Optikai tuning, fényezés, polírozás
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
sub-ee-vel dolgoztatott már valaik? vagy láttátok már a munkáját?
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Hát, én festés elõtt gondoltam... Úgy, hogy aki festi, esetleg ezt is megcsinálhatja, mert nekem nincsen sem idõm se helyem, ahol ezt megoldanám...
Igazából nem is annyira rozsdás, inkább valamiféle barna szmötyi van benne...
Igazából nem is annyira rozsdás, inkább valamiféle barna szmötyi van benne...
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- Dodi
- Safety Car
- Hozzászólások: 402
- Csatlakozott: 2008.05.19. 22:57
- MZ-d típusa: ES 250/2 '72
- Tartózkodási hely: Budapest XV.
SZia Devil!
Nagyon jó ez az avatar.
Az én Trophym 37 éves nagyon vacak volt a tankja
hegeszteni is kellett.Muszály voltam egy végleges jó megoldást találni.
Ez úgynézki bevált.
www.fertan.de /24 euro/.
Üdv:Dodi
Nagyon jó ez az avatar.
Az én Trophym 37 éves nagyon vacak volt a tankja
hegeszteni is kellett.Muszály voltam egy végleges jó megoldást találni.
Ez úgynézki bevált.
www.fertan.de /24 euro/.
Üdv:Dodi
Trophy 250 UIT-200
errol hallottam dolgokat, olyan fele fele aranyba, valakinek bevalik valakinek nem! Pont egy trophys ismerosom jart vele ugy, hogy nemtudta megcsinalni, neki pici apro lyukak voltak a tankon a rozsdatol es nemtudott vele mit kezdeni, pedig elvileg erre valo. Valami olyasmi volt, hogy a faluletet nem tisztitotta meg annyira, hogy megtapadjon rajta a mugyanta es levalt. Persze nem az o hibaja, csak vannak a szernek hatarai, hogy mit bir meg javitani. En pl talalkoztam olyan homokfuvossal aki kifujta a tanknak a belsejet femtisztara! Csak nem valoszinu, hogy megtudja csinalni ugy, hogy a festes ne seruljon!conus írta:na megtaláltam nagyjából én is ami akartam:
http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/prod ... ucts_id=55
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
na megtaláltam nagyjából én is ami akartam:
http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/prod ... ucts_id=55
http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/prod ... ucts_id=55


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
én meg üvegszilánk + rozsdamaró 
de újrarozsdál, úgyhogy azt az amcsi teljeskörû tankrozsdátlanító készletet érdemes alkalmazni sztem.
valaki belinkelt ide valamelyik motorosoldalról egy cikket amiben pontosan le van írva h miért rozsdál be a tank "mostanában"...

de újrarozsdál, úgyhogy azt az amcsi teljeskörû tankrozsdátlanító készletet érdemes alkalmazni sztem.

valaki belinkelt ide valamelyik motorosoldalról egy cikket amiben pontosan le van írva h miért rozsdál be a tank "mostanában"...



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
igen. ez is jó!Szilárd Mz írta:Mi régen mindig sóderrel csináltuk ezt a tanktisztitást, meg olyan kis apró kavicsokkal amivel aszfaltozni szoktak + ecetes melegviz.....
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- Szilárd Mz
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2007.09.25. 21:49
- Tartózkodási hely: Jánkmajtis
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
most olvastam.
Az öreg motor tankjának tisztítása sokunknak okoz problémát. Vannak professzionális (és drága) módszerek, amikor maró anyagokkal tisztítják és mûgyantaszerû passziváló réteggel fedik be a tank belsejét, de ez nagyjából egy rosszabb állapotú Simson árával vetekszik.
Én magam is sokszor használtam eredménnyel a „csavar módszert”, amikor a tankba kisebb anyákat, csavarokat dobok (a nagyobb nem jó, mert rázáskor akár nyomot is hagy, vagy a benzincsapot tönkreteszi), majd feltöltöm kb. 1 liter Brigeciollal és hosszasan rázom, majd kimosom, kiöntve a csavarokat. A csavarok a rázkódáskor leütik, lepattogtatják a könnyen lejövõ felületi rozsdát, a Brigeciol pedig kimossa az olajos szennyezõdést, ami a keverékolaj leülepedésébõl származik. Sokszor ismételve (mondjuk kevés gázolajjal) igen jó eredményre juthatunk otthon, házilag.
Az öreg motor tankjának tisztítása sokunknak okoz problémát. Vannak professzionális (és drága) módszerek, amikor maró anyagokkal tisztítják és mûgyantaszerû passziváló réteggel fedik be a tank belsejét, de ez nagyjából egy rosszabb állapotú Simson árával vetekszik.
Én magam is sokszor használtam eredménnyel a „csavar módszert”, amikor a tankba kisebb anyákat, csavarokat dobok (a nagyobb nem jó, mert rázáskor akár nyomot is hagy, vagy a benzincsapot tönkreteszi), majd feltöltöm kb. 1 liter Brigeciollal és hosszasan rázom, majd kimosom, kiöntve a csavarokat. A csavarok a rázkódáskor leütik, lepattogtatják a könnyen lejövõ felületi rozsdát, a Brigeciol pedig kimossa az olajos szennyezõdést, ami a keverékolaj leülepedésébõl származik. Sokszor ismételve (mondjuk kevés gázolajjal) igen jó eredményre juthatunk otthon, házilag.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Vörcsi írta:Gexxx Szerezz tejgazdaságból vagy olyan helyrõl ahol rendes nem vízporos mûtej elõállítanak elõ, tejsavót, ürísd ki bentõl a tankot, öntsd a tankba, várj 1-2 hetet lehetõleg 20°C körüli hõmérsékleten, utána öntsd ki, majd meleg tisztítószeres vízzel mosd ki, hagy száradni, de ne sokáig, mert irdatlan hamar újra rozsdásodik, és gyorsan tölsd tele a tankot benzinnel.
Ez a módszer beválik, már 2 motortankon is bejött, köztük MZ-men is.



bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Gexxx Szerezz tejgazdaságból vagy olyan helyrõl ahol rendes nem vízporos mûtej elõállítanak elõ, tejsavót, ürísd ki bentõl a tankot, öntsd a tankba, várj 1-2 hetet lehetõleg 20°C körüli hõmérsékleten, utána öntsd ki, majd meleg tisztítószeres vízzel mosd ki, hagy száradni, de ne sokáig, mert irdatlan hamar újra rozsdásodik, és gyorsan tölsd tele a tankot benzinnel.
Ez a módszer beválik, már 2 motortankon is bejött, köztük MZ-men is.
Ez a módszer beválik, már 2 motortankon is bejött, köztük MZ-men is.
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
HeloGexxx írta:Szakiktól várok árajánlatot...
A feladat:
tank rozsdátlanítás
tank+légszûrõház+akksifedél+elsõ-hátsó sárvédõ festés (fekete)
apró javítások a tankon szükségesek.
Természetesen az én mz-mrõl lenne szó
szerintem elég ha simán kitisztitod a rozsdát utána már nem lesz benne nem lehet hogy csak simán ilyen feketésbarna szinû mocsok?Nekem ilyen volt a tankba meg régi benzin.És szerintem az olaj kivált a benzinbõl és kirakódott a tank falára.A tankba felenyúltam egy erõs hosszabb bottal és ezt a kosz megkapartam és kijött belöle szerencsére nekem csak a tank aljába egy olyan 10cm magasságba volt ilyen a tank.Ezután amugy látni lehet a tank festését belülrõl vagy magát a fémet nemtudom(szürke szinû vagy fém vagy nagyonvékony festékréteg lehet), de tiszta lett a tankom 2 éve semmi baj vele.
motorzás=szabadság
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
A tankra olvastam egy jó megoldást a totalbike-on:http://totalbike.hu/magazin/tantiszt/Gexxx írta:Szakiktól várok árajánlatot...
A feladat:
tank rozsdátlanítás
tank+légszûrõház+akksifedél+elsõ-hátsó sárvédõ festés (fekete)
apró javítások a tankon szükségesek.
Természetesen az én mz-mrõl lenne szó
Sztem elég jó megoldás ez is... Illetve még hallottam olyanról hogy benzinálló mûanyaggal vonják be a tankot.
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3156
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Szakiktól várok árajánlatot...
A feladat:
tank rozsdátlanítás
tank+légszûrõház+akksifedél+elsõ-hátsó sárvédõ festés (fekete)
apró javítások a tankon szükségesek.
Természetesen az én mz-mrõl lenne szó
A feladat:
tank rozsdátlanítás
tank+légszûrõház+akksifedél+elsõ-hátsó sárvédõ festés (fekete)
apró javítások a tankon szükségesek.
Természetesen az én mz-mrõl lenne szó
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Ha már optikai tuning... Nem tudja valaki hogy a 301-eseken használt fejidomot hol lehetne felhajtani? (Ilyen van pl Ernõ motorján, a 251 esek között az adatlaprovatban)
Elõre is köszi
Elõre is köszi

MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Szerintem Jó választás! De ez nem csak az én véleményem.[/quote]
Én is meg vagyok elégedve vele.
Voltak sokkal drágább, és sokkal olcsóbb festékek, de nem igazán volt megnyerõ egyik sem.
Ennek a felhordása is elég jó lett, lévén a maszek autóipar ihlette standoxékat amikor, megalkották. Állítólag a maszek autófényezõ tipikus estébõl indultak ki, akinek nincsen 500. milliós fényezõkamrája, csak a kis siesta fûtõteste,javascript:emoticon(':lol:') amin megmelengeti 22-23 fokosra a festéket, kifújja elég képlékeny állapotban, a hideg autóra/motorra, amin meghúz, aztán imádkozik Buddhához, hogy ne folyjon meg.

Én is meg vagyok elégedve vele.
Voltak sokkal drágább, és sokkal olcsóbb festékek, de nem igazán volt megnyerõ egyik sem.
Ennek a felhordása is elég jó lett, lévén a maszek autóipar ihlette standoxékat amikor, megalkották. Állítólag a maszek autófényezõ tipikus estébõl indultak ki, akinek nincsen 500. milliós fényezõkamrája, csak a kis siesta fûtõteste,javascript:emoticon(':lol:') amin megmelengeti 22-23 fokosra a festéket, kifújja elég képlékeny állapotban, a hideg autóra/motorra, amin meghúz, aztán imádkozik Buddhához, hogy ne folyjon meg.

bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- Diti
- Sprinter
- Hozzászólások: 256
- Csatlakozott: 2007.07.17. 23:48
- MZ-d típusa: Ts 250/1, Ts 125
- Tartózkodási hely: Gyöngyös
- Kapcsolat:
A Standox a legjobb választásbg írta:Ja. Árak: egy ív vízpapír 240,- Ft / db. 5 ív 360- ment el, meg 4 ív 600-as. = 2160,- Ft
2 üveg kromofág. 2 × 790,- Ft = 1580,- Ft
Mobihel alapozó. /szórógitt,/ edzõvel: 1 × 4200,- Ft = 4200,- Ft
Festék, vajszín, meg égszínkék: Standox 1× 12000,- Ft = 12000,- Ft
Összessen: 19940,- Ft
Míg el nem felejtem: Trophy- Mz rõl van szó. ES 150/2, 1970

Az én /1-esem is ilyen festéktipussal lett fujva. Gyári zöldre.
Szerintem Jó választás! De ez nem csak az én véleményem.
"A mesterség és a szakértelem rangot jelent, amit becsületességgel, a szakma szeretetével lehet fenntartani"
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Meg volt elégedve…bakimate írta:BG! Akkor most a feleség faktor nem helyezte kilátásba teljes étkezési embargót?
Javulok, azt mondta: már nem veszek meg mindenféle szart…
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Megnéztem a 250-est. Hát! Kicsit vakítás volt a hirdetés szövege, meg a telefonos állapotleírás.Dodi írta:Ez Nemes ügy!
Nem érhet bántódásod.
Azt írja 6000-km van benne garantáltan. Ebbõl annyi volt az igaz hogy valóban volt benne valamikor 6000.km. most olyan 100 000- körül van a motor hangja szerint. De az is lehet hogy 200 000!
Azt írja, az egész egyben van, minden gyári aranycsík látszik. Ebbõl annyi volt az igaz hogy van egy fénykép 1971-bõl, amin ül valaki egy 250-es MZ-n, és ott tényleg látszik az aranycsík. Gondolom, aznap vették AZT”! A motort. Hogy az ez volt-e, azt nem lehet megmondani. De végül is tökmindegy.
Ez egy lelakott, hiányos festésû, igazi falusi motor volt. /nem akarok senkit sem megsérteni!/ A falusi motorok jellemzõje volt az elmúlt rendszerben a célszerûség. Menjen el a szántásban is télen olvadás után. Na ez elment, aztán a jelenlegi állapotát tekintve, a nyilván csontrészeg tulaj biztos belelökte minimum 30-évre. /most totál részeg volt/
Rájöttem, hogy akármilyen állapotban is van egy ilyen 40. év körüli motor, azonnal látszik rajta hogy éri a pénzt vagy nem. Vagy megérint, vagy nem!
Na tegnap nem költöttem az biztos…
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Dodi írta:Szia bg!
Ha majd lefújtad dobj fel légyszi egy képet róla amennyiben lehetséges.
Kiváncsi vagyok rá milyen lett.
Az enyém DuPont-al lett lefújva gyári színkód alapján.
Üdv:Dodi
Üdv!
A gyári színkód nekem nem talált, az eredi alkatrészekhez kevert színû lesz a gép. Igazából a színkód alapján kevert festékminta teljesen más színû volt, mint az eredeti fényezés! A standox egy nehézgépek, buszok, trolik, kamionfülkék, stb. bevonására használt festékfajtáját szereztem meg. Állítólag a motorokat is hasonló, a normál autófestéknél 2-3, szor erõsebb festékekkel festik. Meglátjuk. Egy soron már le van dukkózva, most szárad vagy 50 fokon. Holnap még egy sor, aztán lehet, hogy belakkozom.
A teljes szétszerelésrõl készítettem képeket! Amint egy kis idõm lesz, és az admin is a tagok közé fogad készítek egy galériát és feltöltöm mindet!
Viszont nagyobb baj hogy kezdek belebuzulni a témába, van már legalább 2 teljes motorra való alkatrészem.
Lassan el kell zárni elõlem a családi kasszát!
Addig is ma délután megnézek még egy 250-es, trophyt, elsõ gazda, 6000, km. 90 000,- Ft. ha nem írnék akkor elért az asszony bosszúja.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
A homokszórásban van jó, és van rossz is!conus írta:én csak arra akarom használni, h a kromofágozást meg a festékvakargatástól megkíméljem magamat
A rossz, hogy ha sérült, vagy vékony lemezt szórnak, annak könnyen vastelep, lehet a vége! Ezért jó a kromofág, vagy egyéb maró szer. Ennél nem sérül, és nem olyan mély a behatás viszont munkásabb, és sok lébõl el kell mosni a kromofágozás után a vasat. /erõs lúgos lé!/
A porszórásnál nagyon kell figyelni, hogy hozzáértõ végezze, és ne tökre állított géppel menjen neki! Igazából én nem merném porszóratni a motoromat! A gyári alkatrészek nem fiatalok már, és nem feltétlenül bírnák ki!
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
én csak arra akarom használni, h a kromofágozást meg a festékvakargatástól megkíméljem magamat 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Ha nincs nagyon szétrohadva.conus írta:hadd kérdezzem már meg, h a kasznit homokfújatóval nem jó fémtisztára lenyomatni festés elõtt?
Ha jó a vas, akkor optimális megoldásnak tûnhet.
Viszont nem minden motornál!
A trophy-nál sok alumínium alkatrész van és azt nem szerencsés homokfúvatni! Nagyon alá kell dolgozni a festésnek. Sok gitt és rengeteg csiszolás! Ha minden túléli!
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
hadd kérdezzem már meg, h a kasznit homokfújatóval nem jó fémtisztára lenyomatni festés elõtt? 



10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Ja. Árak: egy ív vízpapír 240,- Ft / db. 5 ív 360- ment el, meg 4 ív 600-as. = 2160,- Ft
2 üveg kromofág. 2 × 790,- Ft = 1580,- Ft
Mobihel alapozó. /szórógitt,/ edzõvel: 1 × 4200,- Ft = 4200,- Ft
Festék, vajszín, meg égszínkék: Standox 1× 12000,- Ft = 12000,- Ft
Összessen: 19940,- Ft
Míg el nem felejtem: Trophy- Mz rõl van szó. ES 150/2, 1970
2 üveg kromofág. 2 × 790,- Ft = 1580,- Ft
Mobihel alapozó. /szórógitt,/ edzõvel: 1 × 4200,- Ft = 4200,- Ft
Festék, vajszín, meg égszínkék: Standox 1× 12000,- Ft = 12000,- Ft
Összessen: 19940,- Ft
Míg el nem felejtem: Trophy- Mz rõl van szó. ES 150/2, 1970
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Mivel alapvetõen úriember vagyok, így csak egy simán majd jövök, hagyta el az arcomat. /gyõzzed kivárni,/.
Viszont az óta alácsiszoltam mindent. Reggel még egy pár soros ultrás mosás/ kromofág után,/ és miután megszáradt a vas, az elõre melegített festékkel, lefújom az egészet egy soron. Pénteken lefújtam nagyon jó korróziógátló Mobihel” alapozóval mindent, ma csiszolás volt, holnap meg fújás.
Viszont az óta alácsiszoltam mindent. Reggel még egy pár soros ultrás mosás/ kromofág után,/ és miután megszáradt a vas, az elõre melegített festékkel, lefújom az egészet egy soron. Pénteken lefújtam nagyon jó korróziógátló Mobihel” alapozóval mindent, ma csiszolás volt, holnap meg fújás.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Mivel rövidesen festés lesz a trophy-m táján, így ma megkérdeztem egy profi festõt arra vonatkozólag, hogy ugyan a gyári vajszín, meg az égszínkék felhordása, az õ kezével mit kóstál. Namármost: a hétvégén nekiálltam, és egy bontásból szervált oldal deknit lefújtam, szépen, megpolíroztam, aztán belakkoztam. Ezt elvittem mintának, hogy tud-e ilyet? És ha igen, akkor forintosítsa. Kapaszkodjatok meg! Azt lépte, nem kis megrökönyödésemre, hogy az egész trophy-t, váz nélkül, 60-80, között fúj át, ha alácsiszolok mindent.
Lehet, hogy le vagyok maradva, de ilyen árak vannak?
A festék, /standox/, az egészre, lakkal, szóró gittel együtt, kb: 15 000,- Ft, maximum.
Biztos én vagyok lemaradva, de hogy én fogom fújni, az fix.
Azon viszont még gondolkodom, hogy az ismeretlen keletnémet designer által megálmodott gyári arculatot érvényesítsem, vagy valami egészen új oldalról, közelítsek a dologhoz.
Igazából TrophyLaci gépe nagyon tetszik. Na nem koppintani akarok, de az egyedi megjelenés fantasztikusan áll a trophynak.
Jaj de nehéz az élet.
Lehet, hogy le vagyok maradva, de ilyen árak vannak?
A festék, /standox/, az egészre, lakkal, szóró gittel együtt, kb: 15 000,- Ft, maximum.
Biztos én vagyok lemaradva, de hogy én fogom fújni, az fix.
Azon viszont még gondolkodom, hogy az ismeretlen keletnémet designer által megálmodott gyári arculatot érvényesítsem, vagy valami egészen új oldalról, közelítsek a dologhoz.
Igazából TrophyLaci gépe nagyon tetszik. Na nem koppintani akarok, de az egyedi megjelenés fantasztikusan áll a trophynak.
Jaj de nehéz az élet.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Na szar az egész bandázs. Szétégett 20km után. Pedig nekem nagyon tetszett.tams9 írta:Na tegnap meglett az badázs. Hétvégén, ha hazaértem majd felrakom. Csinálok róla képet is majd.tams9 írta: Rendben teszek, de leghamarabb csak jövõhéten jutok hozzá, és csak hétvégén járok haza. Szóval türelem!

- Szilárd Mz
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2007.09.25. 21:49
- Tartózkodási hely: Jánkmajtis
Ez kicsit drága nem? Nekem 8 ezret mondtak egy teljesen ugyanilyen munkáért egy autószalonban!!!. Igaz festék van nekem és az enyém is horpadt.Szilárd Mz írta:Sz-Sz-B megyében tudok egy nagyon jó festõt. A tankom már volt egyszer festve, de a nap szarrá égette rajta a festést. (a csávó akié volt az nomád körülmények között tartotta a motort.) Be is volt horpadva a tankom meg a sárvédõm is. Kikevertettem a gyári narancs-vörös szint 7000 ft-ért, a festõ meg 18000 ért csinálta meg az egészet. Nekem semmit nem kellett vele csinálni, ugy ahogy volt odavittem neki.
A csávónak olyan munkája van ember!!! kurva jó lett!!! Tükörsima az egész, komolyan mondom szebb mint a gyári!!! Gyönyörû szép fényes, tükörsima az egész!
Szilárd Mz
szerintetek, ha továbbtekerem a bandázst a kipufogódobon egy kicsit, akkor ott megszínesedik a króm? Mondjuk a diffúzor végéik gondoltam.tams9 írta:Na tegnap meglett az badázs. Hétvégén, ha hazaértem majd felrakom. Csinálok róla képet is majd.tams9 írta: Rendben teszek, de leghamarabb csak jövõhéten jutok hozzá, és csak hétvégén járok haza. Szóval türelem!
- Szilárd Mz
- biciklis
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: 2007.09.25. 21:49
- Tartózkodási hely: Jánkmajtis
Sz-Sz-B megyében tudok egy nagyon jó festõt. A tankom már volt egyszer festve, de a nap szarrá égette rajta a festést. (a csávó akié volt az nomád körülmények között tartotta a motort.) Be is volt horpadva a tankom meg a sárvédõm is. Kikevertettem a gyári narancs-vörös szint 7000 ft-ért, a festõ meg 18000 ért csinálta meg az egészet. Nekem semmit nem kellett vele csinálni, ugy ahogy volt odavittem neki.
A csávónak olyan munkája van ember!!! kurva jó lett!!! Tükörsima az egész, komolyan mondom szebb mint a gyári!!! Gyönyörû szép fényes, tükörsima az egész!
Szilárd Mz
A csávónak olyan munkája van ember!!! kurva jó lett!!! Tükörsima az egész, komolyan mondom szebb mint a gyári!!! Gyönyörû szép fényes, tükörsima az egész!
Szilárd Mz
Mit ér az erõ ha nem uralod!!!
Na tegnap meglett az badázs. Hétvégén, ha hazaértem majd felrakom. Csinálok róla képet is majd.tams9 írta:Rendben teszek, de leghamarabb csak jövõhéten jutok hozzá, és csak hétvégén járok haza. Szóval türelem!Norbedlee írta:ha sikerült megcsinálnod tegyél már fel róla képeket mert érdekelne, hogy hogy mutat rajta.
sok sikert!
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
a legtöbb fényezõ úgy dolgozik ha aládolgozol.soldier84 írta:Üdv Mindenkinek!
Érdeklõdni szeretnék hogy tud e nekem ajánlani valaki egy ügyes gyors és elfogatható áron dolgozõ fényezõt. Elsõsorban Hajdú bihar megyében kellene vagy ha itt nem akkor Pesten eseteleg...
Továbbá ha esetleg valaki meg tudná nekem mondani hogy nagyságrendileg mennyibe kerül egy tank+2 dekni lefényeztetése???? A tankon van két minimális kis horpadás amit szintén el kellene tüntetni. Szivesebben csinálnám magam de nincs hozzá felszerelésem..........szóval légyszi segítsetek!!!
Elõre is köszi!
Üdv
ha még nekik kell gittelni, meg csiszolni, akkor azt szerintem nem fogják vállalni.
kecskeméten tudok profi fényezõt.
ha kell írj priviben.
üdv
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Üdv Mindenkinek!
Érdeklõdni szeretnék hogy tud e nekem ajánlani valaki egy ügyes gyors és elfogatható áron dolgozõ fényezõt. Elsõsorban Hajdú bihar megyében kellene vagy ha itt nem akkor Pesten eseteleg...
Továbbá ha esetleg valaki meg tudná nekem mondani hogy nagyságrendileg mennyibe kerül egy tank+2 dekni lefényeztetése???? A tankon van két minimális kis horpadás amit szintén el kellene tüntetni. Szivesebben csinálnám magam de nincs hozzá felszerelésem..........szóval légyszi segítsetek!!!
Elõre is köszi!
Üdv
Érdeklõdni szeretnék hogy tud e nekem ajánlani valaki egy ügyes gyors és elfogatható áron dolgozõ fényezõt. Elsõsorban Hajdú bihar megyében kellene vagy ha itt nem akkor Pesten eseteleg...
Továbbá ha esetleg valaki meg tudná nekem mondani hogy nagyságrendileg mennyibe kerül egy tank+2 dekni lefényeztetése???? A tankon van két minimális kis horpadás amit szintén el kellene tüntetni. Szivesebben csinálnám magam de nincs hozzá felszerelésem..........szóval légyszi segítsetek!!!
Elõre is köszi!
Üdv
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Rendben. Centrírozni is tudok.Gyurm@ írta:Télen nekem is szükségem lesz polírozói képességeidre a hátsó keréknél ha tudsz fûzni is az külön jó lenne. Majd még kereslek ezügyben.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Ahrefs [Bot] valamint 2 vendég