Blokk
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
De a lyuk azért van, de ha eltömődik alakulhatnak ki ilyen tünetek.
A trafó meg ha forró, az rossz. Hogy van bekötve? van rajta egy 1 és egy 15. melyiken milyen színű a drót?
A trafó meg ha forró, az rossz. Hogy van bekötve? van rajta egy 1 és egy 15. melyiken milyen színű a drót?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- gezaf
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2010.01.31. 19:28
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Pilis-Budapest
Re: Blokk
Köszi!
1.A trafónak milyen a normális hőmérséklete?
2.A lyuk nem azért van, hogy áteressze a levegőt? Letakarjam?
1.A trafónak milyen a normális hőmérséklete?
2.A lyuk nem azért van, hogy áteressze a levegőt? Letakarjam?
Alfa írta:Gyújtótrafó túlmelegedése?gezaf írta:Sziasztok!
Van valami ötletetek arra vonatkozóan, hogy mi lehet a baj, ha a motorom menet közben meggondolja megát, erőtlenné válik és csak úgy leáll többször is. Leállás után mindig várnom és próbálkonom kell, mikor indul újtra. Már cseréltem többször gyertyát, a főtengely szimering is cserélve volt(elvileg nem szív fals levegőt) Van valami ötletetek ezen kívül? Elég ciki, amikor a nagyobb városokban a forgalomban a belső sávból mindig ki kell húzódnom. Előre is köszönöm!
Tanksapkán a kis lyuk átereszti a levegőt?
Első körben kb ennyi
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Gyújtótrafó túlmelegedése?gezaf írta:Sziasztok!
Van valami ötletetek arra vonatkozóan, hogy mi lehet a baj, ha a motorom menet közben meggondolja megát, erőtlenné válik és csak úgy leáll többször is. Leállás után mindig várnom és próbálkonom kell, mikor indul újtra. Már cseréltem többször gyertyát, a főtengely szimering is cserélve volt(elvileg nem szív fals levegőt) Van valami ötletetek ezen kívül? Elég ciki, amikor a nagyobb városokban a forgalomban a belső sávból mindig ki kell húzódnom. Előre is köszönöm!
Tanksapkán a kis lyuk átereszti a levegőt?
Első körben kb ennyi

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- gezaf
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2010.01.31. 19:28
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Pilis-Budapest
Re: Blokk
Sziasztok!
Van valami ötletetek arra vonatkozóan, hogy mi lehet a baj, ha a motorom menet közben meggondolja megát, erőtlenné válik és csak úgy leáll többször is. Leállás után mindig várnom és próbálkonom kell, mikor indul újtra. Már cseréltem többször gyertyát, a főtengely szimering is cserélve volt(elvileg nem szív fals levegőt) Van valami ötletetek ezen kívül? Elég ciki, amikor a nagyobb városokban a forgalomban a belső sávból mindig ki kell húzódnom. Előre is köszönöm!
Van valami ötletetek arra vonatkozóan, hogy mi lehet a baj, ha a motorom menet közben meggondolja megát, erőtlenné válik és csak úgy leáll többször is. Leállás után mindig várnom és próbálkonom kell, mikor indul újtra. Már cseréltem többször gyertyát, a főtengely szimering is cserélve volt(elvileg nem szív fals levegőt) Van valami ötletetek ezen kívül? Elég ciki, amikor a nagyobb városokban a forgalomban a belső sávból mindig ki kell húzódnom. Előre is köszönöm!
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Blokk
Szia!bela700 írta:Ugyan azt a golyót raktad vissza ami benne volt,vagy másikat?Ha másikat tettél arra ügyelj,hogy a golyó átmérője max.akkora lehet,hogy beleférjen a csavar furatába amibe a rugó van.Mert ha nagyobb akkor beszorítja a váltódobot és nem tudsz váltani semerre.Ha a golyó ugyanaz akkor esetleg a tömítő alátét nem-e maradt ki a csavar feje alól,vagy nem tettél-e vékonyabb alátétet,mer a csavar is megszoríthatja a váltódobot ha beljebb megy a kelleténél.Matee86 írta:Sziasztok!
Visszatettem a kis golyót,aláfeküdtem és megkerestem a kis helyet,ahova beleillett.... Visszacsavar...huh de jó,megvan az üres...... Igen ám,de most meg nem tudom sebességbe tenniSajnos nem volt időm tovább próbálkozni,majd holnap!MI lehet még a baj?Mielőtt olajcsere volt,nem volt gond a váltóval...
Segítséget előre is köszi!
Üdv:Máté![]()
A golyó ugyan az,viszont lehet akkor az alátéttel lesz gond.Bár az is a gyári(14x20),de ahogy néztem,rá van már gyógyulva a csavarra(ráhajlott).Holnap lecserélem,és megnézem úgy!Köszönöm a segítséget!

Mert azért az Mz a király....!:)
Re: Blokk
Ugyan azt a golyót raktad vissza ami benne volt,vagy másikat?Ha másikat tettél arra ügyelj,hogy a golyó átmérője max.akkora lehet,hogy beleférjen a csavar furatába amibe a rugó van.Mert ha nagyobb akkor beszorítja a váltódobot és nem tudsz váltani semerre.Ha a golyó ugyanaz akkor esetleg a tömítő alátét nem-e maradt ki a csavar feje alól,vagy nem tettél-e vékonyabb alátétet,mer a csavar is megszoríthatja a váltódobot ha beljebb megy a kelleténél.Matee86 írta:Sziasztok!
Visszatettem a kis golyót,aláfeküdtem és megkerestem a kis helyet,ahova beleillett.... Visszacsavar...huh de jó,megvan az üres...... Igen ám,de most meg nem tudom sebességbe tenniSajnos nem volt időm tovább próbálkozni,majd holnap!MI lehet még a baj?Mielőtt olajcsere volt,nem volt gond a váltóval...
Segítséget előre is köszi!
Üdv:Máté


- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Blokk
Sziasztok!
Visszatettem a kis golyót,aláfeküdtem és megkerestem a kis helyet,ahova beleillett.... Visszacsavar...huh de jó,megvan az üres...... Igen ám,de most meg nem tudom sebességbe tenni
Sajnos nem volt időm tovább próbálkozni,majd holnap!MI lehet még a baj?Mielőtt olajcsere volt,nem volt gond a váltóval...
Segítséget előre is köszi!
Üdv:Máté
Visszatettem a kis golyót,aláfeküdtem és megkerestem a kis helyet,ahova beleillett.... Visszacsavar...huh de jó,megvan az üres...... Igen ám,de most meg nem tudom sebességbe tenni

Segítséget előre is köszi!
Üdv:Máté
Mert azért az Mz a király....!:)
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2011.05.13. 23:47
- MZ-d típusa: ts 125
Re: Blokk
Üdv!
Van szikra és anyagot is kap és a hengerfejet se hallom ereszteni.
Van szikra és anyagot is kap és a hengerfejet se hallom ereszteni.
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Blokk
Kérdéses a szimeringek állapota...Meg hogy mennyit állt a gép azelőtt hogy megvette..Seri19 írta:Gondolom a szikrát meg a naftát már ellenőrízted ha nincs több ötleted.
De ugyebár a hiba keresést a végén kezdjük hogy betudjuk határolni a hiba helyét...
Még van ötletem más irányba is...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Blokk
Kezdésnek gyere az elektronika topicba...brogyanecz96 írta:Üdv!
Nemrég vettem ts 125-öt de nem indul nem tudom mi lehet a baja nekem már nincs több ötletem.Bármilyen ötletet szívesen várok. Előre is köszönök minden segítséget.
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2011.05.13. 23:47
- MZ-d típusa: ts 125
Re: Blokk
Üdv!
Nemrég vettem ts 125-öt de nem indul nem tudom mi lehet a baja nekem már nincs több ötletem.Bármilyen ötletet szívesen várok. Előre is köszönök minden segítséget.
Nemrég vettem ts 125-öt de nem indul nem tudom mi lehet a baja nekem már nincs több ötletem.Bármilyen ötletet szívesen várok. Előre is köszönök minden segítséget.
Re: Blokk
Egy kis gépzsírral ráragasztod a rugó tetejére, ami természetesen benne van a csavarban,és mehet is be a helyére.Így nem kell fejre állítani.Matee86 írta:Köszönöm a segítségeteket!
Közben kikérdeztem fatert,és kiderült,hogy a kis golyót elfelejtette visszarakni a rugó tetejére...Így persze hogy nem jó... Na remélem ez lesz a hiba oka,majd holnap reggel megnézem!Mégegyszer köszönöm a segítséget!
Még egy kérdés!Ezt a golyót simán vissza tudom rakni a helyére,vagy bontani kell a blokkot( nagyon remélem,hogy nem)!?Csak mert néztem a blokk összeszerelési videót,és ott a pali csak úgy belepottyantotta a lukon a megfordított blokkba,majd a rugót,majd a csavart rakta vissza...![]()
Üdv:Máté
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Blokk
Köszönöm a segítségeteket!
Közben kikérdeztem fatert,és kiderült,hogy a kis golyót elfelejtette visszarakni a rugó tetejére...
Így persze hogy nem jó... Na remélem ez lesz a hiba oka,majd holnap reggel megnézem!Mégegyszer köszönöm a segítséget!
Még egy kérdés!Ezt a golyót simán vissza tudom rakni a helyére,vagy bontani kell a blokkot( nagyon remélem,hogy nem)!?Csak mert néztem a blokk összeszerelési videót,és ott a pali csak úgy belepottyantotta a lukon a megfordított blokkba,majd a rugót,majd a csavart rakta vissza...
Üdv:Máté
Közben kikérdeztem fatert,és kiderült,hogy a kis golyót elfelejtette visszarakni a rugó tetejére...

Még egy kérdés!Ezt a golyót simán vissza tudom rakni a helyére,vagy bontani kell a blokkot( nagyon remélem,hogy nem)!?Csak mert néztem a blokk összeszerelési videót,és ott a pali csak úgy belepottyantotta a lukon a megfordított blokkba,majd a rugót,majd a csavart rakta vissza...

Üdv:Máté
Mert azért az Mz a király....!:)
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Olajleeresztő nem lett összekeverve a sebesség bentartó kis golyós valamivel
2. tippem pedig hogy nem 1-2 között próbálsz ürest keresni hanem fölötte valahol 3-4, 4-5 ilyen nekem is volt "ménincs üres az isten áldja meg aztán rájöttem hogy 3-4 között nem is lesz soha" álló motornál történt a dolog. 


- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Blokk
Matee86 írta:Most hétvégén végre sort tudtam keríteni az olajcserére,és a tömítés cserére,ami már igencsak esedékes volt.....
Ilyen ,,szép,, volt az olaj:
Máskor szerintem előbb kellett volna...
Emellett ajánlom mindenkinek,hogy ne legyen olyan balf@sz mint én.Ugyanis voltam olyan béna,hogy háromszor kellett szétszednem,majd összeraknom a blokk bal oldalát,a végén már az agyvérzés kerülgetettTapasztalatlanságom,ugyanis ez volt az első ilyen típusú műtétem, megbosszulta magát,először a kuplung akadt valahogy ki,majd a berugókar rugója nem stimmelt...szóval mindenki ellenőrizze le inkább kétszer,mert úgy jár mint én!
![]()
![]()
Üdv:Máté
Folytatás következik...
Amíg nem voltam otthon,fater megpróbálta összerakni a motort...
Azonban van\lett egy kis gond... szerencsére még mielőtt feltöltötte olajjal észrevette,hogy a motort nem tudja kiszedni sebességből.Most hogy hazajöttem én is megpróbáltam,de sehogy se akart menni.Mi lehet a gond?Valakinek vmi ötlet?A szétszereléskor nem nyúltam a váltóhoz.Mondjuk az utóbbi időben észrevettem,hogy egyre nehezebb megtalálni az ürest,de sebességeket nem dobál ki,megvan mindegyik... nahgyon idegesít a dolog,mert ebben a szép időben nem tudok motorozni!
A segítséget előre is köszi!
Üdv:Máté
Mert azért az Mz a király....!:)
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Na kérem... blokk szétkapva, főtengely becsomagolva, holnap küldöm Nyakasnak 
Ja, és bár a fél napom arra ment rá, hogy Yoko hajtókart tudjak beszerezni, de már az is pipa
Az már úton is van Nyakas felé

Ja, és bár a fél napom arra ment rá, hogy Yoko hajtókart tudjak beszerezni, de már az is pipa

Az már úton is van Nyakas felé

-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Blokk
Így van!Krepp írta:ezek szerint nekem 13 "rendetlen" ragadásom volt, mert utána még mindig ment a motor csak gyenge volt...

A legrendesebb, az mikor eltörik a hajtókar, vagy kettészakad a dugattyú. Az már rendes beállás és nem ilyen szarakodás, hogy megszorult de megy tovább.

Ha már szétesik a gép essen szét rendesen!

- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Blokk
ezek szerint nekem 13 "rendetlen" ragadásom volt, mert utána még mindig ment a motor csak gyenge volt...
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Blokk
Sajnos egy rendesebb megragadásnál a tűgörgők belenyomódnak a hajtókarba/csapszegbe és onnan kuka az egész.
A tajvani hajtókar elég változó, nekem az oldalkocsisban bevált. Bírja a kiképzést! Ha éppen úgy sikerült nekik, akkor meg szar.

A tajvani hajtókar elég változó, nekem az oldalkocsisban bevált. Bírja a kiképzést! Ha éppen úgy sikerült nekik, akkor meg szar.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Hát hogy most sz.pok az tényKrepp írta:Ja,,, nekem úgy jött le hogy magadat sz*patod, és az ár azért ment fel mert szarul csináltad meg...

De amíg meg nem ragasztottam, addig mocskosul szép hangja volt és marha jól is ment.
Az egész sz.pás a megragadás számlájára írható.

De holnap egyeztetek Nyakas kollegával, aztán meglátjuk... Jó lenne ha Bakonyra már összeállna a technika...
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ja,,, nekem úgy jött le hogy magadat sz*patod, és az ár azért ment fel mert szarul csináltad meg...
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Köszi a tippeket!
Ma ismét nem bírtam magammal, úgyhogy szétborítottam a paripát.
Úgy tűnik a főtengő zokon vett valamit, szerintem a megragadás, vagy az azt követő lefaragott alumorzsalék nem tehetett neki jót, de bezony lóg alul a hajtókar, az csörömpöl.
Hát... jó drága megragadás volt, de hát ez van.
Amúgy Krepp... 50 ropi az az anyag, az akárhol is csinálom ennyi. És azt sem védi ki Bambi, hogy ne bírjak magammal, és 1000km-nél megragasszam.
Na de mindegy... lényeg h hajtókar csere következik. Holnap teljesen szétrántom a blokkot, és valamit lépek. Tajwani amúgy mennyit bír?
Ez: http://www.mofaker.hu/termek/Fotengelyj ... TZ__305020
meg ez: http://webmotors.hu/spd/2000000007748/HAJTOKAR_KLT
ugyanaz a minőség lehet?
Ja... és hol érdemes csináltatni? Olyan érdekelne ahova elküldöm postán, pár nap múlva meg visszakapom. A helyi gépműhelyes csókához nem akarom vinni, hengerfúrást is elbaszta a Jawámnál...
Ma ismét nem bírtam magammal, úgyhogy szétborítottam a paripát.
Úgy tűnik a főtengő zokon vett valamit, szerintem a megragadás, vagy az azt követő lefaragott alumorzsalék nem tehetett neki jót, de bezony lóg alul a hajtókar, az csörömpöl.
Hát... jó drága megragadás volt, de hát ez van.
Amúgy Krepp... 50 ropi az az anyag, az akárhol is csinálom ennyi. És azt sem védi ki Bambi, hogy ne bírjak magammal, és 1000km-nél megragasszam.
Na de mindegy... lényeg h hajtókar csere következik. Holnap teljesen szétrántom a blokkot, és valamit lépek. Tajwani amúgy mennyit bír?
Ez: http://www.mofaker.hu/termek/Fotengelyj ... TZ__305020
meg ez: http://webmotors.hu/spd/2000000007748/HAJTOKAR_KLT
ugyanaz a minőség lehet?
Ja... és hol érdemes csináltatni? Olyan érdekelne ahova elküldöm postán, pár nap múlva meg visszakapom. A helyi gépműhelyes csókához nem akarom vinni, hengerfúrást is elbaszta a Jawámnál...
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Blokk
gabsic:Na pont ezért bízom bambira(szagember) az ilyen ügyeket...hogy ne 50000legyen,
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- punisher
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.12.30. 09:11
- MZ-d típusa: etz250
- Tartózkodási hely: Göd
Re: Blokk
Üdvözlök minden olvasót!
Lenne két problémám. Az első hogy mikor behúzom a kuplungot üresben megváltozik a motor hangja ez mitől lehet?
A második a csörgés 3000-es fordulatig és miután átléptem pontosan a 3000-t abbamarad (súber?)
Ha tud valaki valamit akkor szívesen fogadom az esetleges ötleteket!
Köszönettel. Punisher
Lenne két problémám. Az első hogy mikor behúzom a kuplungot üresben megváltozik a motor hangja ez mitől lehet?

A második a csörgés 3000-es fordulatig és miután átléptem pontosan a 3000-t abbamarad (súber?)
Ha tud valaki valamit akkor szívesen fogadom az esetleges ötleteket!
Köszönettel. Punisher
Re: Blokk
Elképzelhető hogy az új dugó nem passzol. Nekem azt mondták hogy azért kell előbb a dugót megvenni mert a hengert mindig az adott dugohoz fúrják. Úgy nem szorul és nem lötyög.gabsic írta:Üdv Urak
Általában akkor kérek itt tanácsot amikor már ötletem nincs...
Na most ez a helyzet...
Tehát: a második 300as blokkommal szívok.
Nem rég lett összerakva, 75.50-re lett felfúrva egy 250es henger. Lengyel dugóval lett összerakva, a csapszeg használt volt, mivel a tajvani csapszeg túl vastag...de ettől függetlenül gyönyörű hangja volt.
Aztán nem bírtam magammal. 900km-nél megragasztottam. Megragadás után mentem még 150km-t, hangja ekkor is szép volt.
Viszont éreztem olyat, hogy vékony a hengerfejtömítés, gondoltam rakok alá vastagabbat, hengerfejet levettem. Láttam hogy a hengerfalra fel van kenődve kis alu, gondoltam oké akkor henger is le.
Lecsiszoltam a dugó oldalát és a hengerfalra felkenődött anyagot is.
Összeraktam, egy nagyon kis ciripelés volt benn, de még mindig jó hangja volt.
Viszont mivel elég sokat le kellett szedni a dugóból, inkább vettem bele még egy lengyel dugót.
Az új dugóval összerakáskor a csapszeg benyomásakor sajnso sikerült megnyomni a tűgörgőt, ezért ismét új tűgörgőt kellett betennem.
Ekkor összerakva viszont borult a bili.
Valami boooorzalmasan csörög… Mintha csapszeg hang lenne, de hát azt megnéztem, passzentos, az nem szólhat.
De akkor vajon mi? Hihetetlen ronda hangja van… És már nagyon ötletem sincs mit kellene vele tenni.
De már közeledik ennek a blokknak a költsége az 50000hez (összes csapágy koyo 20E, fúrás 6E, dugó 2x7.5=15E, tűgörgők 2E, kuplung 5E), és bár marha jól megy, nem merek vele utcára menni olyan hangja van… És kezdem is unni, hogy az elmúlt 2 hétben mentem 80km-t, és ez alatt 4x szedtem szét a blokkot…
Ötlet?
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Reszelés rossz!!!!
Sokan sok véleményen vagyunk de Nagyából a kvint eszencia::::
-Ne pörgessed széjjel(félgáz max)
-Ne erőltessed, kapcsol alacsonyabb fokozatba hegynek föl(inkább meny lassabban)
-Súbertet egyel föl(minimum)
-egyre hosszabb utakat tegyél meg. Először 5km-eket, (vársz hogy hűljön), ahogy egyre több km kerül a blokkba egyre hosszabb utakat mehetsz(én 200 km után is csak 40kmet megyek max)
-Kerüld a monoton útvonalat(én 90el mentem tavalyelőtt le Balatonra meg vissza(bejáratás címén), meg is lett az eredménye!)
-Dinamikus de nem sportos kigyorsítások, néha(ritkán)jobban megpörgetve a gépet.
-Alapjáratod legyen
Sokan sok véleményen vagyunk de Nagyából a kvint eszencia::::
-Ne pörgessed széjjel(félgáz max)
-Ne erőltessed, kapcsol alacsonyabb fokozatba hegynek föl(inkább meny lassabban)
-Súbertet egyel föl(minimum)
-egyre hosszabb utakat tegyél meg. Először 5km-eket, (vársz hogy hűljön), ahogy egyre több km kerül a blokkba egyre hosszabb utakat mehetsz(én 200 km után is csak 40kmet megyek max)
-Kerüld a monoton útvonalat(én 90el mentem tavalyelőtt le Balatonra meg vissza(bejáratás címén), meg is lett az eredménye!)
-Dinamikus de nem sportos kigyorsítások, néha(ritkán)jobban megpörgetve a gépet.
-Alapjáratod legyen
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- xxgabikaxx
- Simsonos
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: 2009.12.13. 21:28
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Blokk
Sziasztok!
Van egy ETZ 125-ös kecském és most először áll fent az a helyzet,hogy furatnom kell a hengert ugyanis 58ezer km után picit kopott a henger.Még sohasem volt részem ilyenben.Azt hallottam,hogy ha összedobom a szerkezetet,akkor be kell járatni és hogy nem illik pörgetni.Sokféle verziót hallottam/olvastam.Például olyat,hogy először ha beindítom nem szabad nagyon pörgetni meg nem szabad engedni hogy melegedjen,állítsam le mert ha melegszik akkor megszorul a dugó.
Sőt kicsit morbid ötletet is hallottam,hogy valaki megreszelte a gyűrűket és annyi volt a bejáratás
Ki mint tanácsol,hogyan érdemes csinálni ezt a bejáratást pontosan?
Válaszaitokat előre is nagyon köszönöm!
Van egy ETZ 125-ös kecském és most először áll fent az a helyzet,hogy furatnom kell a hengert ugyanis 58ezer km után picit kopott a henger.Még sohasem volt részem ilyenben.Azt hallottam,hogy ha összedobom a szerkezetet,akkor be kell járatni és hogy nem illik pörgetni.Sokféle verziót hallottam/olvastam.Például olyat,hogy először ha beindítom nem szabad nagyon pörgetni meg nem szabad engedni hogy melegedjen,állítsam le mert ha melegszik akkor megszorul a dugó.
Sőt kicsit morbid ötletet is hallottam,hogy valaki megreszelte a gyűrűket és annyi volt a bejáratás

Ki mint tanácsol,hogyan érdemes csinálni ezt a bejáratást pontosan?
Válaszaitokat előre is nagyon köszönöm!
Szemem fénye
=> http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=35256

- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
gabsic!
Nem ver bele a dugó szoknyája a blokköntvény "füleibe"? Vagy az onnan ki lett esztergálva?
Ha kiveszed a dugót, akkor a kipuff oldalon, a szoknya szélétől 2-3 mm-re keress sérülést...
Nem ver bele a dugó szoknyája a blokköntvény "füleibe"? Vagy az onnan ki lett esztergálva?
Ha kiveszed a dugót, akkor a kipuff oldalon, a szoknya szélétől 2-3 mm-re keress sérülést...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Igen, bent néztem a hajtókarban:young boys írta: Úgy nézted a csapszeg tűgörgőt hogy benne volt a hajtókarban?
Vagy csak simán kézben húztad rá?
Én a leírtak alapján arra gondolok hogy a hajtókarban lóg a csapágy...
használt csapszeg + alapméretű új tűgörgő: kotyogásmentesen illeszkedik, kis ellenállással forgatható
új csapszeg + alapméretű használt tűgörgő: nem lehet összerakni
új csapszeg + alapméretű új tűgörgő: nem lehet összerakni
használt csapszeg + túlméretes tűgörgő: nem lehet összerakni
Tehát ahogy most van (használt csapszeg+ új alapméretes tűgörgő) jónak kellene lennie.
Igazából kínomban arra gondoltam hogy megint szétszedem, és behozom melóba a dugót meg a hengert, és megmérem mikróval, hátha az új dugó lenne mérethibás?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- young boys
- versenyző
- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010.09.30. 20:22
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125/150
Re: Blokk
Úgy nézted a csapszeg tűgörgőt hogy benne volt a hajtókarban?gabsic írta:Üdv Urak!
Általában akkor kérek itt tanácsot amikor már ötletem nincs...
Na most ez a helyzet...
Tehát: a második 300as blokkommal szívok.
Nem rég lett összerakva, 75.50-re lett felfúrva egy 250es henger. Lengyel dugóval lett összerakva, a csapszeg használt volt, mivel a tajvani csapszeg túl vastag...de ettől függetlenül gyönyörű hangja volt.
Aztán nem bírtam magammal. 900km-nél megragasztottam. Megragadás után mentem még 150km-t, hangja ekkor is szép volt.
Viszont éreztem olyat, hogy vékony a hengerfejtömítés, gondoltam rakok alá vastagabbat, hengerfejet levettem. Láttam hogy a hengerfalra fel van kenődve kis alu, gondoltam oké akkor henger is le.
Lecsiszoltam a dugó oldalát és a hengerfalra felkenődött anyagot is.
Összeraktam, egy nagyon kis ciripelés volt benn, de még mindig jó hangja volt.
Viszont mivel elég sokat le kellett szedni a dugóból, inkább vettem bele még egy lengyel dugót.
Az új dugóval összerakáskor a csapszeg benyomásakor sajnso sikerült megnyomni a tűgörgőt, ezért ismét új tűgörgőt kellett betennem.
Ekkor összerakva viszont borult a bili.
Valami boooorzalmasan csörög… Mintha csapszeg hang lenne, de hát azt megnéztem, passzentos, az nem szólhat.
De akkor vajon mi? Hihetetlen ronda hangja van… És már nagyon ötletem sincs mit kellene vele tenni.
De már közeledik ennek a blokknak a költsége az 50000hez (összes csapágy koyo 20E, fúrás 6E, dugó 2x7.5=15E, tűgörgők 2E, kuplung 5E), és bár marha jól megy, nem merek vele utcára menni olyan hangja van… És kezdem is unni, hogy az elmúlt 2 hétben mentem 80km-t, és ez alatt 4x szedtem szét a blokkot…
Ötlet?
Vagy csak simán kézben húztad rá?
Én a leírtak alapján arra gondolok hogy a hajtókarban lóg a csapágy...
Két fajta motoros van:
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
Az egyik már esett nagyot a másik még csak fog!
"Két kar, két kerék"
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Üdv Urak!
Általában akkor kérek itt tanácsot amikor már ötletem nincs...
Na most ez a helyzet...
Tehát: a második 300as blokkommal szívok.
Nem rég lett összerakva, 75.50-re lett felfúrva egy 250es henger. Lengyel dugóval lett összerakva, a csapszeg használt volt, mivel a tajvani csapszeg túl vastag...de ettől függetlenül gyönyörű hangja volt.
Aztán nem bírtam magammal. 900km-nél megragasztottam. Megragadás után mentem még 150km-t, hangja ekkor is szép volt.
Viszont éreztem olyat, hogy vékony a hengerfejtömítés, gondoltam rakok alá vastagabbat, hengerfejet levettem. Láttam hogy a hengerfalra fel van kenődve kis alu, gondoltam oké akkor henger is le.
Lecsiszoltam a dugó oldalát és a hengerfalra felkenődött anyagot is.
Összeraktam, egy nagyon kis ciripelés volt benn, de még mindig jó hangja volt.
Viszont mivel elég sokat le kellett szedni a dugóból, inkább vettem bele még egy lengyel dugót.
Az új dugóval összerakáskor a csapszeg benyomásakor sajnso sikerült megnyomni a tűgörgőt, ezért ismét új tűgörgőt kellett betennem.
Ekkor összerakva viszont borult a bili.
Valami boooorzalmasan csörög… Mintha csapszeg hang lenne, de hát azt megnéztem, passzentos, az nem szólhat.
De akkor vajon mi? Hihetetlen ronda hangja van… És már nagyon ötletem sincs mit kellene vele tenni.
De már közeledik ennek a blokknak a költsége az 50000hez (összes csapágy koyo 20E, fúrás 6E, dugó 2x7.5=15E, tűgörgők 2E, kuplung 5E), és bár marha jól megy, nem merek vele utcára menni olyan hangja van… És kezdem is unni, hogy az elmúlt 2 hétben mentem 80km-t, és ez alatt 4x szedtem szét a blokkot…
Ötlet?
Általában akkor kérek itt tanácsot amikor már ötletem nincs...
Na most ez a helyzet...
Tehát: a második 300as blokkommal szívok.
Nem rég lett összerakva, 75.50-re lett felfúrva egy 250es henger. Lengyel dugóval lett összerakva, a csapszeg használt volt, mivel a tajvani csapszeg túl vastag...de ettől függetlenül gyönyörű hangja volt.
Aztán nem bírtam magammal. 900km-nél megragasztottam. Megragadás után mentem még 150km-t, hangja ekkor is szép volt.
Viszont éreztem olyat, hogy vékony a hengerfejtömítés, gondoltam rakok alá vastagabbat, hengerfejet levettem. Láttam hogy a hengerfalra fel van kenődve kis alu, gondoltam oké akkor henger is le.
Lecsiszoltam a dugó oldalát és a hengerfalra felkenődött anyagot is.
Összeraktam, egy nagyon kis ciripelés volt benn, de még mindig jó hangja volt.
Viszont mivel elég sokat le kellett szedni a dugóból, inkább vettem bele még egy lengyel dugót.
Az új dugóval összerakáskor a csapszeg benyomásakor sajnso sikerült megnyomni a tűgörgőt, ezért ismét új tűgörgőt kellett betennem.
Ekkor összerakva viszont borult a bili.
Valami boooorzalmasan csörög… Mintha csapszeg hang lenne, de hát azt megnéztem, passzentos, az nem szólhat.
De akkor vajon mi? Hihetetlen ronda hangja van… És már nagyon ötletem sincs mit kellene vele tenni.
De már közeledik ennek a blokknak a költsége az 50000hez (összes csapágy koyo 20E, fúrás 6E, dugó 2x7.5=15E, tűgörgők 2E, kuplung 5E), és bár marha jól megy, nem merek vele utcára menni olyan hangja van… És kezdem is unni, hogy az elmúlt 2 hétben mentem 80km-t, és ez alatt 4x szedtem szét a blokkot…
Ötlet?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- Matee86
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 329
- Csatlakozott: 2008.03.16. 18:51
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe
- Tartózkodási hely: Szekszárd
Re: Blokk
Most hétvégén végre sort tudtam keríteni az olajcserére,és a tömítés cserére,ami már igencsak esedékes volt.....
Ilyen ,,szép,, volt az olaj:


Máskor szerintem előbb kellett volna...
Emellett ajánlom mindenkinek,hogy ne legyen olyan balf@sz mint én.Ugyanis voltam olyan béna,hogy háromszor kellett szétszednem,majd összeraknom a blokk bal oldalát,a végén már az agyvérzés kerülgetett
Tapasztalatlanságom,ugyanis ez volt az első ilyen típusú műtétem, megbosszulta magát,először a kuplung akadt valahogy ki,majd a berugókar rugója nem stimmelt...szóval mindenki ellenőrizze le inkább kétszer,mert úgy jár mint én!

Üdv:Máté
Ilyen ,,szép,, volt az olaj:


Máskor szerintem előbb kellett volna...
Emellett ajánlom mindenkinek,hogy ne legyen olyan balf@sz mint én.Ugyanis voltam olyan béna,hogy háromszor kellett szétszednem,majd összeraknom a blokk bal oldalát,a végén már az agyvérzés kerülgetett




Üdv:Máté
Mert azért az Mz a király....!:)
Re: Blokk
Üdv!
Az a kérdésem lenne, hogy ETZ 125-be milyen típusú BOSH gyertya az ideális?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Az a kérdésem lenne, hogy ETZ 125-be milyen típusú BOSH gyertya az ideális?
Válaszotokat előre is köszönöm.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
Ma rámerészkedtem és lassan mentem vele néhányszáz métert, de semmi különöset nem tapasztaltam... igazán érdekelnek a vélemények, hogy merhetek-e közlekedni vele...
Köszönöm!
Köszönöm!
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
Üdv!
Hát nehézkesen megy ez a motorfelújítás; azt hittem hogy végre készen vagyok, de úgy látszik mégsem, ugyanis az alábbi igen meglepő jelenséget tapasztaltam:
(Előzmény, hogy a blokk kb egy éve lett felújítva, új SKF csapágyakkal, szimmeringekkel, kuplunggal (gyári agy) főtengely kiméretve stb; Bambi rakta össze, teljesen jó volt és minden szuper, így már csak az elektronika volt hátra).
Elmentem beállítani a levegőcsavart, így mentem a motorral kb 3km-t és ott állítgattam; kb 10-20 percet járt alapjáraton, mire nagyjából sikerült. Leállítottam. Megfordultam és újra elindítottam, de ekkor a henger környékéről valami furcsa csiszatolós hangot hallottam. Néha teljesen elhallgatott néha meg olyan volt mintha a dugattyú surlódna. Persze leállítottam. De a hang nem olyan fémes sipákoló valami volt, hanem csak olyan súrlódó, kicsit nyekergő. Állt kb 10 percet, mert addig gondolkoztam h na ha ez most túlmelegedett akkor mi a bánatot csinálok, no ekkor véletlenül megfogtam a kipuffogót és tök hideg volt, bár a henger elég meleg, noha valószínűleg ez nem számít, de azért meglepett. Ekkor megint elindítottam, megint sipárogott amikor behúzott kuplunggal egyesbe tettem (meg üresben is).
Gondoltam, így aztán el nem indulok haza, mert fejreállok, de végülis eldöntöttem h így vagy úgy úgyis haza kell jutni és a motor nélkül nem megyek. Tehát megint elindítottam. Kicsit és halkabban nyöszörgött, majd abbahagyta. Azért gyanús volt, ezért hazáig inkább csak 40el jöttem de nem hallottam újra a hangot. Mintha néha- néha valami kopogást hallottam volna, de az könnyen lehet h máshonnan jött, és csak azért figyeltem fel rá, mert nagyon figyeltem a hangot. Itthon üresben kicsit felpörgettem (azért 4000fölé nem mertem) de megint nem hallottam. Szóval most itt állok. Szivat a motorom...
Hát nehézkesen megy ez a motorfelújítás; azt hittem hogy végre készen vagyok, de úgy látszik mégsem, ugyanis az alábbi igen meglepő jelenséget tapasztaltam:
(Előzmény, hogy a blokk kb egy éve lett felújítva, új SKF csapágyakkal, szimmeringekkel, kuplunggal (gyári agy) főtengely kiméretve stb; Bambi rakta össze, teljesen jó volt és minden szuper, így már csak az elektronika volt hátra).
Elmentem beállítani a levegőcsavart, így mentem a motorral kb 3km-t és ott állítgattam; kb 10-20 percet járt alapjáraton, mire nagyjából sikerült. Leállítottam. Megfordultam és újra elindítottam, de ekkor a henger környékéről valami furcsa csiszatolós hangot hallottam. Néha teljesen elhallgatott néha meg olyan volt mintha a dugattyú surlódna. Persze leállítottam. De a hang nem olyan fémes sipákoló valami volt, hanem csak olyan súrlódó, kicsit nyekergő. Állt kb 10 percet, mert addig gondolkoztam h na ha ez most túlmelegedett akkor mi a bánatot csinálok, no ekkor véletlenül megfogtam a kipuffogót és tök hideg volt, bár a henger elég meleg, noha valószínűleg ez nem számít, de azért meglepett. Ekkor megint elindítottam, megint sipárogott amikor behúzott kuplunggal egyesbe tettem (meg üresben is).
Gondoltam, így aztán el nem indulok haza, mert fejreállok, de végülis eldöntöttem h így vagy úgy úgyis haza kell jutni és a motor nélkül nem megyek. Tehát megint elindítottam. Kicsit és halkabban nyöszörgött, majd abbahagyta. Azért gyanús volt, ezért hazáig inkább csak 40el jöttem de nem hallottam újra a hangot. Mintha néha- néha valami kopogást hallottam volna, de az könnyen lehet h máshonnan jött, és csak azért figyeltem fel rá, mert nagyon figyeltem a hangot. Itthon üresben kicsit felpörgettem (azért 4000fölé nem mertem) de megint nem hallottam. Szóval most itt állok. Szivat a motorom...
Re: Blokk
Szia!conus írta:a kapcsoló körmöket kellene szemügyre venned, meg a léptető villákat, meg talán még a kapcsoló hengert. és célszerű még a másik blokkfél felrakása előtt végig kapcsolgatni a szerelőpadon.daranyi68 írta:
Sziasztok!Ujra feldobom a problémám,csak mostmár túlvagyok a szétszedésen.A kényszerpályában volt egy gumikorong,de más baját nem látom.A váltó továbbra sem jó,csak valamivel jobb a helyzet.Arrol fogalmam sincs hogy a gumikorong hogy került bele.Ismétlem a váltó fogaskerekein nem látok semmit,úgy istenigazából meg sincsennek kopva.Ránézésre miden jó,gyakorlatban a 3-ikat nem szereti bevenni.Köszönöm a válaszokat!
Sikerült a váltót megbütykölni

Re: Blokk
Köszönöm a pozitív hozzászólások. Szegénykeverék? súbertűm a legfelső helyzetben van így is...mind1, mondtás is már a kollégáim bennt, hogy agyonra szerelem, és hozzá teszik hogy MZ-ez.. próbálok figyelni rá, minden rezzenését, és ezért is jöttem ide, kérdezni, tanácsot gyüjteni, nem pedig barmolni és felesleges kár csinálni benne.beci58 írta:Zael86 írta:Sziasztok srácok!
Igaz tegnapra igértem a blokkhiba videót, .....
Én többször meghallgattam a hangját az alapjárat lehetne alacsonyabb, szegény a keverék azért nem pattogósabb a hangja.
A dugó hangja a hengerben laza illesztés esetén is lehet. De ennek a motornak jó hangja van használni kell nem szerelni örülnék
ha az enyém így szólna:üdv Béla
![]()
Köszönöm mindenkinek a hozzászólását és tanácsát!!!!
Re: Blokk
[quote="Zael86"]Sziasztok srácok!
Igaz tegnapra igértem a blokkhiba videót, .....
Én többször meghallgattam a hangját az alapjárat lehetne alacsonyabb, szegény a keverék azért nem pattogósabb a hangja.
A dugó hangja a hengerben laza illesztés esetén is lehet. De ennek a motornak jó hangja van használni kell nem szerelni örülnék
ha az enyém így szólna:
üdv Béla

Igaz tegnapra igértem a blokkhiba videót, .....
Én többször meghallgattam a hangját az alapjárat lehetne alacsonyabb, szegény a keverék azért nem pattogósabb a hangja.
A dugó hangja a hengerben laza illesztés esetén is lehet. De ennek a motornak jó hangja van használni kell nem szerelni örülnék
ha az enyém így szólna:



- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Hát ehhez a részéhez igazából nem értek, de sztem beállítási hiba is simán lehet. Dúsítsd a keveréket (rakd afentebb a tűt), és próbáld ki úgy...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Blokk
Alfa írta:Ez sztem nem azért rázza. Mintha a sajátomat hallanám, van benne némi súberzörgés (akkor hallható amikor meghúzod neki a gázt, a csörgés), ezen kívül pedig rengeteg falsot szív valahonnan, például szimmeringes, vagy valami más helyről. A rázás szerintem ütemkimaradás miatt van, amit szintén a falsszívás miatti bizonytalanság okozhat.Zael86 írta:Sziasztok srácok!
Igaz tegnapra igértem a blokkhiba videót, de szarakodott you.... és nem ment fel viszont, most itt van!
Szerintem egyértelműen hallható a hibahang!(persze telóval készítettem a vidit, azt nem látszik sajnos hogy mennyire képes rázni a bakkot, a villát, a sárvédőt és egyebet![]()
![]()
)
http://www.youtube.com/watch?v=KkkfAKr8bCI
Köszike, de a fene egye meg a mocimat...2010 áprilisban mind2 főtengely szimeringet kicseréltem, blokk peremzárása szemmel rendben, a szívócső és a karbi csatlakozását Locite5920 szerelőpasztával(+tömítésekkel) rakatam össze, visszafele a levegőszűrőig minden rendben!...igaz azt mindig is figyeltem, hogy az enyémnek valahogy nincs az az igaz kopogós EZThangja, mint a többi városi kétkerekűeknek!
Köszönöm az előző tanácsot; tippet...Még valakinek esetleg jó ötlete, mielőtt ripityára szedném!?
Hogy én mennyit jártam Bambihoz ezzelmármint a kelepeléssel. A végén már úgy zavart el
![]()
Amúgy sztem a hangja szép, egy kis kuplungkosár akad benne (kelepelés szintén), de ez már csak ilyenaz enyém sokkal ilyenebb, itt van:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=q53egMSMyHQ[/youtube]
Ja és igen, most tényleg világkörüli úton voltam, nem csak úgy néz kiSzegedről való visszaérkezés után pár órával lett felvéve, épp hagytam hűlni picit.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Ez sztem nem azért rázza. Mintha a sajátomat hallanám, van benne némi súberzörgés (akkor hallható amikor meghúzod neki a gázt, a csörgés), ezen kívül pedig rengeteg falsot szív valahonnan, például szimmeringes, vagy valami más helyről. A rázás szerintem ütemkimaradás miatt van, amit szintén a falsszívás miatti bizonytalanság okozhat.Zael86 írta:Sziasztok srácok!
Igaz tegnapra igértem a blokkhiba videót, de szarakodott you.... és nem ment fel viszont, most itt van!
Szerintem egyértelműen hallható a hibahang!(persze telóval készítettem a vidit, azt nem látszik sajnos hogy mennyire képes rázni a bakkot, a villát, a sárvédőt és egyebet![]()
![]()
)
http://www.youtube.com/watch?v=KkkfAKr8bCI
Hogy én mennyit jártam Bambihoz ezzel


Amúgy sztem a hangja szép, egy kis kuplungkosár akad benne (kelepelés szintén), de ez már csak ilyen

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=q53egMSMyHQ[/youtube]
Ja és igen, most tényleg világkörüli úton voltam, nem csak úgy néz ki

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Blokk
Ott van egy köpésre Székkutas ott lakik Horváth Pali (annó nagy krosszmotoros bajnok volt) és csapata mindenféle motorhoz értenek ha az esetleg közelebbnek találod és nem akarsz sokat szórakozni a géppel ajánlom figyelmedbe. Persze ha te akarod megjavítani akkor nem szoltam!
Re: Blokk
Sziasztok srácok!
Igaz tegnapra igértem a blokkhiba videót, de szarakodott you.... és nem ment fel viszont, most itt van!
Szerintem egyértelműen hallható a hibahang!(persze telóval készítettem a vidit, azt nem látszik sajnos hogy mennyire képes rázni a bakkot, a villát, a sárvédőt és egyebet
)
http://www.youtube.com/watch?v=KkkfAKr8bCI
Igaz tegnapra igértem a blokkhiba videót, de szarakodott you.... és nem ment fel viszont, most itt van!
Szerintem egyértelműen hallható a hibahang!(persze telóval készítettem a vidit, azt nem látszik sajnos hogy mennyire képes rázni a bakkot, a villát, a sárvédőt és egyebet



http://www.youtube.com/watch?v=KkkfAKr8bCI
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Kipuff könyök tartó bilincs? 

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Köszi srácok, én is így gondoltam, máshol nincs 8s csavar...
De a doboz (szerintem) üres volt mikor nekiálltam...
És jellegzetes kadmiumonott (sárgás) MZ anya, és jellegzetes hullámos alátét...
Az a baj sokáig vártam a kuplungalkatrészekre, de nem rémlik hogy a szétszedés óta eltelt 1 hétben hogy mást is bontottam volna.
Vagy 3x végignéztem a motort, de nem jövök rá honnan maradt ki.
Túlbonyolítva sztem nem lett a dolog, mindig így csinálom, támasztógyertyában nem bízok...
De a doboz (szerintem) üres volt mikor nekiálltam...
És jellegzetes kadmiumonott (sárgás) MZ anya, és jellegzetes hullámos alátét...
Az a baj sokáig vártam a kuplungalkatrészekre, de nem rémlik hogy a szétszedés óta eltelt 1 hétben hogy mást is bontottam volna.
Vagy 3x végignéztem a motort, de nem jövök rá honnan maradt ki.
Túlbonyolítva sztem nem lett a dolog, mindig így csinálom, támasztógyertyában nem bízok...
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 3 vendég