Elektronika topik - a pokol kapuja
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Nagyon rendes vagy!
Előre is köszönöm.
Előre is köszönöm.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Elektronika
Holnap akkor beugrom és megkérdezem mit ajánlanak. Idézem haverom: "Ady Endre utca kondi teremmel szemben Gaca bácsi. Illetve Vilonyai úton a volt Peugeot szalonnal szemben az öregasszony." Veszprémben persze.zsakfos írta: Tulajdonképp nekem már az is elég ha megtudom hogy milyen színűeket kapni,meg hogy hol.
0,75 és 1,0-es keresztmetszetűek érdekelnének.
Meg a lényeg hogy kapható-e fekete szinben olyan amibe behuzhatóak a vezetékek.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Tulajdonképp nekem már az is elég ha megtudom hogy milyen színűeket kapni,meg hogy hol.nfefe írta:Helyes!zsakfos írta:
Holnap megyek Veszprémbe megkérdezzem ott is? Van 2 bolt, az egyiket tuti meglesem majd. De mond meg milyenek kellenek és akkor megkérdezem van e
0,75 és 1,0-es keresztmetszetűek érdekelnének.
Meg a lényeg hogy kapható-e fekete szinben olyan amibe behuzhatóak a vezetékek.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Elektronika
Helyes!zsakfos írta:
Holnap megyek Veszprémbe megkérdezzem ott is? Van 2 bolt, az egyiket tuti meglesem majd. De mond meg milyenek kellenek és akkor megkérdezem van e
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Köszi! Cím elmentve.nfefe írta:Budapesten elektrós bolt:
XI. Hengermalom u. Elekro Cord Kft.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Nagyon szivesen ha gondolod!nfefe írta:Akkor a veszprémieket is megkérdezem!zsakfos írta:
Majd jöhetsz akkor vezetékelni a Trophym
De csak ha van fűtött garázsod!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Elektronika
Budapesten elektrós bolt:
XI. Hengermalom u. Elekro Cord Kft.
XI. Hengermalom u. Elekro Cord Kft.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Elektronika
Akkor a veszprémieket is megkérdezem!zsakfos írta:
Majd jöhetsz akkor vezetékelni a Trophym
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Na ott Veszprém környékén ahol te laksz ott meg egyenesen királyság lenne ha volna olyan villamossági bolt ahol ilyenek vannak.Közel van nekem.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Elektronika
Közben leesett melyik is az ami neked kell. Nekem is itthon a Simsonzsakfos írta:nfefe írta:
Megkérdezek pár ismerőst kábel ügyben...
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Nem!nfefe írta:Ha jól gondolom akkor neked zsugorcső kell. Simsonokban elvileg azzal dolgoztak.zsakfos írta:
A zsugorcső az más!
Itt egy kép!
A zsugorcső az amivel a kilépő sok szines vezetéket "odaragasztják"(ez nem szószerint értendő)a fekete kábelkőpenyhez(ami nekem kéne).
Nekem egy jó villamossági bolt cime is elég lenne akár Pesten is,sőt valami olyan hely kéne ahol szines vezeték is kapható méterben.Itt nem az általános szinekre gondoltam,hanem ilyesmi mint pld a lila,sárga,barna,rózsaszin,meg mittudomén.
Itt felénk van fekete,piros,kék azt kakukk.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Elektronika
Ha jól gondolom akkor neked zsugorcső kell. Simsonokban elvileg azzal dolgoztak.zsakfos írta:
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Emberek!
Tud valaki olyan boltot,ahol lehet venni olyan kábelköpenyt,amibe belehet huzkodni a vezetékeket?
Itt Siófokon néznek rám nagy szemekkel hogy mit akarok.Mindenáron a falba vakolat alá való csöveket mutogatnak.Kérdeztem a mipoláncsövet(remélem jól irtam a nevét),de az csak átlátszóban van,nekem meg feketében kéne.
Van egy Simsonom amit csinálgatok.
A vezetékei még gyáriak és jó állapotúak,viszont a külsö fekete köpeny az évek alatt kikeményedett és sok helyen csúnyán töredezett.
Ja és még annyit ha van ilyen köpeny,akkor annak mi a rendes neve?Hogy kell kérni?
Tud valaki olyan boltot,ahol lehet venni olyan kábelköpenyt,amibe belehet huzkodni a vezetékeket?
Itt Siófokon néznek rám nagy szemekkel hogy mit akarok.Mindenáron a falba vakolat alá való csöveket mutogatnak.Kérdeztem a mipoláncsövet(remélem jól irtam a nevét),de az csak átlátszóban van,nekem meg feketében kéne.
Van egy Simsonom amit csinálgatok.
A vezetékei még gyáriak és jó állapotúak,viszont a külsö fekete köpeny az évek alatt kikeményedett és sok helyen csúnyán töredezett.
Ja és még annyit ha van ilyen köpeny,akkor annak mi a rendes neve?Hogy kell kérni?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Legrosszabb esetben beállítasz neki fix 3 mm-t és úgy is el fog menniwaresz írta:tirisztor az életbe nem volt MZ-be. gyárilag is hall jeladós TRANZISZTOROS gyújtás van benne. ebbe előgyújtás szabályzót tök egyszerű beszerelni: a jeladó és a gyújtó elektronika közé kell beiktatni. IGC néven forgalmaz ilyet a roxel nevü cég. számítógépen programozható. alap hogy elektronikus feszültség szabályzó kell hozzá. sokminden zavarra érzékeny. 20000ftból biztos kihozható az atrakció, de mire kikísérletezel egy normális beállítást, addig megöregedsz. a motor élettartama javul némileg, fogyasztás is kis mértékben(szerintem néhány decivel lehet csak jobb) a motor egyenletessége tovább javul, kissebb fordulaton válik használhatóvá, míg magasabb fordulaton torpan meg, vibrációk enyhülnek, stb..... de ha nincs rendesen beállítva, akkor rosszabb is tud lenni, mint egy átlag megszakítós gyújtás. én még egy ideig nem fogok kisérletezni ilyesmivel, de tervbe van. ETZ-nek nagyon jót tesz, javít a 4 felömlőből adódó rugalmatlanságán. TS-t meg még jobabn meg lehet bolondítani vele, de tényleg nehéz. jó volna fékpadon hangolni.csdani írta:Hello Subee, meg minden elekto guru!
Amúgy a fékpad ilyenkor alap, de szerintem kibérelni egyet nem kerül annyira sokba. ott 1-2 óra alatt ki lehet kísérletezni valami jót, sőt külföldi mz clubokon akik kicsit nagyobb tételben tolják (pl az angol elég durva ) szerintem nem hadititok egy jó előgyújtás görbe, ott is meg lehet kérdezni.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Elektronika
tirisztor az életbe nem volt MZ-be. gyárilag is hall jeladós TRANZISZTOROS gyújtás van benne. ebbe előgyújtás szabályzót tök egyszerű beszerelni: a jeladó és a gyújtó elektronika közé kell beiktatni. IGC néven forgalmaz ilyet a roxel nevü cég. számítógépen programozható. alap hogy elektronikus feszültség szabályzó kell hozzá. sokminden zavarra érzékeny. 20000ftból biztos kihozható az atrakció, de mire kikísérletezel egy normális beállítást, addig megöregedsz. a motor élettartama javul némileg, fogyasztás is kis mértékben(szerintem néhány decivel lehet csak jobb) a motor egyenletessége tovább javul, kissebb fordulaton válik használhatóvá, míg magasabb fordulaton torpan meg, vibrációk enyhülnek, stb..... de ha nincs rendesen beállítva, akkor rosszabb is tud lenni, mint egy átlag megszakítós gyújtás. én még egy ideig nem fogok kisérletezni ilyesmivel, de tervbe van. ETZ-nek nagyon jót tesz, javít a 4 felömlőből adódó rugalmatlanságán. TS-t meg még jobabn meg lehet bolondítani vele, de tényleg nehéz. jó volna fékpadon hangolni.csdani írta:Hello Subee, meg minden elekto guru!
A programozható előgyújtásról szeretnék érdeklődni
Mennyiből áll a tirisztoros 251-est átalakítani Hall-jeladóssá, aztán beépíteni ezt a kütyüt?
Mennyiről indul, és meddig megy fel optimálisan az előgyújtás értéke( a vezérlésbe nem lett piszkálva)
Valami kézzelfogható eredményt el lehet vele érni(mennyivel javul a nyomatékrugalmasság, fogyasztás részterheléssel, meg ilyenek)
Egy ilyen átalakítás mit kóstál?
Bokodi Áron- WARESZ
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Elektronika
Hello Subee, meg minden elekto guru!
A programozható előgyújtásról szeretnék érdeklődni
Mennyiből áll a tirisztoros 251-est átalakítani Hall-jeladóssá, aztán beépíteni ezt a kütyüt?
Mennyiről indul, és meddig megy fel optimálisan az előgyújtás értéke( a vezérlésbe nem lett piszkálva)
Valami kézzelfogható eredményt el lehet vele érni(mennyivel javul a nyomatékrugalmasság, fogyasztás részterheléssel, meg ilyenek)
Egy ilyen átalakítás mit kóstál?
A programozható előgyújtásról szeretnék érdeklődni
Mennyiből áll a tirisztoros 251-est átalakítani Hall-jeladóssá, aztán beépíteni ezt a kütyüt?
Mennyiről indul, és meddig megy fel optimálisan az előgyújtás értéke( a vezérlésbe nem lett piszkálva)
Valami kézzelfogható eredményt el lehet vele érni(mennyivel javul a nyomatékrugalmasság, fogyasztás részterheléssel, meg ilyenek)
Egy ilyen átalakítás mit kóstál?
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Elektronika
Köszi a tippet, tényleg lehet sz@r az akku.
Ezelőtt 9Ah-s Varta volt benne, ez most egy 5Ah-s Unibat.
Közelébe se volt a 13V-nak egy óra töltés után, de reméltem még tölt rá a moci.
Ezelőtt 9Ah-s Varta volt benne, ez most egy 5Ah-s Unibat.
Közelébe se volt a 13V-nak egy óra töltés után, de reméltem még tölt rá a moci.
Re: Elektronika
Sajnos attól,hogy új az aksi,még lehet rossz,terhelésen mérd meg,mennyire tartja az feszültséget.A sima olcsó aksikra fél év a gari általában,így hát mielőbb vidd vissza cserére,ha rossz.Gyurmooo írta:Szerelési kézikönyv alapján arra gondoltam, hogy ebben a nedves időben a reggeli pára (amit a motorról letöröltem deciben mérhető volt) okozott kisebb rövidzárlatot, a fesz.szab. csatlakozóin. Szoli után töltöttem az akksin, mert nagyon gyenge volt. Nem értem amúgy, mert alig pár hónapos az akku.
A töltés az jó, rá is mértem, és a fesz.szabályzót is állítottam. 14,2 fölé még magas fordulaton sem megy lámpa nélkül.
De mégis nem nagyon veszi a töltést, mire hazaértem, már ki-kihagyott a gyújtás...
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Elektronika
Szerelési kézikönyv alapján arra gondoltam, hogy ebben a nedves időben a reggeli pára (amit a motorról letöröltem deciben mérhető volt) okozott kisebb rövidzárlatot, a fesz.szab. csatlakozóin. Szoli után töltöttem az akksin, mert nagyon gyenge volt. Nem értem amúgy, mert alig pár hónapos az akku.
A töltés az jó, rá is mértem, és a fesz.szabályzót is állítottam. 14,2 fölé még magas fordulaton sem megy lámpa nélkül.
De mégis nem nagyon veszi a töltést, mire hazaértem, már ki-kihagyott a gyújtás...
A töltés az jó, rá is mértem, és a fesz.szabályzót is állítottam. 14,2 fölé még magas fordulaton sem megy lámpa nélkül.
De mégis nem nagyon veszi a töltést, mire hazaértem, már ki-kihagyott a gyújtás...
Re: Elektronika
ha gyári értékű üvegbizti kimegy, akkor már elég csúnyán túltöltött a gép, vagy az aksi cellazárlatos, vagy nagyon lemerült. amúgy meg ne félj, nem ég le a generátor csak úgy, hiphop.Gyurmooo írta:Halihó!
Akadt egy olyan problémám ma reggel (pont f@sz@ az időzítés, mert szoliba jöttem), hogy kiégett a generátor biztosíték. (3A-es, késes ez volt a legkisebb, amit kaptam) Ugyan gyorsan orvosoltam a bajt, de azért jó lenne tudni, mi szokta okozni az ilyet.
Gondoltam még akksival bejövök, de a sok állás után annyira le volt merülve, hogy úgy egy km után "ledadogott" a gép, csupán helyzetjelzővel is. Ez külön "élvezet" volt a ködben 10m-es látás mellett...
Lehet nem is komoly a baj, de ha valaki tudna tanácsot adni merre kezdjem keresni a baj forrását, jó néven venném.
Nem szeretném a generátort leégetni...
Arra gondoltam, hogy ebben a t@kony párás időben valahol keletkezett egy rövidzár, de hol? A biztosíték tábla tökéletesen le van szigetelve, az egyenirányító diódasor elvileg lakkozott, a fesz.stab. is zárt. Persze ettől még lehet a csatlakozók között zárlat...
Köszönöm!
Gyurmooo
Bokodi Áron- WARESZ
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Elektronika
Halihó!
Akadt egy olyan problémám ma reggel (pont f@sz@ az időzítés, mert szoliba jöttem), hogy kiégett a generátor biztosíték. (3A-es, késes ez volt a legkisebb, amit kaptam) Ugyan gyorsan orvosoltam a bajt, de azért jó lenne tudni, mi szokta okozni az ilyet.
Gondoltam még akksival bejövök, de a sok állás után annyira le volt merülve, hogy úgy egy km után "ledadogott" a gép, csupán helyzetjelzővel is. Ez külön "élvezet" volt a ködben 10m-es látás mellett...
Lehet nem is komoly a baj, de ha valaki tudna tanácsot adni merre kezdjem keresni a baj forrását, jó néven venném.
Nem szeretném a generátort leégetni...
Arra gondoltam, hogy ebben a t@kony párás időben valahol keletkezett egy rövidzár, de hol? A biztosíték tábla tökéletesen le van szigetelve, az egyenirányító diódasor elvileg lakkozott, a fesz.stab. is zárt. Persze ettől még lehet a csatlakozók között zárlat...
Köszönöm!
Gyurmooo
Akadt egy olyan problémám ma reggel (pont f@sz@ az időzítés, mert szoliba jöttem), hogy kiégett a generátor biztosíték. (3A-es, késes ez volt a legkisebb, amit kaptam) Ugyan gyorsan orvosoltam a bajt, de azért jó lenne tudni, mi szokta okozni az ilyet.
Gondoltam még akksival bejövök, de a sok állás után annyira le volt merülve, hogy úgy egy km után "ledadogott" a gép, csupán helyzetjelzővel is. Ez külön "élvezet" volt a ködben 10m-es látás mellett...
Lehet nem is komoly a baj, de ha valaki tudna tanácsot adni merre kezdjem keresni a baj forrását, jó néven venném.
Nem szeretném a generátort leégetni...
Arra gondoltam, hogy ebben a t@kony párás időben valahol keletkezett egy rövidzár, de hol? A biztosíték tábla tökéletesen le van szigetelve, az egyenirányító diódasor elvileg lakkozott, a fesz.stab. is zárt. Persze ettől még lehet a csatlakozók között zárlat...
Köszönöm!
Gyurmooo
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Köszönöm!
Akkor sajnos csere...
Akkor sajnos csere...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Elektronika
Nem állítható,ha nem működik csere.Amúgy testet kapcsol és ha kikötöd,és testeled akkor világítania kell.ha nem akkor valószínű,hogy nem a kapcsolóban van a hiba.KILL3R etz írta:Üdv!
Kis segítséget kérnék:
Az üres-visszajelzőt hogy kell beállítani, vagy megbizonyosodni róla hogy működik?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
Üdv!
Kis segítséget kérnék:
Az üres-visszajelzőt hogy kell beállítani, vagy megbizonyosodni róla hogy működik?
Kis segítséget kérnék:
Az üres-visszajelzőt hogy kell beállítani, vagy megbizonyosodni róla hogy működik?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
A GPS-emhez bekötöttem egy szivargyújtó aljzatot, nemigazán lehet ezt elrontani, mégis sikerült vmit.
Minden jónak tűnt, bedugom a töltőt, világít szépen a gps led-je is, aztán bekapcsoltam és elkezdett villogni a töltésjelző led mind az adapteren, mind a gps-en és kis idő múlva már nem is töltött. Az adapter jelzőfénye halványan pislákolt csak.
Előzőleg próbáltam autóban akkor működött, a villogás után egyből átraktam kocsiba, de ott is villogott, aztán kipurcant a töltő, a gps-nek nincs baja.
Ötlet?
Töltőt szétszedtem, nemlátok semmi rendellenességet, a biztosíték is ép.
Minden jónak tűnt, bedugom a töltőt, világít szépen a gps led-je is, aztán bekapcsoltam és elkezdett villogni a töltésjelző led mind az adapteren, mind a gps-en és kis idő múlva már nem is töltött. Az adapter jelzőfénye halványan pislákolt csak.
Előzőleg próbáltam autóban akkor működött, a villogás után egyből átraktam kocsiba, de ott is villogott, aztán kipurcant a töltő, a gps-nek nincs baja.
Ötlet?
Töltőt szétszedtem, nemlátok semmi rendellenességet, a biztosíték is ép.
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Elektronika
Szerintem is szimering lesz,de ez már egy másik topic témája
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- akos02
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2009.11.07. 23:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Baracs
Re: Elektronika
Kösz a válaszokat! Lehet főtengely szimering probléma az is, hogy folyik fel az olaj a blokkon keresztül ott, ahová be van csavarva a fordulatszámmérő spirál? Mert kb. azóta szarakodik a gyertya, amióta ez van. De ez az olajfelfolyás van amikor megáll, aztán megint elkezdi, de a gyertya is van amikor bírja napokig, aztán megint rossz. Összefüggést érzek, de hozzáértő tanácsa kellene! Köszönöm a válaszokat és a türelmet továbbra is!
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
ez szerintem is egy kicsit erős
Nézzétek meg az arol2t teljesítményszintjét és az összes többi olajét.
pl.:
Arol 2T:
API-TA
MOL Dynamic Sprint 2T:
API TC+
JASO FC
CEC TSC-3
ISO-L-EGD
Bocs egy kicsit off lett.
Nézzétek meg az arol2t teljesítményszintjét és az összes többi olajét.
pl.:
Arol 2T:
API-TA
MOL Dynamic Sprint 2T:
API TC+
JASO FC
CEC TSC-3
ISO-L-EGD
Bocs egy kicsit off lett.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Elektronika
no commentwaresz írta:az én gépembe(ha muszáj lenne) bátran öntök 1:10es arol2T keveréket, és nyugodtan indulok hosszabb útra is tartalék gyertya nélkül. szóval gyertyabeköpés, és keverékolaj közötti összefüggés szerintem hülyeség.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
a fos szimmering azert nem olyan rossz amugy egyetertek, hogy ha bekopi folyamatosan , nem megoldas a keveresi arany csokkentesevel elkendozni a problemat, mas bibi leszwaresz írta: vagy valami fos szimering lett beletéve felújításkor
Re: Elektronika
az én gépembe(ha muszáj lenne) bátran öntök 1:10es arol2T keveréket, és nyugodtan indulok hosszabb útra is tartalék gyertya nélkül. szóval gyertyabeköpés, és keverékolaj közötti összefüggés szerintem hülyeség. szimeringhiba már valószínűbb. főleg ha még bontatlan a blokk, vagy valami fos szimering lett beletéve felújításkor. túl kicsi előgyujtás is lehet gond, de ezzel csak megszakítós rendszernél kell foglalkozni. itt a kopással arányosan egyre kissebb az előgyujtás. gyertyahézagot érdemes még megvizsgálni. légszűrő tiszta-e stb.akos02 írta:Üdv minenkinek! Azt szeretném kérdezni, hogy mi a teendő akkor, ha a motorom (MZ-ETZ 125) állandóan beköpi a gyertyát? Eddig 260as Isolator gyertya volt benne, arra számítottam, hogy azér rossz, mert túl magas a hőérték. A mai nap vettem egy 225-ös szintén Isolátor gyertyát, és ugyanúgy beköpi. Szerintetek gyűjtást kell majd állítani? A válaszokat előre is köszönöm!
Bokodi Áron- WARESZ
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3071
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika
Akos02! Szasz!
Próbálj valami jobb minőségű olajat! Szintetikusat, félszintetikusat.
vagy más márkájú gyertyát (NGK,Bosch) helyes hőértékkel!
Próbálj valami jobb minőségű olajat! Szintetikusat, félszintetikusat.
vagy más márkájú gyertyát (NGK,Bosch) helyes hőértékkel!
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- akos02
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2009.11.07. 23:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Baracs
Re: Elektronika
1:50es keveréket használtam mindig, de eljött ez a gyetyabeköpős időszak, és én is gondoltam arra, hogy esetleg 1:60as kéne egy ideig. Kiőróbáltam, de nem változott. Az olajat pontosan nem tudom h milyen, valami gyengébb minőségű, azt tudom, de nem hiszem h ez lenne a baj, mert amikor jól működött, akkor is ugyanilyen olajam volt. Egyébként még soha nem volt gyújtásproblémám, nem is tudom hogy pontosan hogy tudnék meggyőződni róla, hogy jó-e, vagy sem, úgyhogy szívesen fogadom a lépéseket, tanácsokat:D. Köszönöm a segítséget!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Elektronika
akos!
Lehet gyújtás is, de szimmering is. Előbb nézd meg a gyújtást.
Ha az rendben van akkor esetleg átszív a kuplung oldali szimmeringen.
Esetleg még lehet hogy túl dús a keverék. Milyen arányba keversz milyen olajjal?
Lehet gyújtás is, de szimmering is. Előbb nézd meg a gyújtást.
Ha az rendben van akkor esetleg átszív a kuplung oldali szimmeringen.
Esetleg még lehet hogy túl dús a keverék. Milyen arányba keversz milyen olajjal?
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- akos02
- biciklis
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2009.11.07. 23:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Baracs
Re: Elektronika
Üdv minenkinek! Azt szeretném kérdezni, hogy mi a teendő akkor, ha a motorom (MZ-ETZ 125) állandóan beköpi a gyertyát? Eddig 260as Isolator gyertya volt benne, arra számítottam, hogy azér rossz, mert túl magas a hőérték. A mai nap vettem egy 225-ös szintén Isolátor gyertyát, és ugyanúgy beköpi. Szerintetek gyűjtást kell majd állítani? A válaszokat előre is köszönöm!
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Elektronika
Próbált már valaki MZ re más motor gyújtását felrakni? Lehetőleg nem babettáét
Mondjuk valami robogó gyuszit? A teljesítmény miatt agyalok ezen. A Trophyn az első pilács nekem elég gyenge.
Mondjuk valami robogó gyuszit? A teljesítmény miatt agyalok ezen. A Trophyn az első pilács nekem elég gyenge.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
Nagyon szépen köszönöm.Még abszolút aktuális.sunbim írta:Üdv Zsakfos!zsakfos írta:Srácok!
Kéne egy kis segitség.
Akinek elektronikus gyujtása van az Etz-ben az nem tudná esetleg lemérni,vagy ha tudja akkor megmondani a jeladó alatti távtartó méreteit?Az a kis csődarab!
Nagyon kéne.Előre is kösz!
Küldök 1-2 képet, és méreteket. Remélem még aktuális!
Hall-os gyújtást teszel fel?
Bölcs döntés!
Nem nekem van szükségem rá hanem kobraCode klubtársnak,csak én csináltatom neki esztergályossal.Nekem Hallos a gyujtásom,de Trabanté.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3071
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Elektronika
Üdv Zsakfos!zsakfos írta:Srácok!
Kéne egy kis segitség.
Akinek elektronikus gyujtása van az Etz-ben az nem tudná esetleg lemérni,vagy ha tudja akkor megmondani a jeladó alatti távtartó méreteit?Az a kis csődarab!
Nagyon kéne.Előre is kösz!
Küldök 1-2 képet, és méreteket. Remélem még aktuális!
Hall-os gyújtást teszel fel?
Bölcs döntés!
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2009.11.09. 21:26
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Elektronika
Köszi szépen
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Elektronika
A forgórész közepében van egy 10-es menet.Na oda behajtasz egy hosszabb 10-es csavart és letolod vele a főtengelyről.ROLYMOTO írta:Hali
Valaki megtudná mondani hogy lehet leszedni a 125-ös ETZ forgórészét,választ előre is köszi
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2009.11.09. 21:26
- MZ-d típusa: ETZ 125
- Tartózkodási hely: Nagykőrös
Re: Elektronika
Hali
Valaki megtudná mondani hogy lehet leszedni a 125-ös ETZ forgórészét,választ előre is köszi
Valaki megtudná mondani hogy lehet leszedni a 125-ös ETZ forgórészét,választ előre is köszi
- Bartucz
- babakocsis
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2008.10.14. 16:37
- MZ-d típusa: Simson S51B 1-3-H
- Tartózkodási hely: Budapest, XVI.
Re: Elektronika
Hali!
Megépítettem a Sub-ee féle gyújtást, Simson-hoz. Csakhogy már az asztalos próbánál elakadtam... Ilyen szisztéma alapján építettem össze, ha megtenné valaki, megmondaná, hogy így működnie kéne-e?
Megépítettem a Sub-ee féle gyújtást, Simson-hoz. Csakhogy már az asztalos próbánál elakadtam... Ilyen szisztéma alapján építettem össze, ha megtenné valaki, megmondaná, hogy így működnie kéne-e?
Mz ETZ 125-ös motort keresek, Pest megyében!
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Sokkal!!! Horhausnak is és ajánlottam és ajánlom bárki másnak is, mert nagyon jó. De ne feledd, hogy halogén foncsor is kell hozzá.Andrá$ írta:hmm.. halogén 6V égő mennyivel jobb a fénye mint a gyárinak?
Üdv.:Sub-ee
Sub kötőjel ee "Az örök szikra örzője"
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Faszák a képek
Azért elég szélsőséges eset a karbifagyás, mz-nél nem hiszem hogy lehetséges, a henger felőli levegő melegíti eléggé.
Én fenntartom hogy hidegben jobban megy mint melegben.
Azért elég szélsőséges eset a karbifagyás, mz-nél nem hiszem hogy lehetséges, a henger felőli levegő melegíti eléggé.
Én fenntartom hogy hidegben jobban megy mint melegben.
Re: Elektronika
fustolok.atw.hu és itt a menüsávba "saját fotók" , azon belül "15-waresz" és azon belül van több mappa, ezek közül jelenleg érdekes: "pereggyes" és "kesz peregy" ott vannak képek.csikin írta:Mi a címe ennek a Füstölők honlapjának? Kíváncsi vagyok
Bokodi Áron- WARESZ
Re: Elektronika
meg is válaszoltad magadnakcsikin írta:A hidegtől elvileg jobban kéne mennie nem?waresz írta:Alfa!
neked ha jól emlékszem direktszűrőd van, ez különösen kényes a hidegre. márpedig most hideg van, ne csodálkozz, várd meg a meleget, és jó lesz.. nekem a hegyezett wartburg télen kb 20lóerővel kevesebbet tud
Több oxigén jut az égéstérbe, mert kisebb a levegő térfogata.
De dúsabb keverék is kell hozzá.
hát igen, több benzin kéne, de ott van egy rossz tényező, hogy a porlasztón áterőltetett hideg levegő baromira lehűti a porlasztót. ha jól tudom, a hűtőgép elv itt meg is jelenik. a nagysebességű amúgy is hideg levegő pl nálam a "direkt"szűrős piszkált vartyogónál, nulla fokba, meleg motornál, egy 10perces hajkurászás után a porlasztó egymerő jég volt kívűlről. a rá lecsapódó vízpára remekül ráfagyott.. ne mindegy, lényeg az hogy egy fagyos porlasztótorokba a benzin nagyrésze lecsapódik. ezért nem jó a hideg levegő.
Bokodi Áron- WARESZ
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
A hidegtől elvileg jobban kéne mennie nem?waresz írta:Alfa!
neked ha jól emlékszem direktszűrőd van, ez különösen kényes a hidegre. márpedig most hideg van, ne csodálkozz, várd meg a meleget, és jó lesz.. nekem a hegyezett wartburg télen kb 20lóerővel kevesebbet tud
Több oxigén jut az égéstérbe, mert kisebb a levegő térfogata.
De dúsabb keverék is kell hozzá.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Elektronika
Mi a címe ennek a Füstölők honlapjának? Kíváncsi vagyok
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég