
Fékek
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
meee nem halgattok tigrisre... pedig õ az erõsebb... 

MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
vagy még annyit lehetne talán h a blokkfelek tömítéséhez használt szilikongumit nyomsz az öntvény meg a szimering közé ha azzal is enged. 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
somanova!
akkor igen nagy valószínûséggel az történhetett, h az elõzõ tulajdonos kijjebb maratta a házat, hogy belemenjen a szimering, és ezért enged mellette. mert pl. nekem alapból nem ment oda be a szimering, és én is így akartam csináltatni. én a helyedben szimeringet tennék oda.
akkor igen nagy valószínûséggel az történhetett, h az elõzõ tulajdonos kijjebb maratta a házat, hogy belemenjen a szimering, és ezért enged mellette. mert pl. nekem alapból nem ment oda be a szimering, és én is így akartam csináltatni. én a helyedben szimeringet tennék oda.



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- somanova
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2007.08.05. 18:13
- MZ-d típusa: Transalp 600
- Tartózkodási hely: Pápa
Ajajj!! elhamarkodva irtam azt hiszem!!!a nagykarmantyú a helyén van 100%-ossan a szorító gyürü is normálisan felfekszik és tart, de kinyomta az olajat a karmantyú és a fal közt !! az olaj a min-max jelzés közt van ez nem lehet a hiba, szerintetek mit csináljak,lejjeb irtam hogy egy szimeringet bányásztam ki a nagykarmantyú helyett, talán ha egy ilyet raknák vissza bele ( gondolom az elözõ tulaj is ezt a megoldást választotta) az megoldaná a problémát??? nagyon idegesít már ez az egész és pont akkor romlik el minden amikor már bezártak az üzletek! a hétvégi motorozásnak lõttek megint!!! NAGYSZERÛ!!!
nincs tömítés ott,azzal állítod be a fékcsõ elcsavarodását.A fõfékhenger,meg lassan csere lesz.somanova írta:Sziasztok! z25z!!! egy két hozzászólással azt irtad hogy:--"de inkabba karmantyura tippelek, esetleg nem az a jelenseg ha hirtelen huzod akkor kemeny, ha meg ovatosan lassan akkor megy be szinte tovig--" na nálam ez a jelenség 100%ig passzol! 2 gumikarmantyut +azt a szimeringet ami a fékkarnál van kicserélem akkor fasza lesz a fékem? ja meg még annyit szeretnék kérdezni,hogy ahol a fékcsõ és a féknyereg találkozik ott van 2 fém átalakitó, a közcsavar az jobb és balmenetes és igy huzom össze a kettõt! na ide valami tömítés,gumigyürü vagy valami kell -e mert én ugy vettem észre hogy ezek kuposan tömitenek, de nem vagyok biztos benne! kérlek segitsetek!
- somanova
- biciklis
- Hozzászólások: 46
- Csatlakozott: 2007.08.05. 18:13
- MZ-d típusa: Transalp 600
- Tartózkodási hely: Pápa
Sziasztok! z25z!!! egy két hozzászólással azt irtad hogy:--"de inkabba karmantyura tippelek, esetleg nem az a jelenseg ha hirtelen huzod akkor kemeny, ha meg ovatosan lassan akkor megy be szinte tovig--" na nálam ez a jelenség 100%ig passzol! 2 gumikarmantyut +azt a szimeringet ami a fékkarnál van kicserélem akkor fasza lesz a fékem? ja meg még annyit szeretnék kérdezni,hogy ahol a fékcsõ és a féknyereg találkozik ott van 2 fém átalakitó, a közcsavar az jobb és balmenetes és igy huzom össze a kettõt! na ide valami tömítés,gumigyürü vagy valami kell -e mert én ugy vettem észre hogy ezek kuposan tömitenek, de nem vagyok biztos benne! kérlek segitsetek!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Köszi szépen a segítséget srácok!
Most cseréltem le a fékolajat. Most jó elvileg de még nem teszteltem...(nem akarok az 5 fokban vészfékezõst játszani 7 fok alatt ugye féligumi kell
).Arra gondoltam hogy amit Tigris mondott hogy az a gumi szoknya alá került v.mi szennyezõdés és az engedte el a nyomást...
Remélem holnap tudom kicsit tesztelni

Most cseréltem le a fékolajat. Most jó elvileg de még nem teszteltem...(nem akarok az 5 fokban vészfékezõst játszani 7 fok alatt ugye féligumi kell

Remélem holnap tudom kicsit tesztelni

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Elejtesen azt ertettem, hogy ha huzod folyamatosan nem all meg fixen, hanem lassacskan is de bemegy a fekkar, ez akkor jelentkezhet ha kopott a haz-szar a karmantyu, mert akkor visszaaramlik az olaj a tartaly fele. Ellenorizni sajnos csak szetszedessel lehet. Akkor viszont uj karmantyu, szimmering es teljes legtelenites....
Ha az a probléme,amire Zizi barátom gondol,akkor nem folyatja az olajat,mindössze ez történik,h a "fõfékmunkahengerdugattyún" (Zizi,ennél jobbat nem tudtam írni,remélem téped a hajad
),szóval a fõfékhengerben található fékdugattyún a kis gumikarmantyú,ami a fékerõt adja,azaz a fékfolyadékot tuszkolja le a csövön,nos kisebb átmérõjû,mint a fõfékhenger fala,ezért ha lassan húzza a kart az ember,akkor el tud szivárogni a folyadék a karmantyú pereme mellett,hirtelen rántásra viszont a karmantyú szoknyája kifeszül,nekinyomódik a fõfékhenger falának és így lesz fékhatás.
Nekem ilyen problémám volt,egy kicsit túlméretes O-gyûrût illesztettünk a karmantyú helyére,nem túl precíz megoldás,de kimondottan hatásos,két éve nem volt baj a fékemmel.
Ha a dolog nem így jelentkezik,akkor nem tom,mi lehet a gond.Ezen kívül csak levegõsségre tudok tippelni ...
Mindenesetre próbáld ki,h nagyon lassan húzod,meg hogy hirtelen rántod a kart.

Nekem ilyen problémám volt,egy kicsit túlméretes O-gyûrût illesztettünk a karmantyú helyére,nem túl precíz megoldás,de kimondottan hatásos,két éve nem volt baj a fékemmel.
Ha a dolog nem így jelentkezik,akkor nem tom,mi lehet a gond.Ezen kívül csak levegõsségre tudok tippelni ...
Mindenesetre próbáld ki,h nagyon lassan húzod,meg hogy hirtelen rántod a kart.
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Köszi a választ!
Teljesen mindegy hogy milyen sebességgel, erõvel húzom be.Elég rapszódikus a dolog,ami azé elég vészes egyik lassításnál be kell tépni a másiknál meg már 1 centire fog....
. A karmantyút hogy tudom ellenõrizni? Illetve hogy érted hogy elejti az olajat? nem olajos sem a tárcsa se semmi....
Teljesen mindegy hogy milyen sebességgel, erõvel húzom be.Elég rapszódikus a dolog,ami azé elég vészes egyik lassításnál be kell tépni a másiknál meg már 1 centire fog....

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
karmantyu lesz a ludas, kopas is okozhatna ilyet, hogy "elejti" az olajat de inkabba karmantyura tippelek, esetleg nem az a jelenseg ha hirtelen huzod akkor kemeny, ha meg ovatosan lassan akkor megy be szinte tovig?KILL3R etz írta:Helló!!
Az elsõ fékkel lenne egy érdekes problémám! Néha már a kar behúzásakor kezd fogni a fék szép finoman de van amikor a markolatnál de akkor viszont olyat harap hogy átasek a kormányon..Gondolom hogy nem levegõs mert pumpálásra nem keményedik fel... legalábbis nagyon lassan.
Válaszokat elõre is köszi:
KILL3R
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Helló!!
Az elsõ fékkel lenne egy érdekes problémám! Néha már a kar behúzásakor kezd fogni a fék szép finoman de van amikor a markolatnál de akkor viszont olyat harap hogy átasek a kormányon..
Gondolom hogy nem levegõs mert pumpálásra nem keményedik fel... legalábbis nagyon lassan.
Válaszokat elõre is köszi:
KILL3R
Az elsõ fékkel lenne egy érdekes problémám! Néha már a kar behúzásakor kezd fogni a fék szép finoman de van amikor a markolatnál de akkor viszont olyat harap hogy átasek a kormányon..

Válaszokat elõre is köszi:
KILL3R
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
szabog írta:a fém fékcsõ miért jobb mint a sima gumi? mert a 7eFt difit kicsit savallom.
elsõ villánál/kifliknél hogyan lehet szépen elvezetni hogy de dörgölje meg a teleszkópszárat meg a többieket?
Mert a 125/150-es ETZ alsó kiflijében van egy furat, abban egy gumigyûrû, és azon megy át a fékcsõ. 250-es alsó kiflijében nincs ilyen gumigyûrû.
Mert az olajnyomas nemcsak munkahengerre koncentralodik, hanem a gumicso valamennyire feltagul, mig a fem nem. Fem fekcsovel valamennyire jobban adagolhato a fekero. Nem kell semmilyen megvezetes ugyanugy all, mint a gumicsoves, enyemen sincs megsem er hozza semmihez.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
a fém fékcsõ miért jobb mint a sima gumi? mert a 7eFt difit kicsit savallom.
elsõ villánál/kifliknél hogyan lehet szépen elvezetni hogy de dörgölje meg a teleszkópszárat meg a többieket?
Mert a 125/150-es ETZ alsó kiflijében van egy furat, abban egy gumigyûrû, és azon megy át a fékcsõ. 250-es alsó kiflijében nincs ilyen gumigyûrû.
elsõ villánál/kifliknél hogyan lehet szépen elvezetni hogy de dörgölje meg a teleszkópszárat meg a többieket?

Mert a 125/150-es ETZ alsó kiflijében van egy furat, abban egy gumigyûrû, és azon megy át a fékcsõ. 250-es alsó kiflijében nincs ilyen gumigyûrû.



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Én meg azt nem tudtam beletenni, mert úgy beleszorult/belenyomorodott h engedett + kivenni csak barbár módon lehetett
Pedig elsõ tulajdonostól van a motor, és ezen a részen sem volt gány beavatkozás.



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Ahha... akkor nem tud elõre menni, mert a dugattyún van egy váll, így nem tud elõre (befelé a karmantyú felé) vándorolni...
Én anno az utángyártott szar külsõ tömítõ karmantyú helyett egy kétajkas szimmeringet tettem be. Az is mûködött...
Én anno az utángyártott szar külsõ tömítõ karmantyú helyett egy kétajkas szimmeringet tettem be. Az is mûködött...
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Igen, ezen én is sokat tépelõdöm, hogy nem-e begyûri majd a dugattyú. Olyan volt az O gyûrû, hogy könnyen ráment, de szerelés elõtt nem esett le róla.
Akkor tudok pontosat mondani, ha egy másik ETZ fõfékhengeren szintén megcsinálom ezt az akciót


Akkor tudok pontosat mondani, ha egy másik ETZ fõfékhengeren szintén megcsinálom ezt az akciót




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Most nincs elõttem a dugattyú képe, lehet, hogy hülyeséget írok, de...szabog írta:Emberek! Sikerült fél év kínlódás után elérni hogy az utángyártott külsõ karmantyú ne engedje a fékolajat! YEAH!![]()
![]()
![]()
Elmesélem a sztorit. Vasárnap felmentem a falu másik végébe egy ETZ fõfékhenger testet venni, de nem tudtam megegyezni a gyerekkel mert a jót nem akarta odaadni, a xar meg nekem nem kellett. De hát ott volt a jó idõ, mondom magamban hazafelé menet: ha a macska kutyát eszik is, feltépem ma az aszfaltot. Hazaértem, mérgemben összeraktam a fõfékhengert, azonban a külsõ karmantyú alá, a fékdugattyú testére tettem egy O gyûrût. Hogy pontosan mekkora széles, milyen vastag volt, nemtudom. Méregbõl raktam össze, nem mértem semmit sem. Úgy voltam vele kb 20km-t kibír, aztán lexarom hogy mennyire folyik. És nem hiszitek el, nem engedett azóta sem egy cseppet sem! Pedig minden nap kimegyek a mûhelybe, és 5-6x megrántom keményen a kart, de semmi! Még annyit tennék hozzá hogy a lila színû hõkezelt fékdugattyú külsõ vége (ami a külsõ karmanyúval érintkezik) fel lett polírozva tükörsimára.![]()
Mi van, ha az O-gyûrû "elindul elõre", lezár ott valamit.. vagy annyira nem tud elõre menni?
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Amíg nem "rángatja" a fékkart fékezés közben, és a fékkar rendesen felenged, addig én nem foglalkoznék vele.Meiki írta:Egyébként most jut eszembe. Nem baj ha a tárcsaféknél a bal oldali fékpofa eléri a tárcsát egy picit? lehet hallani ahogy hozzáér. a jobb oldla nem. Kelle ezzel csinálnom valamit vagy majd hozzákopik?


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Emberek! Sikerült fél év kínlódás után elérni hogy az utángyártott külsõ karmantyú ne engedje a fékolajat! YEAH!
Elmesélem a sztorit. Vasárnap felmentem a falu másik végébe egy ETZ fõfékhenger testet venni, de nem tudtam megegyezni a gyerekkel mert a jót nem akarta odaadni, a xar meg nekem nem kellett. De hát ott volt a jó idõ, mondom magamban hazafelé menet: ha a macska kutyát eszik is, feltépem ma az aszfaltot. Hazaértem, mérgemben összeraktam a fõfékhengert, azonban a külsõ karmantyú alá, a fékdugattyú testére tettem egy O gyûrût. Hogy pontosan mekkora széles, milyen vastag volt, nemtudom. Méregbõl raktam össze, nem mértem semmit sem. Úgy voltam vele kb 20km-t kibír, aztán lexarom hogy mennyire folyik. És nem hiszitek el, nem engedett azóta sem egy cseppet sem! Pedig minden nap kimegyek a mûhelybe, és 5-6x megrántom keményen a kart, de semmi! Még annyit tennék hozzá hogy a lila színû hõkezelt fékdugattyú külsõ vége (ami a külsõ karmanyúval érintkezik) fel lett polírozva tükörsimára.

Még valami: a drótzéger borzalom helyett, "rendes" belsõ zégert tettem bele, amit zégerfogóval könnyen lehet ki/betenni.



Elmesélem a sztorit. Vasárnap felmentem a falu másik végébe egy ETZ fõfékhenger testet venni, de nem tudtam megegyezni a gyerekkel mert a jót nem akarta odaadni, a xar meg nekem nem kellett. De hát ott volt a jó idõ, mondom magamban hazafelé menet: ha a macska kutyát eszik is, feltépem ma az aszfaltot. Hazaértem, mérgemben összeraktam a fõfékhengert, azonban a külsõ karmantyú alá, a fékdugattyú testére tettem egy O gyûrût. Hogy pontosan mekkora széles, milyen vastag volt, nemtudom. Méregbõl raktam össze, nem mértem semmit sem. Úgy voltam vele kb 20km-t kibír, aztán lexarom hogy mennyire folyik. És nem hiszitek el, nem engedett azóta sem egy cseppet sem! Pedig minden nap kimegyek a mûhelybe, és 5-6x megrántom keményen a kart, de semmi! Még annyit tennék hozzá hogy a lila színû hõkezelt fékdugattyú külsõ vége (ami a külsõ karmanyúval érintkezik) fel lett polírozva tükörsimára.


Még valami: a drótzéger borzalom helyett, "rendes" belsõ zégert tettem bele, amit zégerfogóval könnyen lehet ki/betenni.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára conus 2008.02.07. 11:12-kor.


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
(modositva) Nem baszogatasbol mondom, de lassan ugy tunik nem csinaltal olyan tuti uzletet....mivel miota megvan csak a problemak orvosolasarol irsz...de ezt is helyre tudod hozni: ha surlodik szar dolog, azt jelenti nem megy vissza helyere a nyeregben "munkahenger" a dugattyu. Vagy megjaratod es jo lesz vagy teljes szetszereles takaritas aztan legtelenites. Ekkor jonnek az ujabb problemak majd, hogy folyik...
Megjaratas: kerek ki, fekpofak ki, dugattyuk koze fadarab, fek pumpa, nezed mozdul e a beragadt dugo. Ha mozdul akkor eljatszod parszor, hogy kipumpalod es visszatolod, meg szokta oldani a dolgot. Ha nem mozdulnak egyszerre akkor, amelyik mozdul azt lefogni, kipumpalni a szorultat, az olajnyomas ugyis kidurja, aztan nyereg szetkap takaritas, uj karmantyu, tomites, porvedo gumi es legtelenites.

Megjaratas: kerek ki, fekpofak ki, dugattyuk koze fadarab, fek pumpa, nezed mozdul e a beragadt dugo. Ha mozdul akkor eljatszod parszor, hogy kipumpalod es visszatolod, meg szokta oldani a dolgot. Ha nem mozdulnak egyszerre akkor, amelyik mozdul azt lefogni, kipumpalni a szorultat, az olajnyomas ugyis kidurja, aztan nyereg szetkap takaritas, uj karmantyu, tomites, porvedo gumi es legtelenites.
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Nekem Brembo van... Asszem Gilera sportrobiról valóMeiki írta:Álandóan folyik a fékolaj a tartájból. Halottam hogy az egyik robogótípusnak a szögeltes tartája jó az etz-re. Melyik lenne az? Én valami Yamahára emlékszem de nem vagyok benne biztos. Láttam a lenti képen lévõ MZ-n is olyan van. Van itt a faluban egy robogókereskedés és szervíz de õk nem tudták. De ha megmondom akkor adnak egy olyan tartályt.
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
Amit én tudok az a Grimeca fõfékhenger, a robiét talán Bambi vagy Gyurma tudja.
Meiki írta:Álandóan folyik a fékolaj a tartájból. Halottam hogy az egyik robogótípusnak a szögeltes tartája jó az etz-re. Melyik lenne az? Én valami Yamahára emlékszem de nem vagyok benne biztos. Láttam a lenti képen lévõ MZ-n is olyan van. Van itt a faluban egy robogókereskedés és szervíz de õk nem tudták. De ha megmondom akkor adnak egy olyan tartályt.
- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Álandóan folyik a fékolaj a tartájból. Halottam hogy az egyik robogótípusnak a szögeltes tartája jó az etz-re. Melyik lenne az? Én valami Yamahára emlékszem de nem vagyok benne biztos. Láttam a lenti képen lévõ MZ-n is olyan van. Van itt a faluban egy robogókereskedés és szervíz de õk nem tudták. De ha megmondom akkor adnak egy olyan tartályt.
MZ ETZ 251 De Lux!
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Lehet hogy a rendõrló az egyetlen állat ami a hátán hordja a nemiszervét, de attól még az a bizonyos szerv lehet hogy látott már közelrõl MZ-t...
A vizsgáztatónak meg az a dolga hogy minden szarba belekössön és ha látja hogy a fékedre TOKICO van írva (ami egyébként szerintem egy elég elterjedt márka) akkor az biztos szemet szúr neki. Ha jóltudom a fékrendszerre eléggé érzékenyek a vizsgán(nem alaptalanul). Szóval inkább valaki olyan véleményére lennék kiváncsi aki használt már ilyet forgalomban!
A vizsgáztatónak meg az a dolga hogy minden szarba belekössön és ha látja hogy a fékedre TOKICO van írva (ami egyébként szerintem egy elég elterjedt márka) akkor az biztos szemet szúr neki. Ha jóltudom a fékrendszerre eléggé érzékenyek a vizsgán(nem alaptalanul). Szóval inkább valaki olyan véleményére lennék kiváncsi aki használt már ilyet forgalomban!
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég