KILL3R etz írta:Szerintem egy kép, meg a pontos neve sokat segítene.
Előre is köszi a segítséget!

Csináltam képet, én ezt használom kipufogóra, nekem bevált:

Fekete és ezüst verzióban láttam eddig. Talán nekem a fekete jobban bevált. Egyébként azt írja, hogy 200°C felett éri el a teljes szilárdságát, de én hengerre is használtam már (csepel125, mz ts, jawa 250), ahol szintén tökéletesen bevált még ha nem is volt 200°C-os.
A lényeg még egyszer:
festés előtt zsírtalanítani, pl hígítós rongygyal áttörölni
én napernyőtartóba fogattam bele a festéshez egy darab csövet, amire rátűztem a kiput. így nem értem hozzá zsírtalanítás után, és szépen körbe lehetett járni, hozzá lehetett férni.
festés: több vékony rétegben kell festeni!!! 2-3 perc szünet és mehet az újabb réteg. 2-3 vékony réteg már szépen takar. vastag réteget ne fújjatok mert nem tud rendesen megszáradni!
egy flakon kb 2 kipufogóra elég nekem
miután megszáradt a kipu bilinccsel vigyázni kell ne karcoljon! az első használat során kb 10-15km-es húzósabb úton melegszik fel rendesen a cucc, és azután lesz totál kemény és karcálló a festék.
ja és ne legyen rozsdás a cucc, faszán le kell csiszolni a rozsdát, mert ronda lesz, és hamar le is dobja a festéket a rozsda!
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse