Kipufogó
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Szerintem 125/150-es kipuff. Elég vékonkának tűnik. Hosszra meg kb stimmel.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Kipufogó
Ilyen kipufogót láttam Utasi Viktor motorját annó! Itt is volt tag ha jól emlékszem. Kecskemétre járt a GAMF-ra és ott nézegettem ez milyen lenne, de nem jöttem rá!
- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Kipufogó
Holnap kihozom itt világosba csinálok pár képet aztán meglátjuk miez Kösz! Üdv: Laczkócsikin írta:Krómos a hegesztés? De csak egy varrat van rajta nem?
Érdekes.... nem tudnál közeli képeket csinálni varratról is meg a végéről is?
Üdv.: Csikin
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Krómos a hegesztés? De csak egy varrat van rajta nem?
Érdekes.... nem tudnál közeli képeket csinálni varratról is meg a végéről is?
Üdv.: Csikin
Érdekes.... nem tudnál közeli képeket csinálni varratról is meg a végéről is?
Üdv.: Csikin
- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Kipufogó
Komoly? Pedig még a hegesztés is krómos Egyszerüen nem értem milyen kipu lehetcsikin írta:Na ilyet se láttam még
Ki van vágva a közepe
Rendes hosszú 250-es kipuff volt szerintem egykor
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Na ilyet se láttam még
Ki van vágva a közepe
Rendes hosszú 250-es kipuff volt szerintem egykor
Ki van vágva a közepe
Rendes hosszú 250-es kipuff volt szerintem egykor
- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Kipufogó
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=27243 Ezen az oldalon látni oldalról, de majd csinálok róla hátulról is ha a hó eltünik ! Kösz Üdv!
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Kipufogó
A régebbi Motorrad-okban mindig 17LE-nek írták az MZ-ket. Valószínűleg a német biztosítási rendszer miatt fojtották vissza. Az ilyen fojtást meg vezérlés híján csak a kipufogó kialakításával érhettek el, legalábbis szerintem. Így hát biztosan létezik 17LE-s változat, csak kérdés hogy ebből kerültek-e keletre is? Persze ettől függetlenül a forgalmiba elég gyakran írnak baromságot, pl. nekem volt egy ETZ-m aminek az volt írva a teljesítmény rubrikába hogy 248kw.
- revlimit
- Simsonos
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2008.04.15. 15:35
- MZ-d típusa: TS 150 75'
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kipufogó
Szerintem meg a /1es blokk, ami az ETZ 250 elődje, is 2 felömlős és az 19 LE, nem 17. Az ETZ 250 meg 15,45kw=21LE, a gyengébb változat pedig 12,5kw=17LE.csdani írta:A 2 felömlő miatt volt csak 17 Le, a hogyan tovább mz szerint. Apukámnak olyanja volt, de azt nem kellett szerelni, nem voltak megnézve az átömlők, 10-15000-el lett eladva, helyhiány miatt. 83-as volt, úgy tudom ilyenek a gyártás elején voltak a 4 felömlősök mellett.
Fojtott teljesítményű ETZ 250:
Idézet az MZ hogyan tovább című alapműből, 188.oldal lap alja:
"A kisebb teljesítményű változatnál a teljesítménycsökkenést a kipufogódob megnövelésével érték el."
A motorozás számomra nemcsak közlekedési forma, hanem élmény is egyben. Autózni is szeretek, de az autóvezetés sosem hiányzik annyira, mint amennyire az MZ-vel való karulás tud.
Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
Adatlapom: http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... serProfile
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Kipufogó
A 2 felömlő miatt volt csak 17 Le, a hogyan tovább mz szerint. Apukámnak olyanja volt, de azt nem kellett szerelni, nem voltak megnézve az átömlők, 10-15000-el lett eladva, helyhiány miatt. 83-as volt, úgy tudom ilyenek a gyártás elején voltak a 4 felömlősök mellett.
Re: Kipufogó
forgalmi lényegtelen. elvileg volt egy 17 lóerőre butított etz verzió, de ember a talpán aki megmondja, mitől tud csak annyit, és hogy honnan lehet felismerni. egy valami biztos, rövid dob 251esen volt csak, az összes többi hosszú, mint a lóbroki, és a gyári (csonka kúp formájú vég) végén ennyi áll: ETZ-250, vagy ETZ-251. ha csak valami többjegyű szám van rajta, akkor az valami régebbi utángyártás. volt még régebbi gyári változatokból teljesen kúpos végű(ezeken nincs jelölés), asszem 83ig készült ilyen, ebből az első 82es példányok még ráadásúl egyenesek is voltak, (akár a TS dobok).. na az még milyen ocsmányúl áll az etz-n.
Bokodi Áron- WARESZ
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Kipufogó
Így van szinte tökmindegy mi van beleírva a forgalmiba. Nekem évekig 8kw volt (ETZ 250). Legutóbb 2 éve műszakin átirták automatikusan én persze nem örültem mert plusz kiadás volt.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Ami a forgalmiban van az nem a valóságos adat, nekem pl. 7kW van írva a 251-nek a 125ös etz-nek meg 8kW voltLaczkó írta:Üdv Mindenki! Annyit szeretnék kérdezni, hogy a motorom teljesítménye 13kw nak van írva a forgalmiban de a gépkönyv szerint 15kw nak kéne lenni. Ez egy 250es világoskék etz rövid "gyári" kipuffal ezt onnan gondolom mert sorozatszámos de ettől még nemtudom gyári-e. Akkor ez fojtott lehet? Köszi Üdv!
Ha sok szám van körben a végén akkor az nem valószínű, hogy egy gyári kipuff, de ezt Waresz tuti tudja. Volt egy váltás 250-es etz-knél amikor módosult a kipuff hossza, de úgy tudom ez nem befolyásolta a teljesítményt.
Üdv.: Csikin
- Laczkó
- Simsonos
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2009.12.11. 18:47
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sárvár
Re: Kipufogó
Üdv Mindenki! Annyit szeretnék kérdezni, hogy a motorom teljesítménye 13kw nak van írva a forgalmiban de a gépkönyv szerint 15kw nak kéne lenni. Ez egy 250es világoskék etz rövid "gyári" kipuffal ezt onnan gondolom mert sorozatszámos de ettől még nemtudom gyári-e. Akkor ez fojtott lehet? Köszi Üdv!
Re: Kipufogó
helócsutkakaparo írta:Köszönöm a válaszokat, majd megcsinálom ha lesz időm, meg hely, meg eszközök!
Üdv csutkakaparo
én is szétvágtam a kis ts em kipuffját.Megoldható,meg ha nagyon ügyesen hegesztesz.Ha nem tudsz hegeszteni ügyesen(1mm es lemezből van a furulya amit össze kel hegeszteni)ne állj neki.Én villamos ívhegsztővel dolgoztam 70A en,csak ügyesen kell megcsinálni és tök jó lett nekem.Sok képem van róla.
És tudjátok milyen iszonyú jó hangja lett?teljesen tisztára pucoltam mindenét belűl,most olyan mint egy gyári uj dob.
motorzás=szabadság
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Kipufogó
Én így csináltam
Valvoline durablend 2T, még ilyen keverés mellett se volt kokszképződés, a dugón egy vastag sűrű olajfilm, a hengerfal nagyon szép, 300 km után már szépen vette az 5500-öt is, de 4000-4300 volt inkább, ez csak ellustulás ellen volt
Amúgy elképesztően megy...
Valvoline durablend 2T, még ilyen keverés mellett se volt kokszképződés, a dugón egy vastag sűrű olajfilm, a hengerfal nagyon szép, 300 km után már szépen vette az 5500-öt is, de 4000-4300 volt inkább, ez csak ellustulás ellen volt
Amúgy elképesztően megy...
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Kipufogó
Bambi féle lengyle dugattyú van benne (6 század).
140-es fővúvóka, dellorto karbi, a tű inkább dúsabbra van állítva.
És ahogy a mester mondta 1:50-es keverékkel 500 km-t óvatosan közlekedtem vele.
A kipufogót meg nem tudom megmondani neked, hogyan tervezte. Akkor még bátyámé volt a motor nem voltam ott amikor csinálták.
140-es fővúvóka, dellorto karbi, a tű inkább dúsabbra van állítva.
És ahogy a mester mondta 1:50-es keverékkel 500 km-t óvatosan közlekedtem vele.
A kipufogót meg nem tudom megmondani neked, hogyan tervezte. Akkor még bátyámé volt a motor nem voltam ott amikor csinálták.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
1:20-as keverési arány? Az összes szakirodalom azt írja, hogy 1:50 bejáratás alatt is.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Kipufogó
Amit írtál egy 150-es kollégának, az az ember tervezte neked is?
Vagy melyik rezótervezővel csináltad, milyen fordulatra lett hangolva?
Írtad, h mexszorult 2x is, milyen dugó, illesztés, olaj, keverési arány?
Fúvókát nem raktál nagyobbat a nagyobb hengernek, tű a legdúsabban volt?
Nekem 3,5 század Kanuni dugóval semmi baj nem volt, mondjuk én 150-essel indultam, jelenleg 145, 1:20, 1:25, 1:33, jelenleg 1:40
1400 km van benne, 2000-nél rakom a tűt szegényebbe, utána jöhetnek ilyen nyalánkságok...
Vagy melyik rezótervezővel csináltad, milyen fordulatra lett hangolva?
Írtad, h mexszorult 2x is, milyen dugó, illesztés, olaj, keverési arány?
Fúvókát nem raktál nagyobbat a nagyobb hengernek, tű a legdúsabban volt?
Nekem 3,5 század Kanuni dugóval semmi baj nem volt, mondjuk én 150-essel indultam, jelenleg 145, 1:20, 1:25, 1:33, jelenleg 1:40
1400 km van benne, 2000-nél rakom a tűt szegényebbe, utána jöhetnek ilyen nyalánkságok...
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Kipufogó
CsDani!
300-as, de így még sajnos nem az igazi, 600 km után megszorult, azóta pedig még 1* megszorult, így nem volt alkalmam letesztelni normálisan.
Vagy falsot szív valahol, vagy karbulálási gondok vannak nem tudom.
Mikor még Trabant dugattyú volt benne, Bambi azt mondta ritka az ilyen erős ETZ, úgyhogy nagyon szar nem lehet.
Elvileg 6000-6500nál tovább nem engedi forogni a kipufogó, de cserébe már 2000 körül húz és elég nyomatékos, túrázásra lett hangolva.
Üdv.
300-as, de így még sajnos nem az igazi, 600 km után megszorult, azóta pedig még 1* megszorult, így nem volt alkalmam letesztelni normálisan.
Vagy falsot szív valahol, vagy karbulálási gondok vannak nem tudom.
Mikor még Trabant dugattyú volt benne, Bambi azt mondta ritka az ilyen erős ETZ, úgyhogy nagyon szar nem lehet.
Elvileg 6000-6500nál tovább nem engedi forogni a kipufogó, de cserébe már 2000 körül húz és elég nyomatékos, túrázásra lett hangolva.
Üdv.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Kipufogó
Hello matt1989!
Láttam, h neked is rezó van fenn, miket tud így a motorod?
Alap, vagy 300-as cilinder?
Láttam, h neked is rezó van fenn, miket tud így a motorod?
Alap, vagy 300-as cilinder?
Re: Kipufogó
Hello!
Valakinek nincs meg az a kép amin a ts 125 kipufja van,belülről mutatja a kép a kipufot.
Valakinek nincs meg az a kép amin a ts 125 kipufja van,belülről mutatja a kép a kipufot.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Kipufogó
Ha Pest megyében laksz én ismerek egy embert.
Amennyiben érdekel, akkor leírom majd az elérhetőségét.
Amennyiben érdekel, akkor leírom majd az elérhetőségét.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2010.01.11. 23:08
- MZ-d típusa: Mz etz 150
Re: Rezonátor
Sziasztok
Kellene egy kis segítség! A 150-es ETZ-m hez kellene egy rezonátort csinálni de nem ilyen kókány vackot a mi csak arra jó, hogy
a fogyasztás nőjön, hanem ami rendesen tölti a motort!
Szóval ha valaki tud olyan embert aki foglalkozik ilyennel akkor megköszönném, ha az elérhetőségét,veboldalát vagy vmit megadjátok az nagyon jó lenne!
Köszi
Kellene egy kis segítség! A 150-es ETZ-m hez kellene egy rezonátort csinálni de nem ilyen kókány vackot a mi csak arra jó, hogy
a fogyasztás nőjön, hanem ami rendesen tölti a motort!
Szóval ha valaki tud olyan embert aki foglalkozik ilyennel akkor megköszönném, ha az elérhetőségét,veboldalát vagy vmit megadjátok az nagyon jó lenne!
Köszi
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2009.11.30. 22:01
- MZ-d típusa: Etz 125
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Kipufogó
Köszönöm a válaszokat, majd megcsinálom ha lesz időm, meg hely, meg eszközök!
Üdv csutkakaparo
Üdv csutkakaparo
Re: Kipufogó
ja, ha méhbe viszed, akkor lehet flexxel:D ha kettévágod, jobban befér a kocsiba:D
az is jó cikk ami a wikin van, de olvasd hozzá az enyémet is, kb közös szálon futnak a dolgok. ez a szocimotoroson van:
http://szocimotoros.hu/hu/cikkek/145
annyit már azóta sikerült tapasztalnom, hogy ha van egy fújásra is alkalmas bivaly porszívód(pl: rakéta:D) akkor annak szedd le a szívóoldalát, hogy még bivalyabb legyen, sőt a porzsákot is szedd ki, és az is alkalmas fúvásra, nem kell hozzá kompresszor. kb 2,5kg a jó kis mz kipuff. az etz-é talán egy picit több.kb 2,7. HA TISZTA! gázégő helyett jó a pörzsölő, de azt valahogy módjával, mert az lehet hogy leszedi a krómot. ha ocsmány krómú kipuffot csinálok, ami úgy is mattfekete lesz, akkor azzal csinálom, mert gyorsabban felizzítja.
nem kell szétvágni, van egyszerűbb megoldás is(már ha minden kelléket be tudsz hozzá szerezni)csutkakaparo írta:újabb, frankó kérdésem lenne!:D hogy lehet szétszedni egy etz 125 kipufogóját, hogy kitudjam takarítani? üdv csutkakaparo
az is jó cikk ami a wikin van, de olvasd hozzá az enyémet is, kb közös szálon futnak a dolgok. ez a szocimotoroson van:
http://szocimotoros.hu/hu/cikkek/145
annyit már azóta sikerült tapasztalnom, hogy ha van egy fújásra is alkalmas bivaly porszívód(pl: rakéta:D) akkor annak szedd le a szívóoldalát, hogy még bivalyabb legyen, sőt a porzsákot is szedd ki, és az is alkalmas fúvásra, nem kell hozzá kompresszor. kb 2,5kg a jó kis mz kipuff. az etz-é talán egy picit több.kb 2,7. HA TISZTA! gázégő helyett jó a pörzsölő, de azt valahogy módjával, mert az lehet hogy leszedi a krómot. ha ocsmány krómú kipuffot csinálok, ami úgy is mattfekete lesz, akkor azzal csinálom, mert gyorsabban felizzítja.
Bokodi Áron- WARESZ
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Flexszel. Csak nehogy waresz meg agyf*szt kapjon a végén. Olvass vissza, már leírta a tutit, hogy hogyan kell helyesen kitakarítani, vagyis kiégetni. Nameg a wiki szerelési könyvben is van róla infó.csutkakaparo írta:újabb, frankó kérdésem lenne!:D hogy lehet szétszedni egy etz 125 kipufogóját, hogy kitudjam takarítani? üdv csutkakaparo
http://hu.wikibooks.org/wiki/MZ_szerel%C3%A9s
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2009.11.30. 22:01
- MZ-d típusa: Etz 125
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Kipufogó
újabb, frankó kérdésem lenne!:D hogy lehet szétszedni egy etz 125 kipufogóját, hogy kitudjam takarítani? üdv csutkakaparo
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Kipufogó
nemtom nem én vagyok a kipufogó szakértő de visszaolvasva 3,5 kilós már nagyon tele vanconus írta:mennyinek kéne lennie grammra?
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Kipufogó
mennyinek kéne lennie grammra?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Kipufogó
Lemértem a kipufogóm olyan 3 kiló körül van
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Hali!csutkakaparo írta:....
Először próbáld meg fbs-el körbekenni a könyököt és úgy ráhúzni a dobot. Ha még így is kifúj, akkor vékony lemezből(akár sörösdobozból) tegyél egy ívet a dobon kívülre.Így a bilincs jobban összehúzza a dob "nyelveit"
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Semmit nem kell szerintem. Bár nemtudom, hogy a 125-ösön hogy van a felfogatás, de a nagyon egy fémlemezzel még a blokk aljához van rögzítve a kipufogó. Na a lényeg, hogy a bilincs között ne legyen ott a lemez. Mert ha ottvan, akkor ugye nemtudod szorosra húzni.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2009.11.30. 22:01
- MZ-d típusa: Etz 125
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Kipufogó
olyan gondom van, hogy ahol a kipufogó dob és a könyök találkozik, az illesztéshez mit kellene raknom hogy ne fújjon ki? mert akárhogy meghúzom, ugyanúgy kifúj, az utolsó próbálkozásnál a csavar menete meg is szakadt:S, szóval ha tudnátok vmit ajánlani, amit nem köp ki, annak örülnék:D! üdv csutkakaparo
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Kipufogó
Hát ez az. Tulajdonképpen a hegesztéstől hátrafelé jó, bár le van festve feketére.waresz írta: NÁNDOR!
megkérdezném nagy tisztelettel: minek vettél újat? azt mondod, hogy a gyári hátsórészét hozzáhegesztenéd az utángyártott első részéhez. ezekszerint a gyári esztétkailag jó állapotú? mert ha igen, elég jó pénzért vevő lennék rá! még mielött szétvágod...
Na de az eleje az nagyon horpadt látszik, hogy túl van már pár bukáson.
Ezért is kellett újat vennem mert nagyon csúnyán nézett ki és nem illett a felújítási terveimbe.
Re: Kipufogó
áhh.. sose.. ha nincs kellő tompítása, akkor nem lesz jó és kész, ha elszegényíti, akkor meg gyorsan megragadhat. a gyári kipufogó elejébe van a lényeg, így kb az első táguló szakasz lenne talán megfelelő az utángyártott dobból. nade, az sem jó mert ugyanolyan hosszan tágul mint a gyári etz, meg a trophy... ellenben a pereggyel, ami kb 15centivel rövidebben tágúl. sajna nem mindegy.
NÁNDOR!
megkérdezném nagy tisztelettel: minek vettél újat? azt mondod, hogy a gyári hátsórészét hozzáhegesztenéd az utángyártott első részéhez. ezekszerint a gyári esztétkailag jó állapotú? mert ha igen, elég jó pénzért vevő lennék rá! még mielött szétvágod...
NÁNDOR!
megkérdezném nagy tisztelettel: minek vettél újat? azt mondod, hogy a gyári hátsórészét hozzáhegesztenéd az utángyártott első részéhez. ezekszerint a gyári esztétkailag jó állapotú? mert ha igen, elég jó pénzért vevő lennék rá! még mielött szétvágod...
Bokodi Áron- WARESZ
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Kipufogó
Lehet ha az utángyártotthoz állítod a karbit jó lesz.Nandor írta:Sziasztok
Csinált már valaki olyat, hogy gyári dob hangtompítóját összehegesztette az után-gyártott elejével?
Mert sajnos mióta után-gyártott dobom van a fogyasztásom 5l felé ment.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Kipufogó
Sziasztok
Csinált már valaki olyat, hogy gyári dob hangtompítóját összehegesztette az után-gyártott elejével?
Mert sajnos mióta után-gyártott dobom van a fogyasztásom 5l felé ment.
Csinált már valaki olyat, hogy gyári dob hangtompítóját összehegesztette az után-gyártott elejével?
Mert sajnos mióta után-gyártott dobom van a fogyasztásom 5l felé ment.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Kipufogó
Köszi szépen Samu, akkor meg is rendelem!
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Kipufogó
Már pedig az foJtás...
Kenésen kívül még a teljesítményt is rontja.
Kenésen kívül még a teljesítményt is rontja.
Re: Kipufogó
romlik a kenése(magyarul: gyorsan beszarik!)... a többit már leírták a többiek. amúgy foLYtás, és nem bele teszed, hanem rá szereled bocs, de nehéz már ugyanazt megmagyarázni tök feleslegesen 43829482984 alkalommal. szerintem szedd ki belőle ha tudod, próbáld ki, tök poén amikor megragad:D főleg azért mert közbe hangos, és szikrákat szór. ha fordulatmérős típus, akkor mindenképp üresbe próbáld meg pörgetni, nyélgázon, ekkor egyértelműen látszik, hogy marha jól kiforog. de tényleg.. amikor eléri a mutató a pöcköt(hátulról), akkor király a gép...Ts_Racing írta:Hello!
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, ha 125-ös ts be fojtás nélküli kipufogót teszek, attól lehet valami baja a motornak?
itt van hozzá útmutató videó: http://www.youtube.com/watch?v=99WM4ft6 ... re=related
Bokodi Áron- WARESZ
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Re: Kipufogó
Én mentem a sajátommal hengertől leszedett kipuffal. Hát. gyenge volt.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Kipufogó
Jó a hang relatív dolog valóban. De a másik kettő még áll.
Szerintem inkább szerezz valahonnan gyári dobot. Vagy ha nem utcán használod, akkor el lehet gondolkodni egy tervezett,méretezett ( Nem a bolti gagyi) rezón.
De vannak itt a fórumon akik valóban értenek a dologhoz, én csak az ő véleményükből tanultam... Majd ők megmondják mi is a tuti
Szerintem inkább szerezz valahonnan gyári dobot. Vagy ha nem utcán használod, akkor el lehet gondolkodni egy tervezett,méretezett ( Nem a bolti gagyi) rezón.
De vannak itt a fórumon akik valóban értenek a dologhoz, én csak az ő véleményükből tanultam... Majd ők megmondják mi is a tuti
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 1 vendég