Félre ne érts,nem kérdőjeleztem meg,csupán egy feltevés volt,hogy nem-e lehetséges.Igencsak kezdő vagyok én még MZ témában ahhoz ,hogy bárkit is megkérdőjelezzek innen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Félre ne érts,nem kérdőjeleztem meg,csupán egy feltevés volt,hogy nem-e lehetséges.Igencsak kezdő vagyok én még MZ témában ahhoz ,hogy bárkit is megkérdőjelezzek innen
Ezért nem értem.Első tulajdonostól vettem a motort és válltig állítja ,hogy nem volt fényezve rajt semelyik elem sem.Elég gondos tulajnak tűnt,majdnem mindenhol gyári csavarok,bontatlan blokk,pedig 65E kilóméter van benne.
Létezik amúgy, nekünk a zuhanykabinhoz azt adtak, hogy azzal kenjem a sineket.Atilla írta:Erre mondaná régi tanárom: vízálló vazelinnel!
Egyébként gőzöm sincs milyen az, csak szerinte minden festetlen fémet azzal kell védeni, és annyiszor mondta és olyan jól hangzik, hogy megjegyeztem...
Szia!takzol írta:Üdvözlet Mindenkinek!
A téli pihenő alatt mivel érdemes a krómozott részeket védeni? Van-e valami jól bevált anyag amit használtatok már, vagy van-e információtok? A motoromat nem tudom fűtött helyen tartani, ezért próbálok fokozottan vigyázni rá. Nem teljesen makulátlan a króm a kikufogón, de éppen ezért foglalkoztat a dolog. / A krómtisztító paszta rajtahagyása polírozás nélkül valóban jó megoldás?/ Előre köszi a segítséget: Takzol
Elküldve: szomb. okt. 30, 2010 6:35 pmgabsic írta: Szerintem akkor is, még mindig marad egy kipufogó és szívónyílás, bár ezek is könnyen ledugózhatók...
Mondjuk alul, hengertalpnál elég nehéz olyan fedelet csinálni ami a hengertaplnál és átömlőknél is tömítene szerintem.
Szerintem akkor is, még mindig marad egy kipufogó és szívónyílás, bár ezek is könnyen ledugózhatók...csikin írta:Elküldve: pén. okt. 29, 2010 7:24 pmKILL3R etz írta:Hengertat, felömlők?![]()
"Én két kupakra gondoltam amik akkora átmérőjűek, hogy lefedik az átömlőket is, és alul-felül össze lehet húzatni. Marad ki egy kis kezeletfen felület, de szerintem elhanyagolható."
Üdv! Az óramutató csillapítása olajos, ha az valamiért kifogy a helyéről, akkor ugrál, ahogy a spirál haja.sanyez írta:Ha ugrál a km óra mutatója azzal mit lehet csinálni? Lehet javítani?
Elküldve: pén. okt. 29, 2010 7:24 pmKILL3R etz írta:Hengertat, felömlők?![]()
Többnyire az utángyártott, túl hosszú km spirál miatt szokott ez bekövetkezni. Túl sok helyen törik, görbül meg, és ezért ficánkol mint hal a szatyorban. Rövidebb/gyári spirál, vagy megrövidíteni! De ilyenről még nem hallottam hogy csinált volna valaha valaki,lehet-e.sanyez írta:Ha ugrál a km óra mutatója azzal mit lehet csinálni? Lehet javítani?
Annyira nem SOS!Tavaszra akarom megcsinálni!csikin írta:Youngboys: Nem tudom mennyire sürgős, de úgyis megyek 1-2 hónapon belül galvanizálni egy csapat alkatrészt és rákérdezek a fekete eloxálásra.
Hoppá hoppákiszsebi írta:![]()
Szerintem a kétütemű motornál a két dugó kevés
Akkor erről beszéljünk majd még akár itt akár PÜ-be mert engem érdekel.csikin írta:Tudok persze, van két galvánüzem is a szomszédban:)
Csak múltkor még feketét nem csináltak. De a szín az az utolsó előtti lépés és lehet meg lehetne beszélni egyéni igénynek megfelelően.
Nem tudom mennyi mert még sosem fizettem érte
De nem lehet egetverő összeg.
csikin írta:Annyira nem vészes a dolog, mivel magát az alu felületet is ugyanabba mártják, így aludugó is jó lenne. Én két kupakra gondoltam amik akkora átmérőjűek, hogy lefedik az átömlőket is, és alul-felül össze lehet húzatni. Marad ki egy kis kezeletfen felület, de szerintem elhanyagolható.
csikin írta:Annyira nem vészes a dolog, mivel magát az alu felületet is ugyanabba mártják, így aludugó is jó lenne. Én két kupakra gondoltam amik akkora átmérőjűek, hogy lefedik az átömlőket is, és alul-felül össze lehet húzatni. Marad ki egy kis kezeletfen felület, de szerintem elhanyagolható.
Méghozzá saválló valamivel!csikin írta:Ami jobb a festésnél, az az eloxálás.
Csak a hengert le kell zárni valamivel.
Az enyém is le van festve de csak felűről.Normális esetben a bordák alja nem látszik, csak ha melléfekszel és alúról nézed.És így a hűtés sem romlik sokat.punisher írta:Sziasztok!
Arra gondoltam hogy a henger és a hengerfej hűtőbordái között lefújom hőálló fekete festékkel,a szélét pedig felpolírozom, de azt hallottam hogy a festék rontja a hűtést, mert szigetel.![]()
Igaz ez? Ha igen akkor milyen mértékben? Van valakinek tapasztalata?
A válaszokat előre is köszönöm!
Mert Te mindent össze kenszfestékes írta:Ha az oldalemezek,nem nagyon rozsdásak,megpróbálhatod enyhe nedves vizpapirral kicsiszolni,igy van rá esélyed hogy nem lesz karcos,utána krómpasztával felpasztázni.Az enyém már nagyon ramaty volt,ugyhogy egyszerüen megmarattam sósavval egy kicsit,hogy legyen tapadása,és lefújtam feketéresmate írta:hali TS 125-nél a benzintank oldalán lévő lemezen és a többi olyan alkatrészemen ahol felületi rozsda van azzal mit lehet csinálni, úgy értem h azt újra kel krómoztatni(ha az az egyáltalán) vagy vegyek inkább újat belőlük ?Igy is szép,bár az igazi a krómos,de még nem sikerált hozzájutnom egy párhoz,nade addig igy is tökéletesen megteszi
Persze,de sztem a kormány igy szép krómozva, és nemhiszem,hogy túl nagy összeg lenne egy másik ha nem sikerül ujjávarázsolnod, biztos könnyebb kapni mint oldallemezt,nade ezt te tudodsmate írta:köszi, ezt kormányon is meg lehet csinálni ?
Ha az oldalemezek,nem nagyon rozsdásak,megpróbálhatod enyhe nedves vizpapirral kicsiszolni,igy van rá esélyed hogy nem lesz karcos,utána krómpasztával felpasztázni.Az enyém már nagyon ramaty volt,ugyhogy egyszerüen megmarattam sósavval egy kicsit,hogy legyen tapadása,és lefújtam feketéresmate írta:hali TS 125-nél a benzintank oldalán lévő lemezen és a többi olyan alkatrészemen ahol felületi rozsda van azzal mit lehet csinálni, úgy értem h azt újra kel krómoztatni(ha az az egyáltalán) vagy vegyek inkább újat belőlük ?
Anno nagy divat volt,hogy a haverok feketére fujták a blokkot az etz 250-en,én nem nekem annyira nem jött be,de ugye izlések és pofonok....viszont nem vettük észre,hogy bármelyik gép jobban melegedtt volnapunisher írta:Sziasztok!
Arra gondoltam hogy a henger és a hengerfej hűtőbordái között lefújom hőálló fekete festékkel,a szélét pedig felpolírozom, de azt hallottam hogy a festék rontja a hűtést, mert szigetel.![]()
Igaz ez? Ha igen akkor milyen mértékben? Van valakinek tapasztalata?
A válaszokat előre is köszönöm!
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég