
Ha van lehetõség kipróbálni, vagy ha rossz, visszavinni, akkor vedd a boltit szvsz.
Ez nagyon ismerõs jelenség nekem! Pont ezért vágták tavaj el a motoros szezonom nyáron 1,5 hónapig ezért nem kaptam mûszakit! Lehet szerencséd lesz a karmantyúval nekem nem volt. Esztergáltattam tengelyt is másikat bele de az se segített. Nekem új fõfékhenger lett a megoldás.muslinca írta:Üdv Mágusok!
Nem rég vettem egy 24 éves ETZ-250-est. Az elsõ tárcsafék csak akkor fog, ha hirtelen, gyorsan húzom be. Ha lassan, akkor nem fog. Szerintem nem levegõs, az olajszint rendben. Ha levett fékolaj tartály kupaknál vizsgálom a dolgot fékezéskor középrõl olajszökõkút látható.![]()
Tippeiteket a javításra várom !
Köszönettel-muslinca
SziaKILL3R etz írta:Úha ez szép darab lett Bambi!
A súlycsökkentésen kívül érdemes kifúrkálni? Pl. esõben ugye nem egy világbajnok az elsõ fék... Ez segítene a dolgon? Gondolom nem marad annyi víz a felületen...
Fékerõben számít valamit?
Papszi írta:Hy!
Ha megcsinálnám a 250-es ETZ-men a hátsó kerékre a tárcsaféket, akkor el kell vinni lemûszakiztatni ugye? Ez kb mekkora kiadással jár a mûszaki vizsgánál?
Ez így igaz, de legalább addig blokkolna amíg szeretnémKILL3R etz írta:Papszi!
Ha tárcsát teszel fel sokkal nagyobb lesz a fékhatásod... Ergo hamarabb fog blokkolni...
Gondolj csak bele... A gyári munkahenger kb 3-4 centit mozog... Lábbal nem hiszem hogy tudnád olyan finoman kezelni...
Igen, ilyesmire gondoltam, meg ahogy nézem ezt a fékrendszert, nem nehéz megcsinálni szerintem, csak nagyon oda kell figyelni hegesztésnél, hogy a fékpofák meg a tárcsa pont egy vonalba essen. Egyébként szerintem ez rosszul van kivitelezve, mert jobb lenne ha a féknyereg nem lent lenne hanem fent, mert lent szerintem elég sérülékeny (útszegélyek, kõ egyebek). De ott meg a teleszkópba érne bele... Szóval jó lesz ez így gyárilag ahogy vanmerojoc írta:Csináld meg úgy, hogy vissza lehessen alakítani max. kell egy plussz lengõvilla az nem nagy költség kétévente kicseréled az is csak egy óra, én biztos így csinálnám. Az átalakítás szerintem csak típusmódosíttásal lehet az meg úgy hallotam elég nagy herce hurca.
Valami ilyesmit szeretnél?
Elõször én sem hittem el, de sztem van valami adatbázis, amiben benne vannak az ajánlott értékek (ez egészen biztos, különben nem lenne mihez képest mérni), és ha nagy eltérést tapasztalnak pozitív irányba, akkor kis rosszindulattal utánanéznek hogy mi gyanús.kuti írta:szerintem nincs az a vizsgabiztos, aki évjáratra vágja, hogy honnantól van elõl tárcsafék...És szerintem ha már fordulatszámmérõ is van a gépen, akkor nem is nézi, mert akkor már "delux kivitel".
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég