Előre is köszönöm.
![Dancing \:D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
Holnap akkor beugrom és megkérdezem mit ajánlanak. Idézem haverom: "Ady Endre utca kondi teremmel szemben Gaca bácsi. Illetve Vilonyai úton a volt Peugeot szalonnal szemben az öregasszony." Veszprémben persze.zsakfos írta: Tulajdonképp nekem már az is elég ha megtudom hogy milyen színűeket kapni,meg hogy hol.
0,75 és 1,0-es keresztmetszetűek érdekelnének.
Meg a lényeg hogy kapható-e fekete szinben olyan amibe behuzhatóak a vezetékek.
Tulajdonképp nekem már az is elég ha megtudom hogy milyen színűeket kapni,meg hogy hol.nfefe írta:Helyes!zsakfos írta:
Holnap megyek Veszprémbe megkérdezzem ott is? Van 2 bolt, az egyiket tuti meglesem majd. De mond meg milyenek kellenek és akkor megkérdezem van e
Helyes!zsakfos írta:
Köszi! Cím elmentve.nfefe írta:Budapesten elektrós bolt:
XI. Hengermalom u. Elekro Cord Kft.
Nagyon szivesen ha gondolod!nfefe írta:Akkor a veszprémieket is megkérdezem!zsakfos írta:
Majd jöhetsz akkor vezetékelni a Trophym
Akkor a veszprémieket is megkérdezem!zsakfos írta:
Közben leesett melyik is az ami neked kell. Nekem is itthon a Simsonzsakfos írta:nfefe írta:
Nem!nfefe írta:Ha jól gondolom akkor neked zsugorcső kell. Simsonokban elvileg azzal dolgoztak.zsakfos írta:
Ha jól gondolom akkor neked zsugorcső kell. Simsonokban elvileg azzal dolgoztak.zsakfos írta:
Legrosszabb esetben beállítasz neki fix 3 mm-t és úgy is el fog menniwaresz írta:tirisztor az életbe nem volt MZ-be. gyárilag is hall jeladós TRANZISZTOROS gyújtás van benne. ebbe előgyújtás szabályzót tök egyszerű beszerelni: a jeladó és a gyújtó elektronika közé kell beiktatni. IGC néven forgalmaz ilyet a roxel nevü cég. számítógépen programozható. alap hogy elektronikus feszültség szabályzó kell hozzá. sokminden zavarra érzékeny. 20000ftból biztos kihozható az atrakció, de mire kikísérletezel egy normális beállítást, addig megöregedsz. a motor élettartama javul némileg, fogyasztás is kis mértékben(szerintem néhány decivel lehet csak jobb) a motor egyenletessége tovább javul, kissebb fordulaton válik használhatóvá, míg magasabb fordulaton torpan meg, vibrációk enyhülnek, stb..... de ha nincs rendesen beállítva, akkor rosszabb is tud lenni, mint egy átlag megszakítós gyújtás. én még egy ideig nem fogok kisérletezni ilyesmivel, de tervbe van. ETZ-nek nagyon jót tesz, javít a 4 felömlőből adódó rugalmatlanságán. TS-t meg még jobabn meg lehet bolondítani vele, de tényleg nehéz. jó volna fékpadon hangolni.csdani írta:Hello Subee, meg minden elekto guru!
tirisztor az életbe nem volt MZ-be. gyárilag is hall jeladós TRANZISZTOROS gyújtás van benne. ebbe előgyújtás szabályzót tök egyszerű beszerelni: a jeladó és a gyújtó elektronika közé kell beiktatni. IGC néven forgalmaz ilyet a roxel nevü cég. számítógépen programozható. alap hogy elektronikus feszültség szabályzó kell hozzá. sokminden zavarra érzékeny. 20000ftból biztos kihozható az atrakció, de mire kikísérletezel egy normális beállítást, addig megöregedsz. a motor élettartama javul némileg, fogyasztás is kis mértékben(szerintem néhány decivel lehet csak jobb) a motor egyenletessége tovább javul, kissebb fordulaton válik használhatóvá, míg magasabb fordulaton torpan meg, vibrációk enyhülnek, stb..... de ha nincs rendesen beállítva, akkor rosszabb is tud lenni, mint egy átlag megszakítós gyújtás. én még egy ideig nem fogok kisérletezni ilyesmivel, de tervbe van. ETZ-nek nagyon jót tesz, javít a 4 felömlőből adódó rugalmatlanságán. TS-t meg még jobabn meg lehet bolondítani vele, de tényleg nehéz. jó volna fékpadon hangolni.csdani írta:Hello Subee, meg minden elekto guru!
A programozható előgyújtásról szeretnék érdeklődni
Mennyiből áll a tirisztoros 251-est átalakítani Hall-jeladóssá, aztán beépíteni ezt a kütyüt?
Mennyiről indul, és meddig megy fel optimálisan az előgyújtás értéke( a vezérlésbe nem lett piszkálva)
Valami kézzelfogható eredményt el lehet vele érni(mennyivel javul a nyomatékrugalmasság, fogyasztás részterheléssel, meg ilyenek)
Egy ilyen átalakítás mit kóstál?
Sajnos attól,hogy új az aksi,még lehet rossz,terhelésen mérd meg,mennyire tartja az feszültséget.A sima olcsó aksikra fél év a gari általában,így hát mielőbb vidd vissza cserére,ha rossz.Gyurmooo írta:Szerelési kézikönyv alapján arra gondoltam, hogy ebben a nedves időben a reggeli pára (amit a motorról letöröltem deciben mérhető volt) okozott kisebb rövidzárlatot, a fesz.szab. csatlakozóin. Szoli után töltöttem az akksin, mert nagyon gyenge volt. Nem értem amúgy, mert alig pár hónapos az akku.
A töltés az jó, rá is mértem, és a fesz.szabályzót is állítottam. 14,2 fölé még magas fordulaton sem megy lámpa nélkül.
De mégis nem nagyon veszi a töltést, mire hazaértem, már ki-kihagyott a gyújtás...
ha gyári értékű üvegbizti kimegy, akkor már elég csúnyán túltöltött a gép, vagy az aksi cellazárlatos, vagy nagyon lemerült. amúgy meg ne félj, nem ég le a generátor csak úgy, hiphop.Gyurmooo írta:Halihó!
Akadt egy olyan problémám ma reggel (pont f@sz@ az időzítés, mert szoliba jöttem), hogy kiégett a generátor biztosíték. (3A-es, késes ez volt a legkisebb, amit kaptam) Ugyan gyorsan orvosoltam a bajt, de azért jó lenne tudni, mi szokta okozni az ilyet.![]()
Gondoltam még akksival bejövök, de a sok állás után annyira le volt merülve, hogy úgy egy km után "ledadogott" a gép, csupán helyzetjelzővel is. Ez külön "élvezet" volt a ködben 10m-es látás mellett...![]()
Lehet nem is komoly a baj, de ha valaki tudna tanácsot adni merre kezdjem keresni a baj forrását, jó néven venném.![]()
Nem szeretném a generátort leégetni...
Arra gondoltam, hogy ebben a t@kony párás időben valahol keletkezett egy rövidzár, de hol? A biztosíték tábla tökéletesen le van szigetelve, az egyenirányító diódasor elvileg lakkozott, a fesz.stab. is zárt. Persze ettől még lehet a csatlakozók között zárlat...
Köszönöm!
Gyurmooo
Nem állítható,ha nem működik csere.Amúgy testet kapcsol és ha kikötöd,és testeled akkor világítania kell.ha nem akkor valószínű,hogy nem a kapcsolóban van a hiba.KILL3R etz írta:Üdv!
Kis segítséget kérnék:
Az üres-visszajelzőt hogy kell beállítani, vagy megbizonyosodni róla hogy működik?
no commentwaresz írta:az én gépembe(ha muszáj lenne) bátran öntök 1:10es arol2T keveréket, és nyugodtan indulok hosszabb útra is tartalék gyertya nélkül. szóval gyertyabeköpés, és keverékolaj közötti összefüggés szerintem hülyeség.
a fos szimmering azert nem olyan rosszwaresz írta: vagy valami fos szimering lett beletéve felújításkor
az én gépembe(ha muszáj lenne) bátran öntök 1:10es arol2T keveréket, és nyugodtan indulok hosszabb útra is tartalék gyertya nélkül. szóval gyertyabeköpés, és keverékolaj közötti összefüggés szerintem hülyeség. szimeringhiba már valószínűbb. főleg ha még bontatlan a blokk, vagy valami fos szimering lett beletéve felújításkor. túl kicsi előgyujtás is lehet gond, de ezzel csak megszakítós rendszernél kell foglalkozni. itt a kopással arányosan egyre kissebb az előgyujtás. gyertyahézagot érdemes még megvizsgálni. légszűrő tiszta-e stb.akos02 írta:Üdv minenkinek! Azt szeretném kérdezni, hogy mi a teendő akkor, ha a motorom (MZ-ETZ 125) állandóan beköpi a gyertyát? Eddig 260as Isolator gyertya volt benne, arra számítottam, hogy azér rossz, mert túl magas a hőérték. A mai nap vettem egy 225-ös szintén Isolátor gyertyát, és ugyanúgy beköpi. Szerintetek gyűjtást kell majd állítani? A válaszokat előre is köszönöm!
Nagyon szépen köszönöm.Még abszolút aktuális.sunbim írta:Üdv Zsakfos!zsakfos írta:Srácok!
Kéne egy kis segitség.
Akinek elektronikus gyujtása van az Etz-ben az nem tudná esetleg lemérni,vagy ha tudja akkor megmondani a jeladó alatti távtartó méreteit?Az a kis csődarab!
Nagyon kéne.Előre is kösz!
Küldök 1-2 képet, és méreteket. Remélem még aktuális!
Hall-os gyújtást teszel fel?![]()
Bölcs döntés!![]()
Üdv Zsakfos!zsakfos írta:Srácok!
Kéne egy kis segitség.
Akinek elektronikus gyujtása van az Etz-ben az nem tudná esetleg lemérni,vagy ha tudja akkor megmondani a jeladó alatti távtartó méreteit?Az a kis csődarab!
Nagyon kéne.Előre is kösz!
A forgórész közepében van egy 10-es menet.Na oda behajtasz egy hosszabb 10-es csavart és letolod vele a főtengelyről.ROLYMOTO írta:Hali
Valaki megtudná mondani hogy lehet leszedni a 125-ös ETZ forgórészét,választ előre is köszi
Sokkal!!! Horhausnak is és ajánlottam és ajánlom bárki másnak is, mert nagyon jó. De ne feledd, hogy halogén foncsor is kell hozzá.Andrá$ írta:hmm.. halogén 6V égő mennyivel jobb a fénye mint a gyárinak?![]()
fustolok.atw.hu és itt a menüsávba "saját fotók" , azon belül "15-waresz" és azon belül van több mappa, ezek közül jelenleg érdekes: "pereggyes" és "kesz peregy" ott vannak képek.csikin írta:Mi a címe ennek a Füstölők honlapjának? Kíváncsi vagyok
meg is válaszoltad magadnakcsikin írta:A hidegtől elvileg jobban kéne mennie nem?waresz írta:Alfa!
neked ha jól emlékszem direktszűrőd van, ez különösen kényes a hidegre. márpedig most hideg van, ne csodálkozz, várd meg a meleget, és jó lesz.. nekem a hegyezett wartburg télen kb 20lóerővel kevesebbet tud
Több oxigén jut az égéstérbe, mert kisebb a levegő térfogata.
De dúsabb keverék is kell hozzá.
A hidegtől elvileg jobban kéne mennie nem?waresz írta:Alfa!
neked ha jól emlékszem direktszűrőd van, ez különösen kényes a hidegre. márpedig most hideg van, ne csodálkozz, várd meg a meleget, és jó lesz.. nekem a hegyezett wartburg télen kb 20lóerővel kevesebbet tud
Jelenlévő fórumozók: Majestic-12 [Bot] valamint 0 vendég