Blokk
Háát, réteges öltözködéssel már nem fázok.Csak a kezem...
Egyébként hagy kérdezzek még valamit.Nagyon nagy bajom van még.Még felújításkor koyo csapágyakat raktam a blokkba, és a bal fõtengely csapágynál amit látok, a belsõ persely elforog a fõtengely tengelyén.Remélem ez nem fõtengely hiba, mert hidegen nem ment rá a csapágy.Persze felmelegítve ráugrik.A csapágyról még annyit, hogy a szeparátór úgy ugrál benne, amit én még nem láttam!Szétszereléskor kiváncsi leszek, hogy mind2 baloldali csapágy ilyet csinál-e.Ha igen, akkor ennyit a japán csapágyminõségrõl...
Egyébként hagy kérdezzek még valamit.Nagyon nagy bajom van még.Még felújításkor koyo csapágyakat raktam a blokkba, és a bal fõtengely csapágynál amit látok, a belsõ persely elforog a fõtengely tengelyén.Remélem ez nem fõtengely hiba, mert hidegen nem ment rá a csapágy.Persze felmelegítve ráugrik.A csapágyról még annyit, hogy a szeparátór úgy ugrál benne, amit én még nem láttam!Szétszereléskor kiváncsi leszek, hogy mind2 baloldali csapágy ilyet csinál-e.Ha igen, akkor ennyit a japán csapágyminõségrõl...
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Szia mzgergõ" ha melegitésre sem mozdul jöhet a dinamit"csak arra vigyázz mindig párhuzamosan legyen a két oldal mert ha össze szorul, de meg fog indulni és (legalább nem fázol).Jó munkát.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Hali merojoc! Nekem is valami ilyet ad ki a 150-es ETZ-m,de én még nem szedtem szét s blokkot. Szomorú lennék,ha totál felújítás után 1500 km-rel szét kéne bontanom,és lehet,hogy én sem találnék semmit! Egyszer csak elkezdte csinálni,minden elõzmény nélkül. Sajnos passzolom,amit át tudtam nézni,azt átnéztem,semmi hibát nem találtam.
- merojoc
- Simsonos
- Hozzászólások: 145
- Csatlakozott: 2008.05.22. 20:59
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye:Vértesszõlõs
Furcsa hang jön ki az etz250-es blokkomból.
Ez egy ilyen sivitós hang amit etzknél álltalában inkább induláskor lehet hallani,de ezen mindig és minden sebbeségben a blokkot szétszedtem de semmi probléma nem látszódott.A fogaskerék oldalról hallani leginkább/de nem a lánc/.
Nem rég van nálam a motor de ez azóta tapasztalható.
Járt már valaki így?
Ez egy ilyen sivitós hang amit etzknél álltalában inkább induláskor lehet hallani,de ezen mindig és minden sebbeségben a blokkot szétszedtem de semmi probléma nem látszódott.A fogaskerék oldalról hallani leginkább/de nem a lánc/.
Nem rég van nálam a motor de ez azóta tapasztalható.
Járt már valaki így?
ETZ 251
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
mzgergõ!
villanyrezsóra dobjad fel az egész blokkot úgy a hogy van, üresbe tedd a váltót, majd ha felforrósodott akkor puffogtasd gumikalapáccsal a jobb blokkfelet a fõtengelycsapágynál.
villanyrezsóra dobjad fel az egész blokkot úgy a hogy van, üresbe tedd a váltót, majd ha felforrósodott akkor puffogtasd gumikalapáccsal a jobb blokkfelet a fõtengelycsapágynál.


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Szia probáld melegiteni a házat hõlégfúvoval (esetleg egy nagyobb teljesitményü hajszáritoval)nekem ez be szokott válni.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Szilárd Mz
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2007.09.25. 21:49
- Tartózkodási hely: Jánkmajtis
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
ez a link talan segithet http://www.exist.hu/index.php?page=prod&p=13
- Szilárd Mz
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2007.09.25. 21:49
- Tartózkodási hely: Jánkmajtis
Akkor most nekem ez a csapágy egyszerre lenne "mûanyag (gumi) porvédõs mindkét oldalon" és "fémporvédõs mindkét oldalon"???
Mert nekem erre a csapágyra ez van irva: CBF 6306 2RS S ZZ
De egyszerre mûanyag és fém porvédõs nem lehet egy csapágy...
Nézd meg: http://kepfeltoltes.hu/view/081120/DSC0 ... es.hu_.jpg
Szilárd Mz
Mert nekem erre a csapágyra ez van irva: CBF 6306 2RS S ZZ
De egyszerre mûanyag és fém porvédõs nem lehet egy csapágy...
Nézd meg: http://kepfeltoltes.hu/view/081120/DSC0 ... es.hu_.jpg
Szilárd Mz
Mit ér az erõ ha nem uralod!!!
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
RS = mûanyag (gumi) porvédõs az egyik oldalon
2RS = mûanyag (gumi) porvédõs mindkét oldalon
Z = fémporvédõs az egyik oldalon
ZZ = fémporvédõs mindkét oldalon
2RS = mûanyag (gumi) porvédõs mindkét oldalon
Z = fémporvédõs az egyik oldalon
ZZ = fémporvédõs mindkét oldalon
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
en csak a zz-t ez emlekeim szerint annyit jelent, hogy mindket oldalon zart a csapagy (nem latod a golyokat vagy fem vagy muanyag boritas takarja, egyfajta porvedo funkcio, ha egy z, akkor csak egyik oldalon)Szilárd Mz írta:CBF 6306 2RS S ZZ
Az érdekelne, hogy a csapágyon lévõ 3 jelölés (2RS, S, ZZ) mit jelentenek? Valaki tudja e?
Vagy tud e valaki olyan oldalt ami a csapágyak jelöléseire vonatkozik?
Szilárd Mz
- Szilárd Mz
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2007.09.25. 21:49
- Tartózkodási hely: Jánkmajtis
fõtengelyszimering
sziasztok.Bambi szerint fõtengelyszimeringes az mz-m.tudja valaki ezt hogy lehet javítani?elõre is köszi
A ragasztást nem eröltetném,ezelõtt is ragasztóval lett berakva,de így is elforgott,mostmár annyira ki van kopva a fészek,hogy hidegen beesik a csapágy,akkor mi lenne,ha bemelegszik?
mzgergõ!
Kis vagy nagyTZ-n csináltátok a szémkiköszörülést?A nagyon neccesebb,de a kicsin egy kidudorodásra van felütve a szám,nem síkban van,nem olyan feltünõ.Ha tudtad,akkor nem szóltam!
Egyébként postaautóhoz viszem majd,ott amikor nagyon ütött a hátsó fékem,megmérték nekem az elsõt kétszer,remélem nem fognak kukacoskodni,vagy intézek okos vizsgát valahol,még jövõ nyárig ráérek ezen törni a fejem.
A perselyt meg tudnám csinálni,de a felmarás nem megy,a körasztal túl kicsi,hogy befogószerszámmal megfogjam a blokkfelet,ilyen átmérõjû maró meg nincs itt bent,ezek MOM-os mûszerészgépek,legfeljebb egy nagyobb marón dolgozó embert tudnék megbízni.
Bambi!
Neked mi a véleményed arról,hogy összehozzam a tõleg vett gyujtásoldali blokkfelet az én kuplungoldalimmal,nem fognak "összeveszni?"

mzgergõ!
Kis vagy nagyTZ-n csináltátok a szémkiköszörülést?A nagyon neccesebb,de a kicsin egy kidudorodásra van felütve a szám,nem síkban van,nem olyan feltünõ.Ha tudtad,akkor nem szóltam!

Egyébként postaautóhoz viszem majd,ott amikor nagyon ütött a hátsó fékem,megmérték nekem az elsõt kétszer,remélem nem fognak kukacoskodni,vagy intézek okos vizsgát valahol,még jövõ nyárig ráérek ezen törni a fejem.
A perselyt meg tudnám csinálni,de a felmarás nem megy,a körasztal túl kicsi,hogy befogószerszámmal megfogjam a blokkfelet,ilyen átmérõjû maró meg nincs itt bent,ezek MOM-os mûszerészgépek,legfeljebb egy nagyobb marón dolgozó embert tudnék megbízni.
Bambi!
Neked mi a véleményed arról,hogy összehozzam a tõleg vett gyujtásoldali blokkfelet az én kuplungoldalimmal,nem fognak "összeveszni?"
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
Sz.Sz. Miklóson.
Lehet rossz helyre vittem...De máshol se kockáztatnék.Egyébként is tegnap elestem a motorral, és a lánckerék, és láncnak annyi, középsztender állás a vázon eltört, és a gyári láncvédõ bakelit.Azt sajnálom a legjobban, nehezen tudtam megszerezni.Szóval, most nemtudom mit csináljak a motorral...
Lehet rossz helyre vittem...De máshol se kockáztatnék.Egyébként is tegnap elestem a motorral, és a lánckerék, és láncnak annyi, középsztender állás a vázon eltört, és a gyári láncvédõ bakelit.Azt sajnálom a legjobban, nehezen tudtam megszerezni.Szóval, most nemtudom mit csináljak a motorral...
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
hova teszel kisebb átmérõjû csapágyat bele? 6204-est tehetnél a 6304-es helyett, de az még annyit se bírna ki. arra figyelj oda, h a kihajtásnál levõ kislánckeréknél levõ 6204-es csapágy normál illesztésû, míg az összes többi C3-as a blokkban!tigris írta:Na a jobb oldali blokkfelem a ludas,mehet a kukába,a fõtengelycsapágy és a váltótengely csapágy is beleesik a fészekbe hidegenAz utóbbi idõben tuti,hogy el is forogtak.Lehet ezzel olyat csinálni szerintetek,hogy perselyt gyártani bele és kisebb külsõ átmérõjû csapágyat bele?Ha nem,akkor jöhet az új blokkfél meg a számbeütõ...

egyébként én a váltónak az összes csapágyát ragasztóval applikáltam+a bal fõntegelysonkához közelebb esõ csapágyat, mert a két egymás mellet levõ 6204-es közül az kapja a nagyobb ütést.


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
lehet perselyt gyártani, meg a csapágy is megoldható! de a gyári, a tökéleteshez közeli méretezésnek a paramétereit nem fogja tudni a gép. ergo: minden összefügg mindennel, ha változtatsz itt, akkor kis idõ múlva máshol kel, aztán dominószerûen, / nem írok részleteket/ szépen eljutsz oda, hogy inkább egy blokkfél, és a gyári értékek...tigris írta:Na a jobb oldali blokkfelem a ludas,mehet a kukába,a fõtengelycsapágy és a váltótengely csapágy is beleesik a fészekbe hidegenAz utóbbi idõben tuti,hogy el is forogtak.Lehet ezzel olyat csinálni szerintetek,hogy perselyt gyártani bele és kisebb külsõ átmérõjû csapágyat bele?Ha nem,akkor jöhet az új blokkfél meg a számbeütõ...
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Na a jobb oldali blokkfelem a ludas,mehet a kukába,a fõtengelycsapágy és a váltótengely csapágy is beleesik a fészekbe hidegen
Az utóbbi idõben tuti,hogy el is forogtak.Lehet ezzel olyat csinálni szerintetek,hogy perselyt gyártani bele és kisebb külsõ átmérõjû csapágyat bele?Ha nem,akkor jöhet az új blokkfél meg a számbeütõ...

A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
fõtengelyszimmeringes valószínûSamu írta:bkv_ellenor írta:sziasztok.ma mentem motorozni és egyszer csak útközben fólyni kezdett az olaj.megálltam és a bolk alja teljesen olajos volt sõt még a kuplunknál a kormánynál is nyomta ki az olajat.ha van valakinek ötlete mi lehet a kuplungal az léci írja meg.elõre is köszi szépen!
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
óra szerint 27000 van a gépbe, de lehet hogy van az 30 is..conus írta:van már 30.000 km a fõtengelyben?
mert ha igen, akkor könnyen lehet, h a fõtengelyed szétverte magát, és már kalapálja széjjel a blokkfeleidet. bal oldalt ha leveszed a blokkdeknit fogd meg a fõtengely végét amikor a felsõ holtponton van és rángasd meg föl-le. ha kottyan, akkor azzonnal blokkgenerál!



kuplung
Sziasztos!
Van egy 250es ETZ-em, meghalt a kuplungom (kiuvegesedtek a lammelák), vettem bele újjakat, össze is raktam csak amikor próbálom indítani, meg csuszik mindha rálenne állítva a kuplung állíton. De NINCS!!!! Szerintem a fõtengely kúpos részén csúszik el csak azt nem értem hogy oda hogy lehet rögzíteni??? vagy a kuplung automatikája szorítja oda fel??? vagy mi????
Jah, és még arra is kiváncsi lennék, hogy mennyit mozog a kuplung kosár szét????
Légyszi segítsetek!!! Tanácstalan vagyok!
Elõre is köszi szépen!!!!!!!
Van egy 250es ETZ-em, meghalt a kuplungom (kiuvegesedtek a lammelák), vettem bele újjakat, össze is raktam csak amikor próbálom indítani, meg csuszik mindha rálenne állítva a kuplung állíton. De NINCS!!!! Szerintem a fõtengely kúpos részén csúszik el csak azt nem értem hogy oda hogy lehet rögzíteni??? vagy a kuplung automatikája szorítja oda fel??? vagy mi????
Jah, és még arra is kiváncsi lennék, hogy mennyit mozog a kuplung kosár szét????
Légyszi segítsetek!!! Tanácstalan vagyok!
Elõre is köszi szépen!!!!!!!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
van már 30.000 km a fõtengelyben?
mert ha igen, akkor könnyen lehet, h a fõtengelyed szétverte magát, és már kalapálja széjjel a blokkfeleidet. bal oldalt ha leveszed a blokkdeknit fogd meg a fõtengely végét amikor a felsõ holtponton van és rángasd meg föl-le. ha kottyan, akkor azzonnal blokkgenerál!
mert ha igen, akkor könnyen lehet, h a fõtengelyed szétverte magát, és már kalapálja széjjel a blokkfeleidet. bal oldalt ha leveszed a blokkdeknit fogd meg a fõtengely végét amikor a felsõ holtponton van és rángasd meg föl-le. ha kottyan, akkor azzonnal blokkgenerál!


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Üdv! mitõl csinálhatja azt a motorom, hogy jobban pörög? eddig 5ezer felett berángatott, szebb napjain 6ezret pörgött terhelés alatt.. most olyan 6800 körül is pörög terhelés alatt, minden fokozatba. Kivéve 5. gyári méretû fogaskerekek vannak.
másodikba 50, harmadikba 70, negyedikbe 95, ötödikba visszalassul. És minttha kicsit gyengébbnek érzõdne a gép, de ugyanazon a dombon, ahol eddig negyedikbe 80-85 körül mentem fel, most felmegyek 90-95tel..
szimplán a hideg okozhatja? vagy hengerkopás? vagy befog a kuplungom?
jah és mintha kicsit erõsödne a csörgés hangja..
másodikba 50, harmadikba 70, negyedikbe 95, ötödikba visszalassul. És minttha kicsit gyengébbnek érzõdne a gép, de ugyanazon a dombon, ahol eddig negyedikbe 80-85 körül mentem fel, most felmegyek 90-95tel..


- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Harmadik kép az.conus írta:mate! a 2. képen mi történt? elforgott a duplexkerék kónuszos fõtengelyvégen?

"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
mate!
a 2. képen mi történt? elforgott a duplexkerék kónuszos fõtengelyvégen?
a 2. képen mi történt? elforgott a duplexkerék kónuszos fõtengelyvégen?


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 809
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Szia nem akarlak elkeseriteni de amikor nekem volt ilyen 300 as"ETZ-m én ezért adtam el,én egy rendõr sráctol vetem õ pedig a jardról (selejteztezett)akkor vonták ki az MZ ket.A hengerfely egészen más volt belülröl (az égéstér) mind a normál gépen és a dugó is egyedi volt nem Trabi"de boltba sem volt olyan,azt mondta mindenki õntetni kell de a henger ha kikopik azt már nem igazán furják meg az kuka.A karbiba is nagyobb fuvokák voltak már nem igazán emlékszem mekorák de a kuplung az álandoan lepörgött" ezért nem is foglalkoztam komolyabban a dologgal igy mikor meguntam a 7-liter fölöti fogyasztást eladtam pedig jól ment.Karak írta:ohh!
Köszi a felvilágosítást! Mekkora akkor az az mz dugó, amekkorára fel lehet furatni, és amekkorát még kapok is a boltokban? Gondolom a hengerfej igazítást is meg tudja csinálni aki henger fúrással foglalkozik.
Atudjátok esetleg milyen mellékhatásai vannak, ha nem igazítod a hengerfejet? Mert egyik barátomnak ilyen a gépe, nekem is fura volt, hogy nem igazíttatta hozzá...
ELõre is kösz mindent!!!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
ohh!
Köszi a felvilágosítást! Mekkora akkor az az mz dugó, amekkorára fel lehet furatni, és amekkorát még kapok is a boltokban? Gondolom a hengerfej igazítást is meg tudja csinálni aki henger fúrással foglalkozik.
Atudjátok esetleg milyen mellékhatásai vannak, ha nem igazítod a hengerfejet? Mert egyik barátomnak ilyen a gépe, nekem is fura volt, hogy nem igazíttatta hozzá...
ELõre is kösz mindent!!!
Köszi a felvilágosítást! Mekkora akkor az az mz dugó, amekkorára fel lehet furatni, és amekkorát még kapok is a boltokban? Gondolom a hengerfej igazítást is meg tudja csinálni aki henger fúrással foglalkozik.
Atudjátok esetleg milyen mellékhatásai vannak, ha nem igazítod a hengerfejet? Mert egyik barátomnak ilyen a gépe, nekem is fura volt, hogy nem igazíttatta hozzá...
ELõre is kösz mindent!!!
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Ráadásul a Trabi dugó még talán nehezebb is, plusz a csapszeg átmérõje kisebb, mint az ETZ-é. Még megnézném a felömlõ méreteket, csapszeg-dugótetõ távolságát is...
bluerider írta:A trabant dugóval nem lesz 300-as mert kisebb a lökete mint a trabinak! A rendes méretû dugóhoz ugy tudom igazitani kell a hengerfejen is!
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
A kuplungal az a bibi hogy ha a hézagoló alátétet fölteszem a kuplungkosarat nem lehet lehúzni mivel csúszik lamellák stb mindenfores írta:Mi van a kuplungoddal?Finom,v durva beállitás,esetleg bontani kell?Tudok egy szakembert (Miskolc mellett,vidék)szóljak neki?Pisti61 írta:Hali
Keresek szerelot vagy akár hozzáérto magánszemélyt aki ETZ 250 - en be tudná állítani
a kuplungot Sárospatak és kornyéke .
Koszonom a segítséget a motort elvinném kocsival.
István
rendben van tehát a dúrva és a finom beálitásra is szükség lenne.
Elvinni Miskolc mellé nem nagy probléma kb.az nekem 90Km.
Keress meg az email cimemen hogy ne terheljük a topicot : curi@minet.sk
Köszi mindent.
István
-
- Alapító tag
- Hozzászólások: 513
- Csatlakozott: 2007.10.11. 11:33
- MZ-d típusa: ETZ,Honda
- Tartózkodási hely: Alsózsolca
Mi van a kuplungoddal?Finom,v durva beállitás,esetleg bontani kell?Tudok egy szakembert (Miskolc mellett,vidék)szóljak neki?Pisti61 írta:Hali
Keresek szerelot vagy akár hozzáérto magánszemélyt aki ETZ 250 - en be tudná állítani
a kuplungot Sárospatak és kornyéke .
Koszonom a segítséget a motort elvinném kocsival.
István
fores
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- Szilárd Mz
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2007.09.25. 21:49
- Tartózkodási hely: Jánkmajtis
Adnék egy tanácsot: a 125 ös Ts emen cseréltem láncot 18e km -t ment a gyári.
kicsit csörgött meguntam és lecseréltem. Tök mindegy milyen fajta volt a lánc ha lánckerekeket nem cserélsz vele együtt szart nem ér az egész. Kicsit zsebbenyulós a két lánckerék meg szegecseltetni is kell de megéri megcsináltatni.....
Gondolj erre
NO CSÖRGÉS...... csak szélzaj
Szilárd Mz
ja a lánc amugy olyan 1500 körül van
kicsit csörgött meguntam és lecseréltem. Tök mindegy milyen fajta volt a lánc ha lánckerekeket nem cserélsz vele együtt szart nem ér az egész. Kicsit zsebbenyulós a két lánckerék meg szegecseltetni is kell de megéri megcsináltatni.....
Gondolj erre


Szilárd Mz
ja a lánc amugy olyan 1500 körül van
Mit ér az erõ ha nem uralod!!!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 3 vendég