Ott hátul aki a simson tankot fogja,az meg én vagyok:-)
Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
- zsakfos
- A révész 
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Khm khm.Az inkább fordulatszámmérő lenne.conus írta:km/h felfogatása odab.sz
 
 Egyébként a megállapitás helyes.Tényleg odab.sz.

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
			
						- conus
- bajnok 
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
km/h felfogatása odab.sz   
  
			
			
									
						
							 
  
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
 <-----------------------
 <-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- csikin
- bajnok 
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
- 
				bladzser
- Simsonos 
- Hozzászólások: 83
- Csatlakozott: 2010.01.08. 20:08
- MZ-d típusa: Simson
- Tartózkodási hely: Rudabánya
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Hátsó gumim 3,50*16 os 
Első gumim 3,25*18
Fullterep ^^
			
			
									
						
							
Első gumim 3,25*18

Fullterep ^^
Úgy vezess, hogy a legjobb útitársad el ne hagyd! (az őrangyalodra gondolj... ) 
			
						- 
				bladzser
- Simsonos 
- Hozzászólások: 83
- Csatlakozott: 2010.01.08. 20:08
- MZ-d típusa: Simson
- Tartózkodási hely: Rudabánya
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
ÉÉÉÉrtem...  köszi a részletes tájékoztatást...
 köszi a részletes tájékoztatást... 
Hát akkor marad a 15-ös kerék.. tényleg nagyon jól gyorsul, kettesbe meg hármasba akkorát húúúz
Meg hát én terepen használom, kell az erő )
)
250-es ETZ-be van hajtáslánc? Még nemszedtem le az oldaldeknit.
Valakinek nincs ETZ fordulatszámmérő órához fogaskerék, tudjátok ami oldaldeknibe kell, mert az nekem le van kopva.
Megoldottam ideiglenesen, tengelyről leütöttem és fordítva felraktam , de végtelenségig nem fog működni.
Valakinek nincs eladó, megvenném, vagy valahol nem tudnák venni? Mennyibe kerül?
			
			
									
						
							 köszi a részletes tájékoztatást...
 köszi a részletes tájékoztatást... Hát akkor marad a 15-ös kerék.. tényleg nagyon jól gyorsul, kettesbe meg hármasba akkorát húúúz

Meg hát én terepen használom, kell az erő
 )
)250-es ETZ-be van hajtáslánc? Még nemszedtem le az oldaldeknit.
Valakinek nincs ETZ fordulatszámmérő órához fogaskerék, tudjátok ami oldaldeknibe kell, mert az nekem le van kopva.
Megoldottam ideiglenesen, tengelyről leütöttem és fordítva felraktam , de végtelenségig nem fog működni.
Valakinek nincs eladó, megvenném, vagy valahol nem tudnák venni? Mennyibe kerül?
Úgy vezess, hogy a legjobb útitársad el ne hagyd! (az őrangyalodra gondolj... ) 
			
						- csikin
- bajnok 
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
15:38 as áttétellel 5000 1/perc fordulaton kb 93km/h
16:38 esetén 100km/h
17:38 esetén 106km/h
18:38 esetén 112km/h
ha 2.75x16 körüli gumi van hátul
Én megtartanám a 15öst, mert itt a legnagyobb a gyorsulás, és nem lehetne eléggé kihasználni a nagyobbakat.
Sőt még rövidíteném inkább, hogy még virgoncabb legyen
			
			
									
						
										
						16:38 esetén 100km/h
17:38 esetén 106km/h
18:38 esetén 112km/h
ha 2.75x16 körüli gumi van hátul
Én megtartanám a 15öst, mert itt a legnagyobb a gyorsulás, és nem lehetne eléggé kihasználni a nagyobbakat.
Sőt még rövidíteném inkább, hogy még virgoncabb legyen

- 
				bladzser
- Simsonos 
- Hozzászólások: 83
- Csatlakozott: 2010.01.08. 20:08
- MZ-d típusa: Simson
- Tartózkodási hely: Rudabánya
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Helló!
A motorom ETZ 250-es blokkal üzemel.
Kopóban van az első lánckerekem... cserélni akarom.
Az a kérdésem hogy milyen változást tapasztalnák, ha a mostani 15 ös lánckerekemet lecserélném 17-es re vagy 19-es re.
Ja ÉS FONTOS! Hátul 38 -as lánckerekem van:) (simsonéééé) 
 
Sebességbeli változás gondolom lenne, de az erővel mi lenne a helyzet ? 
 
Jaaa és mennyit változna a végsebesség?
Képek ZÚZDÁBA
			
			
									
						
							A motorom ETZ 250-es blokkal üzemel.
Kopóban van az első lánckerekem... cserélni akarom.
Az a kérdésem hogy milyen változást tapasztalnák, ha a mostani 15 ös lánckerekemet lecserélném 17-es re vagy 19-es re.
Ja ÉS FONTOS! Hátul 38 -as lánckerekem van:) (simsonéééé)
 
 Sebességbeli változás gondolom lenne, de az erővel mi lenne a helyzet ?
 
 Jaaa és mennyit változna a végsebesség?

Képek ZÚZDÁBA

Úgy vezess, hogy a legjobb útitársad el ne hagyd! (az őrangyalodra gondolj... ) 
			
						- csikin
- bajnok 
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Igen, én így szoktamconus írta:aha értem. és 100 km után lehet már meg lehet tépni a száját rendesen?

- conus
- bajnok 
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
aha értem. és 100 km után lehet már meg lehet tépni a száját rendesen?   
  
			
			
									
						
							 
  
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
 <-----------------------
 <-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- csikin
- bajnok 
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Úgy értettem hogy kímélni kell a láncot, hogy ne szakaszosra nyúljon, hanem amennyire lehet egyenletesen.
			
			
									
						
										
						- conus
- bajnok 
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
aha, danke!
mi az h óvatosan gyorsítós? nekem a jobb kezem ólomból van a bal kezem meg fából 
  
			
			
									
						
							mi az h óvatosan gyorsítós? nekem a jobb kezem ólomból van a bal kezem meg fából
 
  
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
 <-----------------------
 <-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- csikin
- bajnok 
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Conus!
Neked az 1/2 x 5/16 collos lánc kell. Nekem a 130 tagúból mindig ki kellett venni egy szemet, utánállítani meg az első óvatosan gyorsítós 100km után kellett nagyobbat.
Az 1/2 x 1/4 az keskenyebb kis TS és társaihoz való
Üdv.: Csikin
			
			
									
						
										
						Neked az 1/2 x 5/16 collos lánc kell. Nekem a 130 tagúból mindig ki kellett venni egy szemet, utánállítani meg az első óvatosan gyorsítós 100km után kellett nagyobbat.
Az 1/2 x 1/4 az keskenyebb kis TS és társaihoz való

Üdv.: Csikin
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves) 
- Hozzászólások: 2894
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Mivel a láncszem nyúlik, a lánckerék fogainak mérete meg nem változik, ezért előbb-utóbb úgy jársz, hogy akármilyen feszes is a lánc, át fog ugrani, "kattogni" fog.conus írta:emberek!
egyébként a favorittal "csak" annyi a gond h utánállítást igényel a nyúlás miatt
Ez nem kifejezetten a Favorit márkára igaz, hanem minden láncra, hiszen mindegyik nyúlik, bár egyik előbb, másik utóbb.
Jawa pali na JEDEN gar. 
MZ PALI na jeden gar.
			
						MZ PALI na jeden gar.
- conus
- bajnok 
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
emberek!
egy kis help-re van szükségem:
most akarok venni új láncot a vasamra, de did-et azért nem veszek, mert csak erre a szezonra számolok vele, utána úgy tervezem h eladom.
szal, mofakernél 2 fajta méretben van favorit lánc 1/2x1/4/120t illetve 1/2x5/16/130t. az etz 125/150 alkatrészjegyzék az 1/2x5/16/130t-t írja, de akkor a 1/2x1/4/120t melyikhez való? kisTS/kisTrophy? 
   
 
egyébként a favorittal "csak" annyi a gond h utánállítást igényel a nyúlás miatt 
  
			
			
									
						
							egy kis help-re van szükségem:
most akarok venni új láncot a vasamra, de did-et azért nem veszek, mert csak erre a szezonra számolok vele, utána úgy tervezem h eladom.
szal, mofakernél 2 fajta méretben van favorit lánc 1/2x1/4/120t illetve 1/2x5/16/130t. az etz 125/150 alkatrészjegyzék az 1/2x5/16/130t-t írja, de akkor a 1/2x1/4/120t melyikhez való? kisTS/kisTrophy?
 
   
 egyébként a favorittal "csak" annyi a gond h utánállítást igényel a nyúlás miatt
 
  
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
 ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver! 
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->
 <-----------------------
 <-----------------------Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- sunbim
- operatőr 
- Hozzászólások: 3143
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Helyén a DID! Bolodog új év!   
			
			
									
						
							
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
			
						- sunbim
- operatőr 
- Hozzászólások: 3143
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
hólánc?       
			
			
									
						
							
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
			
						- bluerider
- A szállító (Blue Szlí) 
- Hozzászólások: 1684
- Csatlakozott: 2007.07.17. 12:58
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Blú igényt tart rá, mert pontosan ilyen gondjai vannak!  
			
			
									
						
							
A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára!
			
						- zsakfos
- A révész 
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Természetesen megértem!z25z írta:zsakfos írta:z25z!
Úgy van ahogy Csikin mondja.Ts250 és /1.
Ilyet hajkurászok már jó ideje.
Ha eladó én vevő lennék rá.
zsakfos!
Mivel nem tudok vele mit kezdeni, nem fogom az orokkevalosagnak megorizni, viszont az van, hogy anno, amikor kiderult, hogy van egy ilyen alkatreszem, bluerider is bejelentkezett ra. Par evvel ezelott kisegitett egy gyari szivocsonkkal, szoval ha igenyt tart ra akkor az ove, ha nem akkor kuldom neked.
 
 Akkor várjuk Blue válaszát ezügyben.
Az a bajság hogy tulajdonképp van nekem utángyártott láncvédő,de sajnos nem méretpontos(mért pont ez lenne az??) és kerreg benne a kilométeróra kihajtás.
Épp ezért inkább visszatettem a gyárit,aminek nincs különösebb baja csak nagyon ronda a felülete és akármit csináltam vele,nem tudtam szépre megcsinálni.Ezért is hajtok ilyet,mert szeretném egszer lecserélni ezt a rondát.
Azért köszi!
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
			
						- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti 
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
zsakfos írta:z25z!
Úgy van ahogy Csikin mondja.Ts250 és /1.
Ilyet hajkurászok már jó ideje.
Ha eladó én vevő lennék rá.
zsakfos!
Mivel nem tudok vele mit kezdeni, nem fogom az orokkevalosagnak megorizni, viszont az van, hogy anno, amikor kiderult, hogy van egy ilyen alkatreszem, bluerider is bejelentkezett ra. Par evvel ezelott kisegitett egy gyari szivocsonkkal, szoval ha igenyt tart ra akkor az ove, ha nem akkor kuldom neked.
- zsakfos
- A révész 
- Hozzászólások: 3376
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
z25z!
Úgy van ahogy Csikin mondja.Ts250 és /1.
Ilyet hajkurászok már jó ideje.
Ha eladó én vevő lennék rá.
			
			
									
						
							Úgy van ahogy Csikin mondja.Ts250 és /1.
Ilyet hajkurászok már jó ideje.
Ha eladó én vevő lennék rá.

Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
			
						- csikin
- bajnok 
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
TS 250 vagy TS 250/1 -é szám alapján.  
			
			
									
						
										
						
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti 
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)


Fiuk! ez melyik MZ tipus lancvedo bakelitje lehet? Erosen gyanus, hogy gyari a cucc a beutott szamozasbol, valamint, hogy kemeny muanyag az egesz es olyan csillogosan fenyes. A kep nem adja vissza, mert most hoztam be a -5° bol es leparasodott. ETZ biztos nem, mert a lanckerek feloli reszen sajat anyagbol kiontott a tavtarto, meretre ugyan megegyezik az ETZ-jevel, csak abban alubol van pluszban, es a tengely is maskepp megy at. No ezt probaltam anno tavtarto nelkul beepiteni modellileg jol funkcionalt, csak epp a villa feloli oldalon levo kiallo resz miatt nem fert el.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves) 
- Hozzászólások: 2894
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
sunbim írta:HÉHhhééj! Skacok!!! +van a L Á N C !Fúháhhháá! Ímáádom a mikulást! Hűha,deboldogvagyok

770ft-tal drágább a 140 szemes! ánembaaaj.. szélesretárjuk a pénztárcáát
...nekem méég idén kell!
+fogjuk a 140szemest éés flex!Metszünk!
Vettem hozzá még 1 patent szemet tarcsiba...bár nem hinném hogy az elkövetkezendő 20000km-ben szükség lesz a használatára, megfelelő sprézés melett!
Nem mintha szakadt volna valaha is láncom
Nem biztos, hogy kell hozzá a flex, elég egy jó dorni, egy baráti méretű pöröly és egy pár ügyes kéz, meg egy 8-as dugókulcs
Jawa pali na JEDEN gar. 
MZ PALI na jeden gar.
			
						MZ PALI na jeden gar.
- sunbim
- operatőr 
- Hozzászólások: 3143
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
HÉHhhééj! Skacok!!! +van a L Á N C !   Fúháhhháá! Ímáádom a mikulást! Hűha,deboldogvagyok
  Fúháhhháá! Ímáádom a mikulást! Hűha,deboldogvagyok  
 
D.I.D. 428H ! 7280Ft. Motoroázis,NagyLajosKirályÚtja138. Nem m1ünk Tatabányára 
 
Amit lentebb is írtam. Azaz majdnem az Nem 130, hanem 140 szemes.Odaadták 136szemes árán
 Nem 130, hanem 140 szemes.Odaadták 136szemes árán  
  
Igazán készségesek voltak, a leglehetetlenebb kérdésre is szemrebbenés nélkül válaszoltak:
-Ennek a téli kesztyűnek milyen a hőszigetelési tényezője? ( )
 ) 
-Fogalmam sincs, ...viszont rajta ez a protektor ... 
 
Az importőr azt mondta:
-130 szemes? Háát... idén már nem lesz! 
 
Rákényszerültem a kreativitásra és a ,,bőkezűségre" ! 
     
770ft-tal drágább a 140 szemes! ánembaaaj .. szélesretárjuk a pénztárcáát
 .. szélesretárjuk a pénztárcáát  ...nekem méég idén kell!
  ...nekem méég idén kell!
+fogjuk a 140szemest éés flex! Metszünk!
 Metszünk!


Vettem hozzá még 1 patent szemet tarcsiba ...bár nem hinném hogy az elkövetkezendő 20000km-ben szükség lesz a használatára, megfelelő sprézés melett!
  ...bár nem hinném hogy az elkövetkezendő 20000km-ben szükség lesz a használatára, megfelelő sprézés melett!
Nem mintha szakadt volna valaha is láncom
			
			
									
						
							 Fúháhhháá! Ímáádom a mikulást! Hűha,deboldogvagyok
  Fúháhhháá! Ímáádom a mikulást! Hűha,deboldogvagyok  
 D.I.D. 428H ! 7280Ft. Motoroázis,NagyLajosKirályÚtja138. Nem m1ünk Tatabányára
 
 Amit lentebb is írtam. Azaz majdnem az
 Nem 130, hanem 140 szemes.Odaadták 136szemes árán
 Nem 130, hanem 140 szemes.Odaadták 136szemes árán  
  Igazán készségesek voltak, a leglehetetlenebb kérdésre is szemrebbenés nélkül válaszoltak:
-Ennek a téli kesztyűnek milyen a hőszigetelési tényezője? (
 )
 ) -Fogalmam sincs, ...viszont rajta ez a protektor ...
 
 Az importőr azt mondta:
-130 szemes? Háát... idén már nem lesz!
 
 Rákényszerültem a kreativitásra és a ,,bőkezűségre" !
 
     770ft-tal drágább a 140 szemes! ánembaaaj
 .. szélesretárjuk a pénztárcáát
 .. szélesretárjuk a pénztárcáát  ...nekem méég idén kell!
  ...nekem méég idén kell!+fogjuk a 140szemest éés flex!
 Metszünk!
 Metszünk!

Vettem hozzá még 1 patent szemet tarcsiba
 ...bár nem hinném hogy az elkövetkezendő 20000km-ben szükség lesz a használatára, megfelelő sprézés melett!
  ...bár nem hinném hogy az elkövetkezendő 20000km-ben szükség lesz a használatára, megfelelő sprézés melett!Nem mintha szakadt volna valaha is láncom

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
			
						Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
ja igen emlékszemmatt1989 írta:Bambi!
Nekem már 18"-as van a "125"-ösömben
25-ös váz, 250-es lengővilla és blokk

- 
				matt1989
- bajnok 
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Bambi!
Nekem már 18"-as van a "125"-ösömben
25-ös váz, 250-es lengővilla és blokk
			
			
									
						
										
						Nekem már 18"-as van a "125"-ösömben

25-ös váz, 250-es lengővilla és blokk

Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Ami a képen van az egy ETZ 250,és egy TS 250 lengőkarból készült.Méghozzá úgy,hogy az etz,és a ts lengőkart elvágtuk kb középen.Az etz vázhoz rögzítő részébe,pontosan bele lehet tolni a ts levágott cső részeit,így tudjuk hosszabbítani a lengőkart,anélkül.hogy ferde lenne,mert amint írtam pontosa belecsúszik egymásba. Miután beállítottuk,az illesztésnél körbehegesztjük,és kész az erősített hosszított lengőkar.Még lehet fokozni a stbilitását,egy félcolos vékonyfalu(HGSZ) csővel,úgy hogy a lengőkar fölé tesszük merevítést még.A képen lehet látni ha tüzetesebben megnézed.De a gyári lengőkarba is elfér,ha a sárvédőből levász elöl ami lenyulik a lengőkarnál.Így pár milliméter nyersz és éppen hogy de elfér.Ajánlatos a teleszkópot kicsit megemelni,kb 10 millimétert,hogy az utánfutása ne nagyon változzon.Matt azt hiszem a teló javításnál írta is,mert ő is 18-as kereket szeretne,vagy rakot 251-es motorjába,mert hát az is gyárilag 16-os
- 
				matt1989
- bajnok 
- Hozzászólások: 1427
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Igen Bambié, volt szerencsém a rezonátort is megcsodálni, de sajnos levéve a motorról. 
			
			
									
						
										
						
- Forrest
- kis ETZ-s 
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Félreértetted, azon kívül, hogy baromira tetszik, semmi közöm a géphez. BAMBI mester műve talán.misi írta: szia Forrest!
azt szeretném kérdezni holcsináltattad a rezonátort a motorra.
cim kellene ha lehetne kérnem.
udv: misi
- 
				misi
- Simsonos 
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008.09.12. 12:46
- MZ-d típusa: etz 250
- Tartózkodási hely: nyárlörinc
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Forrest írta:
Trophy 250-be hátra hogy tudnék 18-as kereket rakni? Nem ragaszkodom az eredeti lengőkarhoz, kerékagyhoz, mert még csak tank, blokk, meg első futómű van a motorból. Valami hasonló lenne a célkitűzés.
Kép
Szerintem próbáld meg TS lengővillájával és komplett kerekével, úgynézem ez is úgy van megoldva. Csak az áttételezésre figyelj mert más a kerék átmérője.
szia Forrest!
azt szeretném kérdezni holcsináltattad a rezonátort a motorra.
cim kellene ha lehetne kérnem.
udv: misi
			
			
									
						
										
						Trophy 250-be hátra hogy tudnék 18-as kereket rakni? Nem ragaszkodom az eredeti lengőkarhoz, kerékagyhoz, mert még csak tank, blokk, meg első futómű van a motorból. Valami hasonló lenne a célkitűzés.

Kép
Szerintem próbáld meg TS lengővillájával és komplett kerekével, úgynézem ez is úgy van megoldva. Csak az áttételezésre figyelj mert más a kerék átmérője.
szia Forrest!
azt szeretném kérdezni holcsináltattad a rezonátort a motorra.
cim kellene ha lehetne kérnem.
udv: misi
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
a legegyszerubb, Bambit meg kell kerdezni, hogy hogy csinalta  
			
			
									
						
										
						
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Szerintem próbáld meg TS lengővillájával és komplett kerekével, úgynézem ez is úgy van megoldva. Csak az áttételezésre figyelj mert más a kerék átmérője.
- sunbim
- operatőr 
- Hozzászólások: 3143
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
"Hidd el nekem,hogy elviselhető a 180 km/h is...,, Ó, te srác! Hova így sietni? ...   
 
Menj lassan és élvezd a tájat, vagy menj gyorsan és épülj bele! 
 
..."az ősrégi újságos megoldást (fogsz egy újságot és a felső alá teszed középre),...,, És még 1 előnye a dolognak, mindig van nálad friss sajtó! ...ha lerobbansz, amíg odér a mentés van mit olvasnod 
 
...kösz boru a tárcsa felajánlást! De kaptam 1 visszautasít6atlan ajánlatot. Te milyen változást éreztél a fúrkálás után? Én a vizes időben való fék6ás javulását várom tőle,és a nagyobb sebességről való megállásnak-> a fék útjának -> a rövidülésének ->a bekövetkezését várom a műtéttől(válaszol6tsz a ,,Fékek" fórumban)
  várom a műtéttől(válaszol6tsz a ,,Fékek" fórumban) 
+hát nem is néz ki rosszul,viszont szép 
    
Engem már csak az érdekel mennyi idő alatt állok + 100ról! 
 
,,...Az MZ 1000 SF-nél még 170-ről is dinamikus az előzés !..." Ment már valaki ilyennel? Asszem V2es ugye? Disznó lehet
 !..." Ment már valaki ilyennel? Asszem V2es ugye? Disznó lehet  
 
Milyen lánc lehet rajta? 
 
... a jövő heti nyerőszám AAaaa ...428aaass!! ...dúva dídi DIDi dom diridúú..
  ...dúva dídi DIDi dom diridúú.. 
			
			
									
						
							 
 Menj lassan és élvezd a tájat, vagy menj gyorsan és épülj bele!
 
 ..."az ősrégi újságos megoldást (fogsz egy újságot és a felső alá teszed középre),...,, És még 1 előnye a dolognak, mindig van nálad friss sajtó! ...ha lerobbansz, amíg odér a mentés van mit olvasnod
 
 ...kösz boru a tárcsa felajánlást! De kaptam 1 visszautasít6atlan ajánlatot. Te milyen változást éreztél a fúrkálás után? Én a vizes időben való fék6ás javulását várom tőle,és a nagyobb sebességről való megállásnak-> a fék útjának -> a rövidülésének ->a bekövetkezését
 várom a műtéttől(válaszol6tsz a ,,Fékek" fórumban)
  várom a műtéttől(válaszol6tsz a ,,Fékek" fórumban) +hát nem is néz ki rosszul,viszont szép
 
    Engem már csak az érdekel mennyi idő alatt állok + 100ról!
 
 ,,...Az MZ 1000 SF-nél még 170-ről is dinamikus az előzés
 !..." Ment már valaki ilyennel? Asszem V2es ugye? Disznó lehet
 !..." Ment már valaki ilyennel? Asszem V2es ugye? Disznó lehet  
 Milyen lánc lehet rajta?
 
 ... a jövő heti nyerőszám AAaaa ...428aaass!!
 ...dúva dídi DIDi dom diridúú..
  ...dúva dídi DIDi dom diridúú.. 
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
			
						- sunbim
- operatőr 
- Hozzászólások: 3143
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
"Ha felrakom télen a 300-as szettet,szerintem meglesz benne az a plusz erőtartalék ami kellene még !(Nameg pár okosság....),,
Csőváz Boru! Olyan brutál változást ne várj tőle! kb. 3-4pacit pakol rá. Érezhetőnek érezhető a töbletpaci de ettől még nem fogsz tudni 110ről ,,dinamikusan" előzni.És mikor próbálod ki? Télvízben? Én biztos nem bírnám ki tavaszig
  Én biztos nem bírnám ki tavaszig  Bár mondjuk addigra bejáratod és lehet tesztelni
 Bár mondjuk addigra bejáratod és lehet tesztelni   
  
Áá! 
 
Plexi vagy idom nélkül 180al?tartósan? Nagyon pówer lehetsz, vagy én vagyok marha nyeszlett
  Nagyon pówer lehetsz, vagy én vagyok marha nyeszlett  De én a Hornet-tel ami csupasz verzió,(600F) nem tudtam tartósan 130-140 felett menni mert a csöcsöm, hátam, az alkarom igencsak zsibbadt,illetve az ujjaim 1enesedtek ki
 De én a Hornet-tel ami csupasz verzió,(600F) nem tudtam tartósan 130-140 felett menni mert a csöcsöm, hátam, az alkarom igencsak zsibbadt,illetve az ujjaim 1enesedtek ki  jameganyakam! Csak úgy lógott a fejem avégén:lol:mint a szaloncukor.
 jameganyakam! Csak úgy lógott a fejem avégén:lol:mint a szaloncukor. 
M7-en letéptünk Balcsira asszonnyal csomaggal,
és csak feküdtem a strandon motoroscuccban úgy ledőltem a gépről, aszitték én így napozok 
 
na nem számít,egy óra alatt kipihentem magam 
 
Majd kiváncsiak leszünk az "okosságra,, . Lehet hogy lesz benne lánc csere is?hogy atémánál maradjunk 
 
Láttam a képeket a Bázison, küllemre faszányos lesz a canga
			
			
									
						
							Csőváz Boru! Olyan brutál változást ne várj tőle! kb. 3-4pacit pakol rá. Érezhetőnek érezhető a töbletpaci de ettől még nem fogsz tudni 110ről ,,dinamikusan" előzni.És mikor próbálod ki? Télvízben?
 Én biztos nem bírnám ki tavaszig
  Én biztos nem bírnám ki tavaszig  Bár mondjuk addigra bejáratod és lehet tesztelni
 Bár mondjuk addigra bejáratod és lehet tesztelni   
  Áá!
 
 Plexi vagy idom nélkül 180al?tartósan?
 Nagyon pówer lehetsz, vagy én vagyok marha nyeszlett
  Nagyon pówer lehetsz, vagy én vagyok marha nyeszlett  De én a Hornet-tel ami csupasz verzió,(600F) nem tudtam tartósan 130-140 felett menni mert a csöcsöm, hátam, az alkarom igencsak zsibbadt,illetve az ujjaim 1enesedtek ki
 De én a Hornet-tel ami csupasz verzió,(600F) nem tudtam tartósan 130-140 felett menni mert a csöcsöm, hátam, az alkarom igencsak zsibbadt,illetve az ujjaim 1enesedtek ki  jameganyakam! Csak úgy lógott a fejem avégén:lol:mint a szaloncukor.
 jameganyakam! Csak úgy lógott a fejem avégén:lol:mint a szaloncukor. M7-en letéptünk Balcsira asszonnyal csomaggal,
és csak feküdtem a strandon motoroscuccban úgy ledőltem a gépről, aszitték én így napozok
 
 na nem számít,egy óra alatt kipihentem magam
 
 Majd kiváncsiak leszünk az "okosságra,, . Lehet hogy lesz benne lánc csere is?hogy atémánál maradjunk
 
 Láttam a képeket a Bázison, küllemre faszányos lesz a canga

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
			
						- Alfa
- Keljfeljancsi 
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Nekem is van, és lehet hogy csak érzéki csalódás, de néha szoktam úgy érezni mintha hideg szivárogna be a felsőn, majd kipróbálom az ősrégi újságos megoldást (fogsz egy újságot és a felső alá teszed középre), ha akkor is érzem akkor csak az agam játszik velemborutalp06 írta:Hát én éppen most dolgozok az ügyön,hogy kényelmetlenebbé tegyem a mocimat!Már fenn van a csutkakormány,most faragom a fapados cafe racer ülést,üléskúppal...stb
Az én izlésemnek való áttételt (mindig is sportosabban hajtottam a TZ-t)szeretném kitapasztalni,ezért voltam kiváncsi.Később megpróbálok más fogaskerekeket is a 19-es és a 21-esen kívül is.Majd leírom mit tapasztaltam.
A hidegről csak annyit még,hogy hálaisten van erre alkalmas motoros ruhám.(Ami még fontos,réteges öltözködés)
 
 Amíg a főoldal profilomban levő fejidomom volt, addig nem volt ilyen gondom, de sajnos összetörtem
 , a következő üvegszálas lesz saját készítésű, meg a lábtartókat átvariálom, hogy kicsit szélvédettebb legyek
 , a következő üvegszálas lesz saját készítésű, meg a lábtartókat átvariálom, hogy kicsit szélvédettebb legyek  
Amúgy ez már baromira nem lánckerék, a tuningban kéne folytatni

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
			
						http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- 
				borutalp06
- kis ETZ-s 
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Hát én éppen most dolgozok az ügyön,hogy kényelmetlenebbé tegyem a mocimat  !Már fenn van a csutkakormány,most faragom a fapados cafe racer ülést,üléskúppal...stb
 !Már fenn van a csutkakormány,most faragom a fapados cafe racer ülést,üléskúppal...stb  Az én izlésemnek való áttételt (mindig is sportosabban hajtottam a TZ-t)szeretném kitapasztalni,ezért voltam kiváncsi.Később megpróbálok más fogaskerekeket is a 19-es és a 21-esen kívül is.Majd leírom mit tapasztaltam.
 Az én izlésemnek való áttételt (mindig is sportosabban hajtottam a TZ-t)szeretném kitapasztalni,ezért voltam kiváncsi.Később megpróbálok más fogaskerekeket is a 19-es és a 21-esen kívül is.Majd leírom mit tapasztaltam.
A hidegről csak annyit még,hogy hálaisten van erre alkalmas motoros ruhám.(Ami még fontos,réteges öltözködés)
			
			
									
						
										
						 !Már fenn van a csutkakormány,most faragom a fapados cafe racer ülést,üléskúppal...stb
 !Már fenn van a csutkakormány,most faragom a fapados cafe racer ülést,üléskúppal...stb  Az én izlésemnek való áttételt (mindig is sportosabban hajtottam a TZ-t)szeretném kitapasztalni,ezért voltam kiváncsi.Később megpróbálok más fogaskerekeket is a 19-es és a 21-esen kívül is.Majd leírom mit tapasztaltam.
 Az én izlésemnek való áttételt (mindig is sportosabban hajtottam a TZ-t)szeretném kitapasztalni,ezért voltam kiváncsi.Később megpróbálok más fogaskerekeket is a 19-es és a 21-esen kívül is.Majd leírom mit tapasztaltam.A hidegről csak annyit még,hogy hálaisten van erre alkalmas motoros ruhám.(Ami még fontos,réteges öltözködés)

- Alfa
- Keljfeljancsi 
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Hát valakinek lehet, én szeretek kényelemben motorozni, és ilyen hidegben már 90 nél is át-átjön a zipzáron a hideg, hát még ha valahol van egy rés a sálon...
Más időben pedig a szememet kezdi ki, ez van. Kinek a pap, kinek a paplan Én a 70-80 km/h lötyögést élvezem a legjobban.
  Én a 70-80 km/h lötyögést élvezem a legjobban.
			
			
									
						
							Más időben pedig a szememet kezdi ki, ez van. Kinek a pap, kinek a paplan
 Én a 70-80 km/h lötyögést élvezem a legjobban.
  Én a 70-80 km/h lötyögést élvezem a legjobban.MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
			
						http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- 
				borutalp06
- kis ETZ-s 
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Hidd el nekem,hogy elviselhető a 180 km/h is idom nélkül!Az,hogy mennyivel lehet menni,más tészta.  
 
			
			
									
						
										
						 
 Alfa írta:Szerintem teljesen felesleges, max egy plexivel vagy idommal elviselhető. Amúgy meg minek annyival menni? 90 nél seholse mehetsz gyorsabban ahol járunk... Előzni bőven elég a 110, tartósan az is zavaró.borutalp06 írta:Akkor minek egyáltalán 110 km/h felett közlekedni?
- Alfa
- Keljfeljancsi 
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Szerintem teljesen felesleges, max egy plexivel vagy idommal elviselhető. Amúgy meg minek annyival menni? 90 nél seholse mehetsz gyorsabban ahol járunk... Előzni bőven elég a 110, tartósan az is zavaró.borutalp06 írta:Akkor minek egyáltalán 110 km/h felett közlekedni? Alfa írta:Pont úgy
Alfa írta:Pont úgy
kapaszkodsz a kormányba, és jön szembe a menetszél, nekem baromi kényelmetlen
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
			
						http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- 
				borutalp06
- kis ETZ-s 
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Akkor minek egyáltalán 110 km/h felett közlekedni?  
 
			
			
									
						
										
						 
 Alfa írta:Pont úgy
kapaszkodsz a kormányba, és jön szembe a menetszél, nekem baromi kényelmetlen
- Alfa
- Keljfeljancsi 
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Pont úgy   
 
kapaszkodsz a kormányba, és jön szembe a menetszél, nekem baromi kényelmetlen
			
			
									
						
							 
 kapaszkodsz a kormányba, és jön szembe a menetszél, nekem baromi kényelmetlen

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
			
						http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- 
				borutalp06
- kis ETZ-s 
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Azt hogy kell érteni,hogy lefúj róla szél?  
 
			
			
									
						
										
						 
 Alfa írta:Hát az sose lesz tuning nélkül (azzal se). 110 nél ez a konstrukció már semmiképpen sem nevezhető "dinamikusnak". 120 nál pörög 6000et, gyárival, ami már túl van a teljesítménymaxon, ezután még kitelik belőle némi gyorsítás, és akár 140et is tud menni ha jól van beállítva, de csakis sík úton, jópár km gyorsulási úttal. Előzésre tökéletesen alkalmatlan, azon kívül lefúj róla a szél, és a futómű biztonságos határa kb a 110-120 km/h.borutalp06 írta: Azt szeretném elérni,hogy 110 körül is legyen még benn erő,akár dinamikusabb előzéshez is...
Egy átlagos országúton 90 nél is már csak lendületből érdemes hozzákezdeni, ha nem látsz szembe senkit. Bár tegyük hozzá, ha jól kipörög 7000ig (rezonátor elsősorban, de jó gyújtás és karbi is kell hozzá), 4 esben 110 fölé lehet vinni elég jól. de csak úgy, ha 110 már az előzési sebesség, és nem onnan akarod kezdeni.
- 
				borutalp06
- kis ETZ-s 
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Az MZ 1000 SF-nél még 170-ről is dinamikus az előzés  !
 !
			
			
									
						
										
						 !
 !Dénes írta:A 110nél kezdődő dinamikus előzéshez egy MZ 1000 SF javallt.Nálam 18-as fogaskerékkel, többsávú úton ha sietek 100-nál még kimegyek a belső sávba, ott 115ig még gyorsul aztán nagyjából annyi. Utána már nagyon sok idő lenne. 1-1 sávon pedig maximum 85 alatt előzök, ahol még visszalehet, érdemes kapcsolni 4. sebességbe.(4.ben még 105-ig kihúzom, nagygáz és 5.) Persze ehhez a manőverhez is hosszú egyenes út kell.
Szóval inkább ne előzz 110nél már, inkább örülj, hogy ilyen jól tudsz haladni.
- 
				borutalp06
- kis ETZ-s 
- Hozzászólások: 155
- Csatlakozott: 2009.06.24. 17:16
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Sopronkövesd
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Hát az igaz,hogy nagyobb gépekben,amikhez hozzászoktam egy "picit" több a kakaó,dehát én szeretnék az ETZ-vel is egy hangyányit sportosabban közlekedni.Amúgy ma felraktam a 21-es lánckereket előre.Mivel a gépem eddig is jól húzott alsó tartományban is,és hamar fel tudtam pakolni 5.-ig,nagyon jól müködik vele!Egy kicsit faszábbnak éreztem így a nyújtottabb felváltogatást.Először is,ami a legfontosabb,hogy a végsebessége nem változott,sokkal hosszab egyenes szakaszon viszont biztos érezhető lenne.Az eddigi végsebességét ugyanúgy elérte.Viszont 110-nél 4200-at pörög 5.-ben!!!Szerintem érdemes kipróbálni,(amennyiben szeret az illető szerelgetni)változtatni rajta mivel elég sokat változtat a karakterén.(Látok én még az MZ-ben lehetőségeket  
   
   
   )
 )
Ui.:
Ha felrakom télen a 300-as szettet,szerintem meglesz benne az a plusz erőtartalék ami kellene még !(Nameg pár okosság....)
			
			
													 
   
   
   )
 )Ui.:
Ha felrakom télen a 300-as szettet,szerintem meglesz benne az a plusz erőtartalék ami kellene még !(Nameg pár okosság....)
					A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára borutalp06 2009.11.30. 20:13-kor.
									
			
						
										
						- Alfa
- Keljfeljancsi 
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Pontosan így kellsunbim írta:boru is hozzászokott a nagygépekhezén se szívesen ülök rá a TZre a Hornet után, mert jaj neki

de ha sokáig m1ek mzvel, egész jó90nnel menni onnan még egész yól ki lehet előzni 4.nyélen oszt 5. 100-110,+kell szokni,ennyit bír,de lehet szeretni...nagyón

ja és hol vagyunk ... D.I.D. a khírály

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
			
						http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- sunbim
- operatőr 
- Hozzászólások: 3143
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
boru is hozzászokott a nagygépekhez  én se szívesen ülök rá a TZre a Hornet után, mert jaj neki
 én se szívesen ülök rá a TZre a Hornet után, mert jaj neki  
 
de ha sokáig m1ek mzvel, egész jó 90nnel menni onnan még egész yól ki lehet előzni 4.nyélen oszt 5. 100-110,+kell szokni,ennyit bír,de lehet szeretni...nagyón
  90nnel menni onnan még egész yól ki lehet előzni 4.nyélen oszt 5. 100-110,+kell szokni,ennyit bír,de lehet szeretni...nagyón  
 
ja és hol vagyunk ... D.I.D. a khírály
			
			
									
						
							 én se szívesen ülök rá a TZre a Hornet után, mert jaj neki
 én se szívesen ülök rá a TZre a Hornet után, mert jaj neki  
 de ha sokáig m1ek mzvel, egész jó
 90nnel menni onnan még egész yól ki lehet előzni 4.nyélen oszt 5. 100-110,+kell szokni,ennyit bír,de lehet szeretni...nagyón
  90nnel menni onnan még egész yól ki lehet előzni 4.nyélen oszt 5. 100-110,+kell szokni,ennyit bír,de lehet szeretni...nagyón  
 ja és hol vagyunk ... D.I.D. a khírály

,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
			
						- Dénes
- fi#azsoké 
- Hozzászólások: 2739
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
A 110nél kezdődő dinamikus előzéshez egy MZ 1000 SF javallt.  Nálam 18-as fogaskerékkel, többsávú úton ha sietek 100-nál még kimegyek a belső sávba, ott 115ig még gyorsul aztán nagyjából annyi. Utána már nagyon sok idő lenne. 1-1 sávon pedig maximum 85 alatt előzök, ahol még visszalehet, érdemes kapcsolni 4. sebességbe.(4.ben még 105-ig kihúzom, nagygáz és 5.) Persze ehhez a manőverhez is hosszú egyenes út kell.
 Nálam 18-as fogaskerékkel, többsávú úton ha sietek 100-nál még kimegyek a belső sávba, ott 115ig még gyorsul aztán nagyjából annyi. Utána már nagyon sok idő lenne. 1-1 sávon pedig maximum 85 alatt előzök, ahol még visszalehet, érdemes kapcsolni 4. sebességbe.(4.ben még 105-ig kihúzom, nagygáz és 5.) Persze ehhez a manőverhez is hosszú egyenes út kell.
Szóval inkább ne előzz 110nél már, inkább örülj, hogy ilyen jól tudsz haladni.
			
			
									
						
										
						 Nálam 18-as fogaskerékkel, többsávú úton ha sietek 100-nál még kimegyek a belső sávba, ott 115ig még gyorsul aztán nagyjából annyi. Utána már nagyon sok idő lenne. 1-1 sávon pedig maximum 85 alatt előzök, ahol még visszalehet, érdemes kapcsolni 4. sebességbe.(4.ben még 105-ig kihúzom, nagygáz és 5.) Persze ehhez a manőverhez is hosszú egyenes út kell.
 Nálam 18-as fogaskerékkel, többsávú úton ha sietek 100-nál még kimegyek a belső sávba, ott 115ig még gyorsul aztán nagyjából annyi. Utána már nagyon sok idő lenne. 1-1 sávon pedig maximum 85 alatt előzök, ahol még visszalehet, érdemes kapcsolni 4. sebességbe.(4.ben még 105-ig kihúzom, nagygáz és 5.) Persze ehhez a manőverhez is hosszú egyenes út kell.Szóval inkább ne előzz 110nél már, inkább örülj, hogy ilyen jól tudsz haladni.

- Alfa
- Keljfeljancsi 
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Hajtásrendszer (lánc, lánckerék)
Hát az sose lesz tuning nélkül (azzal se). 110 nél ez a konstrukció már semmiképpen sem nevezhető "dinamikusnak". 120 nál pörög 6000et, gyárival, ami már túl van a teljesítménymaxon, ezután még kitelik belőle némi gyorsítás, és akár 140et is tud menni ha jól van beállítva, de csakis sík úton, jópár km gyorsulási úttal. Előzésre tökéletesen alkalmatlan, azon kívül lefúj róla a szél, és a futómű biztonságos határa kb a 110-120 km/h.borutalp06 írta: Azt szeretném elérni,hogy 110 körül is legyen még benn erő,akár dinamikusabb előzéshez is...
Egy átlagos országúton 90 nél is már csak lendületből érdemes hozzákezdeni, ha nem látsz szembe senkit. Bár tegyük hozzá, ha jól kipörög 7000ig (rezonátor elsősorban, de jó gyújtás és karbi is kell hozzá), 4 esben 110 fölé lehet vinni elég jól. de csak úgy, ha 110 már az előzési sebesség, és nem onnan akarod kezdeni.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
			
						http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég















