ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <----------------------- Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Satuba fogott csőre helyenként (gumi)kalapáccsal - ahol hasonló átmérőjű volt a cső, mint amilyenre hajlítani kellett- helyenként kézzel - amikor nagy volt a különbség.
Esztergált fára pici kalival vagy még az se volt és satuba beforva piciket hajlitva?
Mert nagyon szép.
A progit eltudod küldeni?
Én co. val fogom majd hegeszteni ha oda jutok,most gumi csere lesz mint másik topikban irtam:)
MP1 írta:Szia Kawabiker!
Köszi az elismerést, saját kezemmel csináltam.
Magyar exceles progival terveztem, a hengerem valószínűleg gyári, ahogy vettem, úgy van. Sajnos a könyököt csak 2 menet tartja, -a többi ki van szakadva - ezért a rugó.
Kézzel hajlítottam a milis lemezből. (Egy kis pontatlanság azért maradt benne, legközelebb, ha csinálok kiput, először hengerítőt fogok építeni, azzal könnyebb lesz!!)
AWI-va hegesztettem l.
Köszi az elismerést, saját kezemmel csináltam.
Magyar exceles progival terveztem, a hengerem valószínűleg gyári, ahogy vettem, úgy van. Sajnos a könyököt csak 2 menet tartja, -a többi ki van szakadva - ezért a rugó.
Kézzel hajlítottam a milis lemezből. (Egy kis pontatlanság azért maradt benne, legközelebb, ha csinálok kiput, először hengerítőt fogok építeni, azzal könnyebb lesz!!)
AWI-va hegesztettem l.
Melyik progival méretezted?
Gyári a hengered?
Te hegeszteted vagy valahol csináltatad?
Ha csinálták akkor mi az ára?
Ha te csináltad akkor:1mm sima lemez?Mivel hajlítottad ilyen szépre az íveket?
A bandázs szerintem csak jó lehet, de nemnagyon kezd tőle kiégni semmi. Kiszáradhat a trutyi, de a szilárd rész ottmarad. Az API rész az csak a hamura vonatkozik. A JASO az már meghatároz több fontos követelményt amihez adalékok kellenek, így az drágítja igazán. Érdekességképp JASO FD 2004 óta van, szóval elég friss.
Ez a bandázs szerintem olyan, mintha WC papír lenne a kipufogón. A koksz meg így is - úgy is lerakódik a kipufogóban.
Nekem van fent bandázs!
A tapasztalatom, hogy 25 kilométer után egészen szürkére ég, szóval nem igazán olyan kellemes barna lesz, hanem inkább olyan szétégett szürke.
A kokszról annyit, hogy 3 hete túrázni mentem egy 125 ös csopperes párral, a max sebesség 60 volt kb 40 kilométert mentünk, aztán én tovább mentem és jól odavertem neki és kilométereken át kék csíkot húztam ami egy idő után megszűnt( Arol 2T-vel járok).
waresz írta:szombati szigetszentmiklósi bőrzén vettem lapított végű vadonat új GYÁRI(!!!) etz-250 típushoz való kipufgót. 3000ft-ért
kérem, így jár, aki eljár!
továbbá ugyancsak vatta új második túlméretes gyári dugattyú garnitúrát(3db) gyűrűkkel csapokkal wartburghoz 1000ft-ért
ha nem hiszitek, nem baj, én se hinném, pedig igaz
felírtam ide a fehér falra krétával
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <----------------------- Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Visszaintettem Mester!
Csak olyan laposan van a tükör,hogy nem tudom kivenni a kezem alóla....
És a csonkot, meg egy hibátlan csatos tűt vettem egy mátyásért... Valóban jó börze volt.
Bocs az OFF-ért.
Na hogy legyen egy kis témába vágás is:
Szerintetek érdemes lesz majd a rezóra bandázst tekerni? Nemrég olvastam, hogy a 2T versenymotorokra tekertek, mivel kevésbé hűl a kipuff, és melegen gyorsabb gázcserére képes. Igaz ez?
Másrészt szerintem nagyobb hőmérsékleten kevésbé tud elkokszosodni...
Meg szerintem igen dögösen is néz ki. Jobban tetszik mint a hőálló fekete...
waresz írta:szombati szigetszentmiklósi bőrzén vettem lapított végű vadonat új GYÁRI(!!!) etz-250 típushoz való kipufgót. 3000ft-ért
kérem, így jár, aki eljár!
továbbá ugyancsak vatta új második túlméretes gyári dugattyú garnitúrát(3db) gyűrűkkel csapokkal wartburghoz 1000ft-ért
ha nem hiszitek, nem baj, én se hinném, pedig igaz
Érdekes a mostani börze nekem is elég jól sikerült,több mindent sikerült szereznem.Még killer is vett szívocsonkot,amint olvastam.Csak nem vett észre minketk Fél_race-val mikor jött ki Szigetszentmiklósról,és mi szembe jöttünk vele,pedig még intettünk is neki.
Perec írta:Nekem is szöveg nélküli van, idén egy homorú hegesztésűt is teszteltem (gyári?, hozzákarburáltam), de visszaraktam a szép utángyártottat és visszakaptam a gépem, végre megint rendesen megy. Csak mozdítok a gázon és máris lelkesen húz, 2 személlyel is élvezetes városban. A homorúval felül nagyobb hátbavágás volt, de alul döglötthal. A széthullásról annyit, hogy 15000 után zörög benne valami,de a króm tűrhető.
Nekem nem azzal van bajom, hogy nem megy, mert nincs túlságosan tele a dob. Jól tisztít az AGIP Speed, amit kb. 18e. km óta kap a moci.
Csak már a króm kezdi megadni magát.
A gyári 251-es dobbal úgy 4e.-től kezd kezd nagyon húzni, de már úgy 3e.-től van ereje.
Nekem is szöveg nélküli van, idén egy homorú hegesztésűt is teszteltem (gyári?, hozzákarburáltam), de visszaraktam a szép utángyártottat és visszakaptam a gépem, végre megint rendesen megy. Csak mozdítok a gázon és máris lelkesen húz, 2 személlyel is élvezetes városban. A homorúval felül nagyobb hátbavágás volt, de alul döglötthal. A széthullásról annyit, hogy 15000 után zörög benne valami,de a króm tűrhető.
Laczkó írta:
Gyurmooo írta:
De nem mindegy, hogy azt mennyiért is mérik.
A gyártótól 6 és fél papír!
Micsoda? Ami most van fenn, ezzel is szépen ketyeg a gép Csak szét ne hulljon pár ezer km után xD Üdv!
Gyurmooo írta:Nem. Amit boltban utángyártottként árulnak, az magyar gyártmány, amiben a TN kezdetű számsor van beleütve a végébe.
Na ez a kipuf kerül a boltban 10-12e. Ft-ba, és az ennyi, amit írtam.
Amit én vettem, abba nincs semmilyen betű meg szám xDxD
Nem. Amit boltban utángyártottként árulnak, az magyar gyártmány, amiben a TN kezdetű számsor van beleütve a végébe.
Na ez a kipuf kerül a boltban 10-12e. Ft-ba, és az ennyi, amit írtam.
Laczkó írta:Na hali! Na ma megvettem a kiput, megy vele mint a másikkal csak néha-néha fura hangok jönnek ki /morgó hang / mintha megrázná az egész motort némely fordulatnál... inkább 2-be és 3-ba főleg városban csinálja. városon kívül nem ad különösebb hangokat ugy vettem észre, asszem ez a minőség miatt lehet nem lehet orvosolni gondolom xD szevasztok! És kösz a börze tippet
vannak rezonancia pontjai, de ez a legkisebb baja.. ennél csak nagyobb van.
Fúha Akkor ennek egyenlőre csak örülni lehet... xD Amúgy mik lehetnek még a komolyabb gondok Waresz? Kösz Üdv!
Laczkó írta:Na hali! Na ma megvettem a kiput, megy vele mint a másikkal csak néha-néha fura hangok jönnek ki /morgó hang / mintha megrázná az egész motort némely fordulatnál... inkább 2-be és 3-ba főleg városban csinálja. városon kívül nem ad különösebb hangokat ugy vettem észre, asszem ez a minőség miatt lehet nem lehet orvosolni gondolom xD szevasztok! És kösz a börze tippet
vannak rezonancia pontjai, de ez a legkisebb baja.. ennél csak nagyobb van.
Na hali! Na ma megvettem a kiput, megy vele mint a másikkal csak néha-néha fura hangok jönnek ki /morgó hang / mintha megrázná az egész motort némely fordulatnál... inkább 2-be és 3-ba főleg városban csinálja. városon kívül nem ad különösebb hangokat ugy vettem észre, asszem ez a minőség miatt lehet nem lehet orvosolni gondolom xD szevasztok! És kösz a börze tippet
waresz írta:
Jól megy? szerintem nem, még így látatlanba sem. Képzeld, milyen jól menne, ha gyári lenne:D!!!!
Ebben van valami De ahhoz képest amilyen volt hatalmas javulás végre lehet vele közlekedni Amúgy égen-földön keresem a gyári kipufogót de nem találok, meg ezer telefonálás hiába... de nem adom fel Holnap megveszem rá 9ezerért az újat meg a rudat, de remélem mihamarabb sikerül találnom gyárit és akkor csere /kár h a 7. szomszéd nem adja el a porosodó per1 etz dörrentőjét...evvan /
Hello! Ha tudsz, menj el a Szigetszentmiklósi börzére, ha szerencséd van találsz gyárit. Áprilisban láttam gyárit, ha jól emlékszem 251esé volt. Árát nem kérdeztem
Laczkó írta:Ebben van valami De ahhoz képest amilyen volt hatalmas javulás végre lehet vele közlekedni Amúgy égen-földön keresem a gyári kipufogót de nem találok, meg ezer telefonálás hiába... de nem adom fel Holnap megveszem rá 9ezerért az újat meg a rudat, de remélem mihamarabb sikerül találnom gyárit és akkor csere /kár h a 7. szomszéd nem adja el a porosodó per1 etz dörrentőjét...evvan /
Ha már ilyet veszel, próbáld meg elcserélni azzal a szomszéddal.
Hátha megtetszik neki az új króm szépsége.
Dénes kösz a linket,Waresz neked meg a gyors segítséget!Útmutatásod szerint be van heggesztve a cső.Igaz nem szép látvány,de ahely is kevés volt,a juk is tépett volt némileg.De bent van.
ijen volt
Laczkó írta:Na felraktam ezt a 251-es kiput. Megtáltosodott vele az mz-m úgy megy végre mint ahogy kell. Az nem gond neki, ha ilyent vennék rá és nem sima 250eset? Van valami változás? Köszönöm Üdv!
Jól megy? szerintem nem, még így látatlanba sem. Képzeld, milyen jól menne, ha gyári lenne:D!!!!
Ebben van valami De ahhoz képest amilyen volt hatalmas javulás végre lehet vele közlekedni Amúgy égen-földön keresem a gyári kipufogót de nem találok, meg ezer telefonálás hiába... de nem adom fel Holnap megveszem rá 9ezerért az újat meg a rudat, de remélem mihamarabb sikerül találnom gyárit és akkor csere /kár h a 7. szomszéd nem adja el a porosodó per1 etz dörrentőjét...evvan /
Laczkó írta:Na felraktam ezt a 251-es kiput. Megtáltosodott vele az mz-m úgy megy végre mint ahogy kell. Az nem gond neki, ha ilyent vennék rá és nem sima 250eset? Van valami változás? Köszönöm Üdv!
Jól megy? szerintem nem, még így látatlanba sem. Képzeld, milyen jól menne, ha gyári lenne:D!!!!