ehj ehj...


De nem vittünk:-)Dénes írta:Asszem Bobek akart pót kormánycsapágyat hozni Albánba, hátha elromlik.![]()
on:
nekem nem eredeti kormány van, de 19mmes anyag férne bele, másik kormány amit mértem abba pedig 20mmes...Alfa írta:Valaki meg tudja mondani mekkora a 250es (meg az összes sztem xD) kormánycső belső átmérője? magyarul milyen átmérő megy bele maximum. Sajnos én nem leszek mostanában motorközelben.
A kúpgörgős az igazi, a terhelést is jobban bírja. Viszont akkora böszme túlméretezett csapágyat tettek oda, hogy az is teljesen jó az MZ képességeihez.Forrest írta:Igaz hogy Trophyró írtál (ahhoz már én is kinéztem egy kúpgörgőset), de mi lenne ha a 6006 helyére (TS, ETZ) kúpgörgőset raknánk? Akkor kell egy beállító anya mint a kónuszos megoldásoknál. Viszont ez ETZ és TS villahídnál se egyszerű. A felső villahidat szerintem faragni kéne hozzá.frensis írta:Üdv Emberek !
Olyan kérdésem lenne, hogy nem érdekel-e valakit kúpgörgős csapágy a villanyakba ?
...
Igaz hogy Trophyró írtál (ahhoz már én is kinéztem egy kúpgörgőset), de mi lenne ha a 6006 helyére (TS, ETZ) kúpgörgőset raknánk? Akkor kell egy beállító anya mint a kónuszos megoldásoknál. Viszont ez ETZ és TS villahídnál se egyszerű. A felső villahidat szerintem faragni kéne hozzá.frensis írta:Üdv Emberek !
Olyan kérdésem lenne, hogy nem érdekel-e valakit kúpgörgős csapágy a villanyakba ?
...
Igaz beszéd!Friggyes Mester írta:Nekem is azért volt elég 2 csavar(ami a teló mellett van) Mert a kapaszkodó rögzítő bilincsbe hosszabb csavart raktam ami alátámasztotta a ...vagy a krauzerba tettem hosszabb csavarokatami a kapaszkodóra feküdt??...már nem tudom az a lényeg támasztott mint állat. És nagyon csorsan le lehetett szedni ha pályára mentem
Szia! Persze.Gaszika írta: Hello!
Tudnál nekem pár dolgot mondani erről a gumiról ami az ETZ-n van?
Mert én is ilyet szeretnék venni
Bezony!sub-ee írta:Valóban!horhaus írta: Doki
Te aztán komolyan veszed, hogy rakjuk el télre a motort.
Fúrd ki a cilindert belőle, pont egy 10-es fúrószállal jó lesz, így utána egyszerűen kiesik darabokban.Boge írta:Emberek!
Szerintetek a kormányzárat, hogy tudom a legkisebb roncsolással kivenni kulcs hiányában?
Kifúrjam? Vagy esetleg másik MZ kulcsa nyithatja?
Vélemény?
Boge írta:Emberek!
Szerintetek a kormányzárat, hogy tudom a legkisebb roncsolással kivenni kulcs hiányában?
Kifúrjam? Vagy esetleg másik MZ kulcsa nyithatja?
Vélemény?
Ha egyenes a váz, nem lóg se elöl se hátul a futómű, és a kerekek is rendben vannak, akkor az nem szitál!Dénes írta:Az agyrák, csakúgy mint a kormányszitálás, gyógyíthatatlan. Csak kezelni lehet.
Csak halkan kérdezem: hátsó kereket is cserélted? Mert az is okozhatja a szitálást..... simán berázza a gépet. Bezzeg a jó kis KTM váz ami az előző endurómban volt... vagy egy centis nyolcas volt a hátsó kerékben (berohadt küllők,3 hiányzott is), észre sem vettem menet közben.Dénes írta:
Lári-fári. Szorítás az "egyetlen" járható út. Vagyis inkább a legkönnyebben. Én már cseréltem mindent és mindig is szitált a motorom kormánya. Akármilyen felnivel, akármilyen gumival, kormánycsapágy-csere előtt után...
Lári-fári. Szorítás az "egyetlen" járható út. Vagyis inkább a legkönnyebben. Én már cseréltem mindent és mindig is szitált a motorom kormánya. Akármilyen felnivel, akármilyen gumival, kormánycsapágy-csere előtt után...MrDok írta:Kezelni lehet: kerékcentírozásnak hívják, és elég hatásos.Dénes írta:Az agyrák, csakúgy mint a kormányszitálás, gyógyíthatatlan. Csak kezelni lehet.
Persze nem mindegy hogy a villa és a kormánycsapágyak milyen állapotban vannak.
Agyrákod?Friggyes Mester írta:Egyébként nekem is lesszzz.....![]()
.
Kezelni lehet: kerékcentírozásnak hívják, és elég hatásos.Dénes írta:Az agyrák, csakúgy mint a kormányszitálás, gyógyíthatatlan. Csak kezelni lehet.
hohóóóSeri19 írta:Az összes ndk-s kilóméter óra 1:1ben teker, szóval akkor a keréknek megfelelő méretüt vegyed. Én szinyómon trabant óra van.bladzser írta:Fogós kérdés.
Simsonra szeretném rárakni az MZ kilóméteróráját.
A simson fórumon már kérdeztem ott buták ehez![]()
Szóval van a simsonnak az a kilóméteróra hajtása ami az első kerékről jön. A baloldali porvédőlemez helyére megy fel a meghajtó. Ebből lehet kani 16, 17, 19 -es kerékméretre.
http://e-motorparts.addel.hu/products.p ... 96aacc7f0b
Innen szándékozom megvenni hozzá a kihajtást, csak nemtudom melyiket vegyem.Azt hogy miként hozom össze a sprirált az már megvan papíron vázlatban, de a kilómétermeghajtóból a 16-os simson kerékre a 16-osat vegyem meg a meghatóból?
Illetve még egy fontos dolog. Csalni fog az óra, vagy helyes értéket fog mutatni.
Tehát simson órán 50km/h -hozugyanannyi fordulat szükséges mint mz órához?
Mindenféleképpen össze kell hozni a két órát nincs mese![]()
Tudtok esetleg segíteni?:)
Az összes ndk-s kilóméter óra 1:1ben teker, szóval akkor a keréknek megfelelő méretüt vegyed. Én szinyómon trabant óra van.bladzser írta:Fogós kérdés.
Simsonra szeretném rárakni az MZ kilóméteróráját.
A simson fórumon már kérdeztem ott buták ehez![]()
Szóval van a simsonnak az a kilóméteróra hajtása ami az első kerékről jön. A baloldali porvédőlemez helyére megy fel a meghajtó. Ebből lehet kani 16, 17, 19 -es kerékméretre.
http://e-motorparts.addel.hu/products.p ... 96aacc7f0b
Innen szándékozom megvenni hozzá a kihajtást, csak nemtudom melyiket vegyem.Azt hogy miként hozom össze a sprirált az már megvan papíron vázlatban, de a kilómétermeghajtóból a 16-os simson kerékre a 16-osat vegyem meg a meghatóból?
Illetve még egy fontos dolog. Csalni fog az óra, vagy helyes értéket fog mutatni.
Tehát simson órán 50km/h -hozugyanannyi fordulat szükséges mint mz órához?
Mindenféleképpen össze kell hozni a két órát nincs mese![]()
Tudtok esetleg segíteni?:)
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 5 vendég