva vagyis 2-ből egyet, összerakás után egyáltalán nem emelet ki, utána kiderült ugye hogy a hézagolási alátét volt rosz.Ezután az egész vissza lett cserélve tehát a gyári ami benne volt az van benne most meg az a gondja hogy megcsúszik 1 meg 2-be is de főleg 3-4be negyedgázon semmi gond még talán félgáz körül se de igazából akkor kezd megcsúszni fölpörög és érezni meg hallani hogy nem hajt visszengedem jó, bár néha volt olyan hogy 4-be húzkodtam neki a gázt egyszer csak kis időre mintha jó lett volna háromnegyed gázon.
A kuplung nincs rosszul összerakva a lammellák nem kopottak,
Állítani már nem lehet rajta mert akkor meg nem emel ki rendesen.
Vkinek vmi ötlete?mitől lehet?
Olyan problémám lenne a 150-s TS-el kb egy hónapja berúgó tengely lett cserélve és ugye kuplung le lett szedve, és összerakásnál egy másik TS kuplungal lett összerakva vagyis 2-ből egyet, összerakás után egyáltalán nem emelet ki, utána kiderült ugye hogy a hézagolási alátét volt rosz.Ezután az egész vissza lett cserélve tehát a gyári ami benne volt az van benne most meg az a gondja hogy megcsúszik 1 meg 2-be is de főleg 3-4be negyedgázon semmi gond még talán félgáz körül se de igazából akkor kezd megcsúszni fölpörög és érezni meg hallani hogy nem hajt visszengedem jó, bár néha volt olyan hogy 4-be húzkodtam neki a gázt egyszer csak kis időre mintha jó lett volna háromnegyed gázon.
A kuplung nincs rosszul összerakva a lammellák nem kopottak,
Állítani már nem lehet rajta mert akkor meg nem emel ki rendesen.
Vkinek vmi ötlete?mitől lehet?
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- frensis
- kis ETZ-s

- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2009.06.22. 21:11
- MZ-d típusa: MZ TS 125
- Tartózkodási hely: Szalkszentmárton
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Barna viton szimeringet kell bele rakni, vagy pl. SKF-et.horhaus írta:Sziasztok
Szimering csere után 10 km, és folyik az olaj (vagy valami, mert olaj onnan nem jöhet) a főtengely és a szimering közt. Dinamó oldal.
Régebben volt szó róla hogy kifele vagy befele kell állni a rugós felének, de már nem emlékszem. Nekem eddig mind a két oldalon befele nézett. Jó így? TS/1
Esetleg ahol futott a régi szimering bemaródhatott a felület, ilyenkor az a legolcsóbb, ha egy mérettel vékonyabbat teszel bele, így friss felületen fog futni az ajak.
Üdv.: Feri
Feel My MZ Power !!
Feel My MZ Power !!
-
pempelli
- bajnok

- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
horhaus írta:Sziasztok
Szimering csere után 10 km, és folyik az olaj (vagy valami, mert olaj onnan nem jöhet) a főtengely és a szimering közt. Dinamó oldal.
Régebben volt szó róla hogy kifele vagy befele kell állni a rugós felének, de már nem emlékszem. Nekem eddig mind a két oldalon befele nézett. Jó így? TS/1
Gyújtásnál befele kuplungnál kifele kell álljon a rugós rész.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég

