
Szép munka !!
Én is igényt tartok rá ha November 10-éig elkészül ETZ 250-eshez !!
Üdv
Szia Józsi!Jozsi250 írta:Szia Gyurma!
Említetted, hogy kábelgyártásba fogtál, mennyi idõ és pénz egy ETZ 250 szabványos vezetékkötegét legyártani?
...
A valóságtól kevéssé elrugaszkodva tehát a kérdésem az, hogy van-e készen ETZ 250 kábelköteg, és hogy vált be.
Üdv: Józsi.
A feszültség szabályzónak ehez semmi köze.Robi írta:Szia !
Köszönöm szépen gyors válaszod.
A feszültségszabályzóval szerinted nincs gondom?
Az indexrelét lehet javítani vagy csere, lehet ilyent még boltba venni szerinted ?
Köszi Robi
index reléRobi írta:Sziasztok !
Segítségetek kérném az index villogásom ügyében .
Miért lehet szerintetek hogy az indexem van hogy nem villog hanem világít. Minek nézzek utána ??
köszi válaszotok
tisztelettel Robi
kb mennyibe erülne?bakimate írta:Sziasztok!
Hamarosan (amennyire szabadidõmbõl telik) vezetékköteget fogok (szeretnék) gyártani MZ-khez. TS250(/1) biztos, ETZ 250, TS 125 valószínû, hogy lesz. Kinek lenne rá szüksége?
Jómagam: 1 db TS250/1
Szerintem félre értettük egymást.Ugy értettem, hogy 3 csavar tartja az alló generátort, és ha valamelyik csavar elöbb, és jobban megvan húzva, akkor annál az oldalnál fog hamarabb oda érni az ütközõhöz, és ferde lessz. Elég ritka eset lehet ez, de nekem sikerültTamás írta:Hy! NE módosítsa! Rakja össze úgy, ahogy a gyárban! Úgy kell! T
MZfan írta:Egyszerûbbnek láttam eltolni a rég ismert szerelõmhöz,aki az öreg sarukat is kicseréli,ha már ott van.Tény,hogy eléggé oxidálódtak,és könnyen törnek.
A lényeg,hogy nálam nem beázás volt,hanem valamit szétégettem az elektromos rendszerben.Bõvebbet csak holnap tudok,mert akkor megyek érte,de ahogy leírtam a szerelõnek,állítása szerint túlhajszoltam a gépet,túlhevült,és valami összeégett.Cirka 3/4 órát mentem agyagos erdei úton egyes fokozatban sok csomaggal.Meglátjuk mi volt a baja.Holnap leírom.
Szerdán ha valaki ráér még rajtam kívül,akkor kiszaladhatnánk mzgergõhöz gyújtást állítani,persze ha nem lakik annyira messze.Pesttõl mennyire laksz Gergõ?
Az az igazság, hogy mielött volt a felújítás, akkor jó volt minden.Most meg össze omlott a rendszerz25z írta:ejj ejj, ha kopik a kalapacsot emelo kar resz, akkor pont hogy csokken a hezag....ergo kopott megszakitonal az a hiba hogy tul kicsi a hezag es nem tudsz nagyobbat allitani...ott valami mas lesz a hiba oka, merre laksz? nincs egy mz-s a kozeledben, aki vet egy gyogypillantast ra?
gixxxernek volt ilyen, sajnos o mar nem forumozik, de msn-en meg latom neha, na majd alkalomadtan beszelek vele,....zsakfos írta:Sziasztok!
Szeretnék fehér számlapot a fordulatszámmérõmbe.Ha valakinek esetleg van a számlapról rajza,küldje el a hevizms@tvn.hu-email cimre.Vagy esetleg honlapot ahonnan letölteni lehet óraszámlapot ha ismer valaki irja le.Köszi.[/url]
Egyébként nagyon alul nyit.Tehát nem felül, hanem alulmzgergõ írta:Köszönöm a válaszod!
Jól értelmezõen leírtad, hogy mit kell tenni, de én mégis megakadtam a legelejénA megszakítóhézagot nemtudom beállítani.Most olyan 0.6-os környéki lehet.Tudtommal úgykell elmozdítani, hogy van a megszakítónál 2 csavar.Az egyik a foglalást szolgálja, a másik, a megszakító hézagot.Én órával ellenkezõ irányban eltekertem azt a csavart, amennyire tudtam, de megakad, és nem megy tovább.
![]()
üdv
Nem az a lenyeg mikor zar, hanem hogy mikor nyit. Kell egy 13 as villaskulcs egy 0,4 mm vastag lemez vagy hezagmero. Probalampa vagy egy izzo rakotve 2 vezetek, egy hurkapalca meg egy vonalzo vagy colostok. (persze ha sikerulne hezagmerot es indikatororat kerned kolcson jobb lenne.mzgergõ írta:sziasztok!
Most rászántam magam, és megnéztem, hogy az erõtlenség, és a nagy fogyasztás okozója-e gyujtás.Kapásból észrevettem, hogy nagyon nagy a megszakítóhézag.Megisnéztem, egy 0.7-es lemez simán bemegy.Aztis észrevettem, hogy amikor a dugófelér, akkor zár a megszakítóSajnos a gyujtáshoz egyáltalán nemértek, de ha eltudná valaki nekem regélni, hogy õ hogyan szokta a kisTZ-jén belõni a gyújtás mindenféle mérõmûszer nélkül, akkor segítene egy MZ-s pajtásán!
üdv!
Volt már nekem is ehez hasonló problémám(hogyne lett volnaMZfan írta:Megint lerobbant a gép
Mikor ráadom a gyújtást,abban a pillanatban kicsapja a biztosítékot.Tegnap addig eljutott,hogy a gyújtást rá tudom tenni,de amint rúgok rajta egyet,kicsapja.Egyszer beindult,járt egy percet,azt újra.Az akksi pezseg rendesen,ha nics leszedve a plusz.Sajna a csütörtöki vihar elkapott,azóta csinálja.Lehet ez beázás?Vagy a fesszabályzóm halt meg,vagy az akksim zárlatos.Vagy ilyen sorrendbenVan ötletetek,hogy merre indulhatnék?
A fesszabom még az alu kupakos,és az egyik megszakító érintkezõ felülete olyan,mintha megégett volna.Nem tudom,honnan indulhatnék ki,ezért kérem a segítségeteket.
Elõre is köszönöm!
Még annyit,hogy pénteken kitettem a napra,és délutánra lett újra annyi jele,hogy a töltés és üres jelzõ lámpa kigyulladt.
Legalább a vezetékek ott vannak?Meiki írta:Te atya úr isten!! Megnéztem mind a két képet de azt se tudom mi merre hány méter.Lövésem sincs az egészrõl.
Asszem az elektronika nem az én asztalom. Pedig be kéne kötnöm az irányjelzõket valahogy. és a visszajelzõket sem ártana javítanom csak nem tudom hogy kell szétszedni a kilóméterórát. Vagyis a tartójából nem tudtam kiszedni.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég