Barkácsolás
Re: Barkácsolás
Tavaly mikor vizsgáztattam a motoromat,volt ott egy tag egy ETZ-vel indexek nélkül.Én is néztem,hogy lesz ebből vizsga de minden gond nélkül átment.Meg sem kérdezték,hogy hová lettek az indexek.Ja...és a NKH.-nál volt Miskolcon, nem valami sufni vizsgaállomáson.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Barkácsolás
Ha gyárilag volt rajta index akkor kell lennie rajta műszakin is.
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Barkácsolás
Moyos!
Régebben volt egy Mz-m amin nem volt irányjelző és műszakin nem szóltak érte ugyanis úgy szólt a fáma,hogy motorkerékpárra irányjelző nem kötelező,mivel van két karod is viszont ha rajta van akkor működnie kell!
Nem tudom,hogy változott e azóta,de egy telefon a műszaki állomásra és megmondják,vagy írj egy privit Gabsicnak ő ilyen helyen melózik.
Régebben volt egy Mz-m amin nem volt irányjelző és műszakin nem szóltak érte ugyanis úgy szólt a fáma,hogy motorkerékpárra irányjelző nem kötelező,mivel van két karod is viszont ha rajta van akkor működnie kell!
Nem tudom,hogy változott e azóta,de egy telefon a műszaki állomásra és megmondják,vagy írj egy privit Gabsicnak ő ilyen helyen melózik.
Re: Barkácsolás
moyos írta:Üdv Mindenkinek!
Műszakihoz lenne kérdésem:
Trophym van, ami ugye gyárilag kormányvég-indexes. Hála a jó égnek, 6V 18W -os szofita jár bele, amit eddig csak az anno tungsram - most már GE márkaboltban találtam. (Nem rossz pízt kérnek a küldeményekért)
Mi van akkor, ha megcsinálom a LED-es indexet? Ha úgy műxik mint a fesszabályzó, akkor örök élet meg egy nap... szal NKH hivatalos álláspont szerint beleköt. Vizsgán megjátszható, hogy index nélkül viszem? Avagy a LEDes változattal létezhet az, hogy átmegy?
Szia!
Szerintem átengedig ledesen is.De azért biztos bele fognak kötni hogy hova lettek az irányjelzők!A moped91 KFT viszont árul 6v 18w-os szofita égőt.Én megpróbálnám őket is.Végül is egy telefont megér.Vagy itt egy másik oldal ahol lehet böngészni.
http://raczmotors.mainpage.hu/webshop/w ... ist_num=10
Re: Barkácsolás
[quote="gabsic"]Még egy gondolat erejéig visszetérve a féklámpakapcsolókra:
Ez sz@r, ilyet ne vegyetek meg:
Ez sokkal megbízhatóbb:
[quote="m-tom"][quote="daranyi68"][quote="gabsic"]Lerajzoltam neked, ez a tuti örökéletű féklámpakapcsolók titka:
ÉS nem kell esztergálni, fékcsövet toldozni, nem szúrja senki szemét a kókányolás, stb
Rendben is volna a dolog ha volna választék!De nincs!Vagyis van,veszem vagy nem veszem Ellenben találtam a neten egy másik,masszívabnak tűnő kapcsolót!Ennek az ára is lényegesen borsosabb! Lehet hogy jobb is?
Ez sz@r, ilyet ne vegyetek meg:
Ez sokkal megbízhatóbb:
[quote="m-tom"][quote="daranyi68"][quote="gabsic"]Lerajzoltam neked, ez a tuti örökéletű féklámpakapcsolók titka:
ÉS nem kell esztergálni, fékcsövet toldozni, nem szúrja senki szemét a kókányolás, stb
Rendben is volna a dolog ha volna választék!De nincs!Vagyis van,veszem vagy nem veszem Ellenben találtam a neten egy másik,masszívabnak tűnő kapcsolót!Ennek az ára is lényegesen borsosabb! Lehet hogy jobb is?
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Barkácsolás
A dekninél forog,szóval akkor valószínű szakadás!Holnap meg is nézem!KösziKILL3R etz írta:Alul a dekninél nézted? Mert akkor sztem csak a spirál szakadt el...
Mert azért az Mz a király....!:)
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
Alul a dekninél nézted? Mert akkor sztem csak a spirál szakadt el...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek!Legutóbbi utam során bekrepált a fordulatszámmérő!Még nem volt időm szétszedni,de mi szokott lenni ilyenkor a gond?Megnéztem alul,a spirált meghajtja,szóval valószínű az óránál van gond!Akinek van tapasztalat,azt kérem segítsen,hol lehet a gond!
Előre is köszönöm!
Üdv:Máté
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek!Legutóbbi utam során bekrepált a fordulatszámmérő!Még nem volt időm szétszedni,de mi szokott lenni ilyenkor a gond?Megnéztem alul,a spirált meghajtja,szóval valószínű az óránál van gond!Akinek van tapasztalat,azt kérem segítsen,hol lehet a gond!
Előre is köszönöm!
Üdv:Máté
Mert azért az Mz a király....!:)
- moyos
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 342
- Csatlakozott: 2009.02.22. 13:18
- MZ-d típusa: ES 150/1 (kisTrophy)
- Tartózkodási hely: Martonvásár
Re: Barkácsolás
Üdv Mindenkinek!
Műszakihoz lenne kérdésem:
Trophym van, ami ugye gyárilag kormányvég-indexes. Hála a jó égnek, 6V 18W -os szofita jár bele, amit eddig csak az anno tungsram - most már GE márkaboltban találtam. (Nem rossz pízt kérnek a küldeményekért)
Mi van akkor, ha megcsinálom a LED-es indexet? Ha úgy műxik mint a fesszabályzó, akkor örök élet meg egy nap... szal NKH hivatalos álláspont szerint beleköt. Vizsgán megjátszható, hogy index nélkül viszem? Avagy a LEDes változattal létezhet az, hogy átmegy?
Műszakihoz lenne kérdésem:
Trophym van, ami ugye gyárilag kormányvég-indexes. Hála a jó égnek, 6V 18W -os szofita jár bele, amit eddig csak az anno tungsram - most már GE márkaboltban találtam. (Nem rossz pízt kérnek a küldeményekért)
Mi van akkor, ha megcsinálom a LED-es indexet? Ha úgy műxik mint a fesszabályzó, akkor örök élet meg egy nap... szal NKH hivatalos álláspont szerint beleköt. Vizsgán megjátszható, hogy index nélkül viszem? Avagy a LEDes változattal létezhet az, hogy átmegy?
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Barkácsolás
Nekem műszakin elől hátul mikrokapcsolós féklámpakapcsolóim voltak, természetesen házilag készített, a fickó látta, megjegyezte hogy a féklámpa nincs bekötve. Mondtam neki, hogy de bevan, csak másképp. Ellenőrizte, és ennyi volt. Elfogadták.
Szerintem aki látott már MZ-t annak úgyis szemet szúr, hogy más van, de ez szerintem egyáltalán nem jelent hátrányt sehol. (A hidraulikusra már nem merném ezt állítani...)
Szerintem aki látott már MZ-t annak úgyis szemet szúr, hogy más van, de ez szerintem egyáltalán nem jelent hátrányt sehol. (A hidraulikusra már nem merném ezt állítani...)
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Még egy gondolat erejéig visszetérve a féklámpakapcsolókra:
Ez sz@r, ilyet ne vegyetek meg:
Ez sokkal megbízhatóbb:
Ez sz@r, ilyet ne vegyetek meg:
Ez sokkal megbízhatóbb:
Ezért jó eséllyel tényleg nem szól senki, ha csak egy másik kapcsoló van normálisan odarakva, de a fékcsőbe betoldott házilag esztergált toldatba berakott hidraulikus kapcsoló az sokkal jobban szemet szúr szerintem.m-tom írta:daranyi68 írta: Az előző tulaj nekem egy normális mikrokapcsolót barkácsolt a fékkarhoz. Jelenleg egy szög feje nyomkodja a gombot, de teljesen megbízható gányolás, a vizsgán sem érdekelt senkit...
Később azért majd szerzek egy olyan mikrokapcsolót, ami betekerhető a kapcsoló eredeti helyére.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- m-tom
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
- MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
- Tartózkodási hely: Páty
Re: Barkácsolás
Az előző tulaj nekem egy normális mikrokapcsolót barkácsolt a fékkarhoz. Jelenleg egy szög feje nyomkodja a gombot, de teljesen megbízható gányolás, a vizsgán sem érdekelt senkit...daranyi68 írta:gabsic írta:Lerajzoltam neked, ez a tuti örökéletű féklámpakapcsolók titka:
ÉS nem kell esztergálni, fékcsövet toldozni, nem szúrja senki szemét a kókányolás, stb
Köszi a rajzot,megcsinálom!
Később azért majd szerzek egy olyan mikrokapcsolót, ami betekerhető a kapcsoló eredeti helyére.
Re: Barkácsolás
Nagyon jó a blogod gabsic!!Gratulálok hozzá!
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára daranyi68 2011.06.01. 14:54-kor.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Lerajzoltam neked, ez a tuti örökéletű féklámpakapcsolók titka:
ÉS nem kell esztergálni, fékcsövet toldozni, nem szúrja senki szemét a kókányolás, stb
ÉS nem kell esztergálni, fékcsövet toldozni, nem szúrja senki szemét a kókányolás, stb
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Barkácsolás
Matee86 írta:Szia!daranyi68 írta:Sziasztok!
Nekem folyamatosan tönkremegy az első féklámpa kapcsolóm!Ti nem küszködtök ezzel a problémával?Ha igen ti hogy szabadultatok meg tőle?Várom a segítségeteket,tanácsokat!
Az a baj,hogy talán ez az után gyártott alkatrész,ami a legszarabb,legalább is mindenki panaszkodik rá!Én is elhasználtam 2-3-at ,amíg meguntam.Egyszerűen nem lehet normálisat találni,vagy legalább is " tű a szénakazalban" esete. Viszont mivel fontos,ezért szükséges megoldást találni.Én lecseréltem a főfékhengert(más okok miatt is) és azóta semmi gondom vele.Van rá más megoldás is,volt aki kísérletezett is.Itt egy cikk,talán segít!
http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/70
Ez a cikk,vagy ehhez hasonló van itt is!Talán segít valami neked!
Üdv:Máté
Szia!
Köszi a cikket, érdekes és megfontolandó megoldás !Nekem tetszik!
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Barkácsolás
Szia!daranyi68 írta:Sziasztok!
Nekem folyamatosan tönkremegy az első féklámpa kapcsolóm!Ti nem küszködtök ezzel a problémával?Ha igen ti hogy szabadultatok meg tőle?Várom a segítségeteket,tanácsokat!
Az a baj,hogy talán ez az után gyártott alkatrész,ami a legszarabb,legalább is mindenki panaszkodik rá!Én is elhasználtam 2-3-at ,amíg meguntam.Egyszerűen nem lehet normálisat találni,vagy legalább is " tű a szénakazalban" esete. Viszont mivel fontos,ezért szükséges megoldást találni.Én lecseréltem a főfékhengert(más okok miatt is) és azóta semmi gondom vele.Van rá más megoldás is,volt aki kísérletezett is.Itt egy cikk,talán segít!
http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/70
Ez a cikk,vagy ehhez hasonló van itt is!Talán segít valami neked!
Üdv:Máté
Mert azért az Mz a király....!:)
Re: Barkácsolás
Nekem azért ment mindig tönkre, mert a főfékhengernél picit szivárgott a fékfolyadék és az megette. Mióta meg van csinálva, semmi probléma vele. Nézd meg, hogy a karnál ahol a kapcsoló van nincs e fékfolyadék. Ha igen akkor karmantyú (szimering csere).[/quote]
Szia!
Köszönöm neked a válaszodat!Pontatlanul fogalmaztam!Nem szivárog,csak egyszerűen nagyon sz...r kapcsolókat fogok ki.Most nem igazán tudom merre léphetek tovább hogy legyen valami kapcsoló ami működik is de ne valami otromba tákolmány.Voltam boltokban körülnézni de nem igazán jártam sikerrel!
Szia!
Köszönöm neked a válaszodat!Pontatlanul fogalmaztam!Nem szivárog,csak egyszerűen nagyon sz...r kapcsolókat fogok ki.Most nem igazán tudom merre léphetek tovább hogy legyen valami kapcsoló ami működik is de ne valami otromba tákolmány.Voltam boltokban körülnézni de nem igazán jártam sikerrel!
Re: Barkácsolás
gabsic írta:Nekem 1 hónap alatt 2 kapcsoló érintkezői égtek össze. Utána beraktam egy relét a féklámpához, így 1 éve nincs gondom a féklámpakapcsolóvaldaranyi68 írta:Sziasztok!
Nekem folyamatosan tönkremegy az első féklámpa kapcsolóm!Ti nem küszködtök ezzel a problémával?Ha igen ti hogy szabadultatok meg tőle?Várom a segítségeteket,tanácsokat!
(1.5 Amper helyett kb 0.05 Amper megy át rajta)
Szia!
Köszönöm a tanácsodat!Pontatlan voltam!Nekem konkrétan az a baj hogy egyszerűen vagy nem működik mikor felrakom vagy rövid időn belül széthullik!
Erről a kapcsolóról van szó konkrétan.kellemetlen a dolog mert vizsgán nélküle nem akarnak átengedni,a rendőr csak azért nem büntetett meg mert volt nálam tartalék.Bár az sem volt jó pedig zsír ujj volt.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Nekem 1 hónap alatt 2 kapcsoló érintkezői égtek össze. Utána beraktam egy relét a féklámpához, így 1 éve nincs gondom a féklámpakapcsolóvaldaranyi68 írta:Sziasztok!
Nekem folyamatosan tönkremegy az első féklámpa kapcsolóm!Ti nem küszködtök ezzel a problémával?Ha igen ti hogy szabadultatok meg tőle?Várom a segítségeteket,tanácsokat!
(1.5 Amper helyett kb 0.05 Amper megy át rajta)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Barkácsolás
Nekem azért ment mindig tönkre, mert a főfékhengernél picit szivárgott a fékfolyadék és az megette. Mióta meg van csinálva, semmi probléma vele. Nézd meg, hogy a karnál ahol a kapcsoló van nincs e fékfolyadék. Ha igen akkor karmantyú (szimering csere).daranyi68 írta:Sziasztok!
Nekem folyamatosan tönkremegy az első féklámpa kapcsolóm!Ti nem küszködtök ezzel a problémával?Ha igen ti hogy szabadultatok meg tőle?Várom a segítségeteket,tanácsokat!
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
Nekem folyamatosan tönkremegy az első féklámpa kapcsolóm!Ti nem küszködtök ezzel a problémával?Ha igen ti hogy szabadultatok meg tőle?Várom a segítségeteket,tanácsokat!
Nekem folyamatosan tönkremegy az első féklámpa kapcsolóm!Ti nem küszködtök ezzel a problémával?Ha igen ti hogy szabadultatok meg tőle?Várom a segítségeteket,tanácsokat!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
1. megoldás egy esés után érdekes színben (tűzpiros) tünteti (f)el a motort....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Benzinszint mérő?
1.: benzincsap alá T elosztó, a tank előtt felhozott átlátszó benzincsővel, aminek a felső végét visszavezeted a tankba, esetleg egy levegőző dugóval bedugod.
2.: trabi mérőpálca
3.: szemmérték
1.: benzincsap alá T elosztó, a tank előtt felhozott átlátszó benzincsővel, aminek a felső végét visszavezeted a tankba, esetleg egy levegőző dugóval bedugod.
2.: trabi mérőpálca
3.: szemmérték
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Barkácsolás
"xxgabikaxx"Sziasztok!
Üzemanyagszint visszajelző buheráláson gondolkodok.Kb. egy hete került a kezem közé ez az aranyos kis szerkezet:
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/1.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/2.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/3.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/4.JPG
Ezt egy régi STAR márkájú teherautóból bányásztam ki (aki nem ismerné: http://img.truck.pl/foto/g/8d/8dcbaeccd9/d2/1142_2.jpg)
Igaz ez gázolajban volt ami tudtommal kevésbé gyúlékony mint a benzin,de ez a szintjelző volt a 120-as Skodákba szerelve...benzinre...mivel az az érzékelő ahogy a képeken is látszik teljesen le van burkolva egy szürke műanyaggal szóval szerintem nem kapna szikrát a tankomban lévő "fekete arany"
Arra gondoltam,hogy miképpen lehetne ezt belevarázsolni a kis ETZ 125-öm tankjába.Egyik elképzelésem,hogy van az a fehér kör alakú műanyag ami az érzékelőt tartja.Annak az egyik felét levágni és bele lehetne dugni a tank nyílásába,a másik fél meg a benzinbeöntésre szolgálna amihez speckó tölcsért alakítanék ki.Az össze-vissza kandikáló sarukat meg vezetékeket meg be lehetne borítani akár milyen gumis vagy műanyagos megoldással és szépen el lehetne vezetni a műszerfalhoz.
Ha esetleg valakinek jobb vagy másfajta ötlete van ehhez, az legyen szíves megosztani velem.Az ötleteket szívesen várom,akár mekkora állatság is legyen az
Üzemanyagszint visszajelző buheráláson gondolkodok.Kb. egy hete került a kezem közé ez az aranyos kis szerkezet:
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/1.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/2.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/3.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/4.JPG
Ezt egy régi STAR márkájú teherautóból bányásztam ki (aki nem ismerné: http://img.truck.pl/foto/g/8d/8dcbaeccd9/d2/1142_2.jpg)
Igaz ez gázolajban volt ami tudtommal kevésbé gyúlékony mint a benzin,de ez a szintjelző volt a 120-as Skodákba szerelve...benzinre...mivel az az érzékelő ahogy a képeken is látszik teljesen le van burkolva egy szürke műanyaggal szóval szerintem nem kapna szikrát a tankomban lévő "fekete arany"
Arra gondoltam,hogy miképpen lehetne ezt belevarázsolni a kis ETZ 125-öm tankjába.Egyik elképzelésem,hogy van az a fehér kör alakú műanyag ami az érzékelőt tartja.Annak az egyik felét levágni és bele lehetne dugni a tank nyílásába,a másik fél meg a benzinbeöntésre szolgálna amihez speckó tölcsért alakítanék ki.Az össze-vissza kandikáló sarukat meg vezetékeket meg be lehetne borítani akár milyen gumis vagy műanyagos megoldással és szépen el lehetne vezetni a műszerfalhoz.
Ha esetleg valakinek jobb vagy másfajta ötlete van ehhez, az legyen szíves megosztani velem.Az ötleteket szívesen várom,akár mekkora állatság is legyen az
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Barkácsolás
KILL3R etz írta:Az nem működő dolog.... Mivel amikor nyit a tűszelep akkor is mást mutat, meg az előbb említett dolgok...
Én bele szoktam nézni...Szerintem egész jó megoldás...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
Az nem működő dolog.... Mivel amikor nyit a tűszelep akkor is mást mutat, meg az előbb említett dolgok...
Én bele szoktam nézni...Szerintem egész jó megoldás...
Én bele szoktam nézni...Szerintem egész jó megoldás...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Barkácsolás
Igen azt már olvastam én is,de azt is olvastam hogy az nem a legjobb mert nyomás alapján megy a dolog és nem mutat pontos értéket,meg a légköri nyomás is bezavar neki.Azért gondoltam ilyen régi mechanikusra.ambrusviktor írta:
A letöltéseknél azt hiszem, vagy valahol az mzclubhungary oldalán van egy cikk, amiben Szabolcs arról ír, hogy kell elkészíteni a benzinszintmérőt MZ hez.
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Barkácsolás
A letöltéseknél azt hiszem, vagy valahol az mzclubhungary oldalán van egy cikk, amiben Szabolcs arról ír, hogy kell elkészíteni a benzinszintmérőt MZ hez.xxgabikaxx írta:Sziasztok!
Üzemanyagszint visszajelző buheráláson gondolkodok.Kb. egy hete került a kezem közé ez az aranyos kis szerkezet:
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/1.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/2.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/3.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/4.JPG
Ezt egy régi STAR márkájú teherautóból bányásztam ki (aki nem ismerné: http://img.truck.pl/foto/g/8d/8dcbaeccd9/d2/1142_2.jpg)
Igaz ez gázolajban volt ami tudtommal kevésbé gyúlékony mint a benzin,de mivel az az érzékelő ahogy a képeken is látszik teljesen le van burkolva egy szürke műanyaggal szóval szerintem nem kapna szikrát a tankomban lévő "fekete arany"
Arra gondoltam,hogy miképpen lehetne ezt belevarázsolni a kis ETZ 125-öm tankjába.Egyik elképzelésem,hogy van az a fehér kör alakú műanyag ami az érzékelőt tartja.Annak az egyik felét levágni és bele lehetne dugni a tank nyílásába,a másik fél meg a benzinbeöntésre szolgálna amihez speckó tölcsért alakítanék ki.Az össze-vissza kandikáló sarukat meg vezetékeket meg be lehetne borítani akár milyen gumis vagy műanyagos megoldással és szépen el lehetne vezetni a műszerfalhoz.
Ha esetleg valakinek jobb vagy másfajta ötlete van ehhez, az legyen szíves megosztani velem.Az ötleteket szívesen várom,akár mekkora állatság is legyen az
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
Üzemanyagszint visszajelző buheráláson gondolkodok.Kb. egy hete került a kezem közé ez az aranyos kis szerkezet:
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/1.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/2.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/3.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/4.JPG
Ezt egy régi STAR márkájú teherautóból bányásztam ki (aki nem ismerné: http://img.truck.pl/foto/g/8d/8dcbaeccd9/d2/1142_2.jpg)
Igaz ez gázolajban volt ami tudtommal kevésbé gyúlékony mint a benzin,de mivel az az érzékelő ahogy a képeken is látszik teljesen le van burkolva egy szürke műanyaggal szóval szerintem nem kapna szikrát a tankomban lévő "fekete arany"
Arra gondoltam,hogy miképpen lehetne ezt belevarázsolni a kis ETZ 125-öm tankjába.Egyik elképzelésem,hogy van az a fehér kör alakú műanyag ami az érzékelőt tartja.Annak az egyik felét levágni és bele lehetne dugni a tank nyílásába,a másik fél meg a benzinbeöntésre szolgálna amihez speckó tölcsért alakítanék ki.Az össze-vissza kandikáló sarukat meg vezetékeket meg be lehetne borítani akár milyen gumis vagy műanyagos megoldással és szépen el lehetne vezetni a műszerfalhoz.
Ha esetleg valakinek jobb vagy másfajta ötlete van ehhez, az legyen szíves megosztani velem.Az ötleteket szívesen várom,akár mekkora állatság is legyen az
Üzemanyagszint visszajelző buheráláson gondolkodok.Kb. egy hete került a kezem közé ez az aranyos kis szerkezet:
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/1.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/2.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/3.JPG
http://uo-team.atw.hu/zod/uzemanyagjelzo/4.JPG
Ezt egy régi STAR márkájú teherautóból bányásztam ki (aki nem ismerné: http://img.truck.pl/foto/g/8d/8dcbaeccd9/d2/1142_2.jpg)
Igaz ez gázolajban volt ami tudtommal kevésbé gyúlékony mint a benzin,de mivel az az érzékelő ahogy a képeken is látszik teljesen le van burkolva egy szürke műanyaggal szóval szerintem nem kapna szikrát a tankomban lévő "fekete arany"
Arra gondoltam,hogy miképpen lehetne ezt belevarázsolni a kis ETZ 125-öm tankjába.Egyik elképzelésem,hogy van az a fehér kör alakú műanyag ami az érzékelőt tartja.Annak az egyik felét levágni és bele lehetne dugni a tank nyílásába,a másik fél meg a benzinbeöntésre szolgálna amihez speckó tölcsért alakítanék ki.Az össze-vissza kandikáló sarukat meg vezetékeket meg be lehetne borítani akár milyen gumis vagy műanyagos megoldással és szépen el lehetne vezetni a műszerfalhoz.
Ha esetleg valakinek jobb vagy másfajta ötlete van ehhez, az legyen szíves megosztani velem.Az ötleteket szívesen várom,akár mekkora állatság is legyen az
Szemem fénye => http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Barkácsolás
Hmm... kár hogy nincs a fórumon LIKE gomb, illene idepetrvs írta:...és elkészült! Elem táplálja, tépőzár rögzíti, a műszerekkel együtt "háttér-világít"petrvs írta:"Ha belegondolsz a karodon sincs sokkal kisebb igénybevétel, sőt..."
Van benne valami ...szóval erre nem érzékeny, OK.
"Esetleg tépőzáras megoldás."
Ez lesz az!
Azon tűnődtem még, tudjátok, hogy jó lenne háttérvilágítás is, hogy igazán a műszerfal részének hasson az óra...a legkézenfekvőbb egy Lada-óra lenne, de az meg nem vízálló, mert beltérre tervezték
Köszönöm az észrevételeiiteket meg a tapasztalataitokat, sokat segítettetek!
Köszönet a segítőknek!
Képek:
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
Cool!
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- petrvs
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 160
- Csatlakozott: 2010.12.06. 23:29
- MZ-d típusa: DL 650 V-Strom
- Tartózkodási hely: Monor
Re: Barkácsolás
...és elkészült! Elem táplálja, tépőzár rögzíti, a műszerekkel együtt "háttér-világít"petrvs írta:"Ha belegondolsz a karodon sincs sokkal kisebb igénybevétel, sőt..."
Van benne valami ...szóval erre nem érzékeny, OK.
"Esetleg tépőzáras megoldás."
Ez lesz az!
Azon tűnődtem még, tudjátok, hogy jó lenne háttérvilágítás is, hogy igazán a műszerfal részének hasson az óra...a legkézenfekvőbb egy Lada-óra lenne, de az meg nem vízálló, mert beltérre tervezték
Köszönöm az észrevételeiiteket meg a tapasztalataitokat, sokat segítettetek!
Köszönet a segítőknek!
Képek:
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Telegabel Zentralkastenrahmen 251 - ez Motor!
- petrvs
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 160
- Csatlakozott: 2010.12.06. 23:29
- MZ-d típusa: DL 650 V-Strom
- Tartózkodási hely: Monor
Re: Barkácsolás
jecsy írta:Sziasztok!
Tudtok nekem abban segíteni, hogy mi a neve annak a műanyag festéknek amit a tank belsejére lehet tenni?
Esetleg, hogy hol lehet kapni ilyet?
Szia,
esetleg ez:
http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/index.php?cPath=32
remélem, tudtam segíteni
Üdv: p
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Telegabel Zentralkastenrahmen 251 - ez Motor!
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Barkácsolás
A motorra korábban barkácsoltam egy GPS-t most el kellett vinnem garanciális szervizbe a gépet.
Ott megnézték, mondták, hogy semmi akadálya a garanciának, és kiadtak egy lapot, amin ott volt az is, hogy nem történt vele "szoftverművelet". Erre mondtam, hogy de bizony történt, hiszen szoftver nélküli készüléket vettem, erre kérdezték hogy milyen szoftver, mondom természetesen feltört. A fickó azt mondta, hogy rendben, nekik ehhez nyilván semmi közük, mert e nélkül vettem a gépet, és a szervizben ahová továbbküldik, ott úgyis látni fogják.
Azt mondta, hogy bár még nem volt rá precedens, de természetesen nem garantálhatják hogy a szerviz nem jelez-e a szoftverrendőrségnek, hogy így is le akarom-e adni. Mondom, persze igen..majd kiderül mi lesz, csak nem érdekli őket...
No szóval most itt állok, a tanulság mindenkinek: mielőtt elviszitek a gépet, töröljétek a lopott szoftvert (nekem ez eszembe nem jutott volna).
Ott megnézték, mondták, hogy semmi akadálya a garanciának, és kiadtak egy lapot, amin ott volt az is, hogy nem történt vele "szoftverművelet". Erre mondtam, hogy de bizony történt, hiszen szoftver nélküli készüléket vettem, erre kérdezték hogy milyen szoftver, mondom természetesen feltört. A fickó azt mondta, hogy rendben, nekik ehhez nyilván semmi közük, mert e nélkül vettem a gépet, és a szervizben ahová továbbküldik, ott úgyis látni fogják.
Azt mondta, hogy bár még nem volt rá precedens, de természetesen nem garantálhatják hogy a szerviz nem jelez-e a szoftverrendőrségnek, hogy így is le akarom-e adni. Mondom, persze igen..majd kiderül mi lesz, csak nem érdekli őket...
No szóval most itt állok, a tanulság mindenkinek: mielőtt elviszitek a gépet, töröljétek a lopott szoftvert (nekem ez eszembe nem jutott volna).
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Barkácsolás
Ez csak egy reklám, hogy megvegyék az újságot.
Nekem azt tanították, hogy a xenon miatt el kell venni a forgalmit, és el is veszem.
"Még egy lényeges érv a xenon ellen: mivel az utólagos xenon nem engedélyezett, frontális baleset esetén megvizsgálhatják, vajon
játszott-e szerepet az ütközésben a nem szabályos izzó. Így akár a biztosítási fedezettől is el lehet búcsúzni."
Nekem azt tanították, hogy a xenon miatt el kell venni a forgalmit, és el is veszem.
"Még egy lényeges érv a xenon ellen: mivel az utólagos xenon nem engedélyezett, frontális baleset esetén megvizsgálhatják, vajon
játszott-e szerepet az ütközésben a nem szabályos izzó. Így akár a biztosítási fedezettől is el lehet búcsúzni."
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára matt1989 2011.05.20. 13:58-kor.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Azt hiszem ide illik leginkább: XENON szabályossága
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
Tudtok nekem abban segíteni, hogy mi a neve annak a műanyag festéknek amit a tank belsejére lehet tenni?
Esetleg, hogy hol lehet kapni ilyet?
Tudtok nekem abban segíteni, hogy mi a neve annak a műanyag festéknek amit a tank belsejére lehet tenni?
Esetleg, hogy hol lehet kapni ilyet?
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Csere.DrV írta:Leragadva nincs, mert nagy sebességnél felugrik 140re... nyílván csak a lendülettől addig.MrDok írta: Ha csak leragadt a mutatója érdemes szétszedni, ha nem, akkor csere. Mikor mész mozog a mutató a rezgéstől, vagy odacövekelt a pöcökhöz?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Barkácsolás
Leragadva nincs, mert nagy sebességnél felugrik 140re... nyílván csak a lendülettől addig.MrDok írta:Ha csak leragadt a mutatója érdemes szétszedni, ha nem, akkor csere. Mikor mész mozog a mutató a rezgéstől, vagy odacövekelt a pöcökhöz?DrV írta:Motorkám km órája nem mutatja a pillanatnyi sebességet, de számolja a kmeket szorgosan :S Egy Ts óráról van szó. Érdemes szétszedni és megcsinálni ha meglehet vagy inkább börzén egy etz óra, ha már etzm van... az órába 40e km van.
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
Re: Barkácsolás
Megkaptam! Köszönöm szépen! Be is szereltem, helyére került az utolsó elem is. Köszönöm mégegyszer!zsakfos írta:Füreden sem jársz valamikor?Hajóval átküldeném.Vagy ird meg a cimedet privátban azt elküldöm levélben.Hujber írta:Sajnos nem, de örülök, hogy vannak még nem haszonleső önzetlen emberek!
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Ha csak leragadt a mutatója érdemes szétszedni, ha nem, akkor csere. Mikor mész mozog a mutató a rezgéstől, vagy odacövekelt a pöcökhöz?DrV írta:Motorkám km órája nem mutatja a pillanatnyi sebességet, de számolja a kmeket szorgosan :S Egy Ts óráról van szó. Érdemes szétszedni és megcsinálni ha meglehet vagy inkább börzén egy etz óra, ha már etzm van... az órába 40e km van.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Barkácsolás
Motorkám km órája nem mutatja a pillanatnyi sebességet, de számolja a kmeket szorgosan :S Egy Ts óráról van szó. Érdemes szétszedni és megcsinálni ha meglehet vagy inkább börzén egy etz óra, ha már etzm van... az órába 40e km van.
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Füreden sem jársz valamikor?Hajóval átküldeném.Vagy ird meg a cimedet privátban azt elküldöm levélben.Hujber írta:Sajnos nem, de örülök, hogy vannak még nem haszonleső önzetlen emberek!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Barkácsolás
Sajnos nem, de örülök, hogy vannak még nem haszonleső önzetlen emberek!
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Nem jársz Siófok felé?Hujber írta:Sziasztok! Gondom támadt egy fordulatszámmérő mutatóval. El van törve, és ki szeretném cserélni. Van erre valami kész megoldás? Én (ha más nincs) tollbetétre gondoltam, hogy abból lehetne csinálni egyet.
Ha igen,akkor adok egyet ingyen és bérmentve.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Barkácsolás
Sziasztok! Gondom támadt egy fordulatszámmérő mutatóval. El van törve, és ki szeretném cserélni. Van erre valami kész megoldás? Én (ha más nincs) tollbetétre gondoltam, hogy abból lehetne csinálni egyet.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- petrvs
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 160
- Csatlakozott: 2010.12.06. 23:29
- MZ-d típusa: DL 650 V-Strom
- Tartózkodási hely: Monor
Re: Barkácsolás
"Ha belegondolsz a karodon sincs sokkal kisebb igénybevétel, sőt..."
Van benne valami ...szóval erre nem érzékeny, OK.
"Esetleg tépőzáras megoldás."
Ez lesz az!
"Jön arra egy réti néger és megtetszik neki?"
Tényleg okosabb a tépőzár, mert ha nem tudja levenni, viszi motorostul
Azon tűnődtem még, tudjátok, hogy jó lenne háttérvilágítás is, hogy igazán a műszerfal részének hasson az óra...a legkézenfekvőbb egy Lada-óra lenne, de az meg nem vízálló, mert beltérre tervezték
Köszönöm az észrevételeiiteket meg a tapasztalataitokat, sokat segítettetek!
Van benne valami ...szóval erre nem érzékeny, OK.
"Esetleg tépőzáras megoldás."
Ez lesz az!
"Jön arra egy réti néger és megtetszik neki?"
Tényleg okosabb a tépőzár, mert ha nem tudja levenni, viszi motorostul
Azon tűnődtem még, tudjátok, hogy jó lenne háttérvilágítás is, hogy igazán a műszerfal részének hasson az óra...a legkézenfekvőbb egy Lada-óra lenne, de az meg nem vízálló, mert beltérre tervezték
Köszönöm az észrevételeiiteket meg a tapasztalataitokat, sokat segítettetek!
Motorradwerke Zschopau Einzylinder Telegabel Zentralkastenrahmen 251 - ez Motor!
- MZCs
- bajnok
- Hozzászólások: 811
- Csatlakozott: 2009.10.04. 11:04
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Budapest - Füzesgyarmat
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Esetleg tépőzáras megoldás. Így mozgatható is.
Stabilan rögzül, menetszél se viszi le.
(Mert pl ott hagyod valahol a motorodat rajta a Casio óra. Jön arra egy réti néger és megtetszik neki?)
Stabilan rögzül, menetszél se viszi le.
(Mert pl ott hagyod valahol a motorodat rajta a Casio óra. Jön arra egy réti néger és megtetszik neki?)
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Barkácsolás
Vagy az FBS...KILL3R etz írta:petrvs!
A kicsin már 3 éve fent van, elemcsere nem kellett.
Ha belegondolsz a karodon sincs sokkal kisebb igénybevétel, sőt...
Elemcseréhez meg fogod azt leszeded. Ezért jó a kétkomponensű... Nem olyan rideg a kötés.
Ma elhagytam a bal tükörlapomat...simán leeset a keret"gumi"val együtt...
Megpucoltam(mert nem tört el) és FBS-el felragasztottam a helyére...
Még a keretet is vissza raktam...A jobbossal is megcsináltam...
Sufni tuning...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
petrvs!
A kicsin már 3 éve fent van, elemcsere nem kellett.
Ha belegondolsz a karodon sincs sokkal kisebb igénybevétel, sőt...
Elemcseréhez meg fogod azt leszeded. Ezért jó a kétkomponensű... Nem olyan rideg a kötés.
A kicsin már 3 éve fent van, elemcsere nem kellett.
Ha belegondolsz a karodon sincs sokkal kisebb igénybevétel, sőt...
Elemcseréhez meg fogod azt leszeded. Ezért jó a kétkomponensű... Nem olyan rideg a kötés.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég