



Ezer bocsi már azt sem tudom hogy mit írok!punisher írta:Sziasztok!
Gumi vásárlás előtt vagyok és Metzeler-ből van olyan ami mintára tetszik.
A kérdésem az lenne hogy miben rosszabb a Metzeler aHeidenau-tól? Mert tudom hogy mz-re a heidenau ajánlott. pl.: tapadás száraz ill. vizes úton.
Köszi a választ! Megnéztem a képeidet, nagyon tetszik a 251-ed!csikin írta:110/80 esetén 110mm széles és 110*0.8=88mm magas a gumi.HaPi írta:Hello Mindenki!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy ezek a méretek így megegyeznek:2.75x18?=?90/90x18; 3.25x16?=?110/80x16? Ha nem akkor írjátok meg légyszi, hogy hogy van ez. Azt tudom, hogy a 16 ill. 18 a coll, tehát a kerék átmérője, a 110 a futófelület szélessége és a 80 a futófelülethez viszonyított gumi magassága. De a két mértegység között, hogy kell váltani, mi az, hogy 3.25?
Előre is köszi!
1coll = 25.4mm
3.25coll = 3.25x25.4 = 82.55mm
A magasság az változó, én 90%al szoktam számolni, de kisebb gumiknál ez nem igaz.
egy kis táblázat:
2.50" -> 63,50mm
2.75" -> 69,85mm
3.00" -> 76,20mm
3.25" -> 82,55mm
3.50" -> 88,90mm
3.75" -> 95,25mm
4.00" -> 101,60mm
4.25" -> 107,95mm
4.50" -> 114,30mm
A motoromon mérve gyári ráfokon 90-es gumi 85.5mm, hátul a 110-es 105.5mm széles.
110/80 esetén 110mm széles és 110*0.8=88mm magas a gumi.HaPi írta:Hello Mindenki!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy ezek a méretek így megegyeznek:2.75x18?=?90/90x18; 3.25x16?=?110/80x16? Ha nem akkor írjátok meg légyszi, hogy hogy van ez. Azt tudom, hogy a 16 ill. 18 a coll, tehát a kerék átmérője, a 110 a futófelület szélessége és a 80 a futófelülethez viszonyított gumi magassága. De a két mértegység között, hogy kell váltani, mi az, hogy 3.25?
Előre is köszi!
ott a pont.conus írta:én feleslegesnek tartottam a motoromra a 3,50-es gumit hátulra, meg 3,00-s előre. maradtam a gyári 2,75 és 3,25-ös karikáknál![]()
Nem a plusz méret miatt, hanem a mintázat és ár miatt gondolkodom ezen a méreten. Sajnos 3.25-ös méretben nincs az a minta, amit kinéztem abban az árfekvésben, amíg el tudnék menni.conus írta:én feleslegesnek tartottam a motoromra a 3,50-es gumit hátulra, meg 3,00-s előre. maradtam a gyári 2,75 és 3,25-ös karikáknál![]()
Nagyon helyes. Én állandóan halogatom az új gumi vételét a kis TS-re. Majdnem rá is fáztam már egyszer, 40cm-re álltam meg a sárga busz hátuljától, beblokkolt a hátsó, mert már annyira slick. Az ETZ-n szerencsére egész tisztességesek vannak.Úgy gondolom, hogy a gumi azok közé tartozik, amiken nem érdemes spórolni, ezért inkább nem megyek a motorral egy ideig, hogy ne kelljen tankolni, nem megyek bulizni, de jó minőségű gumikat fogok venni, ami valószínűleg Heidenau lesz előre és hátra is és biztos leszek abban, hogy nem fog cserbenhagyni csak úgy (persze szög meg ilyesmi kivétel)! Nekem ez a véleményem.
HaPi írta:Nemrég kérdeztem én is, hogy milyen gumit ajánlanak. Nekem Heidenaut és Metzelert ajánlottak. A Mitast nem nagyon dicsérték!arovado írta:Üdv!
Tud valaki valamit a Mitas gumikról? mennyire érdemes ilyenbe beruházni?
Előre is köszönöm!
Nemrég kérdeztem én is, hogy milyen gumit ajánlanak. Nekem Heidenaut és Metzelert ajánlottak. A Mitast nem nagyon dicsérték!arovado írta:Üdv!
Tud valaki valamit a Mitas gumikról? mennyire érdemes ilyenbe beruházni?
Előre is köszönöm!
Csak kíváncsiságból kérdeztem meg, hogy a véleményetek.csikin írta:Miért akarsz 18"-os kereket hátra?HaPi írta:Köszi mind2töknek a választ!
És azt meg lehet csinálni, h hátra szerzek egy 18-as kereket. Belefér az 125-ös ETZ-be ill. van értelme 125-ösnél?
Miért akarsz 18"-os kereket hátra?HaPi írta:Köszi mind2töknek a választ!
És azt meg lehet csinálni, h hátra szerzek egy 18-as kereket. Belefér az 125-ös ETZ-be ill. van értelme 125-ösnél?
Szűken talán belefér,csak hülyén fog kinézni. Matt kolegának volt beszerelve,de azt hiszem,már ő is visszaalakította.HaPi írta:Köszi mind2töknek a választ!
És azt meg lehet csinálni, h hátra szerzek egy 18-as kereket. Belefér az 125-ös ETZ-be ill. van értelme 125-ösnél?
Köszönöm a választ!matt1989 írta:HaPi!
Nekem 3.00-ás gumi van elöl előtte ugyanolyan Mitas volt, mint Neked. Vedd le és gyújtsd fel, azért cseréltem le mert semmi tapadása nem volt (el is estem, mert kijöttek elém és megcsúszott az első kerék, mert nem tapadt rendesen).
Most Metzeler ME 22 van elöl és hátul, de ég és föld kanyarodásra féktávra, nagyon jó.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég