Én a legjobbat ajánlottam amit ismerek. És mivel tudom, hogy a kisbocsi egy állat, kelleni is fog neki...

Amúgy télleg elgondolkodtató a két gumi (3.50-4.10) közti árkülönbség....
Ez már vicc akár milyen jó is azért ennyit nem ér!Ezek után nem is csodálkozom ha valaki motorján ping-pong"féle távol keleti gumit látok,az legalább megfizethető (még).KILL3R etz írta:A ház ajánlata: http://www.mofaker.hu/termek/410-18_Kop ... au__005820
Válasz és sok egyéb okosság a csatolmányban:m-tom írta:Sziasztok,
Kis ETZ hátsó kerekének (3.25 - 16) mi a másik szabvány szerinti mérete? 100/80-16?
Köszi,
Gondolom nagy etzre kell. SOkan ilyet használnak, én is és sztem jófajta.Hujber írta:http://www.mofaker.hu/termek/325-16_Kop ... au__004750
Ez jó a hátsó kerékre? Meg valaki megmondhatná, hogy a z efféle adatok mit is jelentenek pontosan mint például: 350x18
Dénes írta:Az attól függ, hogy milyen mintázatot veszel és azt mihez képest hasonlítod. Ha most szöges gumid van, akkor jelentősen romlani fog, igen.
Vagy a kérdés arra vonatkozik, hogy egy gumi tönkre megy-e a murvás utaktól? Szerintem nem, vagy nem romlik a tapadás vagymi. Csak ameddig poros.
Hát én beleraktam nincs gond velepempelli írta:S.O.S. vészhelyzetben elmegy,de ahhoz a 3,25-3,50 kell!
Nem hiába írják rá az ilyen méreteket, ennyi erővel rakhatsz bele bicikli belsőt is. Most komolyan: mennyibe kerül egy belső? Nem éri meg hogy normális belső legyen benne?pempelli írta: Hát én beleraktam nincs gond vele
Troster írta: Én az Etz-vel elől 2,5-el járok, belső nélküli külső van rajta, persze belsővel és semmi gondja nincs, ez az előírt nyomás a külsőnek mármint ez van ráírva.Hátul kiváló minőségű Kingtyregumi van, abba 2-őt fújok, és semmi gond, napi szinten járok vele, munkába, és az út egy kis része offroad
ott kap is a gép...
Ott a pont!Máté írta:Vidd el gumishoz és kb 1500-ért rárakja és súlyozza (centírozza) is. Én mindig gumisnál csináltatom, nem éri meg szenvedni vele saját magad.
Vidd el gumishoz és kb 1500-ért rárakja és súlyozza (centírozza) is. Én mindig gumisnál csináltatom, nem éri meg szenvedni vele saját magad.Dargo írta: Sajnos én nem vagyok ilyen szerencsés, csak arra tudok gondolni, hogy azért van ez a rengeteg defekt, mert nem a gyári méretű gumi van rajta. Ahogy lehetőségem lesz rá azonnal visszatérek az eredeti gyári méretekhez.
Nekem elől szintén nem gyári hanem nagyobb Heidenau van, és hátul régen 4,10es volt, soha nem volt vele gond, csak bele illő belső kell, a szelepet megfelelően rögzíteni, és a külsőre ráírt guminyomással felfújni. Szerintem ez annyira egyedi jelenség, hogy nem feltétlenül a gumi a ludas, mert ha így lenne akkor sokunknak előjönne hasonló legalább ritkán...Dargo írta: Sajnos én nem vagyok ilyen szerencsés, csak arra tudok gondolni, hogy azért van ez a rengeteg defekt, mert nem a gyári méretű gumi van rajta. Ahogy lehetőségem lesz rá azonnal visszatérek az eredeti gyári méretekhez.
Máté írta:8000km van a hátsó gumimban, és nem volt defektem vagy más egyéb javítás rajta. Ha jól van rárakva, akkor nem hinném hogy ilyen gondok lennének. A gumi elforduláshoz meg szerintem kevés az erő. Erősebb motoroknál valószínű, de azoknál van a felnin egy elfordulásgátló.
KILL3R etz írta:Pont az alacsony nyomás miatt csúszik el a belsőd... Sokan járunk 4.10-es gumival. Nekem spec sose volt ilyen gondom. De sztem a többieknek sem. Nem lehet hogy rosszul cserélsz belsőt?
Dargo írta:Üdv.
Elég sok defektem van a jelenlegi hátsó gumimmal /Heidenau 400-18 64s k51 /. Nagyon elegem van belőle![]()
![]()
Arra gondoltam, hogy veszek egy belső nélküli gumit /Heidenau 110/80-18 M/C 58s k65 TL /.
Szerintetek a belső nélküli gumi befog válni, a gumi és felni jól összefog passzolni, nem fog ereszteni???
HA van valakinek ilyen jellegű tapasztalata írjon nekem. Köszönöm.
Széles utat....
Attól még mert belső nélküli gumit veszel KELL bele a belső. Nekem is így van fenn hátul és tökéletes így egyben. De a belső nélküli gumi is ki tud lyukadni, tehát ha olyan helyen mész ahol sok defektet lehet szerezni inkább vegyél tömör gumit.Dargo írta:Üdv.
Elég sok defektem van a jelenlegi hátsó gumimmal /Heidenau 400-18 64s k51 /. Nagyon elegem van belőle![]()
![]()
Arra gondoltam, hogy veszek egy belső nélküli gumit /Heidenau 110/80-18 M/C 58s k65 TL /.
Szerintetek a belső nélküli gumi befog válni, a gumi és felni jól összefog passzolni, nem fog ereszteni???
HA van valakinek ilyen jellegű tapasztalata írjon nekem. Köszönöm.
Széles utat....
A 25éves ütött- kopott MZ felnivel? Nem biztos, hogy meg merném kockáztatni...azért ha sikerül esetleg, írd meg kérlek, mert akkor én is elgondolkozom rajta, bár megjegyzem, hogy noha nekem is Heidenau még soha nem volt defektem vele. Ha belsőt javítasz ne feledd el megnézni, hogy esetleg a külső és belső valamint a felni és belső közt nincs-e valami idegen anyag, ami kiszúrhatja.Dargo írta:Üdv.
Elég sok defektem van a jelenlegi hátsó gumimmal /Heidenau 400-18 64s k51 /. Nagyon elegem van belőle![]()
![]()
Arra gondoltam, hogy veszek egy belső nélküli gumit /Heidenau 110/80-18 M/C 58s k65 TL /.
Szerintetek a belső nélküli gumi befog válni, a gumi és felni jól összefog passzolni, nem fog ereszteni???
HA van valakinek ilyen jellegű tapasztalata írjon nekem. Köszönöm.
Széles utat....
Semmi gond!ambrusviktor írta: Bocsánat, elnéztem, azt hittem a 18"os gumiról van szó. Félreértettem, még egyszer bocs!
Bocsánat, elnéztem, azt hittem a 18"os gumiról van szó. Félreértettem, még egyszer bocs!gabsic írta:
Gyári méret???? 251-es ETZ-nek 16"-os a gyári hátsó kereke...
Gyári méret???? 251-es ETZ-nek 16"-os a gyári hátsó kereke...ambrusviktor írta: A 16"os nyilván gyorsabban fog kopni, mint a gyári méret, és nem csak a 2" különbség miatt.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég