Barkácsolás
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Én mofakernél vettem konzolt és dobozt is. Olcsón és jó dobozt használtan lehet venni, bár nekem nincs gondom a mofással sem, elég puha műanyag, nem hajlamos törésre. A piros viszont egy pár óra napozás után kifakul.
A lényeg, h gagyi dobozt csavarozd fel a tartólapra, ne bízz a gyári kialakításban mert az ugyis letörik. A konzolt is a gépre kell alakítani.
A lényeg, h gagyi dobozt csavarozd fel a tartólapra, ne bízz a gyári kialakításban mert az ugyis letörik. A konzolt is a gépre kell alakítani.
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Barkácsolás
sziasztok!
akinek van a motorján csomagtartó doboz vett tartót ami pl mofakerben kapható vagy csinált valami sajátot? tudtok mondani helyet vagy márkát ahol lehet kapni viszonylag olcsón de azért jó dobozt?
köszi előre is.
Máté
akinek van a motorján csomagtartó doboz vett tartót ami pl mofakerben kapható vagy csinált valami sajátot? tudtok mondani helyet vagy márkát ahol lehet kapni viszonylag olcsón de azért jó dobozt?
köszi előre is.
Máté
Re: Barkácsolás
szerelhető utólag isconus írta:emberek!
nagy ts-eknél láttam olyanokat amiknek a tankjának oldalain nincs ez a fényes (krómozott?) lemez. vagy lemez az egyáltalán?utólag gond nélkül fel lehet szerelni arra amin nincs?
![]()
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Barkácsolás
emberek!
nagy ts-eknél láttam olyanokat amiknek a tankjának oldalain nincs ez a fényes (krómozott?) lemez. vagy lemez az egyáltalán?
utólag gond nélkül fel lehet szerelni arra amin nincs?

nagy ts-eknél láttam olyanokat amiknek a tankjának oldalain nincs ez a fényes (krómozott?) lemez. vagy lemez az egyáltalán?





10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Barkácsolás
Csak szépek,de nem jókjecsy írta:Hali!
Urak, mit szóltok ehhez?
Jók ezek valamire, vagy csak szépek?![]()
http://www.vatera.hu/simson_mz_etz_hats ... 90447.html
Szükségem lenne 2 gátlóra hátra, ezek tetszenek, de hátha valakinek van más véleménye is.
Köszi!
- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Barkácsolás
Annak örülök.
Ha neked már 2 éve jó, akkor van remény.
Akkor leütöm, remélem jó lesz.
Köszi
Ha neked már 2 éve jó, akkor van remény.

Akkor leütöm, remélem jó lesz.
Köszi
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Nekem ilyen van a motoron(150) es meg az elozo tulaj vette meg ra... Az kb 2 eve van rajta es eddig hozza sem kelett nyulnom... Es persze neki sem...
- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Barkácsolás
Hali!
Urak, mit szóltok ehhez?
Jók ezek valamire, vagy csak szépek?
http://www.vatera.hu/simson_mz_etz_hats ... 90447.html
Szükségem lenne 2 gátlóra hátra, ezek tetszenek, de hátha valakinek van más véleménye is.
Köszi!
Urak, mit szóltok ehhez?
Jók ezek valamire, vagy csak szépek?

http://www.vatera.hu/simson_mz_etz_hats ... 90447.html
Szükségem lenne 2 gátlóra hátra, ezek tetszenek, de hátha valakinek van más véleménye is.
Köszi!
Re: Barkácsolás
hello,
tud vki segíteni abban, h bukocsövet hol lehet felszereltetni baranyában?
Lolo
Pécs
tud vki segíteni abban, h bukocsövet hol lehet felszereltetni baranyában?
Lolo
Pécs
Re: Barkácsolás
Ennyire ecceru?
(azthittem lekell kapalni a karbecat)
Hat akkor rucca neki
Koff

Hat akkor rucca neki

Koff
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Megfogod s kihuzod....
Re: Barkácsolás
Udv
Hogy lehet a legegyszerubben es leggyorsabban leszedni a szivogumit?
Azt a nagy vackot a karbecnal
Koszi
Hogy lehet a legegyszerubben es leggyorsabban leszedni a szivogumit?
Azt a nagy vackot a karbecnal

Koszi
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Barkácsolás
Köszönöm szépen a segítséget. Jól néz ki a 251-esed.
Üdv: matulek
Üdv: matulek
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
matulek: Az idomok ugyanolyanok és a 251 gyárilag ezekkel van szerelve, a gumicsőnek természetesen a karbi felőli belső átmérője nagyobb a nagyobb motoron.
251 képek: http://kep.tar.hu/csikin
borutalp06: A képen kis etz tank van nem 251, ez 100%
Üdv.: Csikin
251 képek: http://kep.tar.hu/csikin
borutalp06: A képen kis etz tank van nem 251, ez 100%
Üdv.: Csikin
- jecsy
- biciklis
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2009.09.01. 21:27
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Budapest, Salgótarján
Re: Barkácsolás
borutalp06!
Köszi a felajánlást, még meggondolom, hogy belefogjak-e. Egyébként merre laksz?
Köszi a felajánlást, még meggondolom, hogy belefogjak-e. Egyébként merre laksz?
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Barkácsolás
Re: Csevegő
Sziasztok. Lenne egy kérdésem.Az etz 125-re való légszűrőház és akkufedél passzol- e a 251-esre? A légszűrő gumicsövének ugyanaz az átmérője? Előre is köszi a segítséget.
Üdv. matulek
Üdv. matulek
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
lexuxka!
24-essel jobban jársz. Mind fogyasztásban, mind teljesítményben.
Ráadásul ha szerencséd van gyári fúvóka készlet van benne, nem az utángyártott silányság. Nekem sikerült bontásból szereznem egyet. Érezhető a különbség. Ha veszel akkor a súber hengerre figyelj. Ha az ki van kopva akkor nem sokat ér.
24-essel jobban jársz. Mind fogyasztásban, mind teljesítményben.
Ráadásul ha szerencséd van gyári fúvóka készlet van benne, nem az utángyártott silányság. Nekem sikerült bontásból szereznem egyet. Érezhető a különbség. Ha veszel akkor a súber hengerre figyelj. Ha az ki van kopva akkor nem sokat ér.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Barkácsolás
Helló!
Segitségeteket kérném!Van egy kis ts-em amin erdetileg 125ös henger volt egy 22N1-3as karbival!De a henger megadta magát és 150es hengert tudtam rá szerezni!Összeraktam indul is meg minden,meg megy is vele és a gyertya is őzbarna de alapjáratom az nincs semmi
Hallottam,hogy a 150re 24es torku karbi kellene,de van valami fúvóka készlet vagy mi?Ebben kérném a segitségeteket,hogy mit csináljak vele?24es karbi vagy fúvóka variálás?
Előre is kösz!
Üdv.:Tom
Segitségeteket kérném!Van egy kis ts-em amin erdetileg 125ös henger volt egy 22N1-3as karbival!De a henger megadta magát és 150es hengert tudtam rá szerezni!Összeraktam indul is meg minden,meg megy is vele és a gyertya is őzbarna de alapjáratom az nincs semmi
Hallottam,hogy a 150re 24es torku karbi kellene,de van valami fúvóka készlet vagy mi?Ebben kérném a segitségeteket,hogy mit csináljak vele?24es karbi vagy fúvóka variálás?
Előre is kösz!
Üdv.:Tom
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Direkt nem akarom hogy felfele legyen az 1es
Kicsit megszívatna ha 110ném mondjuk 5 ös helyett 3asba váltanék mert úgy szoktam meg 


MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
akkor az 1964-s Jawam-ban versenymotor alapok vannak




"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
Mint a versenymotorokon... 

"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
mint a Jawambacoco írta:Viszont igy folfele lenne az 1 -es....

"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Viszont igy folfele lenne az 1 -es....
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
A váltókart látom hasonlóa oldottad meg mint amire én gondoltam, de a féket nem értem hogy hol mi történik
Arról jólesne pár kép. Köszi!

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- htq
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.06.11. 19:05
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szakály
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
A http://www.jawa350.gportal.hu oldalon találsz pár képet a motorról, ha azokból a képekből nem lenne egyértelmű a kialakítás akkor tudok képeket készíteni a leszerelt de egyben lévő pedálokról.
- htq
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.06.11. 19:05
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szakály
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Alfa! Meg lehet csinálni, nekem sikerült. Egy darabig jártam vele, de nekem kényelmetlen volt, ezért vissza alakítottam.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Áhh megnéztem a dolgot, a váltókar nem vihető hátra a berúgókar miatt, egy fékkonzolnak pedig abszolut nincs helye a kipuffogótól, sőt a lábam is folyton beleérne.
Az első lábtartó variálása talán megoldható, bár a kipuff betesz annak is, de max. nem egy komplett kuplungkonzolt raknék fel hanem valami kisebb házi gyártmányt... majd utána járok, most fáradt vagyok hozzá...
Az első lábtartó variálása talán megoldható, bár a kipuff betesz annak is, de max. nem egy komplett kuplungkonzolt raknék fel hanem valami kisebb házi gyártmányt... majd utána járok, most fáradt vagyok hozzá...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Barkácsolás
Alfa. Én is sokat gondolkodtam egy ilyen megoldáson mert nekem is nagyon kényelmetlen a végletekig magasra és előre helyezett lábtartó. Majdnem 190cm-vagyok és begörnyedt háttal és felhózott lábbal kell ülnöm az MZ-n ez hosszútávon nagyon kényelmetlen. Bár nekem szükségem van a hátsó lábtartóra igy megelégednék azzal is ha a térdem az ülés vonala alá kerülne, de legalább azzal egyvonalba. Ehez kb. 15cm-rel kellene hátrább vinni a lábtartót és egy kicsit lejebb. A sebváltó oldalán és is egy hasonló megoldásra gondoltam de a hátsó fékkel és a kipufogó miatt lejebb nem rakható jobb oldali lábtartóval nem tudtam mit kezdeni.
Remélem neked sikerül megoldani ezeket a problémáket és ha késsz van légyszives oszd meg velünk a tapasztalataidat.
Remélem neked sikerül megoldani ezeket a problémáket és ha késsz van légyszives oszd meg velünk a tapasztalataidat.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Barkácsolás
Alfa: ügyes vagy, de hosszútávon ez a szpídes testhelyzet nem biztos hogy túl kényelmes.....bár embere válogatja: például z25z kolléga is tizenéve jól elvan a csutkakormánnyal, annak ellenére hogy túrásabb közlekedéshez nem épp ideális....de neki kényelmes és megszokta.
Ahogy a Sub-ee mondaná: "Jó utánépítést kívánok"
Ahogy a Sub-ee mondaná: "Jó utánépítést kívánok"

Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."

- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
TS 125-nél gyárilag bowdenes a hátsó fék...
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Embörök!
Kipróbáltam a napokban milyen az ha hátsó lábtartóra teszem a lábam. Hát, elég kényelmes és jó testhelyzetnek találtam
, így elhatároztam hogy átalakítok kicsit.
A probléma: hátra kell rakni a lábam. Ehhez kell a fékpedál és a váltókar is.
Először a váltókarra az ötletem, az az egyszerűbb. Egy csuklós szerkezetre gondoltam vékony laposvasból és/vagy vascsőből, esetleg pálcából. A rajzból minden kiderül. Ami egyszínű, az mereven van összeillesztve. Az ötletet a nemrég linkelt verseny MZről vettem.

Előnyök: nem rezeg a váltókar (viszonylag stabilan van tartva), kényelmes ülés, az elemek hosszával állítható milyen könnyű legyen a váltás, 100%ig visszaalakítható
Ezután a fékpedál. Hát itt úgy döntöttem bowdenessé kéne alakítani, mint ahogy elsőfékben is létezik. Egy dobfékes fékkonzolt és fékkart gondoltam alakra műteni és felrakni még tisztázatlan módszerrel a hátsó lábtartó közelébe úgy, hogy a fékkar legyen a fékpedál. A bowdent a lengővillához rögzítve körbevezetve (piros) pedig egy másik konzol kéne (konzol2), amibe a bowdenház beakadhat, ezután a kiálló bowdenhez egy acélhuzalt vagy fékpálcát vagy egyéb olyan dolgot, ami kibírja kéne rögzíteni (zöld), aminek a másik felét a féket jelenleg is húzó karra kéne fogatni, a piros
távolságra a tengelytől (ezzel lehetne szabályozni a fékerőt: nagy fékerő kis elmozdulással, vagy kisebb fékerő nagyobb elmozdulással). A pofák kopásával az utánállítást majd még kigondolom. A rajz:

Ekkor a mostani fékpedálra nincs szükség, a furat amiben van felszabadul esetleg egy hátsó lábtartó konzol másik rögzítési pontjának.
Előnyök: állítható fékerő, 100%ig visszaalakítható, sokkal esztétikusabb (szerintem) mint az a bunkó nagy mostani fékpedál
Elvileg mindkettő viszonylag könnyen, olcsón és némi reszeléssel megoldható, mi a véleményetek?

Kipróbáltam a napokban milyen az ha hátsó lábtartóra teszem a lábam. Hát, elég kényelmes és jó testhelyzetnek találtam

A probléma: hátra kell rakni a lábam. Ehhez kell a fékpedál és a váltókar is.
Először a váltókarra az ötletem, az az egyszerűbb. Egy csuklós szerkezetre gondoltam vékony laposvasból és/vagy vascsőből, esetleg pálcából. A rajzból minden kiderül. Ami egyszínű, az mereven van összeillesztve. Az ötletet a nemrég linkelt verseny MZről vettem.

Előnyök: nem rezeg a váltókar (viszonylag stabilan van tartva), kényelmes ülés, az elemek hosszával állítható milyen könnyű legyen a váltás, 100%ig visszaalakítható
Ezután a fékpedál. Hát itt úgy döntöttem bowdenessé kéne alakítani, mint ahogy elsőfékben is létezik. Egy dobfékes fékkonzolt és fékkart gondoltam alakra műteni és felrakni még tisztázatlan módszerrel a hátsó lábtartó közelébe úgy, hogy a fékkar legyen a fékpedál. A bowdent a lengővillához rögzítve körbevezetve (piros) pedig egy másik konzol kéne (konzol2), amibe a bowdenház beakadhat, ezután a kiálló bowdenhez egy acélhuzalt vagy fékpálcát vagy egyéb olyan dolgot, ami kibírja kéne rögzíteni (zöld), aminek a másik felét a féket jelenleg is húzó karra kéne fogatni, a piros


Ekkor a mostani fékpedálra nincs szükség, a furat amiben van felszabadul esetleg egy hátsó lábtartó konzol másik rögzítési pontjának.
Előnyök: állítható fékerő, 100%ig visszaalakítható, sokkal esztétikusabb (szerintem) mint az a bunkó nagy mostani fékpedál
Elvileg mindkettő viszonylag könnyen, olcsón és némi reszeléssel megoldható, mi a véleményetek?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Barkácsolás
Én kétoldali ragasztóval rögzítettem.....
Lehet kapni különböző szélességűt,vastagságút!
Semmi gondom nem volt vele....
Lehet kapni különböző szélességűt,vastagságút!
Semmi gondom nem volt vele....
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
Én is inkább a rugalmasabb kötésre szavaznék. Józan paraszti ésszel legalábbis nekem logikusabbnak tűnik. A tank elég rendesen rezeg sztem folyamatosan.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Én FBS-el ragasztottam fel több motorra is és eddig bevált. Horpadáskor sem esett le:)
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
egy tipp: pattexnek van egy ketkomponensu ragasztoja egy gyurmaszeru rud kivul kek belul feher le kell belole vagni egy darabot osszegyurni es felhasznalhato, hasznaltam mar parszor kurva eros kotest ad.....tescoban lehet kapni kb 1100 HUFSamu írta:Csá! Holnap elkészül végre a fényezésem, a kérdés az, hogy az MZ feliratot a tankra mivel ragasszam fel? Melyik a legjobb ragasztó ehhez?
http://www.pattex.hu/repair-expressz.html
Re: Barkácsolás
Csá! Holnap elkészül végre a fényezésem, a kérdés az, hogy az MZ feliratot a tankra mivel ragasszam fel? Melyik a legjobb ragasztó ehhez?
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Barkácsolás
Köszi a tanácsot ezt mindenképpen kipróbálom. Ha a motort melegre járatom akkot nem érem el ugyanezt a hatást? Hátha igy nem kellene hőpisztolyt kérnem. 

Re: Barkácsolás
Hőpisztolyal,vagy gázmelegítővel,jól felmelegíteni a hengert a hollandernél,és úgy próbáld letekerni.Nandor írta:Sziasztok
Tudom, hogy furcsa kérdés de nem tudjátok mivel lehet az Epokit ragasztót oldani.
Sajnos az előző tulaj nagy bölcsességében mindenhová használta a motoron, hengerfej tömítésnek is! /nagyon kemény munka volt levenni a hengerfejet/ Ám a kipuffogó hollander beragasztásával kifogott rajtam és emiatt nem tudom megszüntetni a kifújást.
Ezért kérem a segítségeteket. Ha valaki tud valami ötletet mondani azt nagyon megköszönném.
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Barkácsolás
Sziasztok
Tudom, hogy furcsa kérdés de nem tudjátok mivel lehet az Epokit ragasztót oldani.
Sajnos az előző tulaj nagy bölcsességében mindenhová használta a motoron, hengerfej tömítésnek is! /nagyon kemény munka volt levenni a hengerfejet/ Ám a kipuffogó hollander beragasztásával kifogott rajtam és emiatt nem tudom megszüntetni a kifújást.
Ezért kérem a segítségeteket. Ha valaki tud valami ötletet mondani azt nagyon megköszönném.
Tudom, hogy furcsa kérdés de nem tudjátok mivel lehet az Epokit ragasztót oldani.
Sajnos az előző tulaj nagy bölcsességében mindenhová használta a motoron, hengerfej tömítésnek is! /nagyon kemény munka volt levenni a hengerfejet/ Ám a kipuffogó hollander beragasztásával kifogott rajtam és emiatt nem tudom megszüntetni a kifújást.
Ezért kérem a segítségeteket. Ha valaki tud valami ötletet mondani azt nagyon megköszönném.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
4kelemen, futár, mofaker, huber
van bőven bolt, google megmondja hol.
1000-1500 körüli forintodba fog fájni.

1000-1500 körüli forintodba fog fájni.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Barkácsolás
Hello mindenki!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy hol tudok venni műszerfal tartót etz 250re?
Sajnos letört kilométeróra.
Most csak fel van fogva, hogy éppen tartsa valami, de mégse maradhat így.
Ha valaki tud 1 boltot Budapesten, azt megköszönném. Meg, hogy ez nekem körülbelül mennyibe is fog kerülni. Mert még körülbelüli árat se tudok. :/
Lenne egy olyan kérdésem, hogy hol tudok venni műszerfal tartót etz 250re?
Sajnos letört kilométeróra.

Ha valaki tud 1 boltot Budapesten, azt megköszönném. Meg, hogy ez nekem körülbelül mennyibe is fog kerülni. Mert még körülbelüli árat se tudok. :/
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
A vezetékeket, spirált megmarkolod és erősen felfelé tolod, közben mozgathatod is. Csak ne csavard.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Barkácsolás
Papszi!
Én úgy szoktam, hogy két szélesebb csavarhúzóval alányúlok a króm perem alá és finoman mozgatva kijön felfelé. Arra figyelj, hogy spirált meg a vezetékeket engedd utána a gumiharangban.
Én úgy szoktam, hogy két szélesebb csavarhúzóval alányúlok a króm perem alá és finoman mozgatva kijön felfelé. Arra figyelj, hogy spirált meg a vezetékeket engedd utána a gumiharangban.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Re: Barkácsolás
Az óratartómat szerelem és az a gondom, hogy (a fordulatszámmérő letört) a kilóméterórát hogyan vegyem ki az óratartóból, hogy a kilóméteróra ne sérüljön? Fölfelé húzzam ki az óratartóból? Be kell olajozni vagy szappanozni a kilóméterórát, hogy kicsússzon? 

Üdv.: Papszi



Re: Barkácsolás
Az járt az eszemben, hogy csak a kapcsoló az aminek ki kell fúrni a helyet... többi nem látszik.zsakfos írta:Ó a dióda!![]()
Köszi mester!![]()
Azért nem okozott ez akkora dilemmát,hisz csak beszélgettünk róla.Egyébiránt te irtad az elején hogy egy kapcsolóval oldanád meg.
Fenntartom a véleményem hogy tökre felesleges dolog,bár ártani sem árt.
Ja, és persze hogy totál felesleges!



Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég