Az olajleeresztő melletti kisebb csavarra gondolsz?
Szilikongombóc, szilikonos kupak zsírtalanítás után
Gyári állapotában minimális az esély a visszatekerésre (golyóval)...
Talán ha meg lenne peremezve, hogy a golyó ne tudjon kiesni, vagy nem is golyó lenne benne...
Vastagabb tömítés semmiképp nem jó, nekem csak szilikonnal van betekerve, de ez a művelet még a blokk szétszedett állapotában is drótból készített célszerszámot igényelt...
Én 1-2 évig használtam golyó nélkül (úgy vettem) - csak precíz láb kell hozzá és nem kell üresben gurulni, vagy járatni a motort, mert bármikor beugorhat sebességbe - de aki már próbálta üresjárati rögzítőgolyóval az már nem akarja soha többé nélküle
ambrusviktor írta:Persze, mivel mindenhol cserélve lett a szimering, így a görény olajam már nem tud hol folyni, csak az üresjárati csavarnál. No a kérdésem az lenne, hogy azt egyszerűen kicsavarozhatom, és tegyek alá tömítést? vagy van valakinek valami jó ötlete? A gáz hogy erre tippet még a kézikönyvben sem találtam, de lehet hogy csak túl felületes voltam, vagy a megoldás túl evidens...
Köszi!