okés, köszi, am menet próblémáim lettekconus írta:15x19x20 INA vagy PROX márkájú megfelelő.tomeeeee írta:mind1, sikerült a mutatvány![]()
a hajtókar felső tűgörgő méretét megtudná nekem vki mondani?(etz150

okés, köszi, am menet próblémáim lettekconus írta:15x19x20 INA vagy PROX márkájú megfelelő.tomeeeee írta:mind1, sikerült a mutatvány![]()
a hajtókar felső tűgörgő méretét megtudná nekem vki mondani?(etz150
15x19x20 INA vagy PROX márkájú megfelelő.tomeeeee írta:mind1, sikerült a mutatvány![]()
a hajtókar felső tűgörgő méretét megtudná nekem vki mondani?(etz150
Húber és társa ott érdeklődjmisi írta:yoko hajtokart hol tudnám megvenni?
cimet tudnál nekem adni.kb mennyi az ára.
köszi mester.
mind1, sikerült a mutatványtomeeeee írta:sziasztok, 2 sürgős kérdésem lenne:
etz 150-ről lenne szó, és szét akarom a blokkot húzni, csapágyaznom kell a főtengelyt, és az 1ik kérdésem az lenne h ti hogyan húzzátok szét a blokkot célszerszám nélkül, 2. h a váltó v valami egyéb nem jön ki a helyéről? (nekem csak a főtengelyt kéne csak kivennem) ill h mire figyeljek (a kuplung oldala már üres, még a genrátor azt a henger jön
Válaszokat előre is köszönöm!
76,50misi írta:szia Bambi meszter!
azt szeretném kérdezni töled az etz 250 est mekkora a makszimum felfurási mérete?
mert Wössner dugattyut szeretnék bele tenni azért lenne szükségem a méretre. és még te milyen hajtokart szoktál bele tenni?
köszi aválaszt.
udv:misi
Szia, fent is lent is állítottuk, de a kuplung már jó, hisz kuplung miatt vittük el szerelőhöz, azért köszi =)coco írta:Buko01. A kuplungot csak a behuzonal levo csavarral alitottatok? Lent a dekninel is lehet allitani, es az uj dekniben amit feltettel mas volt az allasa az anyanak es a csavarnak mint a regiben es gondolom ezert allitodott el a kuplung... De ha nem igy volt akkor bocsi
ki van derékszögelve a hajtórúd? gyürühézag? présrés? gyujtásbeállítás? mekkorára volt fúrva a henger elötte?kuti írta:Valaki! 52.00 méretű dugattyút tudtam venni. Összeraktam a motorommal, majd indításnál kegyetlenül csörögni kezdett, ami szépen elhalkult 1 perc alapjárat után. Kopogás hallatszott még, de az is elmúlt. Most akkor mi van? Mintha kicsit szorulna főtengely. Vagy ezt csak a jó kompresszió miatt érezhetem?
annyi a különbség, hogy ott töredéke ekkora elősűrítés sincs, mint itt. meg kisebb a tömítendő felület, stb.zsakfos írta:Na és mi a helyzet a Simsonnal?nyakas írta:baloldali szimeringnel a rugo nez kifele,azert,hogy az olajat ne szipkazza meg veletlenul sem
kis ETZ nagy ETZ egyforma elv
![]()
Elv ugyanaz,szimmering szimmetrikus(mindkét oldalon befelé néz a rugó).
Jó válasz, enyémnél szipkázta szívásnál mert fordítva volt bent, ám a forgattyúsházból nem is engedte el a nyomást elősürítésennyakas írta:baloldali szimeringnel a rugo nez kifele,azert,hogy az olajat ne szipkazza meg veletlenul sem
kis ETZ nagy ETZ egyforma elv
Na és mi a helyzet a Simsonnal?nyakas írta:baloldali szimeringnel a rugo nez kifele,azert,hogy az olajat ne szipkazza meg veletlenul sem
kis ETZ nagy ETZ egyforma elv
Így igaz, a Seeger valóban belül van, tehát azt meg se kell bontani miatta. Már tudom miért gondoltam úgy: nekem meg kellett, mert az előző tulaj konzervdobozból kivágott darabbal helyettesítette azt a 100 forintos alkatrészt ( az olajterelőt), így ki kellett bontanom csapágyig.waresz írta:annyit javítanék, hogy az olajterelő lemez a csapágy mellett van a nagy zeeger-en belül, és a szimmeringet csak egy kis rugógyűrű tartja.Alfa írta:...
úgy lehet egyszerűen kiszedni, ha a főtengely mellé benyúlsz kiscsavarhúzóval, és kifeszegeted, csak közben nagyon vigyáz, nehogy megkarcold a főtengelyen a szimering futófelületét! ja, és szimeringből csak BARNA VITONT!!!!!!!! 2000ft alatt szinte kizárt, hogy kiskerbe megkapd darabját.
főtengely kitámasztásra én meg(generátornál lehet fékkel is)kuplungnál mindenképp a kipufogó csatornába dugott kalapácsnyelet javaslom. ez a leghumánusabb, nem szarja el a dugó tetejét, és egyszerű.
annyit javítanék, hogy az olajterelő lemez a csapágy mellett van a nagy zeeger-en belül, és a szimmeringet csak egy kis rugógyűrű tartja.Alfa írta:Gyújtásdekni le, generátoról vezetékek le, szénkefék kiszed, állórész leszed, forgórész leszed (dugót vagy hátsófékkel vagy dugóblokkolóval kitámasztani, a generátornak is van lehúzója), ott meg már látni fogod, talán egy Seeger gyűrű tartja.
Alatta az olajterelő lemezt ne felejtsd el visszarakni. Kb fél óra.
hat ott valami nagy baj van, nincsen kikopva a karburatorod nagyon?Józsikaa írta:helló lenne egy kérdésem! a 150es etzben gyárilag mekkora főfúvóka van? és mit tudok tenni azellen hogy ne egyen 10-litert 100on...valaki segitsen
berta dugattyút nagyobbra szokták illeszteni mint a gyári dugókat.kuti írta:Délután teszek fel képet hengerről. 0 van beleütve, tehát elvileg alapméretes? Dugóba 51 97 van beleütve. A hengeren semmi sérülést nem látok. Hozzáteszem, hogy alapjáraton tört el.De a legkisebb Berta dugó miért 51.96os? Vagy ennyi nem számít?
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 7 vendég