A Peregyem 120-as fõfúvókával érzi jól magát, 125 már sok volt neki.bambi írta:dörzs ár,azzal lehet nagyobbítani,legalább 130-135-re.
de lehet kapni 1.3-as fúrót is
Üzemanyagellátás
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
dörzs ár,azzal lehet nagyobbítani,legalább 130-135-re.hell írta:Esetleg valaki tudna valami megoldást cseréljem nagyobbra a fõfúvókát vagy mit kellene tennem. A helyzet nem javult a szivatója mintha nem is nagyon lenne, minimális a hatása.hell írta:Elõbbiben nem akartam belezsúfolni, de már is lenne egy kérdésem a tapasztalt Bing tulajoktól vagy végül is mindenkitõl! Tehát összeraktam alapjárat beállít mire ez megvolt be is melegedett próba megvolt szépen ment. Pár órát ált ezután szépen lehült utánna indítottam és alapjárat nem volt vagyis elindult de meg is áll ha tövig húzom a szivatót és közben huzgálom a gázt akkor életben marad. Mikor felülök rá indulnék fuldoklik világnak meg akar állni ha huzom neki a szivatót akkor ok ha nem meg is áll! Olyan mintha keveset kapna vagy nem tom ameddig nem melegszik be addig nem megy, hörög, stb. mivel lehetne ezt orvosolni? Nemhiszem természetes jelenség hogy indítás után 10-15 perc melegítés kell kinlódva szivatórángatással és gázrángatással vegyítve! A régivel rugtam szivatóval egyet majd indít utánna még egy kis szivató és ment is ameddig volt benne benzin ez nem akar ilyen simán menni. Mi lehet a megoldás?
de lehet kapni 1.3-as fúrót is
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Esetleg valaki tudna valami megoldást cseréljem nagyobbra a fõfúvókát vagy mit kellene tennem. A helyzet nem javult a szivatója mintha nem is nagyon lenne, minimális a hatása.hell írta:Elõbbiben nem akartam belezsúfolni, de már is lenne egy kérdésem a tapasztalt Bing tulajoktól vagy végül is mindenkitõl! Tehát összeraktam alapjárat beállít mire ez megvolt be is melegedett próba megvolt szépen ment. Pár órát ált ezután szépen lehült utánna indítottam és alapjárat nem volt vagyis elindult de meg is áll ha tövig húzom a szivatót és közben huzgálom a gázt akkor életben marad. Mikor felülök rá indulnék fuldoklik világnak meg akar állni ha huzom neki a szivatót akkor ok ha nem meg is áll! Olyan mintha keveset kapna vagy nem tom ameddig nem melegszik be addig nem megy, hörög, stb. mivel lehetne ezt orvosolni? Nemhiszem természetes jelenség hogy indítás után 10-15 perc melegítés kell kinlódva szivatórángatással és gázrángatással vegyítve! A régivel rugtam szivatóval egyet majd indít utánna még egy kis szivató és ment is ameddig volt benne benzin ez nem akar ilyen simán menni. Mi lehet a megoldás?
- Peti ETZ250
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
- MZ-d típusa: MZ ETZ250
- Tartózkodási hely: Komárom
hell írta:Hi!Peti ETZ250 írta: Szeva Hell!
Nagyon sok hozzászólásban csak jót olvastam a BING karbiról,de nem igazán vagyok képben vele kapcsoladban!Ha tudnál segíteni az érdekelne, hogy hol lehet beszerezni egyet, milyen motor típushoz tartozik eredetileg (a beszerzés miatt),nem utolsó sorban mennyi magyar Forint?Kell-e valami átalakítás a szívócsonkon?Bocs az értetlenkedésemért, de laikus vagyok ezzel a fajta karbival kapcsolatban.
Elõre is köszi a segítséget.
Üdv Peti.
Én is sok jót olvastam róla ezért be is neveztem rá! Beszerzés Bambi mester segít 22000Ft, Roller motorbolt szegeden ott 29125Ft ha jól emlékszem. Neve Bing 84 speckó MZ-ez van ha jól tudom. Átalakítás sem kell. De ezeket ha sokat olvastál róla tudnod kell, egyedül a szivatót kell alakítani kb. 10 perc amit én jól el is szabtam de megoldottam gyors a bajt. Több infó sok km után!
Szeva Hell!
Köszönöm az infót!
Üdv Peti.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Elõbbiben nem akartam belezsúfolni, de már is lenne egy kérdésem a tapasztalt Bing tulajoktól vagy végül is mindenkitõl! Tehát összeraktam alapjárat beállít mire ez megvolt be is melegedett próba megvolt szépen ment. Pár órát ált ezután szépen lehült utánna indítottam és alapjárat nem volt vagyis elindult de meg is áll ha tövig húzom a szivatót és közben huzgálom a gázt akkor életben marad. Mikor felülök rá indulnék fuldoklik világnak meg akar állni ha huzom neki a szivatót akkor ok ha nem meg is áll! Olyan mintha keveset kapna vagy nem tom ameddig nem melegszik be addig nem megy, hörög, stb. mivel lehetne ezt orvosolni? Nemhiszem természetes jelenség hogy indítás után 10-15 perc melegítés kell kinlódva szivatórángatással és gázrángatással vegyítve! A régivel rugtam szivatóval egyet majd indít utánna még egy kis szivató és ment is ameddig volt benne benzin ez nem akar ilyen simán menni. Mi lehet a megoldás?
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Hi!Peti ETZ250 írta:Szeva Hell!
Nagyon sok hozzászólásban csak jót olvastam a BING karbiról,de nem igazán vagyok képben vele kapcsoladban!Ha tudnál segíteni az érdekelne, hogy hol lehet beszerezni egyet, milyen motor típushoz tartozik eredetileg (a beszerzés miatt),nem utolsó sorban mennyi magyar Forint?Kell-e valami átalakítás a szívócsonkon?Bocs az értetlenkedésemért, de laikus vagyok ezzel a fajta karbival kapcsolatban.
Elõre is köszi a segítséget.
Üdv Peti.
Én is sok jót olvastam róla ezért be is neveztem rá! Beszerzés Bambi mester segít 22000Ft, Roller motorbolt szegeden ott 29125Ft ha jól emlékszem. Neve Bing 84 speckó MZ-ez van ha jól tudom. Átalakítás sem kell. De ezeket ha sokat olvastál róla tudnod kell, egyedül a szivatót kell alakítani kb. 10 perc amit én jól el is szabtam de megoldottam gyors a bajt. Több infó sok km után!
- Peti ETZ250
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
- MZ-d típusa: MZ ETZ250
- Tartózkodási hely: Komárom
Szeva Hell!
Nagyon sok hozzászólásban csak jót olvastam a BING karbiról,de nem igazán vagyok képben vele kapcsoladban!Ha tudnál segíteni az érdekelne, hogy hol lehet beszerezni egyet, milyen motor típushoz tartozik eredetileg (a beszerzés miatt),nem utolsó sorban mennyi magyar Forint?Kell-e valami átalakítás a szívócsonkon?Bocs az értetlenkedésemért, de laikus vagyok ezzel a fajta karbival kapcsolatban.
Elõre is köszi a segítséget.
Üdv Peti.
Nem tudom milyen minõségûek azok a fúvókák amiket motoros boltban lehet kapni, én börzén vettem karbit és annak a fúvókáját használtam fel (ez tuti jó mert gyári).
mreni írta:Hali!
Az lenne a kérdésem,hogy a hamarosan elkészülõ 300-as ETZ-m be hol tudok venni nagyobb fõfúvókákat?Most a karbiban 125-ös van gondolom az kicsi lesz.140-145-ösre gondlotam.
Üdv.:mreni
Csá Kosian! Akkor éri meg venni Bing karbit, ha elég sokat motorozol, hogy behozza az árát
Nekem megérte, mert elég sokat megyek vele, és így a 4 literes fogyasztással visszajön az ára. Sõt, utána termeli a benzint
Még azért is jó, mert a régi karbi eléggé kopott volt és nem lehetett beállítani! Ezzel viszont... isteni. Csak ajánlani tudom! Az ára most nem tudom mennyi lehet, de 26 körül lehet kapni azt hiszem.


- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Üdv!Samu írta:Csá! Nekem is Bing karbim van mint nektek, ahogy zé írta úgy jók a beállítások a csavaroknál ahogyan kijöttek a gyárból. Egyedül az alapjárati csavart szoktam tekergetni... Nekem Bambi csinálta meg a 118-as fúvókát 135-re, a fogyasztás a 300as hengerrel túrán 4,2 körül volt mindig, maximum 5 liter egyedül, gyorsabban haladva. Szereztem gyári 145-ös fúvókát és azt tettem bele, azzal jobban megy, a fogyasztás túrán 5 liter körül, húzva 5,5-6 liter.
Nekem gyári karbim van és picit csörgõs is szegénykém, de a kérdésem az lenne, hogy megéri-e bing karbira váltani? Nekem most eszik 6 litert a 250-esem, de dolgoztatom is, szóval talán le tudnám szorítani 5 literre ha kíméletesebben bánnék vele. Van esetleg valami tipp amivel csökkenthetem a fogyasztást? Illetve mennyibe fáj egy bing karbi és mennyire jó? Köszi.
Széles utat, hátszelet!
Csá! Nekem is Bing karbim van mint nektek, ahogy zé írta úgy jók a beállítások a csavaroknál ahogyan kijöttek a gyárból. Egyedül az alapjárati csavart szoktam tekergetni... Nekem Bambi csinálta meg a 118-as fúvókát 135-re, a fogyasztás a 300as hengerrel túrán 4,2 körül volt mindig, maximum 5 liter egyedül, gyorsabban haladva. Szereztem gyári 145-ös fúvókát és azt tettem bele, azzal jobban megy, a fogyasztás túrán 5 liter körül, húzva 5,5-6 liter.
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Szia! Ha jól emlékszem, akkor a súberház tetejébe, O gyûrû tömítésként. Teccikérteni?hell írta:Ja igen a kis gumigyûrû a Bing csomagjában az hova is való?
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Ime Bambi mester ami a baj lett (látszik is rajta a kis rés eléggé össze volt préselõdve az évek megviszelték és azért nem ment fel a Bing rendesen)! Szakszerûen szétrepedt szegény szívócsonk ezért kellene az új vagy használt mindegy csak nagyon fasza legyen az a lényeg! De végül is leirtam privibe mindent ide csak a képet tettem ide elrettentõ példának.
Senki ne kövezzen meg ezért, de ez már menthetetlen volt!
Ja igen a kis gumigyûrû a Bing csomagjában az hova is való? És a gyári beállításai azok jók pl.:benzinszint, levegõcsavar....?


Senki ne kövezzen meg ezért, de ez már menthetetlen volt!
Ja igen a kis gumigyûrû a Bing csomagjában az hova is való? És a gyári beállításai azok jók pl.:benzinszint, levegõcsavar....?

Nagyon szépen megkérek valakit hogy segitsen.
Szép jó napot kivánok.
Lenne egy olyan problémám ami sajnos nagyon meg könyiti az én pénztárcámat, de a benzin kutakét meg meg neheziti.
Szoval az a probléma lényege hogy a fogyasztásom 10L/100Km ami számomra nagyon nagy probléma.
Mondom használati tényezök.
Váltás kb 3500-4000 1/min nél.
3. furás a hengeren.
Vacakol a 3. sebegség.
Ezek biztos, hogy hozzá tartoznak a fogyasztás ilyen mérttékü hatványozodásához.
Ja igen és kedves elözö tulajom ugy gondolta hogy neki állando szivato kell, ugyhogy enyhén meg huzta a szivato bofdent, de ezt már meg csináltam.
Én el olvastam a használati utmutatot meg tanultam a használati ut mutato szerint menni velle de igy csak 9,8 L re tudtam le vinni a fogyasztását.
Ha valaki tudja mi lehet ennek az oka.
És persze meg is válaszolná, azt nagyon szépen meg köszöném.
Jha ez egy ETZ 250 DELUXE
Üdvözlettel:
Bertók Gábor
Lenne egy olyan problémám ami sajnos nagyon meg könyiti az én pénztárcámat, de a benzin kutakét meg meg neheziti.
Szoval az a probléma lényege hogy a fogyasztásom 10L/100Km ami számomra nagyon nagy probléma.
Mondom használati tényezök.
Váltás kb 3500-4000 1/min nél.
3. furás a hengeren.
Vacakol a 3. sebegség.
Ezek biztos, hogy hozzá tartoznak a fogyasztás ilyen mérttékü hatványozodásához.
Ja igen és kedves elözö tulajom ugy gondolta hogy neki állando szivato kell, ugyhogy enyhén meg huzta a szivato bofdent, de ezt már meg csináltam.
Én el olvastam a használati utmutatot meg tanultam a használati ut mutato szerint menni velle de igy csak 9,8 L re tudtam le vinni a fogyasztását.
Ha valaki tudja mi lehet ennek az oka.
És persze meg is válaszolná, azt nagyon szépen meg köszöném.
Jha ez egy ETZ 250 DELUXE
Üdvözlettel:
Bertók Gábor
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Jeleztem az indexen, nálam van Bingbe való fõfúvóka. 

zsakfos írta:Köszi a választ.Azt nem emlitettem hogy nekem nem Etz 250-em van hanem /1.Azoknál eleve nagyobb volt a fõfuvi gyárilag is mint az Etz-nél.Ha tudok szerezni nagyobbat azért kipróbálom.Sajna a BVF karbi fuvókáinak a menete kisebb.Ezé normál 6-os menet.Ha valaki esetleg tudja hogy miben van még ilyen fuvóka az jelezze.
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
a rangatas amugy nalam is jelentkezik, de csak egy adott fokozatig es fordulatszamtartomanyban. 1-4 esig kb. 3000-3800 f/percnel. amig 300 as henger es 125 volt a fuvokameret addig ez a fordulatszam tartomany szelesebb volt, nagyobb lett a fofuvoka rogton szukult a rangatasi tartomany. amugy azon elmelkedem, hogy nalam is csak gazelvetelkor jon elo drasztikusabban, olyankor le van zarva (ghost szavaval elve) a "kazan", lehet, hogy alapjarati fuvokat kellene nagyobbra cserelni.... Bambi? Tipp? Hiszen a 3000 kornyekit meg betudhatjuk alapjarati tartomanynak 
jahh es azt, hogy a /1 nek nagyobb az ETZ nek mar kisebb a fofuvokaja sztem nem annyira a motor konstrukcioja, mint inkabb a karburatorok fejlodese miatt van. Epp ezert a BING-nel mar eleg a kisebb fuvoka is mert ugyanugy vagy meg jobban porlaszt. (de ez csak a sajat elmeletem....)

jahh es azt, hogy a /1 nek nagyobb az ETZ nek mar kisebb a fofuvokaja sztem nem annyira a motor konstrukcioja, mint inkabb a karburatorok fejlodese miatt van. Epp ezert a BING-nel mar eleg a kisebb fuvoka is mert ugyanugy vagy meg jobban porlaszt. (de ez csak a sajat elmeletem....)
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Köszi a választ.Azt nem emlitettem hogy nekem nem Etz 250-em van hanem /1.Azoknál eleve nagyobb volt a fõfuvi gyárilag is mint az Etz-nél.Ha tudok szerezni nagyobbat azért kipróbálom.Sajna a BVF karbi fuvókáinak a menete kisebb.Ezé normál 6-os menet.Ha valaki esetleg tudja hogy miben van még ilyen fuvóka az jelezze.
125-ös fõfúvókával próbálkozz,szerintem,de majd akinek ilyen van segít biztosan a beállításban.zsakfos írta:Bambi mester!
Felkerült a karbi.Elsõ benyomásaim nagyon pozitivak.Olyan alapjáratom van hogy az csak na.Nagyon szépen reagál a legkisebb csavarmozditásra is.Ezzel végre érzem azt hogy a levegõállitó csavar nem csak disznek van.Viszont menet közben akadnak problémáim.Elõször is hogy miért nem tudom 5-ben 5000/min fölé pörgetni?Alatta levõ fokozatokban tudom.A gyári 118-as fõfuvóka a /1-hez nem kicsi?A BVF karbiban 135-140-est irt elõ.Lehet oka ez?A másik dolog hogy bármelyik fokozatban visszaengedem a gázt akkor rángat a moci,attól függetlenül hogy alapjáratom viszont van.Ez mindenkinél igy van vagy csak nálam?Végülis ez még nem lenne baj hiszen behuzom a kupplungot azt kész.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Bambi mester!
Felkerült a karbi.Elsõ benyomásaim nagyon pozitivak.Olyan alapjáratom van hogy az csak na.Nagyon szépen reagál a legkisebb csavarmozditásra is.Ezzel végre érzem azt hogy a levegõállitó csavar nem csak disznek van.Viszont menet közben akadnak problémáim.Elõször is hogy miért nem tudom 5-ben 5000/min fölé pörgetni?Alatta levõ fokozatokban tudom.A gyári 118-as fõfuvóka a /1-hez nem kicsi?A BVF karbiban 135-140-est irt elõ.Lehet oka ez?A másik dolog hogy bármelyik fokozatban visszaengedem a gázt akkor rángat a moci,attól függetlenül hogy alapjáratom viszont van.Ez mindenkinél igy van vagy csak nálam?Végülis ez még nem lenne baj hiszen behuzom a kupplungot azt kész.

Felkerült a karbi.Elsõ benyomásaim nagyon pozitivak.Olyan alapjáratom van hogy az csak na.Nagyon szépen reagál a legkisebb csavarmozditásra is.Ezzel végre érzem azt hogy a levegõállitó csavar nem csak disznek van.Viszont menet közben akadnak problémáim.Elõször is hogy miért nem tudom 5-ben 5000/min fölé pörgetni?Alatta levõ fokozatokban tudom.A gyári 118-as fõfuvóka a /1-hez nem kicsi?A BVF karbiban 135-140-est irt elõ.Lehet oka ez?A másik dolog hogy bármelyik fokozatban visszaengedem a gázt akkor rángat a moci,attól függetlenül hogy alapjáratom viszont van.Ez mindenkinél igy van vagy csak nálam?Végülis ez még nem lenne baj hiszen behuzom a kupplungot azt kész.

Re: karburátor beállítás ETZ 250
Ezt NEM igaz...Baja írta:
Naszóval, ajánlom minden sporttársnak, hogy mielõtt hónapokig gyakorlatozna a karbi- és gyújtásbeállítással, kérje meg valamelyik kollégát, hogy esetlegesen az õ jó karbiját kipróbálva kiszûrheti az üza. ellátás problémáját. Ha a hiba akkor is fennáll, akkor NEM a karbival van a gond.
Ha kicserélik a karbit és jó lesz,akkor a karbival van gond.De attól,hogy kicserélik és nem jó,a karbi lehet szar,legfeljebb nem csak az szar.
A kisTZ-s 
"Adjátok vissza a hegyeimet"

"Adjátok vissza a hegyeimet"
Akkor itt próbálok választ adni ha már nem kerestél megBaja írta:Lehet, hogy én vagyok az az 1 ezrelék, de....
A karbin lett állítgatva valami, sokkal jobb volt mint elõzõleg, de a jótól még nagyon messze volt. Ha egy csak 1 kört megy vele kipróbálni, máris látja, hogy van még vele munka rendesen. Mondjuk, ha a mûhelyben lévõ 2 db ETZ 250-rõl áttette volna az 1ik jó karbit, akkor õ is tiszta képet kapott volna.
Ami nagyon bosszantott, az a következõ 2 dolog volt közvetlen azután, hogy átvettem a gépet. Soroksári út, belsõ sáv 80 km/h, 5. seb. A sebváltó egészen egyszerûen leesett a helyérõl. Mire észrevettem, hogy gebasz van, kb 1 km-et gurultam. Képzelhetitek, milyen érzés így kihúzódni, leállni, keresni a hibát. Motor lezár, sisak kézbe, séta vissza, hátha meglesz. Meglett, visszaraktam. Egész egyszerûen a csavarok nem voltak rendesen meghúzva. Elõtte is, azóta is tökéletesen mûködött, mûködik.
Másik: Thököly út, macskakövek és buckás rész, katasztrófa. Moci minden elõjel nélkül hörögve leáll. Klassz élmény ám ez is! Benga van, b.csap nyitva. Nézem a gyertyát, és látom, hogy a fém borítású gyertyapipám /új volt/ helyében egy fekete mûanyag van, de az sem rajta a gyertyán, hanem a hengerfejen fityeg. Belenézek, és akkor látom, hogy a rögzítõrugó nincs is benne, ki van törve, lötyög az egész össze-vissza. Ilyet kaptam a T. szerelõtõl. Persze a 2 napos NGK gyertyám sehol, helyette Brisk virít. A normális gyertyapipa 450 Ft.
Lehet, hogy rossz napja volt Bambinak, lehet, hogy beteg volt, lehet, hogy elege van már az egész szerelés dologból, de...
Ha valaki ilyen alapvetõ hibákat ejt munkája során, azt sajna, nem tudom dicsérni. Minden tisztelet a szaktudásának, versenyzõi múltjának és jelenének, de tudomásul kell venni, hogy emberek élete is múlhat egy elfelejtett csavarhúzáson, ill. egy szar alkatrész beépítésén. Ez nem játék, hogy JÓVAN, hozd vissza majd állítok rajta. Legalábbis szerintem.
Persze, a tel. számom is meg volt adva, a lámpa búrára ragasztva. Kértem, - de azt hiszem ezt egy szerelõnél nem is kellene kérni - , hogy ha bármi gebasz van, hívjon, beszéljük meg. Nem vagyok egy zsugoriskodó alak, ha van rá pénzem ,úgyis megveszem a jó alkatrészt és kifizetem a tisztességes javítási munkadíjat. Persze nem hívott. Csak annyit, hogy kész, mehetek érte. Ha nem jó, majd állítok rajta.
Nekem sincs mindig jó napom, elcseszek dolgokat én is, emberbõl vagyok én is és csak az hibázik, aki dolgozik.
Bocs, ha valakit megbántottam, én csak õszintén leírtam azt, ami történt velem.
Baja
a váltókar ügyében igen én nem húztam meg eléggé,amiért most is elnézést kérek.
A gyertyapipád a régi maradt,mivel,hogy a fém rész erõsen megrázott,és esõben biztos hogy megált volna a motor.Mivel hogy tényleg újnak látszott,ezért levettem az árnyékolást róla,mivel hogy sokszor elõ fordul,esõben ilyenkor áthúz,és megál a motor.A burkolat levétellel orvosolni lehet.Hogy eltört menet közben a pöcök,arrol sajnos nem tehetek,mivel hogy a pipa lehet,hogy új volt,de valahol már 20 évet ált a raktárban,és azért az idõ mindennek árthat.A gyertyát igen én dobtam ki mert a rossz karbi miatt porcelán repedt lett,és néha mellé húzta a szikrát,ami sajna rossz robbanást is okoz.
Nálam mindenki brisket kap,mert eddig árban és minõségben elég jók a tapasztalaim.De ha kell szivesen küldök egy NGK gyertyát,adj egy címet.Azért mondtam,hogy te próbáld ki hosszú távon,mert te tudod csak megmondani,hogy hoszú távon mit változott a motorés az alapján léptem volna tovább.Sajna nekem nincs idõm napi több órát motorozni,mert az senki nem fizetné meg,meg nem is akarom ezt mással megfizettetni.
üdv bambi
üdv bambi.
Lehet, hogy én vagyok az az 1 ezrelék, de....
A karbin lett állítgatva valami, sokkal jobb volt mint elõzõleg, de a jótól még nagyon messze volt. Ha egy csak 1 kört megy vele kipróbálni, máris látja, hogy van még vele munka rendesen. Mondjuk, ha a mûhelyben lévõ 2 db ETZ 250-rõl áttette volna az 1ik jó karbit, akkor õ is tiszta képet kapott volna.
Ami nagyon bosszantott, az a következõ 2 dolog volt közvetlen azután, hogy átvettem a gépet. Soroksári út, belsõ sáv 80 km/h, 5. seb. A sebváltó egészen egyszerûen leesett a helyérõl. Mire észrevettem, hogy gebasz van, kb 1 km-et gurultam. Képzelhetitek, milyen érzés így kihúzódni, leállni, keresni a hibát. Motor lezár, sisak kézbe, séta vissza, hátha meglesz. Meglett, visszaraktam. Egész egyszerûen a csavarok nem voltak rendesen meghúzva. Elõtte is, azóta is tökéletesen mûködött, mûködik.
Másik: Thököly út, macskakövek és buckás rész, katasztrófa. Moci minden elõjel nélkül hörögve leáll. Klassz élmény ám ez is! Benga van, b.csap nyitva. Nézem a gyertyát, és látom, hogy a fém borítású gyertyapipám /új volt/ helyében egy fekete mûanyag van, de az sem rajta a gyertyán, hanem a hengerfejen fityeg. Belenézek, és akkor látom, hogy a rögzítõrugó nincs is benne, ki van törve, lötyög az egész össze-vissza. Ilyet kaptam a T. szerelõtõl. Persze a 2 napos NGK gyertyám sehol, helyette Brisk virít. A normális gyertyapipa 450 Ft.
Lehet, hogy rossz napja volt Bambinak, lehet, hogy beteg volt, lehet, hogy elege van már az egész szerelés dologból, de...
Ha valaki ilyen alapvetõ hibákat ejt munkája során, azt sajna, nem tudom dicsérni. Minden tisztelet a szaktudásának, versenyzõi múltjának és jelenének, de tudomásul kell venni, hogy emberek élete is múlhat egy elfelejtett csavarhúzáson, ill. egy szar alkatrész beépítésén. Ez nem játék, hogy JÓVAN, hozd vissza majd állítok rajta. Legalábbis szerintem.
Persze, a tel. számom is meg volt adva, a lámpa búrára ragasztva. Kértem, - de azt hiszem ezt egy szerelõnél nem is kellene kérni - , hogy ha bármi gebasz van, hívjon, beszéljük meg. Nem vagyok egy zsugoriskodó alak, ha van rá pénzem ,úgyis megveszem a jó alkatrészt és kifizetem a tisztességes javítási munkadíjat. Persze nem hívott. Csak annyit, hogy kész, mehetek érte. Ha nem jó, majd állítok rajta.
Nekem sincs mindig jó napom, elcseszek dolgokat én is, emberbõl vagyok én is és csak az hibázik, aki dolgozik.
Bocs, ha valakit megbántottam, én csak õszintén leírtam azt, ami történt velem.
Baja
A karbin lett állítgatva valami, sokkal jobb volt mint elõzõleg, de a jótól még nagyon messze volt. Ha egy csak 1 kört megy vele kipróbálni, máris látja, hogy van még vele munka rendesen. Mondjuk, ha a mûhelyben lévõ 2 db ETZ 250-rõl áttette volna az 1ik jó karbit, akkor õ is tiszta képet kapott volna.
Ami nagyon bosszantott, az a következõ 2 dolog volt közvetlen azután, hogy átvettem a gépet. Soroksári út, belsõ sáv 80 km/h, 5. seb. A sebváltó egészen egyszerûen leesett a helyérõl. Mire észrevettem, hogy gebasz van, kb 1 km-et gurultam. Képzelhetitek, milyen érzés így kihúzódni, leállni, keresni a hibát. Motor lezár, sisak kézbe, séta vissza, hátha meglesz. Meglett, visszaraktam. Egész egyszerûen a csavarok nem voltak rendesen meghúzva. Elõtte is, azóta is tökéletesen mûködött, mûködik.
Másik: Thököly út, macskakövek és buckás rész, katasztrófa. Moci minden elõjel nélkül hörögve leáll. Klassz élmény ám ez is! Benga van, b.csap nyitva. Nézem a gyertyát, és látom, hogy a fém borítású gyertyapipám /új volt/ helyében egy fekete mûanyag van, de az sem rajta a gyertyán, hanem a hengerfejen fityeg. Belenézek, és akkor látom, hogy a rögzítõrugó nincs is benne, ki van törve, lötyög az egész össze-vissza. Ilyet kaptam a T. szerelõtõl. Persze a 2 napos NGK gyertyám sehol, helyette Brisk virít. A normális gyertyapipa 450 Ft.
Lehet, hogy rossz napja volt Bambinak, lehet, hogy beteg volt, lehet, hogy elege van már az egész szerelés dologból, de...
Ha valaki ilyen alapvetõ hibákat ejt munkája során, azt sajna, nem tudom dicsérni. Minden tisztelet a szaktudásának, versenyzõi múltjának és jelenének, de tudomásul kell venni, hogy emberek élete is múlhat egy elfelejtett csavarhúzáson, ill. egy szar alkatrész beépítésén. Ez nem játék, hogy JÓVAN, hozd vissza majd állítok rajta. Legalábbis szerintem.
Persze, a tel. számom is meg volt adva, a lámpa búrára ragasztva. Kértem, - de azt hiszem ezt egy szerelõnél nem is kellene kérni - , hogy ha bármi gebasz van, hívjon, beszéljük meg. Nem vagyok egy zsugoriskodó alak, ha van rá pénzem ,úgyis megveszem a jó alkatrészt és kifizetem a tisztességes javítási munkadíjat. Persze nem hívott. Csak annyit, hogy kész, mehetek érte. Ha nem jó, majd állítok rajta.
Nekem sincs mindig jó napom, elcseszek dolgokat én is, emberbõl vagyok én is és csak az hibázik, aki dolgozik.
Bocs, ha valakit megbántottam, én csak õszintén leírtam azt, ami történt velem.
Baja
Baja
mindenkinek karbi cserét fogok ajánlani,és nem, pedig bróbálkozni a 20-30 éves kopottak beállításávalz25z írta:OFF
Baja: sztem te vagy az az 1 ezrelek akinek nem sikerult elsore orvosolni a bajat, az mar mas, hogy ezutan konzekvenciakat vonsz le....amugy bizos vagyok benne, hogy a negativ tapasztalatod nem fogja minositeni a "gubacsi uti pasit" sztem rajtad kivul barki szeretne negyed annyit tudni azMZ-krol/versenyzesrol mint Õ.
na udv
On....

- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
OFF
Baja: sztem te vagy az az 1 ezrelek akinek nem sikerult elsore orvosolni a bajat, az mar mas, hogy ezutan konzekvenciakat vonsz le....amugy bizos vagyok benne, hogy a negativ tapasztalatod nem fogja minositeni a "gubacsi uti pasit" sztem rajtad kivul barki szeretne negyed annyit tudni azMZ-krol/versenyzesrol mint Õ.
na udv
On....
Baja: sztem te vagy az az 1 ezrelek akinek nem sikerult elsore orvosolni a bajat, az mar mas, hogy ezutan konzekvenciakat vonsz le....amugy bizos vagyok benne, hogy a negativ tapasztalatod nem fogja minositeni a "gubacsi uti pasit" sztem rajtad kivul barki szeretne negyed annyit tudni azMZ-krol/versenyzesrol mint Õ.
na udv
On....
Re: karburátor beállítás ETZ 250
senki sem tökéletes.Baja írta:Csatos karbival vettem a mocit, bizonytalan alapjárat, állandóan beköpött, feketévé vált gyertyák, leállások stb. Fogyasztása katasztrófa: 8l/100km.Több szerelõ gyakorlatozott rajta, egyik sem vált be igazán. A sokat emlegetett Bp. IX. Gubacsi úti pasi nekem piszkosul nem vált be. Gyújtásbeállítás, gyertyák tökéletesek, töltés van, elektronika mûködik. Aztán elegem lett az egészbõl, megkértem egy etz-s kollégát,hogy próbáljuk kicserélni 1 próbaútra az õ tökéletesen mûködõ csavaros karbijára. CSODA! A gépem Doxaként mûködött. Immáron rengeteg erõlködésre /kb. 6 új gyertya és rengeteg bosszankodás/ után kizárhattuk az elektromos hibát. Használt karbit kapni nem nehéz, de amelyiket ki is lehet próbálni azonnal, ott már a bontósok piszokira flegmán álltak a kérdéshez. Nem értem, ezek miért ezt a szakmát ûzik, olyan bunkók mint a FÕD. Bedurrant az agyam , vettem 1 újat. Ha 20 évig kibírta az eredeti, akkor remélem ez is kitart 10 évig. 12 E volt az utángyártott, az eladó a Zichyben rá is tette. Teljesen jól mûködik. Ha kiszámolom a rengeteg utánajárás, idegeskedés és telefonálás költségét, hogy egy szaros használtat kapjak mondjuk 5 E-ért, sokkal inkább megérte volna vennem már elsõ nekifutásra 1 újat. Az újból végre nem ömlik a benga a tömítéseknél, nagyon precízen állítható az alapjárat. Egy titka van, nem szabad oldal sztenderre állítani a mocit, mert valami miatt a karbiba túl sok anyag kerül, és kb. 2 perc után fog csak életre kelni.
Naszóval, ajánlom minden sporttársnak, hogy mielõtt hónapokig gyakorlatozna a karbi- és gyújtásbeállítással, kérje meg valamelyik kollégát, hogy esetlegesen az õ jó karbiját kipróbálva kiszûrheti az üza. ellátás problémáját. Ha a hiba akkor is fennáll, akkor NEM a karbival van a gond.
Még 1 nagyon tanúságos dolog! Ha a gyertya szikrát ad, az nem azt jelenti, hogy jó is! Tessék beletenni újat, és könnyen lehet, hogy csoda történik. Nálam történt. Teljesen jó a Brisk N14c, Brisk n15Yc is, az Isolator kidobott pénz.
Baja
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
hmm... nekem már a 3. motorom van, eddig volt egy riga, egy simson, most meg egy etz150.
mindegyiknél azzal kezdtem h a karburátorból az összes fúvókát, tût kidobáltam és újat tettem bele és mindegyik penge lett.
viszont most elõször olvasok negatív kritikát bambi-ról

mindegyiknél azzal kezdtem h a karburátorból az összes fúvókát, tût kidobáltam és újat tettem bele és mindegyik penge lett.

viszont most elõször olvasok negatív kritikát bambi-ról




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
karburátor beállítás ETZ 250
Csatos karbival vettem a mocit, bizonytalan alapjárat, állandóan beköpött, feketévé vált gyertyák, leállások stb. Fogyasztása katasztrófa: 8l/100km.Több szerelõ gyakorlatozott rajta, egyik sem vált be igazán. A sokat emlegetett Bp. IX. Gubacsi úti pasi nekem piszkosul nem vált be. Gyújtásbeállítás, gyertyák tökéletesek, töltés van, elektronika mûködik. Aztán elegem lett az egészbõl, megkértem egy etz-s kollégát,hogy próbáljuk kicserélni 1 próbaútra az õ tökéletesen mûködõ csavaros karbijára. CSODA! A gépem Doxaként mûködött. Immáron rengeteg erõlködésre /kb. 6 új gyertya és rengeteg bosszankodás/ után kizárhattuk az elektromos hibát. Használt karbit kapni nem nehéz, de amelyiket ki is lehet próbálni azonnal, ott már a bontósok piszokira flegmán álltak a kérdéshez. Nem értem, ezek miért ezt a szakmát ûzik, olyan bunkók mint a FÕD. Bedurrant az agyam , vettem 1 újat. Ha 20 évig kibírta az eredeti, akkor remélem ez is kitart 10 évig. 12 E volt az utángyártott, az eladó a Zichyben rá is tette. Teljesen jól mûködik. Ha kiszámolom a rengeteg utánajárás, idegeskedés és telefonálás költségét, hogy egy szaros használtat kapjak mondjuk 5 E-ért, sokkal inkább megérte volna vennem már elsõ nekifutásra 1 újat. Az újból végre nem ömlik a benga a tömítéseknél, nagyon precízen állítható az alapjárat. Egy titka van, nem szabad oldal sztenderre állítani a mocit, mert valami miatt a karbiba túl sok anyag kerül, és kb. 2 perc után fog csak életre kelni.
Naszóval, ajánlom minden sporttársnak, hogy mielõtt hónapokig gyakorlatozna a karbi- és gyújtásbeállítással, kérje meg valamelyik kollégát, hogy esetlegesen az õ jó karbiját kipróbálva kiszûrheti az üza. ellátás problémáját. Ha a hiba akkor is fennáll, akkor NEM a karbival van a gond.
Még 1 nagyon tanúságos dolog! Ha a gyertya szikrát ad, az nem azt jelenti, hogy jó is! Tessék beletenni újat, és könnyen lehet, hogy csoda történik. Nálam történt. Teljesen jó a Brisk N14c, Brisk n15Yc is, az Isolator kidobott pénz.
Baja
Naszóval, ajánlom minden sporttársnak, hogy mielõtt hónapokig gyakorlatozna a karbi- és gyújtásbeállítással, kérje meg valamelyik kollégát, hogy esetlegesen az õ jó karbiját kipróbálva kiszûrheti az üza. ellátás problémáját. Ha a hiba akkor is fennáll, akkor NEM a karbival van a gond.
Még 1 nagyon tanúságos dolog! Ha a gyertya szikrát ad, az nem azt jelenti, hogy jó is! Tessék beletenni újat, és könnyen lehet, hogy csoda történik. Nálam történt. Teljesen jó a Brisk N14c, Brisk n15Yc is, az Isolator kidobott pénz.
Baja
Baja
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Mondjuk oda speciel epoxi-t tettem, de ahogy tigris kollega irja tokeletes ra az FBS, amugy jo dolog tok univerzalisan lehet hasznalni, ha elfer jo tars a turadobozbantigris írta:Kedves TZ!
A probléma nem ismeretlen,úgy emlékszem Zizi is úgy oldotta meg,mint én:a folyton visszacsúszó pöcköt a helyérenyom,mögötte a luk FBS-sel kitölt.Persze ez csak akkor mûködik,ha a pöcök még megvan.Az FBS nem kérdés,anélkül egy métert se

- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
FBS???
ÕÕÕÕ.... az FBS az talán valami jóféle fémragasztó? Na majd megnézem, hol árulják.
A közlendõm lényege végülis az, hogy nem kell kétségbe esni FBS vagy forrasztólámpa nélkül sem, csak vissza kell kalapálgatni finoman az "ólmot".
Azér köszi az FBS ötletét. Megy a kispolák hengrefejtömítése mellé a boxba.

A közlendõm lényege végülis az, hogy nem kell kétségbe esni FBS vagy forrasztólámpa nélkül sem, csak vissza kell kalapálgatni finoman az "ólmot".
Azér köszi az FBS ötletét. Megy a kispolák hengrefejtömítése mellé a boxba.

Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
SIKERES ÚTSZÉLI JAVÍTÁS
Hello motorosok!
Szeretném megosztani a hasonló balsorsúakkal, hogy miként sikerült az elromlott karbit menet közben megjavítani.
Hiba: gáz nem eseik vissza (bõg a motor, úgy kell lefullsztani)
Hibakeresés: gázkar rendben, bowden nem szorul, nem szakadt, mégis lóg (??). Karbi le, MEGVAN! megszorult a súber tolattyú (a hengeres dugóforma izé). Miért? Kihúzgál finoman, megvizsgál, bowden belül se szakadt el, csak KIAKADT a tolattyúból.
A hiba megtalálása tovább tartott, mint a javítás, mert ennyire részletesen nem ismertem a karburátort. Nehezen vettem észre, hogy a tüske hiányzik, utána meg azt hittem, beletört, és beszívta a henger. Paráztam, hogy megsérül a blokk, de aztán elkezdtem gondolkodni.
A súber tolattyúban hosszában hornyot képeztek ki, amibe egy acéltüske lóg bele a házból, ez vezeti, hogy ne tudjon elforogni, csak le-fel járni. Az acéltüske kívülrõl van "belenyomva" a porlasztó hosszúkás hengeres (súber-) házába, mint valami rajzszeg, de nem alumíniummal ban beforrasztva a "fejénél", hanem sokkal lágyabb fémmel van beleplombálva.
Megoldás: Rájöttem, hogy a tüske csak kimozgott, ettõl tudott a súber tolattyú a hengerpalást mentén elfordulni. Feltehetõen ovális valamennyire, így szorulhatott meg. A gázkar mozgatásakor a rugó már nem tartotta helyén a bowdent, ki tudott akadni. Volt nálam ékszerészfogó (pici, hajlított hegyesvégû), aminek tûszerû fokával a vezetõtüskét kívülrõl ütközésig visszatoltam (benne hagytam e célból a megigazított súbert). Volt nálam egy súlyosabb csavarkulcs is kalapálni, meg Hiltiszög. Utóbbit pontozóként használva az ólomhoz hasonló fémet "rávéstem" a tüske rajzszegszerû fejére, majd egy lánc patentszemével jó tömörre "szegecseltem". Üllõként a lábtartó szolgált, ennek gumija nyelte el az ütések nagyja erejét, mintha csak gumikalapáccsal cirógattam volna. Igyekeztem pici ütésekkel szobrászkodni, azóta több, mint négyszáz kilométert mentem zavartalanul. Eleinte szorult, mert talán mégis beljebb ütõdött picit az acéltüske, be kellett járnia az új helyét. Ez néhány tíz kilométer után rendbejött. Remélem, újabb 60-70 ezret kibír.
Na, mazsolák, okujjatok, profiknak meg nem ér fikázni a szakszerûtlen szóhasználat miatt.
Motociclare necesse est
Szeretném megosztani a hasonló balsorsúakkal, hogy miként sikerült az elromlott karbit menet közben megjavítani.
Hiba: gáz nem eseik vissza (bõg a motor, úgy kell lefullsztani)
Hibakeresés: gázkar rendben, bowden nem szorul, nem szakadt, mégis lóg (??). Karbi le, MEGVAN! megszorult a súber tolattyú (a hengeres dugóforma izé). Miért? Kihúzgál finoman, megvizsgál, bowden belül se szakadt el, csak KIAKADT a tolattyúból.
A hiba megtalálása tovább tartott, mint a javítás, mert ennyire részletesen nem ismertem a karburátort. Nehezen vettem észre, hogy a tüske hiányzik, utána meg azt hittem, beletört, és beszívta a henger. Paráztam, hogy megsérül a blokk, de aztán elkezdtem gondolkodni.
A súber tolattyúban hosszában hornyot képeztek ki, amibe egy acéltüske lóg bele a házból, ez vezeti, hogy ne tudjon elforogni, csak le-fel járni. Az acéltüske kívülrõl van "belenyomva" a porlasztó hosszúkás hengeres (súber-) házába, mint valami rajzszeg, de nem alumíniummal ban beforrasztva a "fejénél", hanem sokkal lágyabb fémmel van beleplombálva.
Megoldás: Rájöttem, hogy a tüske csak kimozgott, ettõl tudott a súber tolattyú a hengerpalást mentén elfordulni. Feltehetõen ovális valamennyire, így szorulhatott meg. A gázkar mozgatásakor a rugó már nem tartotta helyén a bowdent, ki tudott akadni. Volt nálam ékszerészfogó (pici, hajlított hegyesvégû), aminek tûszerû fokával a vezetõtüskét kívülrõl ütközésig visszatoltam (benne hagytam e célból a megigazított súbert). Volt nálam egy súlyosabb csavarkulcs is kalapálni, meg Hiltiszög. Utóbbit pontozóként használva az ólomhoz hasonló fémet "rávéstem" a tüske rajzszegszerû fejére, majd egy lánc patentszemével jó tömörre "szegecseltem". Üllõként a lábtartó szolgált, ennek gumija nyelte el az ütések nagyja erejét, mintha csak gumikalapáccsal cirógattam volna. Igyekeztem pici ütésekkel szobrászkodni, azóta több, mint négyszáz kilométert mentem zavartalanul. Eleinte szorult, mert talán mégis beljebb ütõdött picit az acéltüske, be kellett járnia az új helyét. Ez néhány tíz kilométer után rendbejött. Remélem, újabb 60-70 ezret kibír.
Na, mazsolák, okujjatok, profiknak meg nem ér fikázni a szakszerûtlen szóhasználat miatt.
Motociclare necesse est
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
pff marha jó a kérdés... melyik mérete kell? a hossza?
amúgy az sem mindegy h hány tûtípusjelölõ rovátka van rajta
etz125/150 javítási kk 108. oldal.
amúgy az sem mindegy h hány tûtípusjelölõ rovátka van rajta

etz125/150 javítási kk 108. oldal.


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2167
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Valóban kicsit nehézkes a privi küldés küldtem is csak hibát írt nem tudom elment-e ezért itt is írom. Köszönöm a gyors választ még jó hogy mzklubtag vagyok. A gariutánnajárást elõre is köszönöm! Remélem minél elõbb választ kapok és akkor ha minden oké hamar boltolunk is egyet.bambi írta:22000ft-ért tudok szereznihell írta:Olyan kérdésem lenne ismét Bing 84 karbit (ha jól tudom ez jó 250 ETZ-hez) tud nekem valaki újonan szerezni vagy olyan boltot ahol tutira van! Egész nyarat végigkinlódtam a jó öreg eredetijével és már nagyon kezd elegem lenni belõle! Itt a környékben rengeteg bolban kerestem már de mindenhol csak hitegettek, hogy majd ekkor meg ekkor és sose lett belõle semmi! Szóval aki tud segíteni nekem ebben annak elõre is köszönöm!
Ez a kérdés olyan S.O.S jellegû mert a régi mostanra teljesen bedöglött és még van pár szép nap addig szeretnék 1-2 motorozni!

- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Köszönöm elõre is.Én biztosan ott leszek a börzén és komolyan érdekel is 22000-ért a karbi.Igen azt észrevettem hogy Conus nem az a gyorsan válaszoló tipus,azért is ajánlottam hogy elviszem neked.Mivel már nem aktuális számodra,igy itt ragadom meg az alkalmat hogyha valaki mást esetleg érdekel akkor elviszem szivesen a börzére a telókat.
mivel hogy a conus koma egy kicsit macerás vevõ,és nehéz kivárni míg dönt,hogy megveszi vagy nem,én szereztem egy pár hátsó telót .zsakfos írta:Köszönöm a választ.Akkor én beneveznék egyre ha megoldható.Sõt ha megtudnánk ugy oldani hogy a jõvõ hétvégi Lõrinci piaci börzére elhoznád,akkor ott megvenném.Ha téged érdekelnek még a teleszkópok,akkor azokat meg elvinném.

mz-hez van beállítva gyáérilag,esetleg a fõfúvókán kell változtattni,ha nagyon nem jó.felszerelése kompatibilis,a szivató bowden külsõ házából kell szedni egy keveset.zsakfos írta:Bambi mester!Ha én vennék egy Bing karbit,azon kell változtatni hogy /1-hez jó legyen?Értem ezalatt a fuvókák méreteit,aztán szivócsonk a régi jó-e vagy másik kell?
22000ft-ért tudok szereznihell írta:Olyan kérdésem lenne ismét Bing 84 karbit (ha jól tudom ez jó 250 ETZ-hez) tud nekem valaki újonan szerezni vagy olyan boltot ahol tutira van! Egész nyarat végigkinlódtam a jó öreg eredetijével és már nagyon kezd elegem lenni belõle! Itt a környékben rengeteg bolban kerestem már de mindenhol csak hitegettek, hogy majd ekkor meg ekkor és sose lett belõle semmi! Szóval aki tud segíteni nekem ebben annak elõre is köszönöm!
Ez a kérdés olyan S.O.S jellegû mert a régi mostanra teljesen bedöglött és még van pár szép nap addig szeretnék 1-2 motorozni!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 4 vendég