Találtam egyet a Vaterán, nézd meg:ambrusviktor írta: Nem :S sajnos nem én :S
azért reménykedek, hátha találok majd egyszer gyárit
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 85495.html
Találtam egyet a Vaterán, nézd meg:ambrusviktor írta: Nem :S sajnos nem én :S
azért reménykedek, hátha találok majd egyszer gyárit
Nem :S sajnos nem én :SThorwald írta: Szerintem jól néz ki, minimális a kopása, még tűréshatárban benne lehet. Az oválisnál biztos jobb, de most látom már eladták. Te vagy a szerencsés?
Szerintem jól néz ki, minimális a kopása, még tűréshatárban benne lehet. Az oválisnál biztos jobb, de most látom már eladták. Te vagy a szerencsés?ambrusviktor írta:Egyébként ha már lánc és lánckerekeknél tartunk, akkor honnan lehet beszerezni adott esetben nem ovális hátsólánckereket?
Erről mi a véleményetek? http://www.pcbonto.hu/portal/Balatonmag ... 81473.html
A kuplunglánc már rendben van, én mértem rosszul. Az RK láncról nem hallottam rosszat, Gabsic elégedett vele. Fontos, hogy árban még a megfizethető kategóriában van egy fiatal, lelkes MZ rajongó számára.Seclusion írta:Ezer bocsánat! Nem figyeltem, és azt hittem, hogy a kuplungra keresel láncot!Szekunder láncot most próbálok venni, de még nincs eldöntve milyen legyen.
Hujber írta:Egy kis off: Thorwald, a felhasználónevednek van valami köze Thoreau Walden című könyvéhez?:)
Jawa 250-en és 300as ETZ-n is RK 428H láncot használok évek óta. Messzemenően elégedett vagyok vele, ugyanúgy japán lánc mint a DID, szerintem minőségben is nagyjából azzal egy szinten van. Nekem 5800Ft volt egy ilyen lánc.Thorwald írta:Néztem, a DID lánc nagyon drága. A motor még rendszám nélküli, tehát csak "helyi" használatban van, később lesz műszakiztatva. Egyelőre elég lenne ehhez mérten megbízható és megfizethető lánc. Nem az enyém a motor, a kollégám a régi motorját újíttatja fel a fiának, aki ragaszkodik a mocihoz. Nem akarok olyan munkát kiadni a kezemből, amiben nem vagyok biztos, de az anyagiak sem korlátlanok, mert a srác saját zsebét terheli az alkatrészek ára. Az elején csak arról volt szó, hogy kidobja a harmadik sebességet. Ehhez képest - váltóalkatrészeken kívül - főtengely, csapágyak, szimmeringek, kuplung lamellák, kuplunglánc és kislánckerék, csere a blokkban. Ja, a kislánckerékhez lehúzószerszámot is kellett gyártatnom, a blokkszéthúzó saját kivitelezésben készült. A fékek a nullához közelítettek, ezért felszabályozás, ferodol csere, valamint az összes kerékcsapágy (zártra) cseréje, mert a porvédő gumigyűrűk az élet viharában eltűntek belőle. Most vettem gyári használt láncvédő burkolatot és még kell a lánc. Az első telóhoz még hozzá sem nyúltam, de ennek is nulla a csillapítása. Egészen röviden megindokolva, nem tudják a DID láncot megfizetni.
Keresgéltem még és találtam RK láncot. Erről van tapasztalata valakinek?
Én anno a kis ETZ-mhez nem tudtam értelmes láncot venni. :/ Nagy az esély, hogy ide minőségi (drága) láncot kell venned, ha nem találsz bontottat megfelelő minőségben.Thorwald írta:TS 125-höz milyen szekunder láncot ajánlotok, ami árban is emberi, de minőségben sem rossz.
Az MZ mindenhol különös mégis mesteri érzékkel tud szivatnifestékes írta:Így van a hátsó lánckerékcsapágy nagyon tud szivatni a kerékcsapágyakról nem is beszélve,arról már külön doktori disszertációt írhatnék!![]()
Egyébként terheléskor ilyenkor kattogó vagy sivító hangja is van szegénykének,legalábbis nálam ez volt!
Did lánc az nagyon bejött nekem, nyerő,erősített,én 7 rugóért vettem a télen postával együtt,egy kecskeméti futárcégnél,bocsi de a nevére már nem emlékszemde a neten biztos rá tudsz keresni!
Lánccserénél ezt is megnézem majd akkor, mert akad benne ráció, bár meggyőztek, hogy a lánc a hasfájása, de ezt is meg fogom nézni, mert a kettő nem független egymástól...bela700 írta:
Nem lehet,hogy a hátsó lánckerék csapágya ment tönkre?Ha részlegesen összeszaladtak benne a golyók akkor az okozhat ilyen tüneteket.Nézd meg,egy próbát az is megér.
Ok! 30 Deák Ferencért a tiédKILL3R etz írta:Elővételi jogot kérek!
30-at adok érte... még papír sem kell![]()
![]()
![]()
Oké, csak nem tuti, hogy a lánccal van gond... és mint korábban írtam nagyobb esélye van, hogy a szeméttelepen landol a motor (na jó nem, hanem eladva alkatrésznek) minthogy még sokat költsek rá. De akkor itt leteszem a nagy fogadalmat, hogy ezt az utolsó 5000et ráköltöm, és hogyha most nem tudom rendesen huzamosabb ideig használni, akkor tényleg megválok tőle :S mert az utóbbi 1 év tényleg csak költés és szerelés volt, minimál motorozás...KILL3R etz írta:Ha 5-ért van DID akkor egyértelmű. Én 7-ért láttam a legolcsóbban, de az is megéri sztem...
Amennyire emlékszem, van valahol egy fém karika, hasonlóan működik, mint a seager gyűrű. Azt le kell róla venni, utána sima ügy.Tibi írta:Üdv! Olyan kérdésem lenne hogy a hátsó fogaskerék agy mellöl a sebességmérő hajtás fogaskerekét hogy tudom leszedni?..mert az istenért nemakar lejönnimenetes vagycsak egyszerüen rávan ütve? előre is köszi...
Akkor mi hajtaná a sebességmérőt? Mert az ugye kötelező tartozék.Lóri írta:Üdv!
Annyira nem fontos, ám ha rajta van, nem tudnak kötekedni. Én elengedném, mint vizsgabiztos. De ez egyéni vizuális megítélés.
takzol írta:Jól van na......))))) Nem akarok én itt viszályt kelteni, főleg nem ok nélkül. Van ilyen, valóban "benéztem". Nem voltam valami "gyors reagálású" , amikor olvastam az első kiigazított bejegyzést. Rájöttem, hogy a primer láncra kaptam utalást . A célszerszám meg a két karom. Bevallom, azóta röhögök magamon, meg persze szégyenkezem is előttetek a rossz mondataimért. Young boys, kiszsebi és mindenki! Bocsánatot kérek Tőletek és remélem, hogy kapok tőletek segítséget ezután is. És természetesen az ugratásokra is fel vagyok készülve, megérdemlem. A szimmering cseréjéhez pedig hozzáfogok, kössz mindent.
azt hiszem, az ugratás nekem is járttakzol írta:Jól van na......))))) ...Van ilyen, valóban "benéztem". Nem voltam valami "gyors reagálású" ...Bevallom, azóta röhögök magamon, meg persze szégyenkezem is előttetek a rossz mondataimért. ...kapok tőletek segítséget ezután is. És természetesen az ugratásokra is fel vagyok készülve, megérdemlem. A szimmering cseréjéhez pedig hozzáfogok, kössz mindent.
zsakfos írta:Takzol ezt most rendesen benézted![]()
young boys kiszsebit cikizte ki a betűzdelésekkel,mert pont az ellenkező oldalt szereltette volna veled![]()
Úgyhogy abszolút semmi okod besértődni.
Sőt!
Visszaolvasva nagyon is korrekt segítő válaszokat kaptál.
Én ennek is szántam...bela700 írta:Haverok között ez egy egészséges ugratás.
OFFyoung boys írta:Azt hiszem nem léptem túl az "ugratás" kategóriát...
Zsebi megvan amit kértél!
Azt hiszem nem léptem túl az "ugratás" kategóriát...kiszsebi írta:azok a betűzdelt dolgok nekem szóltak, mégsem sértődtem meg, sőt!takzol írta:Köszönöm a segítséget! A kissé modortalan betűzdelt kiegészítések nem zavarnak, csak egy kissé csalódtam, azt hittem , hogy ez a stílus itt nem létezik. Tévedtem. A jó szándékú eddigi segítségeket köszönöm.
azok a betűzdelt dolgok nekem szóltak, mégsem sértődtem meg, sőt!takzol írta:Köszönöm a segítséget! A kissé modortalan betűzdelt kiegészítések nem zavarnak, csak egy kissé csalódtam, azt hittem , hogy ez a stílus itt nem létezik. Tévedtem. A jó szándékú eddigi segítségeket köszönöm.
kiszsebi írta:kell hozzá lehúzó, azt a szerelési kézikönyvben megtalálod, onnan le tudod gyártatni.Szerintem a szülei ezt már megoldottáktakzol írta:Köszönöm young boys! Az olajat le kell ereszteni ennél a szerelésnél? És a lánckerék csak úgy levehető, vagy lehúzó is kellene?![]()
![]()
Viszont a kis lánckerék (ha jó állapotú a primer lánc!!!) csak úgy jön le a helyéről, ha a kuplungot is leszeded.Ezt az infot majd felhasználja a primer lánc cseréjekor
Ennek a menete le van írva a kézikönyvben, töltsd le és olvasd el!
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... asi_kk.pdf
Csak nem fáradt vagy???
takzol írta:Köszönöm young boys! Az olajat le kell ereszteni ennél a szerelésnél?Minek?Nem folyik ki És a lánckerék csak úgy levehető, vagy lehúzó is kellene?Persze hogy kell lehúzó...Jobb kéz-bal kéz minden féle képpen kell hozzá![]()
...De azért a láncot lazítsd fel a hátsó keréknél...Könnyebb lesz vissza rakni
vazze, benéztem... kicsit tán fáradt vagyok.KILL3R etz írta:Szekunder lánc...![]()
Egyébként nem kell leengedni az olajat, jóval a nívó szintje felett van... De ha gondolod tegyél egy deszkát a középsztender jobb lába alá, és akkor tuti nem fog folyni...
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég