Nem nekem lett szánva a kérdés, de azért megpróbálok értelmes választ adni.Szerintem a karbiddal lehet a gond.Nézd meg a subertût, hogy hol áll.Nekem felülrõl az elsõt ajánlották.Továbbá a levegõ állító csavart kéne még tekergetni.Ha jól tudom, akkor ha kevés levegõt kap a motor, akkor csinálhatja ezt.Próbáld úgy, hogy jól felmelegíted a motort, és kifelé csavarod a csavart.De nesokat, mert elég érzékeny.90fokokat csavargass rajta.Arra viszont figyelj, hogy az alapjárat lefog esni.Robi írta:Szia Bambi
Azt szeretném tõled kérdezni, hogy szerinted miért rángathat a motorom (ETZ 250) olyan 3000 fordulatszámnál szinte minden sebességben, talán kivétel az 5. A sástói túra után kicseréltem az elsõ fogaskereket kissebre ahogy tanácsoltad, de érdekes módon így is rángat, de az még érdekes hogy ugyanúgy 3000 fordulatszámnál, és nem annál a sebességnél amenyivel a nagyobbik fogaskerékkel mentem 3000 fordulatnál.
Valamint még mitõl lehet szerinted hogy az indexem a fordulatszám függvényében hol gyorsabban hol lassabban villog ?
Várom nagyon válaszod.
Elõre is köszönöm szépen
Tisztelettel Robi
Üzemanyagellátás
Re: Rángatás
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
Olajpumpa?!
Sziasztok!
Olvsom, hogy nyugatra nem csak tankba keveréses megoldású ETZ 251-eket szállítottak, de szerelték pumpával is. Nem sokat tudok errõl a módszerrõl, de volt aki leszólta, mások szerint meg nagyon takarékos és tiszta módszer.
Mi a véleményetek? És esetleg megoldható legalább kipróbálásra egy sima 250-es ETZ-hez is ez?
Józsi.
Olvsom, hogy nyugatra nem csak tankba keveréses megoldású ETZ 251-eket szállítottak, de szerelték pumpával is. Nem sokat tudok errõl a módszerrõl, de volt aki leszólta, mások szerint meg nagyon takarékos és tiszta módszer.
Mi a véleményetek? És esetleg megoldható legalább kipróbálásra egy sima 250-es ETZ-hez is ez?
Józsi.
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
[b]2000-es alapjárat[/b]
Köszi a topikot, látjátok, máris volt kérdés.
És köszi, Bambi, ebben lehet valami, mert a sebességmérõm is lefelé csal (kb 105 -nél a haver 120-at mért egy modern motorral)!
Különben nálam is elõfordul, hogy néha fullad az alapjárat, amikor egyre több villamos fogyasztó bekapcsol (fõleg országúti fény). Az áramfejlesztõ úgy látszik, nagyon is leterheli alapjáraton a gépet. Lámpánál - városban, este - ha lekapcsolod az országútit, akkor stabilizálódik? Talán rendbe kellene hozni a töltést, vagy a fesszabályzót.
És köszi, Bambi, ebben lehet valami, mert a sebességmérõm is lefelé csal (kb 105 -nél a haver 120-at mért egy modern motorral)!
Különben nálam is elõfordul, hogy néha fullad az alapjárat, amikor egyre több villamos fogyasztó bekapcsol (fõleg országúti fény). Az áramfejlesztõ úgy látszik, nagyon is leterheli alapjáraton a gépet. Lámpánál - városban, este - ha lekapcsolod az országútit, akkor stabilizálódik? Talán rendbe kellene hozni a töltést, vagy a fesszabályzót.
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2007.07.31. 12:40
- Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza
Rángatás I
Szia
Elfelejtettem még írni hogy 3000 ford. szám fölött nem rángat, alatta meg megint nem kb 2000 ford. számig. 2000 alatt rángat de az már szerintem az alacsony fordulatszám miatt lehet.
Köszönöm válaszod
Tisztelettel Robi
Elfelejtettem még írni hogy 3000 ford. szám fölött nem rángat, alatta meg megint nem kb 2000 ford. számig. 2000 alatt rángat de az már szerintem az alacsony fordulatszám miatt lehet.
Köszönöm válaszod
Tisztelettel Robi
Motorra fel !
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2007.07.31. 12:40
- Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza
Rángatás
Szia Bambi
Azt szeretném tõled kérdezni, hogy szerinted miért rángathat a motorom (ETZ 250) olyan 3000 fordulatszámnál szinte minden sebességben, talán kivétel az 5. A sástói túra után kicseréltem az elsõ fogaskereket kissebre ahogy tanácsoltad, de érdekes módon így is rángat, de az még érdekes hogy ugyanúgy 3000 fordulatszámnál, és nem annál a sebességnél amenyivel a nagyobbik fogaskerékkel mentem 3000 fordulatnál.
Valamint még mitõl lehet szerinted hogy az indexem a fordulatszám függvényében hol gyorsabban hol lassabban villog ?
Várom nagyon válaszod.
Elõre is köszönöm szépen
Tisztelettel Robi
Azt szeretném tõled kérdezni, hogy szerinted miért rángathat a motorom (ETZ 250) olyan 3000 fordulatszámnál szinte minden sebességben, talán kivétel az 5. A sástói túra után kicseréltem az elsõ fogaskereket kissebre ahogy tanácsoltad, de érdekes módon így is rángat, de az még érdekes hogy ugyanúgy 3000 fordulatszámnál, és nem annál a sebességnél amenyivel a nagyobbik fogaskerékkel mentem 3000 fordulatnál.
Valamint még mitõl lehet szerinted hogy az indexem a fordulatszám függvényében hol gyorsabban hol lassabban villog ?
Várom nagyon válaszod.
Elõre is köszönöm szépen
Tisztelettel Robi
Motorra fel !
Re: Üzemanyagellátás
Általában csalnak a fordzsám mérõk,lehet hogy jó úgy az alapjáratod.moderator írta:Jozsi250 írta:Hali!
Új tagjelölt vagyok, és nagyon jó motorom van (250-es). Jól átnéztem amit lehet, és gyanítom, hogy végül a porlasztó miatt vacakol néha. Lámpánál leáll 1x-1x, ha fogyóban a tankban a benzin (nem üres!), és amikor berúgom, nagy puffanással újra leáll. Trafót cseréltem, úgyhogy úszóra, fúvókákra lehet gondolni, vagy súberre (hacsak nem az elõgyújtást kell õsszel másként állítani, súbert átakasztani, de a gyertya új Brisk).
Az alapjárat is nagyon magas, kb 2000-re tudtam csak belõni, pedig a gyári 1300 volna jó. Esetleg kopott a tolattyú? Menthetõ a karbi, vagy jobb teljesen lecserélni?
Szeretném, ha létrehoznátok egy PORLASZTÓ nevû témát is az ilyen jellegû kérdések közvetlen rendezésére a SZERVIZ topicban.
Köszi szépen.
Üdv: Józsi
- moderator
- a cenzúra ura
- Hozzászólások: 76
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:24
- Tartózkodási hely: Mindig a hátad mögött!
Üzemanyagellátás
Jozsi250 írta:Hali!
Új tagjelölt vagyok, és nagyon jó motorom van (250-es). Jól átnéztem amit lehet, és gyanítom, hogy végül a porlasztó miatt vacakol néha. Lámpánál leáll 1x-1x, ha fogyóban a tankban a benzin (nem üres!), és amikor berúgom, nagy puffanással újra leáll. Trafót cseréltem, úgyhogy úszóra, fúvókákra lehet gondolni, vagy súberre (hacsak nem az elõgyújtást kell õsszel másként állítani, súbert átakasztani, de a gyertya új Brisk).
Az alapjárat is nagyon magas, kb 2000-re tudtam csak belõni, pedig a gyári 1300 volna jó. Esetleg kopott a tolattyú? Menthetõ a karbi, vagy jobb teljesen lecserélni?
Szeretném, ha létrehoznátok egy PORLASZTÓ nevû témát is az ilyen jellegû kérdések közvetlen rendezésére a SZERVIZ topicban.
Köszi szépen.
Üdv: Józsi
Szigorú vagyok, de roppant igazságtalan!
Motorom > > >
Motorom > > >
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot], Google [Bot] valamint 4 vendég