Blokk
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hali!kuti írta:Üdv! Az a problémám, hogy olajos a hátsó felnimEddig is az volt, de mostanában egyre jobban, és többet köp rá., és ez a mennyiség pedig hiányzik a váltónak.. Úgy gondoltam, hogy a láncról köpi rá.. Igazam is lett, mert levettem a gyújtásoldali deknit, és folyt belõle az olaj.. Tudtommal ennek nem kéne.. Ugye? Tömítéscseréhez pedig szét kéne burítani blokkot?
Nekem is ez a problémám... 3 lehetõséged lehet. Vagy a fõtengely szimmering ment szét. Ez a legrosszabb mert akko le kell venni az egész generátort... A 2. a lánckerék kihajtásnál ment szét a szimmeringed. Illetve még lehet a kuplung kinyomó pálcánál tolja át a kuplungkosárból.(Asszem csak a kis etz-nél van így. Ha tévedek javítsatok ki) Na ezzel nem tudsz sajna mit kezdeni... nekem is ez a bajom.. Én SKF szalaggal rászorítottam a porvédõt a hátsó bakelitre. Azóta nem folyik én nincs gondom a lánc kenésével sem

- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Üdv! Az a problémám, hogy olajos a hátsó felnim
Eddig is az volt, de mostanában egyre jobban, és többet köp rá., és ez a mennyiség pedig hiányzik a váltónak.. Úgy gondoltam, hogy a láncról köpi rá.. Igazam is lett, mert levettem a gyújtásoldali deknit, és folyt belõle az olaj.. Tudtommal ennek nem kéne.. Ugye? Tömítéscseréhez pedig szét kéne burítani blokkot?

Re: érdekes hangok és ragadás
Ha csak csörög,de nem ragadt meg,akkor már történt valami pozitívum,a csörgés már lehet,a dugó deformálodása miatt is,a ragadás miatt.Persze nehéz így megállapítani,de egy új gyári karbi berszerzését is ajánlom.De akár lehet más is a probléma.Vörcsi írta:Amikor megragadtam vele akkor 110-es fõfúvóka volt, most 120-as és ugyanúgy csinálja a hangot. Így is kajál a gép szóval üzemagyagot kap rendesen. Szóval olyan sziten hogy városba nem használom, mert akkor pucolhatom heti 2X a gyertyát.bambi írta:legalább 5-el nagyobb fõfúvoka,és a tût egy rovátkával feljebb kell tenni,szerintem
- Gyurm@
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 469
- Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
- MZ-d típusa: ETZ 300
- Tartózkodási hely: Budakalász
Én a nagy ETZ-mben használtam ilyet és kiválóan mûködött!!kuti írta:Tudom hogy volt már itt téma a váltóolaj, de egy gyors kérdés:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ehhez mit szólhat a kistézé? Jelenleg már ez van benne, azon kívül, hogy túl gyorsan eltûnt beõle, más gondot nem tapasztaltam.. még. A boltosnak elhittem, hogy jó ezis, de azért kíváncsi lennék
Powered by Bambi -- ETZ 300
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Köszi szépen! Remélem csak ennyi a baja tényéleg, de eléggé érdekes amikor jól raktuk össze elvileg a blokkot és még a fõtengelyt is felpontoztuk hogy szoruljon rajta a csapágy nyaka...bluerider írta:Amikor nekem ilyen csörgés jött elõ húztam picit a szívatón és megszünt a csörgés!
Valószínû keveset kapott!
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
kénytelen leszek beledõlni a saját kardomba, mert kézzel lábbal elleneztem a 4T olajat etz1xx-be, még annó simsonnal krvára rábsztam.
viszont a hajtómûolajjal nekem az a bajom h amíg hideg a blokk, a lamellák nagyon nehezen forognak el egymáson, ezáltal csak a váltót nyírom, 1bõl 2be alig bírok felváltani 




10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Tudom hogy volt már itt téma a váltóolaj, de egy gyors kérdés: 
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ehhez mit szólhat a kistézé? Jelenleg már ez van benne, azon kívül, hogy túl gyorsan eltûnt beõle, más gondot nem tapasztaltam.. még. A boltosnak elhittem, hogy jó ezis, de azért kíváncsi lennék

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ehhez mit szólhat a kistézé? Jelenleg már ez van benne, azon kívül, hogy túl gyorsan eltûnt beõle, más gondot nem tapasztaltam.. még. A boltosnak elhittem, hogy jó ezis, de azért kíváncsi lennék

- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
Re: érdekes hangok és ragadás
Amikor megragadtam vele akkor 110-es fõfúvóka volt, most 120-as és ugyanúgy csinálja a hangot. Így is kajál a gép szóval üzemagyagot kap rendesen. Szóval olyan sziten hogy városba nem használom, mert akkor pucolhatom heti 2X a gyertyát.bambi írta:legalább 5-el nagyobb fõfúvoka,és a tût egy rovátkával feljebb kell tenni,szerintemVörcsi írta:Üdv!
Volna egy problémám szeretett Trophy-mmal. Tavaj októberben lett felújítva és a blokk is nagygerálon esett át új hajtókat, tûgörgõk csapágyak és henger tekintetében, meg ami kell. 5000km-t raktam a Angyalkába és azt tapasztaltam egyik alkalommal amikor a szokás szerinti 500-km-enkénti órakasztásos kipuffkiköptetést csináltam hogy óra 115-120-ig elmegy a gép (ez rendesen 100-105km/h-t jelent óracsalás miatt) akár két személlyel is, de utána egy röcsögõ hangot hallat és volt egy eset amikor be is álltam vele, de akkor azonnal újraindult fél perc után.
A csapágyak valami amcsi márka ami jó drága volt, meg lehet az is a fõtengelyé is. A géppel amúgy semmi baj nincs, szóval két személlyel is erõs, Balatonkenesére is gond nélkül elvitt. Fonyódon a kilátóra vezetõ "gyalogos" kaptatón is felment, Egerbe vezetõ úton található emelkedõn pedig túrára megrakodva is simán felment 4-esbe. Ez a hang aggaszt engem. Kérlek segítsetek, mi lehet a baj. Ha valami van komolyabb akkor úgyis szétszedem érte a blokkot ha kell, de remélem nem.
Válaszotokat is elõre köszönöm.
A jó idõre való tekintettel pedig meleg kesztût és kényelmes térdmelegítõt kívánnék!
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Re: érdekes hangok és ragadás
legalább 5-el nagyobb fõfúvoka,és a tût egy rovátkával feljebb kell tenni,szerintemVörcsi írta:Üdv!
Volna egy problémám szeretett Trophy-mmal. Tavaj októberben lett felújítva és a blokk is nagygerálon esett át új hajtókat, tûgörgõk csapágyak és henger tekintetében, meg ami kell. 5000km-t raktam a Angyalkába és azt tapasztaltam egyik alkalommal amikor a szokás szerinti 500-km-enkénti órakasztásos kipuffkiköptetést csináltam hogy óra 115-120-ig elmegy a gép (ez rendesen 100-105km/h-t jelent óracsalás miatt) akár két személlyel is, de utána egy röcsögõ hangot hallat és volt egy eset amikor be is álltam vele, de akkor azonnal újraindult fél perc után.
A csapágyak valami amcsi márka ami jó drága volt, meg lehet az is a fõtengelyé is. A géppel amúgy semmi baj nincs, szóval két személlyel is erõs, Balatonkenesére is gond nélkül elvitt. Fonyódon a kilátóra vezetõ "gyalogos" kaptatón is felment, Egerbe vezetõ úton található emelkedõn pedig túrára megrakodva is simán felment 4-esbe. Ez a hang aggaszt engem. Kérlek segítsetek, mi lehet a baj. Ha valami van komolyabb akkor úgyis szétszedem érte a blokkot ha kell, de remélem nem.
Válaszotokat is elõre köszönöm.
A jó idõre való tekintettel pedig meleg kesztût és kényelmes térdmelegítõt kívánnék!
- Vörcsi
- Aki 1:25-be keveri
- Hozzászólások: 220
- Csatlakozott: 2008.08.22. 16:22
- MZ-d típusa: ES250/2 TS125 GS500
- Tartózkodási hely: Nagykõrös
érdekes hangok és ragadás
Üdv!
Volna egy problémám szeretett Trophy-mmal. Tavaj októberben lett felújítva és a blokk is nagygerálon esett át új hajtókat, tûgörgõk csapágyak és henger tekintetében, meg ami kell. 5000km-t raktam a Angyalkába és azt tapasztaltam egyik alkalommal amikor a szokás szerinti 500-km-enkénti órakasztásos kipuffkiköptetést csináltam hogy óra 115-120-ig elmegy a gép (ez rendesen 100-105km/h-t jelent óracsalás miatt) akár két személlyel is, de utána egy röcsögõ hangot hallat és volt egy eset amikor be is álltam vele, de akkor azonnal újraindult fél perc után.
A csapágyak valami amcsi márka ami jó drága volt, meg lehet az is a fõtengelyé is. A géppel amúgy semmi baj nincs, szóval két személlyel is erõs, Balatonkenesére is gond nélkül elvitt. Fonyódon a kilátóra vezetõ "gyalogos" kaptatón is felment, Egerbe vezetõ úton található emelkedõn pedig túrára megrakodva is simán felment 4-esbe. Ez a hang aggaszt engem. Kérlek segítsetek, mi lehet a baj. Ha valami van komolyabb akkor úgyis szétszedem érte a blokkot ha kell, de remélem nem.
Válaszotokat is elõre köszönöm.
A jó idõre való tekintettel pedig meleg kesztût és kényelmes térdmelegítõt kívánnék!
Volna egy problémám szeretett Trophy-mmal. Tavaj októberben lett felújítva és a blokk is nagygerálon esett át új hajtókat, tûgörgõk csapágyak és henger tekintetében, meg ami kell. 5000km-t raktam a Angyalkába és azt tapasztaltam egyik alkalommal amikor a szokás szerinti 500-km-enkénti órakasztásos kipuffkiköptetést csináltam hogy óra 115-120-ig elmegy a gép (ez rendesen 100-105km/h-t jelent óracsalás miatt) akár két személlyel is, de utána egy röcsögõ hangot hallat és volt egy eset amikor be is álltam vele, de akkor azonnal újraindult fél perc után.
A csapágyak valami amcsi márka ami jó drága volt, meg lehet az is a fõtengelyé is. A géppel amúgy semmi baj nincs, szóval két személlyel is erõs, Balatonkenesére is gond nélkül elvitt. Fonyódon a kilátóra vezetõ "gyalogos" kaptatón is felment, Egerbe vezetõ úton található emelkedõn pedig túrára megrakodva is simán felment 4-esbe. Ez a hang aggaszt engem. Kérlek segítsetek, mi lehet a baj. Ha valami van komolyabb akkor úgyis szétszedem érte a blokkot ha kell, de remélem nem.
Válaszotokat is elõre köszönöm.
A jó idõre való tekintettel pedig meleg kesztût és kényelmes térdmelegítõt kívánnék!
ES250/2 Trophy 1973, TS125 1981
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
'09 Gyurma, Tátra, Mecsek; '10 Tátra; 2011 Tátra; '12 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '14 Pilis, Bakony, Vértes-Gerecse; '15 Pilis, Vértes-Gerecse, Holmz, Zala; '16 Pilis, és még jó sok...
Re: Etz250>>>300ccm
Gyári dugót nem lehet kapni.Általában lengyelt szerelek be,vagy esetleg berta dugót.mreni írta:Hali!
Egy kis segítségre lenne szükségem.Egy 250-es ETZ-t szeretnék felfúrni 300ra.A kérdésem az lenne,hogy hallottam arról hogy van gyári 300-as dugó hozzá.Ha valaki tudna egy ilyen dugót gyûrûkkel az szólhatna.A második megoldásként a tábori tuningal csináltatok egy dugót gyûrûvel.
250-es ETZ-t meddig lehet fúrni??
Elõre is köszi a válaszokat.
Üdv.:mreni
Etz250>>>300ccm
Hali!
Egy kis segítségre lenne szükségem.Egy 250-es ETZ-t szeretnék felfúrni 300ra.A kérdésem az lenne,hogy hallottam arról hogy van gyári 300-as dugó hozzá.Ha valaki tudna egy ilyen dugót gyûrûkkel az szólhatna.A második megoldásként a tábori tuningal csináltatok egy dugót gyûrûvel.
250-es ETZ-t meddig lehet fúrni??
Elõre is köszi a válaszokat.
Üdv.:mreni
Egy kis segítségre lenne szükségem.Egy 250-es ETZ-t szeretnék felfúrni 300ra.A kérdésem az lenne,hogy hallottam arról hogy van gyári 300-as dugó hozzá.Ha valaki tudna egy ilyen dugót gyûrûkkel az szólhatna.A második megoldásként a tábori tuningal csináltatok egy dugót gyûrûvel.
250-es ETZ-t meddig lehet fúrni??
Elõre is köszi a válaszokat.
Üdv.:mreni
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Fékolajból nekem a Agip DOT 4-es bevált , ilyen fehér alapon van rajta sárga betûkkel írva h Dot 4 és fekete a betûk keretei .Norbedlee írta:Valaki segítsen már, most sztném lecserélni a váltóolajat a gépemben, és Samu ajánlotta a MOL Hykomolt, de ennek a típusnak is van több fajtája, és nem tudom, hogy konkrétan melyk kell nekem?
A másik hogy milyen fékolajat vegyek? (jó lenne egy pontos név)
köszi
Köd elõttem, füst utánam !!
[-=UNW-042=-]

ETZ 250 Kuplungprobléma
Hali
Segitséget kérek mert már tanácstalan vagyok. Problémám az hogy hiába raktam a helyére a kuplungkosarat úgy ahogyan az MZ videón is
látható mégsem jó tehát nem köt ki a kuplung. Ha fölteszem mind a két hézagoló alátétet a kosarat nem lehet lehúzni csak akkor ha kihagyom a kosár alatt lévõt a hézagolók vasgsága 2,0 és 2,3 mm mind a kettõ pontosan ott van ahol lennie kell nincs fölcserélve.
Na most mi a fenét csináljak még vele? Más hézagolók kellenének? hogyan mérjem ki milyen lenne a jó.
Már teljesen tanácstalan vagyok tudna valaki segiteni mit nézzek még meg.
Elõre is mindent köszönök
Pisti
Segitséget kérek mert már tanácstalan vagyok. Problémám az hogy hiába raktam a helyére a kuplungkosarat úgy ahogyan az MZ videón is
látható mégsem jó tehát nem köt ki a kuplung. Ha fölteszem mind a két hézagoló alátétet a kosarat nem lehet lehúzni csak akkor ha kihagyom a kosár alatt lévõt a hézagolók vasgsága 2,0 és 2,3 mm mind a kettõ pontosan ott van ahol lennie kell nincs fölcserélve.
Na most mi a fenét csináljak még vele? Más hézagolók kellenének? hogyan mérjem ki milyen lenne a jó.
Már teljesen tanácstalan vagyok tudna valaki segiteni mit nézzek még meg.
Elõre is mindent köszönök
Pisti
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Na ezt majd megnézem, nem tudom ásványi-e... Kösziz25z írta:jo lesz, csak ne legyen full szintetikus asvanyi/felszint jo, a nagyobbik az olajleereszto igen, a kicsi a valtopozicionalo rugot, golyot tartja, azt ne bantsdkosian írta:Sziasztok!
Most cserélnék én is olajat és van itthon direkt motorba való (4 ütemûbe) 10W 40-es olaj. Ez jó szerintetek?
Ja és a másik, hogy a blokk alján van 2 csavar. A nagyobbik az olajleeresztõ, amelyik a gyújtás felõli oldalhoz van közelebb?

Széles utat, hátszelet!
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
jo lesz, csak ne legyen full szintetikus asvanyi/felszint jo, a nagyobbik az olajleereszto igen, a kicsi a valtopozicionalo rugot, golyot tartja, azt ne bantsdkosian írta:Sziasztok!
Most cserélnék én is olajat és van itthon direkt motorba való (4 ütemûbe) 10W 40-es olaj. Ez jó szerintetek?
Ja és a másik, hogy a blokk alján van 2 csavar. A nagyobbik az olajleeresztõ, amelyik a gyújtás felõli oldalhoz van közelebb?
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
kobraCode írta:Nem tudom mennyibe kerülhet. 5l-es kiszerelésben szoktam venni tavasszal, mert el sok kisgép van a ház tájékán és olyankor kell mindbe.Norbedlee írta: és kb mennyi az ára?
És te mennyit szoktál bele rakni? (deci liter) ???
Nekem 251-es etz-m van, szerelési könyv 9dl-t ír, nem szoktam mérni mennyi megy bele.
Amíg meg nem jelenik a kontroll csavarnál addig töltöm, na meg még egy picit többet.
köszi

Etz 150 87'
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Nem tudom mennyibe kerülhet. 5l-es kiszerelésben szoktam venni tavasszal, mert el sok kisgép van a ház tájékán és olyankor kell mindbe.Norbedlee írta:és kb mennyi az ára?kobraCode írta: Hali.
Én a MOL kuton szoktam venni az olajat, 10W-40, eddig bevált.
Üdv.
És te mennyit szoktál bele rakni? (deci liter) ???
Nekem 251-es etz-m van, szerelési könyv 9dl-t ír, nem szoktam mérni mennyi megy bele.
Amíg meg nem jelenik a kontroll csavarnál addig töltöm, na meg még egy picit többet.
én is évente cserélek olajat,szereti a motor a friss terméket,mint ahogy én iskuti írta:Üdv! Normális olajfolyatás mellett mennyi olajat lehet elhagyni a váltóból? Júliusban lett benne cserélve, kb 4000 km-t tettem meg vele.. És mostanában egyre gyakrabban jött ilyen fura hang váltáskor.. (mintha a berugókart lenyomnám menet közbe) Meg se fordult az eszembe, hogy kevés lehet az olaj.. meglestem, és simán benyelt olyan 3,5 decit..Ez normális? vagy csak én vagyok túl nagy igényû, hogy egy évet elmotorozzak egy olajjal?

- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
Üdv! Normális olajfolyatás mellett mennyi olajat lehet elhagyni a váltóból? Júliusban lett benne cserélve, kb 4000 km-t tettem meg vele.. És mostanában egyre gyakrabban jött ilyen fura hang váltáskor.. (mintha a berugókart lenyomnám menet közbe) Meg se fordult az eszembe, hogy kevés lehet az olaj.. meglestem, és simán benyelt olyan 3,5 decit..
Ez normális? vagy csak én vagyok túl nagy igényû, hogy egy évet elmotorozzak egy olajjal? 


- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
jaja... elõször én is hülyének néztem azt aki mondta, de nekem mûködött. körkörösen kell csinálni. nagyon pepecs meló, nagy türelmet, és odafigyelést igényel.
az elõzõ hsz-ból kimaradt h még az segíthet h melegen utána húzod még egy kicsit a hengerfejt.
az elõzõ hsz-ból kimaradt h még az segíthet h melegen utána húzod még egy kicsit a hengerfejt.


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
sík üveglappal csiszold fel. elõtte persze teljesen zsírtalanítsd a felületeket. baromira egy pepecs munka de megéri. látni fogod h ilyen finom por keletkezik a "munka" hatására. én S51-nél voltam így, egy fél napot elkúrtam vele, de megérteredocstomi írta:Szevasztok!!
Van egy 1969-es évjáratú MZ ES 125/1-em. Az a gondom vele hogy a henger és a hengerfej között kifuj. Akárhogy van meghuzva nem jó. Már a 3. hengerfej van rajt de nem jó. Hogy lehetne ezt megoldani. Nem akarok venni uj hengert, mert meg lett furva és egy csomo pénzem benn van már. Ahhoz képest hogy kifuj elég jol emgy, tegnap hutzam még csak ki igazábol nagyon és igy is 100-zal mentem. aki tud az lécci segitsen. Mer ha nem fujna ki akkor kurvára bika lenne.
Köszi!!!!
Egyip Tomi

a csavarokat meg úgy húzd meg h elõször csak finoman húzd meg mindegyiket aztán elkezded húzni az egyiket, a vele átlósan levõt ugyanennyire húzd meg, aztán a másik 2-t átlósan...


10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
----------------------->

Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Szerintem ez áttétel probléma. Nézd meg az elsõ lánckereked!darkMZ írta:Viszonylag gyorsan, mire 80 alá megy, vissza kell váltanom, mert lelassul. De nem fulladozik vagy ilyesmi, csak egyszerûen lassul, hiába húzom neki a gázt. Ha visszaváltok 4.be, akkor rögtön megjön az ereje és szépen gyorsul.
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Ha kiforgatod 4-ben és felváltasz ötödikbe, milyen gyorsan esik vissza a fordulat? Nem tud csak tovább gyorsulni, vagy le is lassul, ismét vissza kell váltani?
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Nekem 5.-ben szépen elforog a végéig, még ha 70 körül váltok is fel. Az "utazó" fordulatszámom 5300-5600 körül van, ezt 4.-ben is bírnia kell. Szerintem vidd el orvoshoz, mert tuti hogy beteg a kicsike...darkMZ írta:Elnézést, ha mostanában valaki feszegette a témát, de hétvégén mennék motorozni és lenne egy kérdésem:
Mennyire bírja a 250-es ETZ, ha "pörgetik"? Úgy értem, 5.be nem nagyon tudok felváltani, mert lelassul (pedig 90-95-nél váltok fel), így 4.ben közlekedek 90-95-el. De nem merem nyúzni. Lehet-e? Nem esik szét alattam, ha 4.ben 100-al megyek??! Hosszú távon?

Üdv. Ghost
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
250-es ETZ rol beszelunk? gyari lanckerekkel!!! (19) nahh annak: 5.-ben : 3000 ~ 64 km/h 4000 ~ 86 km/h 5000 ~ 110 km/h 6000 ~ 130 km/h
4.ben ugyanez 3000 ~ 54 km/h 4000 ~ 70 km/h 5000 ~ 90 km/h 6000 ~ 108 km/h
vagyis ha neked gyari a lanckereked akkor a 4700 negyedikben az ~ 85 km/h-nak felel meg, nincs az 95.....lehet csal az orad? vagy a lanckerek nem 19-es azt erdemes megnezni, ha 20-ast talalsz akkor lehet meg is oldodik a problemad ha visszacsereled a gyari meretre
4.ben ugyanez 3000 ~ 54 km/h 4000 ~ 70 km/h 5000 ~ 90 km/h 6000 ~ 108 km/h
vagyis ha neked gyari a lanckereked akkor a 4700 negyedikben az ~ 85 km/h-nak felel meg, nincs az 95.....lehet csal az orad? vagy a lanckerek nem 19-es azt erdemes megnezni, ha 20-ast talalsz akkor lehet meg is oldodik a problemad ha visszacsereled a gyari meretre
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára z25z 2008.10.03. 15:00-kor.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2355
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
4-ben kibirja 125-ig is tapasztalat
amugy meg nezd a fordulatszammerot 5500 korul van 4-ben 100-on azt siman birni kell neki, mert ott adja le a max teljesitmenyt, de hogy 4-ben akarsz vegig motorozni haaaat arra vakarom a fejem talan azt azert megse kene
inkabb meg kellene oldani, hogy ne lassuljon vissza de az mar egy masik szervizes kerdes.....


- darkMZ
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 318
- Csatlakozott: 2008.03.21. 20:03
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Kiskőrös
Elnézést, ha mostanában valaki feszegette a témát, de hétvégén mennék motorozni és lenne egy kérdésem:
Mennyire bírja a 250-es ETZ, ha "pörgetik"? Úgy értem, 5.be nem nagyon tudok felváltani, mert lelassul (pedig 90-95-nél váltok fel), így 4.ben közlekedek 90-95-el. De nem merem nyúzni. Lehet-e? Nem esik szét alattam, ha 4.ben 100-al megyek??! Hosszú távon?
Mennyire bírja a 250-es ETZ, ha "pörgetik"? Úgy értem, 5.be nem nagyon tudok felváltani, mert lelassul (pedig 90-95-nél váltok fel), így 4.ben közlekedek 90-95-el. De nem merem nyúzni. Lehet-e? Nem esik szét alattam, ha 4.ben 100-al megyek??! Hosszú távon?
MZ or nothing!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3894
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hali!
Lenne egy olyan problémám, hogy fog a kuplungom akkor ha sebességben van hiába húzom be csontig a kart meg az állítócsavar is koppra ki van tekerve...Szal gondolom lent kellene állítani a blokknál. Na a kérdés az lenne, hogy mennyit állítsak azon a csavaron? (1 esben hideg motornál nem lehet vele megállni fék nélkül és akkor meg lefullad...)
A válaszokat elõre is köszi!
Lenne egy olyan problémám, hogy fog a kuplungom akkor ha sebességben van hiába húzom be csontig a kart meg az állítócsavar is koppra ki van tekerve...Szal gondolom lent kellene állítani a blokknál. Na a kérdés az lenne, hogy mennyit állítsak azon a csavaron? (1 esben hideg motornál nem lehet vele megállni fék nélkül és akkor meg lefullad...)
A válaszokat elõre is köszi!
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Valóban, a kicsi TS-nél és ES-nél nincs hengerfejtömítés. Síkra kellene köszörülni, és mind a négy csavart azonos nyomatékkal lehúzni...
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- Picimokuska
- biciklis
- Hozzászólások: 43
- Csatlakozott: 2008.04.22. 13:58
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Balatonalmádi
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég