




bakimate írta:17-es: jobb gyorsulás, kisebb végsebességborutalp06 írta:Hali!Találtam az alkatészkupacomban egy 17-es és egy 21-es első láncfogaskereket.250-es ETZ-re feltéve milyen változást érezhetnék velük?Ha valakinek van ilyen tapasztalata,kérem írjon!
21-es: lassabb gyorsulás, nagyobb végsebesség
(valamit valamiért)
17-es: jobb gyorsulás, kisebb végsebességborutalp06 írta:Hali!Találtam az alkatészkupacomban egy 17-es és egy 21-es első láncfogaskereket.250-es ETZ-re feltéve milyen változást érezhetnék velük?Ha valakinek van ilyen tapasztalata,kérem írjon!
Nekem a karburálás sosem volt az erősségem,úgyhogy ehhez nem is tudok hozzászólni hogy Ts betegség-e.Hogy az egyik ugye 2 felömlős a másik 4,az számit-e?Nem tudom.Nandor írta:zsakfosnak igaza van én is alapjárat nélkül hsználom a gépet. Nekem is rángatott ha lassan mondjuk 2500-as fordulat körül mentem. Valamint sebváltásnál is hangos volt a váltó és nehezen vette a sebességet. Miután levettem az alapjáratott szinte nullára megszüntek ezek a jelenségek.
Persze lehet, hogy ez ts betegség vagy már jobban kopott a karbi lévén 33-éves, mert az etz-im nem csináltak ilyet.
Nekem az hogy nem rángat az sokkal nyugtatóbb,mint amikor rángatott.Az ideg megölt vele.sunbim írta:Ázsakfos írta:Nekem a /1 rángatott alapjáratra visszaengedve.![]()
![]()
![]()
Aztán itt olvastam arról hogy jópáran használják alapjárat nélkül a gépet.
Magyarul annyira visszaengedtem az alapjárat állitóval a subert hogy leálljon visszaengedett gáznál.
Jelentem azóta semmi rángatás!!![]()
![]()
![]()
Kellett egy kis idő hogy megszokjam mondjuk lámpánál várakozva hogy kicsit huzogatni kell a gázt,meg az egész dolgot hogy nincs alapjárat,de miután ez meglett azóta e öröm e bódottság!! Nemá. Milyenezmár. Ez jobban zavaró lehet mint a rángatás. Állok a lámpánál és meg se vakar6om + a lábam mert huzogatom a gázt?
De jó nyomon haladunk! Alapjárat. Asszem beugrok a bó'tba, veszek nagyobbat és kissebbet is.És hozzáállitom a levegőt is.
Most olvastam el "A karburátor beállítása
(Kéri Laci & Lipták Attila - 2007-10-05),, irását a Szocimotoron, zsong a fejemAjánlom nektek is, zsongjon a tietek is
Ázsakfos írta:Nekem a /1 rángatott alapjáratra visszaengedve.![]()
![]()
![]()
Aztán itt olvastam arról hogy jópáran használják alapjárat nélkül a gépet.
Magyarul annyira visszaengedtem az alapjárat állitóval a subert hogy leálljon visszaengedett gáznál.
Jelentem azóta semmi rángatás!!![]()
![]()
![]()
Kellett egy kis idő hogy megszokjam mondjuk lámpánál várakozva hogy kicsit huzogatni kell a gázt,meg az egész dolgot hogy nincs alapjárat,de miután ez meglett azóta e öröm e bódottság!
sunbim írta:... ó wáó! "szakaszosan +nyúlt lánc,, ez is új! Még idén fent lesz a cangán 1 D.I.D lánc, amit már lentebb említettem,ha felteszem,felteszem akkor +kellene szűnnie a ,,jelenségnek", igaz a hölgyike azt mondta ,,tessék érdeklődni úgy december 5-10 körül"
D.I.D. vagy Reginadudikoff írta:Szeva mindenkinek az a helyzet a láncom elég szar állapotban van cserélnem kell ,van valakinek pozítiv tapasztalata melyik fajtát érdemes beszerezni akkor az megoszthatná velem.Az itt olvasottakból az utángyártott bakelitről meg a gumiról már letettem marad a régi még nem olyan veszélyes.addig is köszi
Kázmér írta:Aham.
Akkor a lánckeréktől balra levő fekete cucc (van ott egy vezeték is), az lenne az üresjárat jelző csavarja?
Ha igen, akkor hogyan lehet tömíteni?
Nagyjából olyannak tűnik, hogy mindenünnen folyik az olaj..meg szeretném fullra szüntetni...
ez az hogy nem tudom pontosan trophy vagy ts de majd probalok kolcsonkerni egy digitalis fenykepezot es lovok rola kepetzsakfos írta:Cserébe nem tudok adni,de ha amugy eladó a Ts bakelit akkor vevő lennék rá.Na persze csak ha tényleg Ts és tényleg gyári és nagy Ts.
Cserébe nem tudok adni,de ha amugy eladó a Ts bakelit akkor vevő lennék rá.Na persze csak ha tényleg Ts és tényleg gyári és nagy Ts.z25z írta:Bambi: rajottem a turpissagra, de sajnos miutan csak osszeraktam. Igazad volt , hogy van valami hiszti, ranezesre tokeletes volt felteve a helyere szuperul mukodott. Na a bibi: szelesebb, es nem fer be a kerek.
Elozmeny: lancvedo bakelitet csereltem, es volt itthon 2 utangyartott (ETZ) es egy gyari (valoszinuleg TS) az ETZ lanckereken van egy alu tavtarto es azzal egyutt csuszik be a bakelitbe, a TS? bakelitje eleve ki van ontve muanyagbol ez a tavtarto resz. Az etz lanckerekerol a tavtartot leveve es beleteve a TS bakelitbe tokeletesen passzol, csak sajnos szelesebb. (vagy a kiallo resz a villaba belemegy, mig a TZ-nel szukebb)
Szoval gyari TS lancvedo bakelitemet elcserelnem gyari ETZ bakelitre
sajnálomz25z írta:Bambi: rajottem a turpissagra, de sajnos miutan csak osszeraktam. Igazad volt , hogy van valami hiszti, ranezesre tokeletes volt felteve a helyere szuperul mukodott. Na a bibi: szelesebb, es nem fer be a kerek.
Elozmeny: lancvedo bakelitet csereltem, es volt itthon 2 utangyartott (ETZ) es egy gyari (valoszinuleg TS) az ETZ lanckereken van egy alu tavtarto es azzal egyutt csuszik be a bakelitbe, a TS? bakelitje eleve ki van ontve muanyagbol ez a tavtarto resz. Az etz lanckerekerol a tavtartot leveve es beleteve a TS bakelitbe tokeletesen passzol, csak sajnos szelesebb. (vagy a kiallo resz a villaba belemegy, mig a TZ-nel szukebb)
Szoval gyari TS lancvedo bakelitemet elcserelnem gyari ETZ bakelitre
Nekem most a gyári cuccokkal nagyon jó a gyári órám,de az biztos ha egyszer cserélnem kell bármit és szarabb lesz akkor jön a bicajóra az tuti.matt1989 írta:Az én motorom állandóan megette a láncvédő gumit és az utángyártott szar spirál miatt ugrált az órám 20as tartományban ezért cirka 3-4ezerből megoldottam ezt a problémát bakelit láncvédőgumi kuka, és digitális km óra.
A láncot pedig 500kilóméterenként fújom motul láncspray-vel.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég