De azt írtad hogy legfelül van a tűkicsit szegény az üzemanyag és nincs megfelelő kenése ezért megszorul a dugattyú a hengerben...

De azt írtad hogy legfelül van a tűkicsit szegény az üzemanyag és nincs megfelelő kenése ezért megszorul a dugattyú a hengerben...
Kicsit szegény az üzemanyag és nincs megfelelő kenése ezért megszorul a dugattyú a hengerben...nova001155 írta:
Ezt hogy érted hogy ragad?
Ezt hogy érted hogy ragad?Ha jobban megnézed akkor láthatod hogy ez bizony 250-es rezó...
Ma mértem egy kis fogyasztást...
Városban mentem vele 80 km-t és erre tankoltam 3.2 Litert...
Az országúti (M2-M0-M5-M0-51-es főút) 110 km...tempó 80-100 km/h között...holnap meg lesz ez a fogyasztás is...
Subertű legfelül...de lejebb kell raknom mert az országúton 30-40 km után kicsit ragad...
Ha jobban megnézed akkor láthatod hogy ez bizony 250-es rezó...ambrusviktor írta:Ez most a 250es vagy a 125ös rezó? Mert most 125ösre szeretnék rezót tenni, de arra nem jobb a 125ösre való? +sporlégszűrőről mi a véleményetek? (természetesen a 125re)young boys írta: Az én tapasztalatom...
5.-ben 35-40 km/h
Nem rángat...Szépen pöfög...Egyenletesen lehet gyorsítani...Kissé nyomaték szegény...
5.-ben 70-80 km/h
Könnyedén fut...egyenletesen lehet gyorsítani...Semmi extra
5.-ben 80-90 km/h
Meg jön a nyomaték...Sőt gyorsításkor olyan mintha vissza váltottam volna egyet...Lazán erőlködés nélkül felszalad 100-110-ig...
A fogyasztás csak a subertű állása befolyásolja...Most a legfelső állásban olyan 4-4,3 liter...Középen(3. rovátka) 4,5-4,8 liter és ez városban-országúton 50-el 100-al változatlan...
Ja a végcsövet belül én szerkesztettem...teherautó légszűrő fém hálója van beletekerve...kb 20 mm-es belső mérettel...
Ez most a 250es vagy a 125ös rezó? Mert most 125ösre szeretnék rezót tenni, de arra nem jobb a 125ösre való? +sporlégszűrőről mi a véleményetek? (természetesen a 125re)young boys írta:Az én tapasztalatom...seagateh írta:meg ami érdekesség 50et tartom folyamatosan gyári kipufogóval rángatott, boltirezóval nem rángat hanem szépen trartja... nemtudtam úgy belőni gyári kipuffal hogy ne rángasson.. ezzel nem rángat le, fordulaton erősebb . alacsony fordulaton viszont kissé elveszett a nyomaték... boltirezóba kell csinálni perforált végcsövet és akkor utána már viszonylag jó...
5.-ben 35-40 km/h
Nem rángat...Szépen pöfög...Egyenletesen lehet gyorsítani...Kissé nyomaték szegény...
5.-ben 70-80 km/h
Könnyedén fut...egyenletesen lehet gyorsítani...Semmi extra
5.-ben 80-90 km/h
Meg jön a nyomaték...Sőt gyorsításkor olyan mintha vissza váltottam volna egyet...Lazán erőlködés nélkül felszalad 100-110-ig...
A fogyasztás csak a subertű állása befolyásolja...Most a legfelső állásban olyan 4-4,3 liter...Középen(3. rovátka) 4,5-4,8 liter és ez városban-országúton 50-el 100-al változatlan...
Ja a végcsövet belül én szerkesztettem...teherautó légszűrő fém hálója van beletekerve...kb 20 mm-es belső mérettel...
Az én tapasztalatom...seagateh írta:meg ami érdekesség 50et tartom folyamatosan gyári kipufogóval rángatott, boltirezóval nem rángat hanem szépen trartja... nemtudtam úgy belőni gyári kipuffal hogy ne rángasson.. ezzel nem rángat le, fordulaton erősebb . alacsony fordulaton viszont kissé elveszett a nyomaték... boltirezóba kell csinálni perforált végcsövet és akkor utána már viszonylag jó...
Pedig hát a gyári érték is 3,5-5l . Furcsa... na holnap reggel tankolom és megmérem a mostani állásét...nova001155 írta:Nekem gyári a kipuffom és gond nélkül beveri a 5-5.5 lityót nekem szerintem azért ennyi mert a légszűrőm már igencsak öreg!ambrusviktor írta:Ok, de én hozzászoktam a békés kis max 4l es fogyasztáshoz, ez így jó, ne nőjön megmajd cserélem ha lesz zsém.
4l nekem sosem volt a fogyasztásom XD.
Nekem gyári a kipuffom és gond nélkül beveri a 5-5.5 lityót nekem szerintem azért ennyi mert a légszűrőm már igencsak öreg!ambrusviktor írta:Ok, de én hozzászoktam a békés kis max 4l es fogyasztáshoz, ez így jó, ne nőjön meg
És én mit mondjak a 4,5-5 L/100 km fogyasztásra?ambrusviktor írta: És bazisokat fogyaszt..kb 5,2l-t
Pont most tettem be azt a kombót amit javasoltálcsdani írta:Na látom, alakul az. Érdemes lenne 130, legfelső tűállással is megpróbálni a 18-as lánckeróval.
Légszűrőd milyen? Szivatóholtjáték van rendesen?
Nandor írta:Hiába minden!ambrusviktor írta:Állítsd be az órádat
A "bilikék" TS mind felett!
Hiába minden!ambrusviktor írta:Nandor írta:34-éves 19LE-s TS gyári méretű ÚJ fúvókák, 4.-ben 5200-as fordulaton oldaldobozokkal óra szerint 120km/h.
Ja és 100kg vagyok és nem szoktam legörnyedni a tankra.Állítsd be az órádat
Nandor írta:34-éves 19LE-s TS gyári méretű ÚJ fúvókák, 4.-ben 5200-as fordulaton oldaldobozokkal óra szerint 120km/h.
Ja és 100kg vagyok és nem szoktam legörnyedni a tankra.
Eddigiek alapján a BVF n2-5nél a 125ös a gyári fúvóka és a felülről a 3.-4. tűállás, de ez itt lényegtelen, most jönnek az újabb tapasztalatokcsdani írta:ambrusviktor írta:Nekem eddig a tapasztalat az új kipuffal...
- 125 főfúvóka tűállás fentről a 2.: 3.ban pörög 6000is, 4.ben kb4800, 5.ben 4500 (lehet hogy feljebb is menne, ez így nem egzakt, mert dombos kanyaros helyen próbáltam nem hosszú egyenes úton) 2000 fodulaton gyenge (5.ben 50) 2500-3000 fordulaton már teljesen használható városi körülmények közt, de nehezebben pörög fel mint egy rezó (talán mert nem rezó...). Gyertya (BP8HS) tökfehérre égve, némi barnás nyomocskával
- 125 főfúvóka egyel magasabb tűálás, tehát fentről a 3.: 3.pörög 6000ig, 4.ben 5000ig [90-95km/h] (talán tovább is, csak elkezdtem sajnálni) 5.ben 4600-4700kb. Kis fordulaton teljesen jó, szépen zakatol, nem rángat és nem is erőszakos. Itt egészen tetszett már. De a gyertya még mindig túl fehér, bár már barnásabb.
Holnap próbálom 4. tehát a legmagasabbra húzott tűállásban, ha a gyertya úgy is csúnya, akkor tovább lépek 130as fúvókára. Egyébként tényleg nem csodakipufogó, de nekem nagyon tetszik, hogy alul szépen dolgozik.
Egyenlőre ennyi... holnap folytatom.
Egyből 130-assal kezdd! Amúgy is az a gyári. Mindig dúsabbtól haladunk a szegényebb felé, ellenkező esetben könnyen nyikkanás lehet a végeredmény! Tű maradhat a legdúsabbnál 1-el szegényebben.
Én is sokat próbálkoztam a 300-as hengerrel: nekem az öngyulladás miatt kellett kísérletezgetni. A főfúvóka igen is beleszól már jó közepes, 4000-es fordulaton is. Végül gyári tűállás a gyári tűvel, 145-ös fúvóka lett a nyerő, 140-essel mégsokat csörgött 3mm-es gyuszival, 135-össel már alig ment (csatos karbi)
ambrusviktor írta:Nekem eddig a tapasztalat az új kipuffal...
- 125 főfúvóka tűállás fentről a 2.: 3.ban pörög 6000is, 4.ben kb4800, 5.ben 4500 (lehet hogy feljebb is menne, ez így nem egzakt, mert dombos kanyaros helyen próbáltam nem hosszú egyenes úton) 2000 fodulaton gyenge (5.ben 50) 2500-3000 fordulaton már teljesen használható városi körülmények közt, de nehezebben pörög fel mint egy rezó (talán mert nem rezó...). Gyertya (BP8HS) tökfehérre égve, némi barnás nyomocskával
- 125 főfúvóka egyel magasabb tűálás, tehát fentről a 3.: 3.pörög 6000ig, 4.ben 5000ig [90-95km/h] (talán tovább is, csak elkezdtem sajnálni) 5.ben 4600-4700kb. Kis fordulaton teljesen jó, szépen zakatol, nem rángat és nem is erőszakos. Itt egészen tetszett már. De a gyertya még mindig túl fehér, bár már barnásabb.
Holnap próbálom 4. tehát a legmagasabbra húzott tűállásban, ha a gyertya úgy is csúnya, akkor tovább lépek 130as fúvókára. Egyébként tényleg nem csodakipufogó, de nekem nagyon tetszik, hogy alul szépen dolgozik.
Egyenlőre ennyi... holnap folytatom.
Trabant elektronikus.KILL3R etz írta:zsaki!
Milyen gyújtásod van?
Akkor az már megértett egy égetésre.Mérd meg előtte és utána!El fogsz csodálkozni!Csak szórd ki előtte a salakot.Én anno kifurkáltam meg kiszedtem belőle dolgokat amit feleslegesnek találtam!De mostanra rájöttem hogy egy jó és tiszta eredeti gyári kipufogónál nem kell jobb!Úgy hogy először égettem,majd szétvágtam és visszacsináltam mindent majd összehegesztetem.Csodák nem történtek!De jó a hangja és szépen jár a motor.Fogyasztás is kedvezőbb lett valamivel.Csendben teszi a dolgát és kész.nagydivad írta:Igazad van, kiégetem akkor. Nagyon kíváncsi vagyok mennyivel lesz könnyebb.Ja és köszi a linket!
frissítés:
megkopogtattam egy vasrúddal és olyan hangja van, mintha a földet kocogtatnám.
Meg nem ártana az biztos,de te tudod.Én vissza csináltam minden átalakítást a kipufogón.Kaptam segítséget is amit tovább adok neked,Használd belátásod szerint!nagydivad írta:Kiégetném én, nem az a baj. Csak most feleslegesen nem akarom, mert így is megy 90-et, nem fullad, stb. De nekem akkor is túl nehéznek tűnik a kipu.daranyi68 írta: Akkor időszerű volna elővenni egy perzselőt majd a rakéta porszívóval levegőztetni míg izzik benne a koksz![]()
Kiégetném én, nem az a baj. Csak most feleslegesen nem akarom, mert így is megy 90-et, nem fullad, stb. De nekem akkor is túl nehéznek tűnik a kipu.daranyi68 írta:Akkor időszerű volna elővenni egy perzselőt majd a rakéta porszívóval levegőztetni míg izzik benne a koksznagydivad írta:Valaki meg tudná mondani, hogy egy gyári kipufogó (TS 125) súlya mennyi? Csak azért, mert szerintem az enyém van vagy 10 kiló.Lehet, hogy teljesen el van tömődve.
![]()
Akkor időszerű volna elővenni egy perzselőt majd a rakéta porszívóval levegőztetni míg izzik benne a koksznagydivad írta:Valaki meg tudná mondani, hogy egy gyári kipufogó (TS 125) súlya mennyi? Csak azért, mert szerintem az enyém van vagy 10 kiló.Lehet, hogy teljesen el van tömődve.
Ehhez a kipufogóhoz teljesen más beállítások kellenek, mint mondjuk egy utángyártotthoz.Atilla írta:Nekem sem volt jó elsőre, át kellett karburálni a gépet hozzá és azután elindult.
De már írtam, hogy senki ne várjon tőle csodát, nem jobb mint egy gyári dob!
A df vezetékre rákötsz egy kapcsolót oszt kapcsolgatod! Írj eredményeket!DrV írta:Viszont a kevesebb töltés kevésbé terheli a motort... Tényleg, nem lehetne valahogy menetközben a generátort lekapcsolni , kis időre (nyilván nem addig, hogy az aksi lemerüljön) pl előzéseknél vagy amikor egy kis plusz nem árt, mint vmi turbo gomb vagy hasonlóKILL3R etz írta:![]()
A tiétek villannyal megy? Az enyém benzinnel....
![]()
![]()
Egyébként 13.6V-nak kell lennie a töltésnek... "Szakember"....
Viszont a kevesebb töltés kevésbé terheli a motort... Tényleg, nem lehetne valahogy menetközben a generátort lekapcsolni , kis időre (nyilván nem addig, hogy az aksi lemerüljön) pl előzéseknél vagy amikor egy kis plusz nem árt, mint vmi turbo gomb vagy hasonlóKILL3R etz írta:![]()
A tiétek villannyal megy? Az enyém benzinnel....
![]()
![]()
Egyébként 13.6V-nak kell lennie a töltésnek... "Szakember"....
Nekem sem volt jó elsőre, át kellett karburálni a gépet hozzá és azután elindult.zsakfos írta: Így elsőre viszont nekem nem lett jobb a gép vele,sőt azt kell mondjam az utángyártott Etz dobbal amit a Mestertől kaptam tavaly jobban megy.
Amiért én akartam magamnak egy jó dobot,azon nem segitett.Magyarul az 5-ik fokozatban szerettem volna ha rendesen kipörög a gépem.
Hát ez nem jött össze.4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.
Az én gépemnek detto ugyanez volt a baja. Aztán rádobtam az én rezómat, ott nem kérdezősködött, hogy menjen-e, vagy sem, de 5000 fölé így sem ment. Most vagyok nagy generálban, esélyes, hogy nekem a szimmering és a karburátor kopottsága tett be. Sajnos többre senkivel sem sikerült jutni. Egy környéki szerelő állítja, ha jól emlékszem, hogy amikor megnöveled a töltést, tehát a rendszerben 12.xx V lesz, azzal nől a teljesítménye "sokat" (kipörög 130-140 közé). Nekem stabil 11.98V volt a rendszerben.zsakfos írta:Kipróbáltam az új kipufogómat a /1-en.
Nem sokat mentem vele,éppen csak 4-5 km-t.
A hangja olyan jó pattogós.Tetszik.
Így elsőre viszont nekem nem lett jobb a gép vele,sőt azt kell mondjam az utángyártott Etz dobbal amit a Mestertől kaptam tavaly jobban megy.
Amiért én akartam magamnak egy jó dobot,azon nem segitett.Magyarul az 5-ik fokozatban szerettem volna ha rendesen kipörög a gépem.
Hát ez nem jött össze.4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.Pedig amikor eléri ezt a fordulatot,akkor még a gáz kb a 3/4-nél van-Hiába húzom neki,a fordulat semmit nem változik.Próbáltam olyankor egy szivatót húzni neki,de semmi változás nem történik.A lentebbi fokozatokban jobban kipörög,de ott sem az igazi.
Gondolom karburálni is kéne ilyenkor,de fogalmam sincs mivel próbálkozzak.
A Mester amit adott Etz kipuffot tavaly,azzal jobban megy és ha nem is éri el a maximumát a fordulat 5-ben,de azért 4500 helyett 5500 a fordulat.
Szóval nekem így elsőre ez a tapasztalat.Ja meg még annyi hogy ennél a kipuffnál jobban füstölt hidegen mint a másikkal.Nem tudom ez jelent-e valamit.
Hiába no.Ez a karburálás ez nem az én világom.
Kicsit megfúrni belül a kipufogótzsakfos írta:Kipróbáltam az új kipufogómat a /1-en.
Nem sokat mentem vele,éppen csak 4-5 km-t.
A hangja olyan jó pattogós.Tetszik.
Így elsőre viszont nekem nem lett jobb a gép vele,sőt azt kell mondjam az utángyártott Etz dobbal amit a Mestertől kaptam tavaly jobban megy.
Amiért én akartam magamnak egy jó dobot,azon nem segitett.Magyarul az 5-ik fokozatban szerettem volna ha rendesen kipörög a gépem.
Hát ez nem jött össze.4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.Pedig amikor eléri ezt a fordulatot,akkor még a gáz kb a 3/4-nél van-Hiába húzom neki,a fordulat semmit nem változik.Próbáltam olyankor egy szivatót húzni neki,de semmi változás nem történik.A lentebbi fokozatokban jobban kipörög,de ott sem az igazi.
Gondolom karburálni is kéne ilyenkor,de fogalmam sincs mivel próbálkozzak.
A Mester amit adott Etz kipuffot tavaly,azzal jobban megy és ha nem is éri el a maximumát a fordulat 5-ben,de azért 4500 helyett 5500 a fordulat.
Szóval nekem így elsőre ez a tapasztalat.Ja meg még annyi hogy ennél a kipuffnál jobban füstölt hidegen mint a másikkal.Nem tudom ez jelent-e valamit.
Hiába no.Ez a karburálás ez nem az én világom.
Nem lehet, h hogy hosszú a végáttétel? Nekem ETZmen 19 helyett 18as lánckerék van fent és mint a mesében... 40km/h szembeszélben 105 felett mentem.zsakfos írta:....4500-nál megáll a fordulat,mintha odaszögezték volna.Pedig amikor eléri ezt a fordulatot,akkor még a gáz kb a 3/4-nél van-Hiába húzom neki,a fordulat semmit nem változik.Próbáltam olyankor egy szivatót húzni neki,de semmi változás nem történik.A lentebbi fokozatokban jobban kipörög,de ott sem az igazi....
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 8 vendég